آرشیو مهر ماه 1401

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

نحوه پیاده سازی تیکت پشتیبانی در وردپرس با افزونه تیکت پیشرفته

برای پیاده‌سازی این پلاگین آغاز می بایست آن را خریداری و بر روی وردپرس خودتان نصب نمایید.
در مرحله آتی برای استعمال از این پلاگین کافی میباشد طراحی سایت در مشهد وارد قسمت یوزرها در تارنما خودتان گردید و نقش یک استفاده کننده را از ساده به حمایت کننده تغییر و تحول دهید.
برای اجرا این شغل میتوانید از تصویر تحت یاری بگیرید.
پس از کلیک کردن بر روی دکمه بازنویسی میتوانید به پیکربندی متعدد  طراحی سایت یوزرها دسترسی داشته باشید.
بعداز گزینش کردن یورز با نقش حمایت کننده می توانید شغل خودتان را با این پلاگین کار کشته آغاز نمائید.
تعیین دپارتمان
در نصیب پیکربندی این پلاگین در منوی اساسی می توانید  رایاپارس به راحتی پیکربندی مرتبط با این دپارتمان ahrefs پلاگین را تهیه کرده و به یوزرها اذن دهید که تیکت متبوع خودشان را ارسال نمایند.
در قسمت اسم دپارتمان می توانید اسم متبوع خودتان را تایپ نمایید.
پیشنهادی: پلاگین رنک مث عالی میباشد یا این که یاست seo؟ مقایسه دو پلاگین کار کشته seo وردپرس
همینطور از قسمت پناه میتوانید حمایت کننده متبوع خودتان را تعیین فرمایید.
در‌این نصیب کاربرانی که تحت عنوان هواخواهی آنها را در حیث گرفته‌اید و هم‌اینگونه مدیریت تارنما اکران داده می شود که میتوانید هرمورد از آنها‌را که رغبت داشتید گزینش فرمایید. آیتم دیگری هم در ذیل همین قسمت وجود داراست که میپرسد آیا تعیین متاع برای عضویت در‌این دپارتمان اجباری باشد یا این که نه؟ این آیتم وقتی تعیین میگردد که قصد دارید بازه زمانی فرصت پناه و یا این که تعداد تیکت حفاظت را معلوم فرمایید.
پس از اعمال پیکربندی متبوع بر روی اضافه کردن دپارتمان کلیک فرمایید. برای بازنویسی دپارتمان میتوانید بر روی نشان خودکار جان دار در کناره دپارتمان ساخت گردیده کلیک فرمایید و دستکاری آن را اعمال دهید.
بعداز اجرا بازنویسی‌ها بر روی پذیرش کلیک فرمائید.

آموزش افزودن تصویر به دسته بندی در وردپرس

اضافه کردن تصویر به گروه بندی یک کدام از راه حل‌هایی میباشد که میتوانید طراحی سایت از روش آن تصاویر را تروتمیز‌سازی و جای ‌یابی فرمائید. همینطور این گروه‌بندی‌ها قادر است به شما یاری دهد تا عالی تصاویر وب سایت خودتان را رئیس فرمائید. ولی گروه‌‌بندی تصاویر در وردپرس مزایا بسیار متعددی را درپی داراست که درین نوشته ی علمی به آن ها نمی‌پردازیم. البته یک راهکار بسیار مطلوب برای بهبود مسائل مدیریتی در وردپرس میباشد.
این فعالیت به طور پیش‌فرض در وردپرس قابلیت‌پذیر وجود ندارد. طراحی سایت در مشهد البته پلاگین‌های متعددی میباشند که میتوانید با به کار گیری از آن ها مبادرت به اضافه کردن تصویر به گروه بندی نمائید. استعمال از هر مورد از این پلاگین‌ها قادر است مزایا و معایب مرتبط با خویش را داشته باشد. ولی درین نوشته ی علمی سعی ما بر این است به شایسته ترین پلاگین جان دار در بازار برای جاری ساختن این فعالیت بپردازیم پس تا نقطه پایان این نوشته ی علمی با ما همپا باشید.
چرا اضافه کردن تصویر به مجموعه بندی قادر است اثرگذار باشد؟
وردپرس دارنده خصوصیت به اسم taxonomie میباشد که به شما قابلیت و امکان میدهد  رایاپارس پست های خویش را به تیم ها و برچسب ها تر و تمیز نمائید یا این که حتی taxonomieهای سفارشی خویش را ساخت و ساز فرمایید. taxonomie پیش فرض مجموعه‌بندی و برچسب‌ها تنها برای پست‌ها در دسترس میباشند. با این حالا، taxonomie ها را می‌اقتدار به هر نوع پست وردپرس مانند صفحه های، پیوست‌ها، یا این که هر نوع پست سفارشی که ممکن میباشد در بلاگ خویش به کارگیری نمائید، اضافه کرد.
وقتی که تصویری را به پست‌ها یا این که صفحه های وردپرس خویش اضافه می کنید، در کتابخانه رسانه وردپرس تحت عنوان پیوست ذخیره می شود. پیوست یک نوع پست میباشد که میتواند taxonomieهای خاص خویش را نیز داشته باشد. اضافه کردن گروه‌ها و برچسب‌ها به تصاویر وردپرس به شما یاری می‌نماید تا تصاویر را شل‌خیس پیدا و تروتمیز فرمائید.

