آرشیو آذر ماه 1400

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

ويژگي هاي يك هاست مناسب


بياييد ببينيم يك هاست عالي بايستي چه خصوصيت‌هايي داشته باشد:
فضاي هاستصاحب خانه وبي كه تعيين ميكنيد خيلي اهميت داراست طراحي سايت زيرا فضايي ميباشد كه داده ها تارنما بر روي آن قرار ميگيرد و بايستي با دقت به معيار محتوا و وسعت اطلاعاتي كه قرار ميباشد روي وبسايت قرار دهيد تعيين نمائيد؛ هزينه خدمت‌هاي ميزباني اينترنت با دقت به امكاناتي كه در دست شما قرار مي‌­گيرد، متغير ميباشد.
پهناي باندپهناي باند را مانند جاده‌اي فكر كنيد كه شمارا به مقصد ميرساند. پس هرچه جاده‌خيس از پهنا مطلوب و غوغا كمتري برخوردار باشد، شما سريع‌خيس به مقصد ميرسيد. با داشتن پهناي باند، يوزرها شما سريعا به تارنما شما وصل مي شوند. با رويش وب سايت به طبع ترافيك ورودي به تارنما نيز بالا مي‌رود و چنانچه پهناي باند خير و خوبي نداشته باشيد و يوزرها در ورود به وب سايت شما با مشكلاتي مواجه شوند، اين خويش بر كاهش بازديد اثر خواهد گذاشت. در بعضي كمپاني‌هاي هاستينگ، پهناي باند را مبناي وسعت داده ها دريافتي و ارسالي در حيث مي گيرند. دقيقا مثل اينترنتي كه ماهانه خريداري ميكنيد و از جمله ۵۰ گيگابايت وسعت دانلود و آپلود دارااست.
در دست گرفتن پنلدر اختيار گرفتن پنل مانند قسمت پيكربندي تلفن همراه ميباشد كه رابطه شمارا اينترنت‌سايتتان شل مي‌نمايد و دارنده تجهيزات خيلي متعددي ميباشد. دو نوع در دست گرفتن پنل در هاست ارائه مي گردد: CPanel و دايركت‌ادمين كه هر دو نسبتاً كاركرد مشابهي دارا هستند و تنها چينش المان‌ها در‌اين دو تفاوت‌هايي داراست.
بعضا از تجهيزات مشترك در هر دو در دست گرفتن پنل
مدير حسابمشاهده وسعت مصرفي هاستمشاهده مصرف پهناي باندمدير مركز ها داده (database)اضافه كردن دامنه به هاستنصب سيستم رئيس محتوا و پوسته وب سايتمدير فولدرنصيب دانلود و آپلودآدرس اينترنتي مخصوص براي وب سايتامنيتبكاپ گيريپلاگين دامنه و ساب دامين و….

همه مسائل طراحي وبسايت


۱۸ – آپ ديت رساني:يك وب سايت راكد و فارغ از شغل، هيچ كاربري طراحي سايت نخواهد داشت. چون مخاطب محتواي تارنما شمارا ديرين و بي بها تلقي خواهد كرد. در فيض موجب خروج بيش‌خيس يوزرها گرديده و ترافيك ورودي به شدت كاهش مي يابد. پيرو اين دستور تارنما شما ديگر جايگاهي در حاصل كاوش ندارد.
براين اساس آپ تو ديت كردن منظم وبسايت در فواصل هنگامي معين، از ساير نكات اصلي ساخت وب سايت ميباشد.
۱۹ – وب لاگ:يكي نكات اصلي در طراحي وب سايت، داشتن وب لاگ ميباشد. داشتن وب لاگ يك كدام از مهمترين قسمت هاي وبسايت ميباشد كه شما مي‌توانيد مقاله‌ها خويش را كه دربردارنده داده ها مهمي در زمينه ي محصول ها ميباشد را در آن قرار دهيد.
وب لاگ شما ميتواند به يك منبع بي نياز از داده ها تبديل گردد كه‌اين فرمان خويش موجب جذب يوزرها به تارنما شما شود. همينطور بلاگ نويسي موجب بهبود مرتبه وب سايت شما در موتورهاي كاوش شود.
۲۰ – شبكه‌هاي‌عمومي:با بسط وب، صورت تازه از رابطه ها با امداد شبكه‌هاي‌مردمي تاسيس شده است. شبكه‌هاي‌عمومي امروزه به يك جاي براي به اشتراك گذاشتن علم ميان طيف وسيعي از يوزرها از قشرها متفاوت تبديل شد‌ه‌است.
با به كار گيري از شبكه‌هاي‌مردمي مي اقتدار يوزرها متعددي را جذب كرد كه‌اين به شما امداد مي‌نمايد محصول ها خويش را به ميليون‌ها مخاطب از سراسر دنيا معرفي نماييد.
همينطور به كارگيري از شبكه هاي عمومي به شما ياري مي نمايد داده ها متعددي از يوزرها خويش به دست بياوريد. البته مراقب باشيد تا ايرادات رايج در شبكه‌هاي‌مردمي را مرتكب نشويد.

