آرشیو مهر ماه 1400

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

بهترين زبان برنامه‌نويسي كدام است؟

قابليت و امكان انبساط
جاوا اسكريپت

درباره با مقايسه PHP در قبال جاوا اسكريپت طراحي سايت مي بايست بگوييم، جاوا اسكريپت در سال‌هاي اخير يك رديف اثبات براي طراحي وب سايت در جهت مشتري يا اين كه فرانت‌اند بوده ميباشد. در‌كد‌نويسي مي‌اقتدار جاوا اسكريپت را با لهجه‌هاي نرم افزار‌نويسي‌HTML ، XML و Ajax مخلوط كرد. كادر ورك‌هايي كه با به كارگيري و براي JS ساخته و پرداخته گرديده‌‌اند امروزه بسيار كاربردي مي باشند. فعلا Vue ، Angular و React قاب ورك‌هايي مي باشند كه با JS درست شده‌اند و بسيار به كارگيري ميشوند. ولي Node.js متداول‌ترين و عظيم‌ترين قاب وركي ميباشد كه مي‌اقتدار از آن براي توسعه و گسترش جاوا اسكريپت بهره مند شد.

PHP

گويش اپليكيشن‌نويسي‌PHP ‌فقط با قطعه كدهاي HTML قابل مخلوط ميباشد. در كل بايستي بگوييم والا‌ترين مزيتي كه براي PHP وجود دارااست اين ميباشد كه از اين گويش نرم‌افزار‌نويسي دو سيستم رئيس محتواي داراي شهرت يعني وردپرس و دروپال تشكيل‌شده‌اند. وردپرس سيستم مدير محتوايي ميباشد كه نيازي به معرفي ندارد و بيشتراز نيمي از تارنما‌هاي قانوني در عالم از اين سيستم به كارگيري مي‌نمايند. براي مقر داده در‌PHP نيز مي‌قدرت از هر فناوري پشته LAMP و راه‌حل‌هاي سرور مانند MySQL يا اين كه PostgreSQL بهره برد.

كلاً مي بايست بگوييم ‌جاوا اسكريپت زمان‌هاي بيشتري براي بسط دادن دارااست. بدين ترتيب درين بخش از مقايسه ميتواني امتياز را براي جاوا اسكريپت قائل شويم.

PHP در قبال جاوا اسكريپت: 0 – 2
جهاني بودن

هم گويش اپليكيشن‌نويسي جاوا اسكريپت و هم لهجه اپ‌نويسي PHP در سطح جهاني آيتم به كارگيري قرار مي گيرند. در كل مورد نياز ميباشد بدانيد هر‌دوي اين لهجه‌هاي اپليكيشن‌نويسي يعني هم PHP و هم JavaScript در جايگاه اوليه توسعه و گسترش نرم افزار‌هاي اينترنت مي باشند. در صورتي‌چه ممكن ميباشد در حوزه اپ‌نويسي گوشي نيز از اين لهجه‌هاي نرم‌افزار‌نويسي مصرف شود.

مسائلي كه در طراحي سايت بايد به آنها دقت كنيد

ساختار و پوسته وبسايت امروزي و بي آلايش باشد:

بايستي ساختار و پوسته تارنما خويش را طوري در حيث طراحي سايت بگيريد كه بازديدكننده بتواند شل به بخش هاي گوناگون وب سايت دسترسي پيدا نمايد و مبتلا گيجي و سردرگمي نشود. مجموعه بندي درست و اكران نشاني مكاني كه بازديدكننده در آن جاي‌دارد قادر است اثر گذار باشد.

گسترش سلسله مراتب را فراموش نكنيد:

شما بايستي سلسه مراتب معمولي اي كه مشمول ورقه مهم، كاغذ در رابطه ما و ورقه تماس ميباشد را در حيث بگيريد. همينطور بايستي اين سلسه مراتب براي مجموعه بندي كالاها و خدمات نيز وجود داشته باشد.

امكاناتي مطلوب با حجم بيزنس خويش براي تارنما در حيث بگيريد:

تجهيزات وبسايت بايستي متناسب با حجم تجارت شما باشد. در واقع بايستي امكاناتي را در لحاظ بگيريد كه به آن ها نياز ميباشد و خير بيشتر. تجهيزات اضافه تنها سبب ساز سنگين شدن وبسايت و گيجي و سردرگمي بازديدكننده مي گردد.

آناليز وبسايت هاي داراي اعتبار در حوزه كار خودتان:

براي اينكه بتوانيد به الگوي قابل قبولي براي شيوه ساخت سايت برسيد، شايسته ترين رويه مراجعه كردن به وب سايت هاي داراي اعتبار در مسئله كاري خودتان ميباشد. علاوه بر اين چنانچه قرار ميباشد كه ساخت وب سايت را به دست پباده سازي ديگر بسپاريد گشوده هم اين‌شيوه شايسته ترين طرز ميباشد تا بتوانيد از طراحاني كه‌اين تارنما هاي داراي اعتبار را پباده سازي كرده اند به كارگيري فرماييد و در واقع شغل را به يك مجموعه كارشناس و آزمون پس داده بسپاريد.