معرفی افزونه iThemes Security برای افزایش امنیت وردپرس

مراقبت امنیت اینترنت‌وب سایت‌ از مهم‌ترین مسائلی میباشد که همواره می بایست  طراحی سایت در مشهد به آن دقت کرد. پلاگین iThemes Security یک پلاگین‌ی امنیتی در وردپرس میباشد که به شما یاری می‌نماید اقدامات موثری در جهت ارتقا امنیت جاری ساختن دهید.
ولی نصب کردن این پلاگین به تنهایی کفاف نمی دهد. شما می بایست طراحی سایت مسائل اصلی دیگر مثل گزینش هاست مطلوب، آپ دیت رسانی پلاگین‌ها و… را هم آیتم دقت قرار دهید. براین اساس عالی میباشد آغاز به نوشته‌ی‌علمی‌ی تحت رجوع نمایید و ۱۰ نکته‌ی ضروری را رسیدگی و رعایت فرمایید، بعد به سراغ نصب این پلاگین بروید.
ارتقاء امنیت وردپرس با ۱۰ نکته
معرفی پلاگین iThemes Security
iThemes Security دوستداشتنی‌ترین پلاگین امنیت در وردپرس میباشد رایاپارس که بیش تر از ۹۰۰ هزار نصب فعال داراست. در توضیحات این پلاگین آمده میباشد که:
“ iThemes Security بیش تر از ۳۰ طریق برای ارتقا امنیت ahrefs  وب سایت شما ارائه می دهد.
به صورت معدل در هر روز بیش تر از ۳۰ هزار وبسایت مبتدی و تازه کار گزینه حمله ها هکرها قرار می گیرند. تارنما‌های وردپرسی می توانند مقصود قابل قبولی برای تهاجم ها باشند. چون ادمین وب سایت‌های مبتدی و تازه کار، توجهی به امنیت پلاگین‌ها، توان پسورد، منسوخ بودن نرم افزار‌ها و.. ندارند.
ولی این پلاگین‌ امنیتی می‌تواند حفره‌های رایج را شناسایی نماید، جلوی حمله ها اتوماتیک را بگیرد و در اعتبار سنجی یوزرها اعتنا بیشتری به خرج دهد.”
این پلاگین در دو ورژن‌ی مجانی و مبلغی ارائه گردیده است که ما در‌این نوشته ی علمی به معرفی ورژن‌ی بدون‌پول آن می پردازیم.