وبسايت پرومو


غرض مهم وب سايت هاي پرومو ساخت‌و‌ساز بدون نقص ترين داده ها طراحي سايت براي يك مال خاص ميباشد. اين وب سايت ها به امداد مقاله‌ها، كليپ ها، عكس ها، ريويو ها، مدرك ها، تضمين طومار ها، تكنولوژي هاي آپديت اينترنت ، جذب مشتريان بالقوه از روش لحاظ سنجي ها، گرد‌همايي ها و پروموشن ها، يك فرآورده را از دربين رقباي آن متاع متمايز مي نمايند.
خصوصيت و تفاوت مهم اين نوع از وب سايت ها به نسبت بقيه تارنما ها، قدمت كوتاه آن ميباشد.
تعداد صفحه هاي/ساختار :
معمولا وب سايت هاي پرومو متشكل از 5 تا 10 كاغذ مي باشند و اين تعداد برگه با محتواي نادر غرض مهم وب سايت را برآورده مي نمايد. ساختار اين وبسايت ها به مقصود مالك آن بستگي داراست. ولي عموما ساختاري معمولي دارا‌هستند.
پباده سازي :
ظواهر اين سيرتكامل از سايت ها مي بايست شيك، روشن و خاطره انگيز باشد. بسط دهندگان اينترنت، از گرافيك هاي حجيم ، پباده سازي هاي خاص، برنامه كودك هاي نشانه گر و عنصرها ويديويي زياد براي پباده سازي اين تارنما ها به كار گيري مي نمايند. اين تنوع تكنولوژيكي، تاثير بصري وبسايت پرومو را بر تماشاچي بيشتر مي نمايد.
فوايد و مزايا :
شايسته ترين رويكرد براي اثرگذاري بر كاربر غرضشايسته ترين روش فعاليت براي ارائه حداكثر داده ها درباره‌ي مال يا اين كه سرويس به مشتريان بالقوهيك ابزار قادر و مفيد براي نماد دادن مارك و آحاد توليد هايك ارائه بسيار بهتر از كمپين تبليغاتي كه ميتواند طيف عظيم اي از مشتريان بالقوه را جذب نمايدوب سايت هاي پرومو به جستن مشتريان و شركاي نو در فضاي اينترنت ياري مي نمايند.يك منش بهتر براي گردآوري داده راجع به توفيق تبليغات شركتتاثير “Word of Mouth”، يك مزيت بازاريابي ويروسيامكان هاي توسعه يافته اي كه اذن ميدهند تا شما در هر فرصت مبادرت عملي را اجرا دهيد.

ساب دامين چيست و چه كاربردي دارد؟


احتمالا بارها متوجه گرديده‌ايد هنگامي وارد يك وبسايت مي شويد، طراحي سايت نشاني تارنما متبوع مقداري متعدد و زمان بر‌خيس از ساير وب سايت‌هاست. براي مثال نشاني mail.google.com
در واقع چيزي كه‌اين بالا مشاهده مي كنيد، يك ساب دامين، subdomain يا اين كه به گويش خودمان، زيردامنه ميباشد! در‌پي به صورت ظريف‌خيس توضيح مي‌د‌هم كه ساب دامين چه ميباشد، ساختنش چه تاثيري در بهينه سازي داشته، مزايا و معايبش را محاسبه ميكنم و در غايت طرز ساختش را هم به شما يادگرفتن خواهم بخشيد.
ساب دامين (subdomain) چه ميباشد؟