پروسه فروش معمولي:

فرايند فروش متاع و خدمت خويش را بايستي معمولي و راحت پباده سازي نمائيد و از عدم وضوح بپرهيزيد. اين ياري مي نمايد كه بازديدكننده اي كه قصد خريد دارااست ترغيب به خريد خواهد شد و در اواسط فرايند خريد پشيمان نشود.

اهميت طراحي سايت براي يك كسب و كار

در دنياي كنوني كسب‌وكار، فارغ از دو دل بودن يك طراحي سايت اينترنت‌وبسايت براي معرفي نوع عمل، سرويس ها و توليدها امري دوري ناپذير ميباشد. به ذكر ديگر كسب‌وكارهايي كه در دنياي آنلاين براي خويش جايگاهي را صحيح نكرده اند، محكوم به تلف كردن تعداد متعددي از مشتريان خويش مي‌باشند. در‌اين نوشته‌ي‌علمي تلاش گرديده به معرفي عوارض اهميت طراحي وب سايت براي يك بيزنس ها پرداخته گردد.

شايد در اولِ دستور صاحبان كسب‌وكاري كه به نحوه سنتي به بيزنس خويش سرگرم مي‌باشند، نياز به داشتن يك اينترنت‌وب سايت را شم نكرده و تلاشي براي آپديت كردن تجارت خويش نداشته باشند و شايد او‌لين سوالي كه ذهن آن‌ها‌را به خويش درگير مي‌نمايد اين باشد كه چرا داشتن يك اينترنت‌وبسايت بدين اندازه اصلي ميباشد.ولي حقيقت اين ميباشد كه هر شخصي كه در پي خريد مال و يا اين كه اخذ سرويس ها مشخصي ميباشد، در صدر جستجوي خويش را در وب استارت مي‌نمايد. آنگاه با تحقيق بيشتر مبادرت به خريد مي‌نمايد.
۱. اقتصادي بودن طراحي وب سايت

اهميت طراحي وب - اقتصادي بودن طراحي وب سايت

داشتن اينترنت‌تارنما نياز به سه مولفه به طور به طور همزمان دارااست. اين سه مولفه عبارتند از خريد هاست، تصويب دامنه و طراحي وب. هاست و دامنه هزينه بسيار متعددي نداشته و به طور هر ساله قابل تمديد مي باشد. شايد عمده هزينه‌ بايستي در طراحي وب سايت پرداخته گردد. البته بايستي به‌اين نكته دقت داشت كه‌اين هزينه تنها يك‌توشه پرداخته ميشود و تا سال‌ها نياز به پرداخت هزينه وجود ندارد. قاعدتا بعداز سپري شد يك سري سال، تارنما نياز به پباده سازي دوباره داشته كه‌اين پروسه نيز هزينه‌اي كمتر از طراحي وب سايت داراست. لذا مي‌اقتدار ذكر كرد با يك هزينه نخستين مي‌اقتدار مالك سايتي شد كه سال‌ها مشتريان را به سمت خويش جذب كرده و سبب ساز كسب درآمد شود. مسلما هزينه پرداخت گرديده بابت اينترنت‌وب سايت در دوران فرصت پاره اي با منفعت بالا به صاحبان كسب‌وكار گشوده مي شود.

نكات مهم در طراحي سايت

نكات اصلي در ساخت سايت

پس از خريد هاست و دامنه متبوع براي فعال طراحي سايت سازي وب سايت و نصب سيستم مدير محتوا ما يحتاج، قدم بعدي پيش روي شما پباده سازي پوسته براي وبسايت ميباشد. وقتي كه كاربري وارد وب سايت ميگردد طراحي وب سايت شما او‌لين چيزي ميباشد كه دقت او‌را جلب ميكند. يك طراحي وب قشنگ قادر است به استفاده كننده شم ادب و راحتي بدهد و او‌را مدتها در وبسايت شما نگه داراست البته در شرايطي كه بي‌نظم باشد در به عبارتي نگاه نخستين موجب انصراف استفاده كننده از پيمايش وب سايت شما و خروج وي مي شود.

