آرشیو اردیبهشت ماه 1401

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

درج آگهی در سایت، به معنای همراه شدن با سبک جدید بازاریابی است

در معاش امروز، خیر فقط نمی‌اقتدار منکر اثر وب در آحاد بعد ها طراحی سایت معاش آدم و پیوندها فی مابین اشخاص و جامعه ها شد، بلکه حتی همگی عموم عالم در مقابل این تاثیرات کلان دنیای مجازی، تسلیم گردیده‌اند، هر کدام به نوبه خویش و به طریق‌ای از تجهیزات جانور در‌این سیستم پهناور سود میبرند؛ درج اطلاع رسانی در تارنما نیز، به پشتیبانی نفوذ همین وب به آحاد معاش بشر، به یکی طریق‌های بسیار مفید و منعطف تبلیغات مجازی بدل گشته میباشد.
وب، دیگر تنها یک معنی بی آلایش وجود ندارد که در کناره معاش، تحت عنوان یک قابلیت و امکان برای جاری ساختن برخی از امور یا این که سرگرمی، قرار گیرد، ورود تکنولوژی‌های دیجیتالی و تازه، یار با گونه های گجت‌های هوشمند، مانند گوشی و تبلت هوشمند، ساعت‌های هوشمند و ... سبب گردیده که وب و مضمون‌ دنیا مجازی، با مجموع بعدها و لحظات معاش روزمره و نیز در پیش پا افتاده‌ترین مسائل روزانه برای معمولی‌ترین موضوعات، بر دنیا حقیقت مطابقت گردیده و عوام مردم، در هر قشر و صنف و تخصص و سطح تحصیلات به گونه های بسیار متنوع و گوناگون در هم اکنون استعمال از این دنیای به اصطلاح مجازی میباشند.
با وجود وسایل و ابزارهای مختلف که روز آپدیت، به لوازم ضروری معاش اضافه گردیده و به ندرت اسباب منازل را برای معاش در منزل‌های هوشمند، مهیا می‌نماید، دیگر صددرصد، ضرورت استعمال از وب را برای تمامی اشخاص و جهت اعمال بی آلایش‌ترین امور، تاکید و پذیرش می‌نماید.
شاید دیگر به کار گیری از مضمون‌ مجازی برای دنیا اینترنتی و پیوندها اینترنتی، کاذب به‌حیث آید؛ چون با یقین تمامی ما مبتلا معاش درین دنیای تازه هستیم که شاید پیش از این در پهنه عالم حقیقی پهناور بود، البته فعلا بیان کننده خویش به دامنه‌ای بسیار عظیم‌خیس از آنچه تا تا قبل از این تحت عنوان دنیا می‌شناختیم، بدل گردیده و حقیقت را زیر سایه خویش قرار داده میباشد.
تبلیغات و استراتژی بازاریابی اینترنتی
درین عالم تازه که ورای فرصت و جای ، پیوندها را به حد اعلای قرابت رسانده میباشد و خرد‌ترین خبر ها چنان رفلکس کبیر‌ای درین منشور اسرارآمیز مییابد، که دیگر مخفی ماندن، به ندرت به یک استعاره بدل خواهد شد، به به عبارتی اندازه که موءثر میباشد، نیاز به آشنایی و مهارت دارااست.

استراتژی محتوا در اینستاگرام با استفاده از اینفلوئنسر ها

اینفلوئنسر به اشخاصی گفته میشود که در جهان اینستاگرام شناخته طراحی سایت گردیده می‌باشند. یوزرها و فالوور های متعددی دارا‌هستند و در‌صورتی‌که کالا و یا این که سرویس ها را تبلیغ یا این که معرفی نمایند، این مال و سرویس ها از سمت یوزرها آن‌ها مقبول واقع میگردد. در اینستاگرام اینفلوئنسر های متعددی وجود دارااست که هرمورد مبنی بر رشته فعالیتی خویش مبادرت به همیاری با شما می‌نمایند.
استراتژی محتوا در اینستاگرام با به کار گیری از اینفلوئنسر ها می‌تواند برای شما به‌شدت هزینه بر باشد. به این دلیل‌که شما خلال هزینه ساخت و ساز محتواباید هزینه تفاهم نامه شرکت کردن با اینفلوئنسر را نیز پرداخت فرمائید. هرچه فرد مد لحاظ شما مشهور خیس و دوستداشتنی خیس باشد ارزش وی نیز به تناسب فراتر خواهد رفت. یکی منابع درآمد های هنگفت و اساسی در اینستاگرام از روش همین اینفلوئنسر ها میباشد. در بالا این اشخاص با تولید و تدوین یک استراتژی محتوا در اینستاگرام مبادرت به جذب استفاده کننده کرده و توانسته اند خویش را به یوزرها به نیکی معرفی نمایند.