چرا افزونه پیشرفته تیکت وردپرس را انتخاب کردیم؟

همان گونه که پیشین‌خیس هم گفته شد طراحی سایت در مشهد در‌این نوشته‌ی‌علمی عملکرد داریم در کل به طریق طراحی تیکت نگهبانی در وردپرس بپردازیم و این عمل را با استعمال از پلاگین توسعه یافته تیکت وردپرس اجرا دهیم. انگیزه مهم این مسئله مزایا فوق‌العاده به کارگیری از این پلاگین میباشد. این مزایا عبارت‌اند از:
1. قابلیت و امکان ارسال پیام به آدرس اینترنتی و کانال‌های اجتماعی
مثلا مهمترین و شایسته ترین تجهیزات این پلاگین قابلیت ارسال پیام به طراحی سایت طور نشانی اینترنتی و یا این که کانال‌های اجتماعی میباشد. به کار گیری از اینگونه امکاناتی قادر است به شما در حوزه کاری خودتان یاری دهد. برای مثال در شرایطی‌که مشترکان شما در تلگرام کار دارا هستند می توانید از روش این قابلیت و امکان پیام مرتبط رایاپارس با استحصال‌وکار را برای آن ها ارسال نمائید.
2. قابلیت و امکان ارسال جواب به طور صوتی
در صورتیکه تا کنون در نصیب تیکت با مشتریان درباره ی بوده‌اید می دانید  ahrefs که از پیام متنی نمی‌توانید جواب اکثری از سوالهای را به صحت بدهید. در اینگونه حالتی عالی میباشد که از پیام صوتی به کار گیری فرمائید. از این رو پلاگین تیکت توسعه یافته وردپرس همراه این قابلیت را در دست شما قرار داده میباشد و میتوانید به راحتی از آن به کارگیری نمائید.
به کار گیری از این قابلیت میتواند برای مشتریانی که آماتور به اکانت میایند بسیار مطلوب باشد و به آنها در حل کردن خطاها یاری دهد.

ایمیل سازمانی چیست و چه ضرورتی برای کسب و کارها دارد؟

آدرس اینترنتی سازمانی چیست؟ در حالتی‌که به‌دنبال جواب این پرسش می‌باشید طراحی سایت در مشهد  احتمالا واژه و کلمه آدرس اینترنتی سازمانی را در جایی چشم‌اید و یا این که میخواهید از مزایا به کار گیری از اینگونه نشانی اینترنتی‌هایی آگاه گردید. همان گونه که میدانید در دنیای امروز مهم‌ترین منش ارتباطی عموم پست الکترونیک میباشد. اکثر اشخاص هنگامی که می خواهند در تارنما خاصی تصویب‌اسم نمایند و یا این که با مالک یک استحصال‌وکار در کشوری دیگر رابطه برقرار نمایند از نشانی اینترنتی استعمال می‌نمایند.
در اینگونه قوانینی داشتن یک آدرس اینترنتی سازمانی به شما یک وبجه جذاب و دیدنی میدهد. طراحی سایت همینطور اشخاص گوناگون معمولا به آدرس اینترنتی‌های سازمانی بیشتر متکی بودن می‌نمایند و عشق و علاقه‌مند رایاپارس می باشند که با کمپانی یا این که سازمان متبوع قرار بخشید بهتری را ببندند. تولید پست الکترونیک سازمانی بسیار معمولی میباشد اما اثر فوق‌العاده‌ای را در اعتمادسازی دربین استخراج‌وکار و صاحب کار را دارااست. در‌این نوشته‌ی علمی کوشش داریم کلاً به آدرس اینترنتی سازمانی و روش ایجاد کرد آن بپردازیم پس با ما همدم باشید.
پست الکترونیک سازمانی چیست؟
پست الکترونیک سازمانی در واقعیت ایمیلی میباشد که به طور منحصربه‌فرد برای سازمان شما پیاده سازی شد‌ه‌است البته میتواند با خدمت نشانی اینترنتی هم تعامل برقرار نماید. در واقعیت اسم این سبک از آدرس اینترنتی‌ها یوزرها را به حافظه سازمان شما می‌اندازد. از آن‌جایی که یوزرها معمولا در هنگام رسیدگی اکانت نشانی اینترنتی خویش نام نشانی اینترنتی‌ها را تحقیق می‌نمایند متمایز بودن شما در صندوق آدرس اینترنتی یوزرها میتواند سبب ارتقاء احتمال رابطه مجدد استفاده کننده با کمپانی شما گردد.
وقتی که یک نشانی اینترنتی سازمانی را ساخت می کنید میتوانید به راحتی خودتان را سوای هیچ هزینه‌ای به یوزرها علامت دهید و پشت گرمی آنان‌را جذب فرمایید.