هر دامنه 2 قسمت دارااست. قسمت نخستين نصيب منحصر به فرد يا اين كه به عبارتي اسم دامنه ميباشد. در وبسايت ما، portal اين نصيب محسوب ميشود. قسمت دوم هم TLD يا اين كه به عبارتي پسوند ميباشد. از جمله پسوند .COM يا اين كه .IR
اكنون ساب دامنه، چيزي ميباشد كه دقيقا به نصيب "پيش از اسم دامنه" اضافه ميگردد. مشاهده كنيد، در وضعيت معمولي هنگامي يك شيت در تارنما‌ ساخت‌و‌ساز مي كنيد، نشاني آن با / به نشاني اساسي دامنه اضافه مي شود. براي مثال نشاني «شيت بيزنس اينترنتي» ما به‌اين روش مشخص و معلوم گرديده: portal.ir/online-business-training اينجا در واقع ما از چيزي به نام "ساب فايل" سخن مي كنيم. اساسا هر برگه معمولي كه در تارنما شما منتشر مي شود دقيقا مثل برگه بالا روي يك ساب فايل قرار ميگيرد.
ولي زماني حرف از ساب دامنه ميباشد، يك قسمت اضافه، به دامنه اساسي تارنما‌تان اضافه مي شود. از جمله ممكن ميباشد ما در پرتال تصميم بگيريم مجموع بلاگ را روي ذيل دامنه قرار بدهيم. بنابراين، نشاني وب لاگ ما به مكان portal.ir/blog كه روي ساب پوشه ميباشد، بدين تبديل مي شود: blog.portal.com
علاوه بر اين، از اين به آن گاه هر نوشته‌علمي‌اي كه در وب لاگ ما اضافه خواهد شد، آدرسش روي ساب دامين خواهد بود. يعني نشاني شيت بيزنس اينترنتي در وب سايت ما براين اساس نوشته شود: blog.portal.ir/online-business-training
ساب دامين براي چه چيزي ساخته ميشود؟ كاربرد subdomain چه چيزي است؟مهم ترين دليلي كه يك رئيس تارنما به خاطرش مبادرت به ايجاد كرد پايين دامنه مي‌نمايد، سازماندهي قسمت‌هاي متفاوت تارنما ميباشد. براي مثال فكر كنيد ما قرار ميباشد در كنار وب لاگ و كليه صفحاتي كه در وبسايت داريم، يك بخش ديگر هم به وب سايت‌مان اضافه كرده و در آن چندين ابزار آنلاين قرار بدهيم. ابزارهايي كه به وبمستران امداد نمايند تارنما‌شان را راحتتر باصرفه كرده، هزينه‌ها را مدير نمايند و... .
خب يكي‌از تعيين هاي‌مان اين ميباشد كه هر مورد از اين ابزارها را روي يك كاغذ از وب سايت بار گذاري كنيم. ولي تعيين عالي قادر است اين باشد كه يك ساب دامين با نام tools به تارنما اضافه كرده و روي تعدادي كاغذ از آن، ابزارها را بارگداري كنيم. بدين ترتيب قادر خواهيم بود شل‌خيس نشاني اين نصيب از وبسايت را در دست يوزرها قرار بدهيم.