سیستم در بازاریابی محتوا چیست؟

طبق حیث اندیشمندان، هنگامی که سخن از سیستم در نحوه طراحی سایت پندار به فی مابین می‌آید میتوان اذعان کرد که‌این معنی مشمول:
تیم ای از ابزارها و طرز ها
آلرژی به طبیعت مدور و جهانی که در آن معاش میکنیم.
یک شیوه منضبط و کافی برای نظارت جامع تر و دقیقتر ایرادات قبل از آنکه اقدامات موردنیاز را برای حل آن‌ها اجرا دهید.
فکر انتقادی
و از این تیم مورد ها میباشد. اساسا سیستم در بازاریابی محتوا به این معناست که شما به یک قسمت کلی نگاه می‌کنید و از پندار انتقادی به کار گیری می‌کنید تا آنها‌را عیب یابی فرمایید. در غایت هم برای برطرف کردن خطاها از مولفه های مختلفی که آنها را نظارت نموده اید امداد خواهید گرفت و با شیوه همیاری در این مورد هم آشنا می گردد. ولی این برای یک شخصی که در قضیه بازاریابی محتوا فعالیت دارد چه معنایی خواهد داشت؟
عملیات های تجاری و کسب درآمد
خواسته از اندیشه در یک سیستم این میباشد که شما به تمام فرایند کاری، معاش و ساخت‌و‌ساز محتوای خویش دقت بیشتری خواهید داشت. وظیفه ما تحت عنوان یک آدم این میباشد که به همه سیستم های بزرگتر و کوچکتر در این مورد اعتنا کنیم.

کتاب آموزش HTML (زبان نشانه گذاری وب)

امروز قصد داریم یکی شایسته ترین کتاب های طراحی سایت فراگیری HTML را به شما معرفی کنیم
کتاب یادگرفتن لهجه Html
لهجه نماد‌گذاری ابرمتنی یا این که زنگام یا این که اچ‌تی‌ام‌ال، HTML یا این که HyperText Markup Language در کنار سی‌اس‌اس هستهٔ فناوری تشکیل داد کاغذ‌های اینترنت می باشند.
اچ‌تی‌ام‌ال گویش تعریف ساختار برگه‌های اینترنت میباشد. زبانی‌میباشد برای نشان‌گذاری ابرمتن (فرامتن) که برای تدوین پوسته و صفحه آرایی‌های اینترنت به شغل می برند. دستور کار‌های این لهجه، برچسب (Tag) اسم دارا‌هستند که محتوای یک ورقهٔ اینترنت، با آنها، نماد‌گذاری گردیده و به‌این‌ترتیب، طرزٔ اکران آن کاغذ برای مرورگرهای اینترنت، تعریف می گردد. تا به امروز ۵ ورژن از اچ تی ام‌ال عرضه شده است .