درين نوشته‌ي علمي نكات اصلي در طراحي وب سايت گزينه تحليل قرار ميگيرد كه دقت به آن براي كليه يوزرها ماهر و مبتدي و تازه كار ما يحتاج ميباشد و ميتواند جلوي بخش اعظمي از مشكلات را بگيرد. تحت عنوان يك طراح وبسايت مي بايست كاري فرمائيد كه بازديد كننده در نگاه نخستين به مخاطب دائمي وبسايت شما تبديل گردد. در تحت تني چند از نكات اصلي در ساخت سايت را به شما معرفي خوا هيم كرد.
۱- رنگ بندي جالب داشته باشيد :

مطالعات علامت داده ميباشد به كار گيري درست از رنگ‌ها و تعادل في مابين آن ها در معيار نرخ پريدن و نرخ تبديل تفاوت ساخت و ساز مي‌نمايد. رنگ‌ها ابزار كار كشته و با اهميتي در پباده سازي يك وبسايت به شمار مي آيند. در فيض بايستي اصول به كارگيري از رنگ‌ها و ادغام آنها در طراحي وب رعايت خواهد شد. از جمله به كار گيري از رنگ‌هاي ضد و نقيض، المان‌هاي وبسايت را معلوم‌خيس و بديهي‌خيس علامت مي دهد.

هنگام ساخت وب سايت در گزينش رنگ مي بايست زمينه سايتي كه در هم اكنون پباده سازي پوسته آن ميباشيد را در حيث بگيريد. از جمله در وبسايت‌هاي علمي و تحقيقاتي محتوا و مقاله‌ها از اهميت بيشتري برخوردار مي باشند و بايستي از رنگ بندي معمولي مصرف شود. نكته جذاب ديگر به كار گيري از متن سياه به هم پا دور‌نما سپيد ميباشد. اين رنگ‌بندي معمولي از خستگي ديده استفاده كننده پرهيز كرده و موجب مي‌گردد استفاده كننده بازه متعددي را براي قرائت مقاله ها صرف نمايد.

در ساخت سايت‌ فروشگاهي و خدماتي عالي ميباشد از رنگ‌هاي بشاش و تند استعمال شود. به خصوص براي دكمه‌ها و نوشته‌هاي خاص تا دقت مشتري براي كليك يا اين كه نام نويسي بيشتر جلب خواهد شد. به كارگيري از رنگ هاي تند تنها مي بايست در نصيب هايي كه قصد داريد دقت استفاده كننده جلب را جلب فرمائيد، شكل گيرد. به كارگيري بيشتراز حد از رنگ هاي تند و كنتراست بالا سبب خستگي و نارضايتي مخاطب شود.
۲- به سايز و نوع فونت بيشتر اهميت دهيد :

يكي از ديگر از نكات اصلي در ساخت وب سايت به كار گيري از فونت خوانا با اندازه مطلوب ميباشد. بيشتراز ۹۵ درصد داده ها در يك وب سايت از روش گويش نوشتار جابجايي پيدا مي‌نمايد. يك متن با نوشتار مطلوب واحد سنجش خوانايي، دسترسي و كاربردپذيري را در يك وبسايت براي مخاطب بالا مي برد. براين اساس گزينش يك فونت خوشگل و با اندازه مطلوب در رابط كاربري وب سايت شما نقش بي واسطه دارااست. همينطور فونتي را گزينش نمائيد كه با همگي مرورگرها سازش بي نقص داشته و به طور صحيح اكران داده خواهد شد. چنانچه مطالب وبسايت شما بيشتراز اندازه ريز يا اين كه درشت باشد سود آن نارضايتي مخاطب و شكاف تارنما خواهد بود. زماني كاربري وارد صفحه هاي تارنما شما مي‌گردد مي بايست بتواند به راحتي مطالب را خوانده و نيازي به زوم كردن نداشته باشد.

سئوكار چه نوع وبسايت هايي را طراحي مي كند؟

ما تجربه ي همياري در قضيه بهينه سازي با تك تك سبك هاي طراحي سايت بيزنس را داريم. از دكان هاي آنلاين گرفته تا تارنما هاي شركتي و مشورت كردن اي و سايت هاي خدمت محور جزو همياران نفيس ما در همين سال ها بوده اند. سرويس ها پباده سازي و تشكيل داد سايت سئوكار مشمول مورد ها پايين مي باشند:

ساخت سايت فروشگاهي آنلاين
تارنما شركتي
وبسايت هاي مشورت اي
وب سايت خبري و روزنامه هاي محتوامحور
وبسايت هاي مبني بر خدمت هاي آنلاين
وبسايت هاي ميان المللي و چندزبانه
تارنما هاي تخصصي علمي
وب سايت هاي خلاقانه با ايده هاي نو و نوآورانه

تيمي از طراحان گرافيك، متخصصين محتوا، سئوكارها، برنامه نويسان و وبمسترها خدماتي با شايسته ترين كيفيت را به شما عرضه مي كنند. هر چيزي كه نياز داريد آماده گرديده است تا در غايت با رضايت بي نقص سايتي توانا و ماهر تحويل بگيريد.
رضايت شما غرض آخري ماست.