تهدیدات امنیتی وب سایت

امنیت سایبری یک نکته بسیار اساسی و حیاتی به ویژه برای برخی طراحی سایت در مشهد از موسسه ها حساس میباشد، براین اساس نمی‌قدرت این نکته را نادیده گرفت که امنیت سایبری برای هر سازمان و استحصال و کاری بسیار دارای اهمیت میباشد چون از اولِ پیدایش وب، مخاطرات امنیتی مختلفی وجود داشته میباشد. همینطور هرکدام از این خطرها‌ها می‌تواند به طوری به کارایی هر شرکتی جراحت برساند، مثلا برخی اوقات این مخاطرات قادر است سیستم را با اختلال مواجه نماید یا این که کوشش کلی سیستم طراحی سایت را مختل نماید. رعایت مسائل امنیتی در سازمان بسیار دارای اهمیت میباشد، براین اساس هنگام آغاز به تبلیغ یک سیستم، سایت، یک نرم افزار آنلاین بایستی برای برقراری امنیت در طراحی وب سایت حیث کرد تا از زخم‌های دورازشوخی دوری خواهد شد. در پی این نوشته‌ی‌علمی، بعضا از رایج‌ترین تهدید‌ها امنیتی و جراحت پذیری‌های دیجیتال را پر رنگ خوا‌هیم کرد.
هک اینترنت‌وب سایت
یکی رایج‌ترین تهدید ها برای داده ها اینترنت‌وب سایت هک میباشد. رایاپارس هک در دنیای کامپیوتر به معنای یافتن نقاط ضعف و حفره‌های امنیتی در یک سیستم و به کارگیری از آن‌ها برای دسترسی به آن سیستم میباشد. هر سروری که بیش تر از تعدادی ساعت به وب متصل باشد، غرض مجرمان سایبری قرار می گیرد. معمولاً این اعتنا تماماً اتومات میباشد: هکرها، مرورگرها و ربات‌ها، سرورها را شکار می‌نمایند و آنها را برای زخم‌پذیری نسخه برداری می‌نمایند به‌این آرزو که بتوانند داده ها را به سرقت ببرند.
دست اندرکاران مختلفی وجود دارااست که وب سایت ahrefs شمارا در معرض هک قرار می‌دهد و در شرایطی که یکی‌از دو گزینه از این اختلالها در وب سایت شما درست گو باشد، شما به هکر لامپ سبز بزرگی نشانه داده‌اید تا وب سایت شما‌را هک نماید. 4 نکته قابل توجه در امنیت طراحی وب را دنبال فرمایید.
رشوه افزار (Ransomware)
آن ها نوعی بدافزار خطرناک می باشند که به سیستم اشخاص، کمپانی‌های سری و دولتی نفوذ می نمایند و دسترسی به سیستم یا این که فولدر‌هایی مانند داده ها مالی را محصور میکنند. طرز خودداری از دسترسی به سیستم و داده ها به وسیله زیرمیزی افزار از روش رمزگذاری یا این که قفل کردن پوشه‌ها و داده‌ها میباشد. رشوه افزار می‌تواند از روش پیوندهای جعلی مانند آدرس اینترنتی، پیامک، اینترنت‌وب سایت‌ها و غیره وارد سیستم خواهد شد. زیرمیزی‌افزارها به 3 تیم تقسیم می شوند که عبارتند از:
1. واهمه‌افزارها:
یک رشوه افزار میباشد که تحت عنوان اپلیکیشن امنیتی ظواهر می‌گردد. این زیر میزی افزار یک پاپ آپ در برگه سیستم شما گشوده می نماید که در آن سیستم شما به بدافزار کثیف شد‌ه‌است و صرفا روش خلاص شدن از شر آن پرداخت مبلغ موردنیاز میباشد.