انواع طراحي سايت


در بخش گذشته با معنا Frontend (فرانت‌اند) و Backend (بك‌اند) وبسايت طراحي سايت آشنا شديم. در حال حاضر به آناليز اشكال طراحي وب مي پردازيم.
وب سايت‌ها به دو تيم كلي ايستاتيك (Static Website) و ديناميك (Dynamic Website) تقسيم ميشوند.
در وب سايت‌هاي ايستاتيك يا اين كه ايستا: صرفا بخش فرانت‌اند اعمال مي گردد، يعني مطالب و محتويات وبسايت صرفا يك توشه گردآوري‌آوري گرديده و هريك از صفحه هاي وبسايت، جدا پباده سازي و بار گذاري مي شوند. در‌اين وب سايت‌ها هرگونه تغيير تحول مي بايست به وسيله طراح و داراي تخصص تارنما صورت بپذيرد. از اين سبك معمولا براي ساخت وب سايت‌هاي معرفي (كه تا زمان‌ها محتواي آن تغيير‌و تحول نمي‌نمايد) استعمال مي‌گردد.تارنما ديناميك يا اين كه پويا: در پباده سازي اين تارنما‌ها هر دو نصيب فرانت‌اند و بك‌اند نرم افزار‌نويسي ميشوند. وبسايت‌هاي پويا نياز به تغيير‌و تحول مداوم محتوا دارا هستند و باتوجه به كاربرد وبسايت، پباده سازي گرديده و توسعه و گسترش پيدا مي‌نمايند. در تارنما‌هاي دايناميك اپليكيشن‌نويس بك‌اند، وظيفه پويا‌سازي اينترنت‌وبسايت را بر عهده داراست و مي بايست اسكريپتي را پباده سازي نمايد كه تارنما به‌طور بي نقص پويا باشد.البته آنچه درپي به آن مي پردازيم، محاسبه اين مورد ميباشد كه به‌طور كلي « ساخت سايت‌ به چه دردي مي خورد و مقصود از پباده سازي آن چه مي تواند باشد؟»
در دنياي امروز به طور تقريب براي هر مقصود، يك وب سايت پباده سازي مي‌گردد تا به‌تيتر مقر استحضار‌رساني‌، فروش و… آيتم به كارگيري قرار گيرد. غالب‌ترين اين وب سايت‌ها آن‌هايي مي باشند كه اصول پباده سازي و باصرفه‌سازي وب سايت را به‌صحت رعايت كرده‌اند تا محتوا را به مخاطبان خويش اكران دهند. پباده سازي و تشكيل داد يك اينترنت‌تارنما كارآمد و چيره، اين قابليت را مهيا مي‌نمايد كه در كمترين مجال، جديدترين توليد ها به‌همدم ويژگي ها بي نقص آن‌، در مشت مخاطبان قرار گيرد، اين زمينه، رويش مشتريان و ارتقا بهره شغل اقتصادي را به دنبال خواهد داشت.

مراحل طراحي سايت


يك كدام از اصلي ترين مشكلاتي كه در پروسه روند ساخت سايت طراحي سايت پيش ميايد، عدم داده ها كافي در صاحبكار و نداشتن تعريف‌و‌تمجيد ظريف از پروژه ميباشد. اين نقص‌ سبب كاهش سرعت اعمال پروژه و كاهش نسبي كيفيت جاري ساختن شغل مي‌شود . بخش اعظمي از پروژه ها به جهت اين كه فرآيند ساخت سايت به صحت و با ترتيب مطلوب اجرا نشده اند، به باخت ميخورند. به عنوان مثال هنگامي صاحبكار پس از اجرا فرآيند نخستين و پس از پباده سازي گرافيكي پوسته و پياده سازي ورژن اينترنت بخواهد ساختار گرافيكي پوسته را تغيير و تحول دهد، پروژه متوقف ميگردد و مي بايست مجدد كليه فرآيند پيشين تكرار شوند و هزينه و مجال بيشتري براي ساخت وب سايت صرف مي‌شود.اين متن جهت مشخص و معلوم شدن مراحل طراحي وب و خلاصه اي از پروسه ساخت سايت مندرج ميباشد تا كارفرمايان رويت كرد كلي از پروژه داشته باشند.آشنايي نياز هاي صاحب و مالك وب سايت :در‌اين مرحله صاحب و مالك تارنما نيازهايي را كه سبب گرديده به خيال برطرف كردن آن‌ها به تفكر ساخت سايت بيفتد مطرح مي نمايد. كمپاني ساخت وب سايت هم با دقت به تجربه اي كه در طراحي وب سايت منحصر به فرد داراست براي برطرف كردن هر يك راهكاري تعريف‌و‌تمجيد ميكند و پيشنهادات مختلفي ارائه ميدهد.رسم هدف ها تارنما :غرض عمده وب سايت هاي تجاري فروش بيشتر از روش وبسايت است. در وبسايت هاي غيرتجاري هم بازديد بيشتر يوزرها از مهم‌ترين هدف ها است. چهت نيل به هدف ها تارنما در رتبه اوليه بايستي مخاطبين تارنما شناسايي شوند و بازار مقصود مهم مخاطبين معين خواهد شد. از جملهً براي سايتي كه در موضوع فروش پوشاك خردسال ها درگير ميباشد، بازار غرض، پدر و مادر يا اين كه ترجيحاً مادراني ميباشند كه فرزند كوچك دارا هستند . آشنايي كاربر به ما ياري مي نمايد تا در همگي فرايند ساخت وب سايت علايق او‌را بشناسيم تا تارنما پباده سازي گرديده از همگي لحاظ گزينه تأييد و عشق و علاقه گردآوري متعددي از بازار غرض مخاطبين باشد.گزينش مسير تكان ساخت وب سايت :با معلوم شدن هدف ها تارنما ، مي بايست مسير وصال به‌اين هدف ها هم از قبلي طرح ريزي گرديده و معلوم باشد.فراهم سازي خلاصه اي از متن ها تارنما،مهيا سازي تصاوير تارنما،امكاناتي كه در آينده به وب سايت اضافه مي‌گردد،شيوه هايي كه قرار ميباشد براي تبليغات وبسايت آيتم به كارگيري قرار بگيرد،فرصت بندي وب سايت براي ماههاي آينده و ... نكاتي ميباشد كه در‌حالتي كه پيش از پباده سازي براي آنان  برنـامه ريزي گردد ، سرعت انجـام پروژه را بالا مي بــرد و درگيــري فكري را براي آينده از دربين ميبرد و مي قدرت در فرايند بعد از آن به نكات اصلي تري در ارتباط پيشرفت وب سايت تفكر كرد.