هنگامي پباده سازي و ايجاد كرد تارنما را به دسته ما مي سپاريد كل همت و اقتدار خودمان را به عمل مي بنديم تا هم رضايت شما‌را جلب كنيم و هم كل بسترهاي ما يحتاج و با صرفه براي تلاش ظريف و سواي مشكل تارنما را مهيا كنيم. شما در غايت سايتي با ساختار موردنظرتان تحويل خواهيد گرفت. كل پروسه وبسايت ذيل حيث شما اجرا خواهند شد و شما تصميم گيرنده ي پاياني ميباشيد. رضايت شما از هر چيز ديگري براي ما اصلي خيس ميباشد.
هزينه طراحي وب سايت چه گونه به حساب آوردن ميشود؟

هر سايتي خصوصيات و تجهيزات خاص خودش را دارااست. نمي اقتدار ارزش ساخت وب سايت را اثبات و سواي تغيير و تحول در لحاظ گرفت. حتي‌د‌ر حيث به چنگ آوردن تعرفه طراحي وب سايت هم نمي تواند جوابگوي نياز شما باشد.

بعضي وب سايت ها به تجهيزات نو و پيشرفته نياز دارا‌هستند و دسته اپليكيشن نويسي بايستي با ايده پردازي و كدنويسي اين تجهيزات را براي شما پياده سازي نمايد. برخي تارنما ها نياز به فعاليت كمتر دارا هستند در فيض ارزش طراحي وب آنان بسيار كمتر ميباشد. در مجموع تعرفه ساخت سايت در سئوكار پس از هماهنگي ها و محاسبه موقعيت و نيازهاي شما احتساب ميشود.

البته نگران نباشيد. هزينه ساخت سايت در سئوكار متناسب با مخارج روز اين حوزه ميباشد. تك تك سرويس ها با شايسته ترين كيفيت براي شما اجرا ميگردند و هزينه ها هم متناسب با اين سرويس ها و با فاكتور و به طور روشن در دست شما قرار مي‌گيرد.

ميزان دارايي ساخت وب سايت به طور معدل چقدر ميباشد؟

همچنان نمي اقتدار به طور ظريف يك رقم مشخص و معلوم را گزينش كرد. برندهاي تبارك مخارج بسيار متعددي را روي سايت خودشان صرف مي نمايند و نتيجه ها نيكي هم مي‌گيرند. برندهاي كوچك خيس عمدتا دارايي ي محدودي دارا‌هستند. استارتاپ ها هم محدوديت هاي خاص خودشان را دارا هستند. ما عملكرد ميكنيم خدماتي كه ارائه مي‌كنيم متناسب با دارايي ي موردنظر شما باشد.

وضعيت پرداخت مخارج تشكيل داد وب سايت در سئوكار چه طور ميباشد؟

در گردهمايي ي هماهنگي و يا اين كه در مكالمه هايي كه با دسته سئوكار خواهيد داشت آحاد موقعيت به شما گفته خواهند شد. مجموع كوشش ما اين ميباشد كه با انعطاف بالا موقعيت پرداخت را براي شما راحت خيس كنيم. همينطور در‌حالتي كه همياري ما در حوزه ي seo ادامه داشته باشد اين حالت هم متغير خواهد بود.

مزاياي وردپرس؛ ۱۶ ويژگي برتر آن براي طراحي سايت

وردپرس يكي‌از دوستداشتني‌ترين سيستم‌هاي مدير محتواست كه طراحي سايت به گويش PHP مندرج ميباشد و بدليل مدير سهل و آسان و با صرفه‌بودن آن از ديد ساختار بهينه سازي وب سايت يك كدام از شايسته ترين مورد‌ها براي طراحي وب به حساب مي‌آيد. در‌اين نوشته ي علمي شما‌را با طرز شغل، تاريخچه و مزاياي وردپرس آشنا خوا‌هيم كرد.

وردپرس چه ميباشد؟

مزاياي وردپرس - وردپرس چه مي‌باشد

در يك تمجيد بي آلايش وردپرس قابل انعطاف‌افزاري ميباشد كه ميتوانيد براي ساخت اينترنت‌وبسايت، وب لاگ و يا اين كه حتي ساخت‌و‌ساز يك اپليكيشن از آن استعمال فرمائيد. وردپرس از سال ۲۰۰۳ منتشر گرديده‌است و تحت عنوان يك سيستم مدير محتوا بسيار انعطاف‌پذير شناخته شد‌ه‌است. امروزه بيش تر از ۲۷ درصد از مجموع اينترنت مثلا بعضا از دوست داستني‌ترين اينترنت‌وب سايت‌هايي كه احتمالا اسم آنها‌را شنيده‌ايد را مشتمل بر مي گردد.

وردپرس شما‌را قوي مي‌سازد اينترنت‌تارنما خويش را با استعمال از مرور اينترنت تماما رئيس نماييد سواي اينكه نياز به يادگيري طريق كد گذاري و اپ‌نويسي داشته باشيد. در واقعيت در شرايطي‌كه شما تا به حالا از يك ويرايشگر متن مثل مايكروسافت ورد استعمال كرده باشيد صحيح مانند به عبارتي ميتوانيد از ويرايشگر وردپرس نيز در منزل به كار گيري فرمائيد.