تولید محتوا به شکل خلاصه

ایفا اینگونه کاری سبب ساز می گردد تا ساخت محتوا به طراحی سایت صورت خلاصه راحتتر خواهد شد و سبب ساز می‌شود تا سردرگمی دسته کارگروه شما کمتر خواهد شد زیرا موضوعات یا این که مجموعه بندی های متعددی وجود ندارند که نتوانند در امر آن مقاله بنویسند و علت خویش را از دست بدهند و در سود فشار کاری را برای تایپ کردن پست شبکه های عمومی به شدت معدود می نماید.
فرایندهای صحیح برای ساخت محتوا
طبق استراتژی بصری، تایپ کردن محتوای پست
برای شبکه‌های‌اجتماعی به اندازه تایپ کردن تبلیغات آحاد عیار وقت و کارایی نیاز داراست و مثل این میباشد که همزمان برای 30 تبلیغ خرد محتوا بنویسید.
خستگی ذهن ایده پرداز استدلال مهم تأثیرگذار در چگونگی ایده پردازی اجتماعی میباشد – مراد این میباشد که زیرا وسعت کاری برای جلب دقت مخاطبین شبکه‌های‌اجتماعی بسیار زیاد میباشد، احتمال اینکه ایده خاصی برای ایجاد محتوا طبق استراتژی بصری به ذهن گروه شما نرسد زیاد میباشد که ولی بایستی اعتنا داشت هنگامی فرایندهای صدق برای ساخت محتوا در حیث گرفته نشود، نمی اقتدار گروه تولیدکننده محتوا را بخاطر نداشتن ایده تقصیر‌کار دانست.

با مهمترین نکات تولید محتوای سئو شده آشنا شوید

پیرو 10 نکته بسیار اساسی که به شما امداد می نماید در مورد طراحی سایت بهینه سازی محتوا به طور کامل مسلط فعالیت نمایید را معرفی میکنیم:
1- آواتار مشتری ایده¬آل (ICA) را معلوم فرمائید:
معنا تمجید آواتار مشتری ایده¬¬آل (ICA) مسئله جدیدی وجود ندارد ولی گشوده هم هنگام ساخت و ساز محتوا در اکثر زمان ها مفاد نسبت به آن بی توجهی می گردد.
برای ایجاد محتوای بهینه سازی گردیده که بتواند با مخاطبین غرض شما رابطه برقرار نماید، می بایست به شعور جامعی از اینکه مخاطبین شما چه افرادی می‌باشند؟ چه می‌خواهند و در‌پی چه چیزی میباشند؟ برسید.
خصوصیت های مناسب شایسته ترین مشتری
این شغل خیر فقط روی سرچ در زمینه ی عبارات کلیدی تأثیر میگذارد بلکه روی شیوه ساخت و ساز محتوای بهینه سازی گردیده که یوزرها را مجاب به قرائت آن نماید نیز تأثیر خواهد گذاشت.
غرض از این شغل این میباشد که روی خصوصیت های مناسب شایسته ترین مشتری خویش تمرکز کرده و پرسونایی بسازید که به ICA شما تبدیل خواهد شد. با در لحاظ داشتن این نکته حائض اهمیت، می‌توانید به سؤالات تحت جواب دهید تا محتوای به طور کامل منحصربه‌فرد، برای مشتریان خویش ایجاد نمائید:

هدف تحقیقاتی در کلمات کلیدی

Rand Fishkin بنیانگذار Moz می‌نویسد: «یک جستجوی طراحی سایت پژوهش ها تجاری، مرزی میان جستجوی خالص و مقصود تجاری قرار میدهد. به عنوان مثال، یافتن شرکای احتمالی برای سهم دار شدن در تی‌شرت‌های جدیدتان در Albuquerque، پی بردن اینکه چه کمپانی‌هایی در بریتانیا کیف لپتاپ میسازند و میفروشند یا این که تحقیقاتی درباره شایسته ترین مارک دوربین‌های دیجیتال برای یک خرید همگی‌جانبه. اینها مستقیما تبادلاتی نیستند، و شاید هیچوقت برای معاملات جنس، سرویس ها یا این که مسکوکات سود ندهند، ولی به طور کامل هم اطلاعاتی نیستند.»
مشتری‌های احتمالی شما ممکن میباشد از کلمه ها کلیدی‌ای با مقصود تحقیقاتی برای مقایسه تولیدات یا این که دکان‌ها به کار گیری نمایند. ممکن میباشد تفاوت‌های فصلی در بها را در بین جاهای متعدد کاوش نمایند. یا این که ممکن میباشد کوشش نمایند تا اطلاعاتشان را عمیق‌خیس نمایند.
یک نمایش در اختیار داریم. یک دوست رخ‌بوکی، پیوند پادکستی درباره “American Cricket Farming” را پست می‌نماید. در صدر، ممکن میباشد به طور یک طنز به حیث بیاید، ولی پادکست دور از شوخی میباشد. اجراکننده از مدیریت National Institute of Food and Agriculture گفتگو می‌نماید و درباره چندتا مارک جیرجیرک حرف می‌نماید. شما در دام افتاده‌اید. در آخر، حاضرید حشره بخورید. ولی با کدام حشره می بایست آغاز نمایید؟
بخش اعظمی از مشتری‌ها ترجیح میدهند پیش از خرید خویش پژوهش ها نمایند.
درباره عرضه کنندگان جیرجیرک کاوش می کنید. هنوز فراهم خرید نیستید، البته به سمت یک تبادل گام برداشته اید.
سفارش میکنیم نوشته‌ی علمی راهنمای بی نقص هدف ها عبارات کلیدی را پژوهش فرمایید.
اینجا هم بازاریابی محتوا ممکن میباشد جواب برخی از سوالهای مخاطب را بدهد. Exo، تولید کننده بارهای پروتئینی بر محور آرد جیرجیرک، جواب جستارهای تبادلاتی را در وبلاگش و به وسیله تعدادی گراف‌های اطلاعاتی درمورد جیرجیرک‌ها می دهد.
یاری به مشتری در هم اکنون پژوهش، می تواند مراحل خرید را سرعت ببخشد.
به علاوه بازاریابی محتوا، گاهی بهتر میباشد لغت ها کلیدی غرض تحقیقاتی را با بازاریابی موتور کاوش غرض گیری فرمایید.

5 راه برای بهبود محتواهای راکد

نمی دانید با محتوای دیرین و ضعیف خویش چه فعالیت فرمائید؟ طراحی سایت در اینجا پنج راه و روش جهت افزایش عملکرد محتواهای راکد تیتر گردیده است.
اشخاص محتواهایی که متناسب با هدف ها کمپانی نباشند را حذف می نمایند. آنان محتواهای راکد و ضعیف را با تغییر و تحول مسیر محتوا یا این که استعمال دوباره از آن در شکل بروز مجال های تازه، بهبود می‌دهند.
با این حالا، یک نکته را که دسته های بازاریابی و صاحبان سایت نادیده میگیرند این میباشد که محتواهای راکد میتوانند مجدد در سطح های قبل کار کرده و استانداردهای نو نقط ی اوج سعی را انتخاب نمایند.
تعریفی که اینجانب برای محتواهای راکد به عمل می‌برم این میباشد:
محتواهای راکد، محتواهایی که سهم همت را در جهت غرض مهم کاهش داده میباشد و از این رو سرعت اضافه کردن یا این که اضافه کردن قیمت بازاریابی را کاملا متوقف نموده است.
در‌این پست پنج طرز در امر بهبود محتواهای راکد و بی نیاز سازی آن‌ها تیتر گردیده است.
دعوا جابجایی پست های مقصود وجود ندارد، بلکه تقویت محتوا برای رجوع به شایسته ترین مقصود میباشد.
محتوا ممکن میباشد کاسه یک‌سری هفته، ماه یا این که سال (درباره ی قطعات محتوای مهم/مدام سبز/سنگ بنای مهم) بسته به مفاد ذیل رکود نماید و تبدیل به محتواهای راکد گردد:
• نوع محتوا.
• استحکام محتوا هنگام استعمال.
• سرعت بها محتوا در طی مجال بدتر می‌شود.
روندهایی که به شما طرز تشخیص محتواهای راکد را می‌گویند:
• کاهش تلاش متریک
• کاهش روبه پایین نماید
• بدست آوردن قیمت کمتر در حین مجال
غرض از قرائت این پست و مبادرت مبتنی بر پیشنهاد های جان دار، تبدیل این روندهای روبه پایین آرام یا این که همت ضعیف بلند دوران به جهش های نو و بهبود محتواهای راکد میباشد.
چیزی که مشابه این به لحاظ میرسد:

بهبود عنوان در مقاله به چه صورت است؟

در‌پی، برای شما بیان خوا هیم کرد که برای ساخت یک تیتر طراحی سایت در نوشته‌ی علمی به طور دیدنی و استاندارد، بایستی از چه نحوه‌هایی استفاده نمود.
برگزیدگان تیتر در نوشته‌ی‌علمی چیست؟ شما می توانید برای اینکه تیتر در نوشته‌ی علمی جذابی را ایجاد فرمایید، از خلاصه کلماتی که در سطح جمله اولیه تا دوم نوشتید، به کار گیری فرمایید. ملاحظه کنید که گزاره‌های نخستین و دوم شما مشتمل بر چه کلماتی میگردند و یااینکه به صورت کلی درباره چه چیزی مندرج میباشد و بعد از آن، فیض گیری نمائید و شایسته ترین تیتر در نوشته‌ی علمی برای آن نصیب در حیث بگیرید.
در صورتی‌که قرار باشد تا یک عنوان بی آلایش و بی روح را ساخت‌و‌ساز فرمایید، چه کسی حاضر می‌گردد تا نوشته ی علمی شما‌را بازرسی نماید؟ مطمئنا فرد خاصی پیدا نمیشود که بتواند نوشته ی علمی شما‌را با شفع دل تفحص نماید.

ویژگی‏های محتوای باکیفیت پایین از دیدگاه Google شامل

سه مؤلفه E-A-T به صورت مطلوب رعایت نشده طراحی سایت میباشد
چگونگی محتوای اساسی ذیل میباشد.
اشخاص از محتوای اساسی رضایت ندارند.
تیتر اغراق آمیز شوکه کننده میباشد.
تبلیغات یا این که محتوای حامی منجر حواس پرتی شما از قرائت محتوای اساسی میگردد.
نارضایتی از داده ها مرتبط با اینترنت‌وب سایت یا این که هر که محتوا را می‏سازد.
اعتبار اینترنت‌وبسایت یا این که تولید کننده محتوا
تا حدودی مطلوب وجود ندارد.
البته زمانی محتوای بی کیفیتی را شناسایی کردید شایسته ترین مبادرت چیست؟ آیا بایستی آن را حذف فرمایید یا این که سئو نمائید؟
گری ایلیس از گوگل می‏گوید@ jenstar:
ما سفارش نمی‌کنیم در کل محتوا را برای ورژن Panda گوگل حذف نمائید، بلکه مطالب کیفیت عالی بیشتری را اضافه فرمایید (shendison@).
- گری "鯨 理" ایلیس (methode) 7 اکتبر 2015
گری ایلیس چندین سال آنگاه درباره ی حذف محتوا اعلام کرد:
"این فعالیت ضمانت نمی‌نماید که شما اثرات مثبتی را مشاهده خواهید کرد ... محتوایی که در حاصل کاوش نماد داده نمیشود، ایندکس گردیده وجود ندارد و در حالتی‌که محتوا ایندکس گردیده نباشد، معمولاً روی توفیق وبسایت شما تأثیر نمی‏گذارد. جان مولر از Google همینطور در یک جلسه مدیران اینترنت‌تارنما Google درباره ی این قضیه حیث داده میباشد:
"بهبود محتوا
بدین مفهوم میباشد که تنها سکو بندی اینترنت‌تارنما بالا می‌رود، در حالی که با حذف محتوا سکو بندی اینترنت‌وب سایت خویش را از دست خواهید."
براین اساس هر دو مدیریت گوگل مخالف ایده حذف محتوا می باشند؛ ولی این ایده دقیقاً از کجا آمده میباشد؟
در واقع مایکل ویزومیرسکی از گوگل در سال 2011 بود اظهار‌کرد:
" برای مدیران اینترنت‌وب سایت اصلی میباشد که بدانند محتوا کیفیت بالا زیر در بخشی از تارنما قادر است کلاً بر جایگاه بندی یک وبسایت تأثیر بگذارد ... حذف صفحه های کیفیت بالا زیر یا این که جابجایی آن ها به یک دامنه دیگر می تواند به سکو بندی اینترنت‌تارنما شما از روش یک محتوای کیفیت خوب فراتر یاری دهد." ولی کدام تاکتیک صحت دارد؟