محاسبه و ارزيابي بازار و چك رده رقبا :شركت‌ها به مراد ارتقاء فروش در بازارهاي متفاوت،مستلزم برنـــامه ريزي دقيقي مي‌باشند؛كه بر مبناي نحوه هاينو تبليغاتي و استراتژي هاي رقيبان اجرا مي‌گردد. چرا كه سواي در لحاظ به چنگ آوردن موقعيت شركت‌هاي حريف ومشخص كردن نقاط قوت و ضعف، نمي‌قدرت به برتري و رده متمايز نسبت به رقبا دست يافت.در همين راستــا براي طراحي وب تازه هم مي بايست  وب سايت هاي رقبا را كه درگير به فعاليت مي باشند محاسبه كرد تا با اعتنا به نقاط قوت و ضعف آنان ، تارنما تازه به خير و خوبي پباده سازي گردد. چك وب سايت هاي رقبا مي‌تواند از حيث تجهيزات تارنما ، گرافيك وبسايت ، نوع تصاوير وب سايت ، متن هاي وب سايت و . . . باشد.

اصلي ترين نكات طراحي سايت


امكاناتي مطلوب با حجم بيزنس خويش براي وب سايت در طراحي سايت لحاظ بگيريد:تجهيزات وبسايت مي بايست متناسب با حجم بيزنس شما باشد. در واقع مي بايست امكاناتي را در حيث بگيريد كه به آن‌ها نياز ميباشد و خير بيشتر. تجهيزات اضافه تنها سبب سنگين شدن تارنما و گيجي و سردرگمي بازديدكننده مي‌شود.
محاسبه وبسايت هاي داراي اعتبار در حوزه عمل خودتان:براي اينكه بتوانيد به الگوي قابل قبولي براي روش طراحي وب سايت برسيد، شايسته ترين خط مش مراجعه كردن به وبسايت هاي داراي اعتبار در مسئله كاري خودتان ميباشد. علاوه بر اين در شرايطي كه قرار ميباشد كه طراحي وب را به دست پباده سازي ديگر بسپاريد گشوده هم اين شيوه شايسته ترين طريق ميباشد تا بتوانيد از طراحاني كه‌اين وب سايت هاي داراي اعتبار را پباده سازي كرده اند به كارگيري نماييد و در واقع شغل را به يك مجموعه كارشناس و آزمون پس داده بسپاريد. 
پروسه فروش معمولي:پروسه فروش متاع و خدمت خويش را مي بايست معمولي و راحت پباده سازي نماييد و از عدم وضوح بپرهيزيد. اين ياري مي نمايد كه بازديدكننده اي كه قصد خريد داراست ترغيب به خريد خواهد شد و در اواسط فرايند خريد پشيمان نشود. 
عكس خويش و دسته كاريتان را در تارنما قرار دهيد:بازديدكنندگان وقتي كه با يك وبسايت نو تجارت روبرو مي‌شوند پيش از هر چيز ميخواهند متوجه شوند كه آيا حقيقتا صاحب و مالك تارنما و بيزنس وجود فرنگي داراست يا اين كه نه. پس براي اينكه پشت گرمي و اعتقادوباور بازديدكنندگان را جلب فرماييد تصوير خويش و مجموعه كاري خويش را در وب سايت قرار دهيد و مختصري در امر تخصص هركدام از آنان توضيح دهيد.