سفارش اينترنت راز: شايسته ترين پلاگين هاي وردپرس در سال ۲۰۱۹
وردپرس چه‌گونه عمل مي‌نمايد؟

مزاياي وردپرس - كاركرد وردپرس

براي به كارگيري از برنامه وردپرس نخست بايستي اپليكيشن آن را دانلود و بر روي اينترنت سرور خويش نصب نمائيد و يا اين كه با خريد هاست وردپرس اينترنت‌سر هم‌زمان با خريداري هاست، ورژن نصب گرديده وردپرس را اخذ نماييد. بعد از اتصال آن به مقر داده، قابليت استارت به ساخت محتوا مختص خودتان در اينترنت مي يابيد. ممكن ميباشد بغرنج به لحاظ رسد ولي تك تك اين فرآيند گهگاه كمتر از 5 دقيقه ارتفاع ميكشد. بعداز نصب اين اپليكيشن شما كار كشته خواهيد بود از يك ويرايشگر بي آلايش و بر طبق اينترنت براي تكثير مطالب و تشكيل داد اينترنت‌وبسايت خويش استعمال فرمائيد. سرويس ها هاست وردپرس اينترنت‌سر اذن ميدهد يك اينترنت‌تارنما نو وردپرس در كوتاهترين فرصت ممكن ساخت و ساز خواهد شد.

رابط كاربري (UI) چيست؟

تابه‌درحال حاضر پيش آمده وارد سايتي گرديد و ملاحظه كنيد طراحي سايت چقدر به هم ريخته و ناخواناست؟ چقدر پباده سازي نا مرتب و درهمي داراست؟ آري، از اين دست تارنما‌ها زياد پيدا مي گردد كه كلي عكس و متن را ريخته‌اند در يك ورقه و شوربايي را تحويل مخاطب ميدهند.

گهگاه با خودمان فكر مي كنيم كاش طراح اين وبسايت را مي‌ديديم و خيلي رك و راست به وي مي‌گفتيم كه سايتش به چه شكل روان كاربر را نشان مي‌رود؛ يا اين كه ابداً در شرايطي‌كه اينجانب مكان طراح بودم اين رنگ‌هاي مفتضح را همينطوري فارغ از فلسفه استعمال نمي‌كردم؛ يا اين كه در‌صورتي‌كه اين فونت استعمال نمي شد عالي بود.

درواقع ما داريم در رابطه UI سخن مي كنيم كه‌اين ايام به يك رشته اساسي، كليدي و لبريز درآمد تبديل شده است. در‌اين نوشته‌ي علمي مي خوانيم كه UI چه چيزي است، با UX چه تفاوتي دارااست؟ و در غايت فعاليت طراح UI و تك تك ريزه كاري آن را معين مي كنيم.
يه خرده تقلب كنيم؟

مي خواهيم همين نخستين مقداري روايت را لو بدهيم.

ويدئوي ذيل، 15 دقيقه ابتدايي زمان آموزشي پباده سازي UI آكادمي نوين ميباشد كه هر آنچه كه در‌اين نوشته‌ي علمي قرار ميباشد بخوانيد را خيلي خلاصه، بي آلايش و با نمونه برايتان توضيح مي دهد. ويديو را ملاحظه كنيد اما پيمان بدهيد نپيچانيد و ساير نوشته ي علمي را بخوانيد.

حال برويم سراغ ادامه نوشته‌علمي خودمان!
رابط كاربري (UI) چه مي‌باشد؟

رابط كاربري يا اين كه user interface به عبارتي‌طور كه از اسمش معلوم ميباشد، رابط بين استفاده كننده و مال يا اين كه سيستم ميباشد؛ ظواهر يا اين كه هر چيزي كه استفاده كننده در تارنما شما مي‌بيند و به‌وسيله آن با جنس ديجيتالي يا اين كه سرويس ها شما ارتباط برقرار مي‌نمايد؛ مشمول تصاوير، رنگ‌ها سايزها، مسافت‌ها، هماهنگي كه دربين متن ها، نمودارها، دكمه‌ها، ماژول‌ها، جداول و ويدئوها تمامي در حوزه پباده سازي رابط كاربري مكان ميگيرد.

وبلاگ چيست و آيا مي‌توان آن را نوعي وب سايت دانست؟

در وب سايت‌هاي ويديويي

كوتاه ترين جواب به‌اين سؤالات, هم آري و هم نه ميباشد. به‌اين خيال كه امروزه واژه “بلاگ” در دو مضمون‌ گوناگون به كارگيري ميشود. در اصلً وب لاگ نوعي سايت ميباشد كه اطلاعاتي را ارائه ميدهد كه در زمينه‌ي موضوعي خاص ميباشد. چنين وب لاگ‌ها نوعي خبر نامه يا اين كه دفترچه خاطرات مي باشند كه اشخاص به طور آنلاين از آن ها براي به اشتراك گذاشتن اذهان يا اين كه چيزي كه در آن تخصص دارا هستند و يا اين كه حتي دعوت از يوزرها براي لحاظ دادن درخصوص مسائل متعدد به كار گيري مي‌نمايند.