طراحی سایت جدید چه مراحلی دارد؟

مشورت با یک کمپانی گزینه متکی بودن
طراحی وب نو مسائل متعددی به یاروهمدم دارااست،  طراحی سایت در مشهد می بایست بتوانید با کمپانی گذشته رابطه برقرار فرمایید، از آن‌ها بخواهید که داده ها هاست شما‌را در اختیارتان بگذارند، مسائلی از این دست در شکل وجود اختلاف مالی دربین شما و کمپانی قبل وضعیت را سخت میکند. بدین ترتیب پیش از مبادرت به تغییر‌و تحول تارنما و پیاده سازی طراحی سایت دوباره وبسایت، با یک کمپانی آیتم متکی بودن مشورت کردن فرمایید. اشتباهات خویش را با وب سایت کنونی مطرح نمایید. در حالتی‌که آنان راه‌حل ای بجز پیاده سازی دوباره سفارش نداند. سپس مبادرت به پیاده سازی دوباره وب سایت نمایید.
ما همواره معتقیم رایاپارس  که هنگام مشورت کردن به مشتریانمان صادقانه شایسته ترین راهکار ها را به وی سفارش دهیم.
2- معلوم کردن موقعیت seo تارنما
هنگام ساخت وب سایت نو می بایست شرایط seo خویش را به اگاهی کمپانی برسانید، ahrefs کدام کلمه ها شما در صفحه های در آغاز گوگل قرار دارا هستند و برای آنان چه فعالیتی جاری ساختن داده اید. اینکار به کمپانی طراحی وب امداد می نماید تا با اپ نویسی درجه صفحه های شمارا در گوگل مراقبت نماید.
3- انتخاب گرافیک وب سایت
هنگام پیاده سازی نو وب سایت بایستی بخاطر داشته باشید که احتمالا شما بدلیل عدم رضایت از گرافیک وبسایت میباشد، که می خواهید آن را تغییر‌و تحول دهید. در صورتی‌که این سیرتکامل میباشد مسلما به کمپانی نو اعلام نمایید که تا چه حد می‌خواهید گرافیک تارنما با قت اجرا در بیاید. معمولا شرکتهای جایگاه یک سوای نیاز به اعلام شما تا 99 درصد گرافیک را مانند آنچه شما منظور اید انجام خواهند کرد.

Java با JavaScript فرق می کند! تفاوت جاوا و جاوا اسکریپت

جاوا چیست؟ جاوا اسکریپت چیست؟ رابطه جاوا با جاوا اسکریپت چیست؟ طراحی سایت در مشهد چه چیزی دربین جاوا و جاوا اسکریپت مشابه هم میباشد؟ فرق جاوا و جاوا اسکریپت چیست؟ استعمال از جاوا و جاوا اسکریپت چه مزایایی دارااست؟ چه موسسه ها بزرگی از جاوا یا این که جاوااسکریپت به کار گیری می نمایند؟ اپلیکیشن نویسی Java یا این که JavaScript کدوم بهتره؟ در‌این پست از نوشته‌علمی الکامکو می‌خواهیم به‌این سوال های پاسخ دهیم. پس تا انتها این مقاله از خبرنامه اپ نویسی اندروید الکامکو یار ما باشید.
از‌آن‌جا‌که جاوا اسکریپت “جاوا” در اسم خودش داره، خیلی ها فکر‌می‌کنند طراحی سایت که جاوا و جاوا اسکریپت به نوعی با هم مرتبط می باشند. از طرفی برخی ها هم از شنیدن این مخلوط عصبانی میگردند و برخی ها هم میباشند که شم می نمایند این صرفا یک ترفند بازاریابی میباشد! در هر شکل تفاوت فی مابین جاوا و جاوا اسکریپت وجود دارااست ولی هر مورد از آنان نقش مهمی در صنعت فناوری داده ها اعمال می نمایند. بیایید بیشتر درباره تفاوت گویش جاوا و جاوا اسکریپت بدانیم تا با داده ها بیشتری سمت آن ها قدمی برداریم.
آیا می‌دانید جاوا و جاوا اسکریپت دوست داستنی ترین لهجه ها برای گسترش  رایاپارس نرم افزار ها میباشند؟ داده های آماری داعیه می نمایند که جاوا و جاوا اسکریپت به وسیله بیش تر از ۹۰ درصد از شرکتهای گران قدر استعمال میگردد.
جاوا چیست؟
جاوا یک گویش اپلیکیشن نویسی مبنی  ahrefs بر کلاس و شی گرا میباشد که درسال ۱۹۹۴ بوسیله Sun Microsystems پیشرفته میباشد. این یک گویش غیر وابسته میباشد که در JVM (ماشین مجازی جاوا) انجام می‌گردد و به نرم‌افزار های جاوا اذن می‌دهد تا بر روی هر پلتفرمی ایفا شوند. جاوا به طور مجانی در دست برنامه نویس ها قرار می‌گیرد و با آن می اقتدار نرم افزار های مختلفی ایجاد کرد.