همه نكات مهم در طراحي سايت


خريد پوسته تارنماوب سايت هاي بخش طراحي سايت اعظمي مانند Templatemonster و Themeforest وجود دارا‌هستند كه دكان پوسته وب سايت دارا هستند و ميتوانيد پوسته متبوع خويش را از در ميان پوسته هاي گزينه تعيين و خريداري فرمائيد. داركوب يك نمايندگي از اين موسسه ها داراست و مي‌توانيد ليست پوسته هاي داركوب را در دكان پوسته داركوب مشاهده فرماييد. اين نحوه تحت عنوان سريعترين و باكيفيت ترين نحوه ممكن ميباشد و داركوب اين طرز را سفارش مي كند.
براي توضيحات بيشتر مي‌توانيد نوشته‌علمي خريد پوسته تارنما را مطالعه فرماييد.
درج مطالب و محتواي وبسايتدرج مطالب سايت به عمليات وارد نمودن محتواي سايت گفته مي‌گردد كه در‌اين عمليات صاحب كار مطالب تارنما را به كمپاني طراحي وب ارسال مي كند و كمپاني طراح مطالب كمپاني را در تارنما از روش سيستم رئيس محتوا بار گذاري مي كند. عمليات درج مطالب وبسايت قابل اجرا بوسيله صاحبكار نيز است كه در‌اين شيوه در دست گرفتن پانل سيستم مدير محتواي وبسايت به صاحبكار فراگيري داده ميگردد كه صاحب كار مي‌تواند از روش سيستم رئيس محتوا مطالب سايت را لود نمائيد. اين طرز مخارج كل گرديده وبسايت را زير مي‌آورد.
پشتيباني سايتدر زمينه ي حرفه ساخت وب سايت پشتيباني مهمتر از خويش طراحي وب است و براي همين آيتم عالي ميباشد شغل طراحي سايت خويش را پايين لحاظ موسسات داراي اعتبار اعمال دهيد. ساخت سايت نصيب اول از شغل است و بعداز آن مراقبت و پشتيباني آن پيش ميايد كه در شكل وجود خلل كمپاني طراح بايستي نيروها و تجهيزات مايحتاج جهت پشتيباني وبسايت شما‌را داشته باشد. در شرايطي‌كه كه براي تارنما مشكلي پيش آمد كمپاني ساخت سايت بايد وارد فعاليت گرديده و سريعا رفع خلل كند. زير بودن تارنما و وجود نادرست در وب سايت سبب تلف كردن مشتريان مي‌شود.
براي داده ها بيشتر ميتوانيد نوشته ي علمي پشتيباني تارنما را مطالعه كنيد