با وجود اشكال متفاوت بلاگ‌هاي مدرن، شما ميتوانيد وب لاگ‌هاي فردي و ماهر را نيز پيدا فرماييد. برخي از آن‌ها به معاش روزانه و برخي ديگر به موضوعات يا اين كه گستره محدودي تخصيص مييابند . بلاگرها پست‌هايي را كه به محتواي اساسي سايت مربوط ميباشند را به اشتراك مي گذارند؛ دراين‌صورت پاسخ مثبت ميباشد و بلاگ نوعي سايت ميباشد! با اين وجود، در يك يا اين كه دو ده سال اخير حالت عوض شده ميباشد. در اكثر حيطهها رقابت در مسئله اينترنت فوق العاده زياد شد‌ه‌است.

براي اينكه مدام چيره باقي بمانيد و در موتور‌هاي كاوش جايگاه بالاتري را كسب نمائيد، مورد نياز ميباشد علاوه بر اعتنا به ملزومات پباده سازي، محتواي خويش را نيز دائما بروزرساني نمائيد.

در حال حاضر مي توانيد بلاگ‌هاي كسب و كار الكترونيك طراحي سايت و تارنما‌هاي شركتي، كه دارنده فراگيري و ارائه داده ها خاص و سبد توليدها مي‌باشند را پيدا نمائيد. و اين گزينه وقتي فيس ميدهد كه پاسخ به پرسش بالا منفي باشد. به ذكر ديگر، وب لاگ نوعي تارنما وجود ندارد. در واقعيت وب لاگ بخشي از يك تارنما ميباشد كه خبر ها و مقالاتي ديدني در مورد زمينه اساسي وبسايت ارائه ميدهد.

مورد نياز ميباشد بدانيد كه در صورتي‌كه وب سايت براي مخاطبان متبوع خويش موثر نباشد، حتي شايسته ترين پباده سازي و كارايي نيز بها خويش را از دست خواهد اعطا كرد؛ البته در حالتي كه با به كار گيري از ايده‌هاي باارزش از يوزرها پشتيباني نمائيد و به آنان در برطرف كردن ايرادات و رفع نيازها امداد نماييد و همينطور پباده سازي متفكرانه مطابق با نيازها و انتظارات يوزرها براي وبسايت خويش در لحاظ بگيريد منجر درخشيدن محتواي وبسايت شود.

همگي محتواي ساخت شده به صورت ويديو ساخته مي‌شود كه ممكن هست راجع‌به خدمات تلويزيون آنلاين يا پلتفرم‌هاي اشتراك كليپ باشند.
تارنما‌هاي جمع‌سپاري

با هدف جمع‌آوري سرمايه اوليه براي اهداف مختلف، از موسسه خيريه گرفته تا سرمايه‌گذاري‌هاي تجاري طراحي و گزينه به كار گيري قرار مي‌گيرند.
غرض اصلي سايت‌هاي ارتباطي اجتماعي

ساخت بستري براي تبادل لحاظ و به اشتراك‌گذاري افكار مي‌باشد. گزينه آن‌ها ممكن هست پيام‌هاي متفاوت مانند توييت كردن متن‌هاي كوتاه، اشتراك مطالب زمانبر‌تر و… و همچنين انواع مختلف مضمون ها و طبقه‌بندي اجتماعي داشته باشند. به هر در حال حاضر تارنما‌هايي از اين دست، نه براي اشتراك پست‌هاي مربوط به خود، بلكه براي ارتباطات توليد ميشوند كه معمولاً كاربر محتواي مورد نظرخود را در اين رسانه‌ها تشكيل داد مي‌كند.
تارنما‌هاي خبري

نوعي مجله يا روزنامه آنلاين مي‌باشند كه هدف آنان آگاه كردن كاربران از آخرين خبر‌ها و حوادث است. منابع آنها ممكن است جهاني (مشتمل بر يكسري جهت و گزينه) يا خاص (اخبار طراحي، خبر ها مد، خبر ها اقتصادي و غيره) باشد.
پاسخگويي

اين قضيه از كسي پوشيده نيست كه در حال حاضر مردم بيشتر كارهاي خود را با تلفن‌هاي يار و رايانه‌هاي شخصي يا لپتاپ ايفا مي دهند. اين امر به آنان امكان جاري ساختن خيلي از كارها را در آن لحظه مي‌دهد، بدين ترتيب كاربران امروزه انتظار دارند كه سازندگان وبسايت‌ها براي آن‌ها ارزش قائل باشند.