ابزارهاي اصلي براي طراحي سايت


Adobe FireworksAdobe Fireworks يكي از ديگر از قابل انعطاف افزارهاي طراحي سايت گرافيكي كمپاني Adobe است كه براي پباده سازي تصاوير وكتور در ساخت سايت گزينه به كار گيري قرار مي‌گيرد. گرافيك هايي كه در‌اين نرم‌افزار ساخته ميشوند دارنده وسعت نادر ميباشند.
W3C ValidatorW3C Validator مخفف World Wide Web Consortium است كه طراحان ميتوانند به طور مجاني شيت را از لحاظ استانداردهاي html و xhtml آزمايش كنند. اين ابزار دارنده ابزارهاي ذيل ميباشد.
ابزارهاي سئو: HTML tidy و Validome ابزار اعتبارسنجي: WDG HTMLابزار ارزيابي كننده كدهاي html ( اچ تي ام ال): Real Validator – sharewareابزار چك كيفيت تارنما: ValetAdobe BracketsAdobe Brackets يكي‌از ابزارهاي ويرايشگر بدون‌پول پباده سازي صفحه هاي اينترنت ميباشد كه براي رئيس كدهاي HTML, CSS, and JavaScript آيتم به كار گيري قرار مي‌گيرد.
Code AnywhereCode Anywhere از ضرر و زيان هاي كدنويسي ذيل اينترنت نظير HTML ،PHP، JavaScript ،CSS و XML پشتيباني مي نمايد.
HTML5 boilerplateHTML5 boilerplate ابزاري ميباشد كه فريمورك و المان هاي مختلفي براي ساخت صفحه ها html5 در مشت شما قرار مي‌دهد.
Google DrawingGoogle Drawing ابزار پباده سازي به طور آنلاين است كه براي استعمال از آن بايستي دارنده اكانت گوگل باشيد.
jQuery UIjQuery UI يكي كتابخانه هاي بسيار حاذق و اثر گذار جاوا اسكريپت ميباشد كه به شما اين قابليت را ميدهد كه هر آنچه كه نمي توانيد بوسيله html و css پباده سازي و ايجاد كنيد، با اين ابزار پباده سازي نماييد.
Pattern LabPattern Lab يكي‌از  ابزار ساخت وب سايت محسوب ميشود كه شغل خويش رابر شالوده سرمشق ها ايفا مي‌دهد و بوسيله Dave Oslen و Brad Frost ساخت‌و‌ساز گرديده است.

مزاياي ديجيتال ماركتينگ و طراحي سايت


به عبارتي‌سيرتكامل كه دنياي ديجيتال ماركتينگ روز آپديت طراحي سايت در درحال حاضر كلان شدن ميباشد، بازاريابان ديجيتال نيز ميتوانند به تعداد اكثري از آيتم‌ها جهت بازاريابي دسترسي داشته باشند. به همين سبب ساز با ورود به دنياي ديجيتال ماركتينگ و با مواجه شدن با آيتم‌هاي متفاوت، بر بازارياب مورد نياز ميباشد كه بعد از تحقيق و نظارت از شايسته ترين و سودآورترين آيتم‌ها براي تبليغ توليدات و يا اين كه سرويس ها تجارت استعمال نمايد.
عبارتند از :
بهينه سازي وب سايتبازاريابي شبكه‌هاي‌اجتماعيبازاريابي با محتواتبليغات گوگلويديو ماركتينگآدرس اينترنتي ماركتينگتبليغات داخل موبايليتبليغات بنري و كليكيپادكست ماركتينگهنر يك ديجيتال ماركتر در‌اين ميباشد كه با در حيث دريافت كردن حالت توليد ها و سرويس ها، رقبا، حالت مشتريان بالقوه و مفاد از اين قبيل تشخيص دهد كه كدامين عنصرها بازاريابي ديجيتال مي توانند مفيدتر و سودآورتر باشند. در نقطه پايان متن، باري ديگر بدين موادتشكيل دهنده ديجيتال ماركتينگ گشوده خواهم گشت.
استراتژي‌هاي رايج در ديجيتال ماركتينگصرف به كارگيري از وب براي تبليغ توليدات و يا اين كه سرويس ها نمي‌تواند راندمان خير داشته باشد، بلكه با دقت به حضور سرسخت رقبا در ديجيتال ماركتينگ بايد از يك يا اين كه تعدادي استراتژي مؤثر براي حضورِ پررنگ در دنياي ديجيتال برخوردار باشيد؛ آن مجال ميباشد كه اميدي براي دست‌يابي به توفيق خواهيد داشت.
پرسوناي خريداران خويش را ساخت فرماييدبراي چه عده اي بازاريابي مي كنيد. شايسته ترين استراتژي بازاريابي ديجيتال اين ميباشد كه برپايه شخصيت يا اين كه پرسوناي خريداران ساخت گردد و اولي گام در استراتژي تشكيل داد پرسوناي خريداران ميباشد.
چه نوع اطلاعاتي مي بايست براي پرسوناي خريدارانتان گردآوري فرمائيد