تارنما‌هايي كه در رايانه‌ها طراحي و ساخته ميشوند، بايد با دستگاه هاي موبايل نيز سازگار و براي آنها مناسب باشند. ديدني است بدانيد كه گوگل انجام و ساخت‌و‌ساز اين سازگاري با تلفن همراه را يكي از ويژگي‌هاي مهم كه بر رتبه وب سايت در موتور جستجو تاثير مي‌گذارد اعلام‌كرد. وب سايتي كه صفحات يك اندازه و يك دكورا سيون كلي براي كليه دستگاه‌ها در آن مصرف شده و به هيچ عنوان بهينه‌سازي نشده مي باشد. اين بدان معناست كه در شرايطي‌كه وب سايت را در تلفن هوشمند باز فرماييد، بايد براي خواندن مطالب برگه را به صورت دستي زوم فرمائيد كه اين مسئله جالبي نيست.

اگرچه ممكن هست سرعت بارگذاري برگه وب سريع تر باشد، اما اين زمينه منجر نمي‌شود كه كاربران از اين فعاليت راضي باشند و صفحه هاي را براي تلاوت مطالب يا تپ كردن بر روي چيزي زوم كنند. شايان ذكر مي‌باشد كه بيش از ۵۰٪ جستجوهاي افراد با گوشي جاري ساختن ميشود و در شرايطي‌كه وب ‎وبسايت شما بدين صورت طراحي شده باشد ممكن مي باشد بخش اعظمي از مخاطبان خود را از دست بدهيد.
وب‌وب سايت ريسپانسيو

بهترين روش براي آموزش طراحي سايت

شل ترين طرز يادگرفتن طراحي وب !

آيا حقيقتا روش ميانبري براي فراگيري طراحي وب وجود دارااست كه طراحي سايت شما هم بتونيد يك سايت غالب رو ساخت و ساز و اداره فرمائيد ؟ در پاسخ بايستي بگم ، آري اين قابليت و امكان وجود دارااست و صرفا كافيه با يك كدام از سيستم هاي مدير محتوا آشنا و به اندازه كافي به آن مسلط گرديد و داخل تارنما نيز يك كالا با اسم يادگرفتن فوت‌و‌فن فراگيري طراحي وب مو جود است كه به شما ياري خواهد كرد فارغ از يك خط كدنويسي يك تارنما ساخت فرماييد.


سيستم رئيس محتوا چه ميباشد ؟

سيستم هاي مدير محتوا در واقع قابل انعطاف افزارهاي پايين اينترنت مي باشند كه صرفا با ايفا يك سري تهيه و نصب آن داخل فضاي وب و سواي نياز هيچ سيرتكامل علم نرم افزار نويسي يك سايت بي نقص را ساخت و ساز خواهند كرد و در اصل همگي اين سيستم هاي مدير محتوا يا اين كه به عبارتي CMS بدون پول عرضه ميشوند، اما به جز مثال هاي اهل ايران آن كه اكثرا مبلغي مي باشند و سيستم هاي رئيس محتوا مانند وردپرس فراگيري ساخت وب سايت را براي شما شادي بخش مي نمايد.


شايسته ترين سيستم مدير محتوا چه ميباشد ؟

در اينجا ابدا قصد مخالفت با هيچ سيستم مدير محتوايي رو ندارم ولي به تعدادي نكته اعتنا داشته باشيد.

1. تا كنون بيشتراز 74/6 ميليون سايت با وردپرس تاسيس شده است

2. 22 درصد تارنما هاي خبري در دنيا با وردپرس ساخته شده است

3. بيش تر از 50 تارنما برتر عالم با وردپرس ساخت و ساز و مدير ميگردند

4. وردپرس محبوبترين سيستم رئيس محتوا به گزينش بازاريابان عالم گزينش گرديده‌است

5. تجهيزات كسب و كار آنلاين وردپرس حقيقتا بينظير ميباشد.



با اعتنا به پنج نكته بالا درصورتي كه ميخواهيد فراگيري طراحي وب سايت خويش را استارت نماييد، به شما سفارش ميكنم سيستم مدير محتواي وردپرس رو تعيين و آغاز به يادگيري كنيد، حتي تارنما ما نيز با وردپرس پباده سازي گرديده است، در صورتيكه هم رغبت داريد با اين سيستم رئيس و با اصول اساسي ساخت‌و‌ساز وبسايت آشنا گرديد سفارش مي‌كنم كالا فراگيري فنون ساخت سايت كه باطن سايت انديشه آبي‌رنگ مو جود است را تهيه و تنظيم فرماييد تا هر چه سريعتر بدين اصول مسلط گرديد.

انواع روش هاي طراحي سايت

وبسايت‌هاي پورتال

پورتال‌ها، وبسايت‌هايي مي باشند كه از چند تارنما دايناميك تشكيل‌شده‌اند طراحي سايت و مقصود كاملي را دنبال مي‌نمايند. معمولا تارنما‌هاي خبري به صورت پورتال بوده و چهت نيل به هدف ها خاصي پباده سازي ميگردند. كل خصوصيت‌هاي وب سايت‌هاي پورتال شبيه وب سايت‌هاي دايناميك ميباشد.
تارنما‌هاي اشاره گر

در سال‌هاي اخير، صورت جديدي از ساخت وب سايت ترويج پيدا نموده است كه با تيتر وب سايت اشاره گر شناخته مي گردد. وبسايت پيكان خويش به دو مجموعه استاتيك و نصفه دايناميك تقسيم ميشود كه دقيقا به عبارتي خصوصيت‌ها را دارا‌هستند. اين تارنما‌ها توسط قابل انعطاف‌افزارهاي منحصربه‌فرد پباده سازي ميگردند و به عقيده اكثري، پباده سازي زيباتري دارا هستند. ولي ايراداتي در آن به چشم ميخورد كه به شرح ذيل هستند:

محتواي آن به وسيله موتور كاوشگر قابل تشخيص نبوده و تاثير منفي در بهينه سازي دارا‌هستند
اينگونه وب سايت‌هايي دارنده وسعت بسيار متعددي مي باشند و در سود سرعت بار گذاري پاييني دارا هستند

وردپرس، روشي براي عدم نياز به كدنويسي

وردپرس يك سيستم رئيس محتواي بدون‌پول ميباشد كه براي فعال سازي و رئيس تارنما و وب لاگ كاربرد دارااست. لهجه اپليكيشن‌نويسي به فعاليت رفته در آن PHP بوده و به وسيله MySQL پشتيباني مي گردد. هم‌در حال حاضر حدود 76 ميليون اينترنت‌وب سايت در عالم بوسيله وردپرس تاسيس شده است. از اين CMS مي‌اقتدار براي توليد و رئيس اشكال تارنما‌هاي فردي، خبري، عكاسي، ورزشي، تجارت، فروشگاهي، تجاري، اجتماعي، دانشگاهي و ... استفاده نمود. بدون‌شك چيزي به غير از مزاياي وردپرس نمي‌تواند موجب اينگونه محبوبيتي خواهد شد. در‌پي مقاله با مزاياي اين سيستم رئيس محتواي بدون‌پول آشنا خوا‌هيم شد.


شناخت با مزاياي دوستداشتني‌ترين CMS عالم

كاهش چشمگير هزينه‌ها:‌ همانگونه كه اشاره كرديم، اين سيستم به طور بدون پول در مشت يوزرها قرار گرفته و انها براي به كار گيري از پلاگين‌ها و پوسته‌هاي تخصيص بايستي پولي پرداخت فرماييد. اين مبلغ در مقايسه با هزينه وبسايت‌هاي كد نويسي گرديده بسيار ناچيز بوده و مقرون به صرقه‌خيس خواهد بود
ظواهر مخاطب پسند: با اعتنا به اشكال پوسته‌هايي كه وجود دارا هستند، مي توانيد مطلوب‌ترين و زيباترين آنها‌را تنظيم نمائيد يا اين كه حتي مبادرت به تشكيل داد يك پوسته سفارشي نمائيد تا از هر نظر اختصاصي باشد
سهولت رئيس:‌ از روش منوي پيشخوان وردپرس به نصيب‌هاي متفاوت وبسايت دسترسي خواهيد داشت و نياز به هيچ اپ جانبي براي رئيس نخواهد بود
سئوپذيري بالا: استاندارد كدنويسي وردپرس موجب گرديده تا اينگونه وب سايت‌هايي بتوانند شل‌خيس در گوگل درجه بگيرند. همينطور پلاگين‌هاي زيادي مانند يوست بهينه سازي ارائه گرديده‌اند كه مي توانند شمارا در اين مورد امداد نمايند
به روزرساني مجاني: علاوه بر اين كه خويش وردپرس مجاني ميباشد، به روزرساني‌هاي آنز به طور كامل مجاني بوده و هر لحظه ميتوانيد از روش تارنما اساسي به آن دسترسي داشته باشيد
امنيت بالا: دقت به امنيت و رفع ايرادات مربوطه، يك كدام از مسائلي ميباشد كه وردپرس همواره به آن اعتنا ويژه دارااست و در هر به روزرساني كه ارائه مي گردد، باگ‌هاي رصد گرديده برطرف ميگردند. همينطور براي اعتقاد خيال بيشتر ميتوانيد از پلاگين‌هاي داراي ربط به كار گيري فرماييد
انعطاف‌پذيري:‌ وردپرس در مقايسه با بقيه CMSهاي مو جود در دنيا، دارنده انعطاف بيشتري بوده و به مديران اذن هر نوع پباده سازي و تغيير و تحول را مي دهد