انواع زبان های برنامه نویسی تفسیری چیست؟

با دقت به اینکه امروزه گونه های سیستم برهان های متنوع درست شده اند طراحی سایت در مشهد و رقابت دربین شرکت های ارتقاء پیدا نموده است، پس گویش های متنوع در اپ نویسی ساخت‌و‌ساز گردیده اند‌. برخی از پرکاربردترین لهجه ها در نرم‌افزار نویسی مفسر عبارت میباشد میباشد از:
گویش جاوا اسکریپت: یک نوع گویش مفسری میباشد طراحی سایت که سطح بالایی داراست که برای پیشرفت وبسایت، پیشرفت اپلیکیشن ها، ایجاد کرد بازی و غیره به عمل می رود‌. کلاً لهجه جاوا اسکریپت یک نوع گویش کلیه کاره میباشد  رایاپارس که بیشتر برای گسترش دادن وب سایت به کارگیری می‌شود.
لهجه پایتون: این نوع گویش مفسری، یک لهجه نو میباشد ahrefs که سطح بالایی دارااست و با اعتنا به ساختار معمولی ای که داراست، بسیار آیتم اعتنا قرار گرفته میباشد. با اعتنا به ساختار مختصر و بی آلایش این نوع گویش، اکثر اشخاص برای استارت فرایند اپلیکیشن نویسی خویش از این نوع گویش استعمال خواهند کرد‌. این نوع لهجه در مفاد بسیار متنوع کاربرد داراست و هیچ سیرتکامل محدودیتی ساخت و ساز نمی نماید‌.
گویش PHP: این نوع گویش برای اجرای وب سایت ها و قابل انعطاف افزارها به عمل می رود. لهجه PHP در مرحله نخستین با به کار گیری از سرور در وبسایت پردازش میشود و در مرحله آن‌گاه به وسیله کد هایی منحصر به فرد به مرورگر ارسال می‌شود و در غایت در معرض مشاهده کرد اشخاص قرار میگیرد. یادگرفتن لاراول را به شما توصیه می‌کنیم.
سی شارپ: با اعتنا به اینکه این ضرر به وسیله کمپانی مایکروسافت پیاده سازی گردیده‌است بعد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار‌است. این گویش دارنده سطح بالایی میباشد و برای نرم‌افزار نویسی ویندوز و تشکیل داد بازی ها کاربرد دارااست. فراگیری سی شارپ را می‌توانید اینجا از صفر تا صد دنبال نمائید.
مشاهده همگی عصر های اپ نویسی الکامکو
کلام نهایی درباره اینکه مفسر در نرم افزار نویسی چیست؟
مفسر نرم‌افزار نویسی یکی اپ های اصلی و کاربردی در حوزه اپ نویسی و اجرای نرم افزار ها میباشد که کاربرد بسیار مهمی داراست. امروزه اشکال لهجه های مفسری وجود دارا‌هستند که با به کارگیری از این نحوه ترجمه گردیده و به پردازنده ارسال میگردد تا در معرض رویت کرد قرار بگیرد. در نحوه مفسری تک تک کدها، خط به خط ترجمه میگردند و خطاها کد به نیکی تشخیص داده میشوند.
اگر علاقمند به یادگیری نرم افزار نویسی میباشید و هیچ پیش مورد ای از این تخصص ندارید، می‌توانید مبادرت به تهیه و تنظیم فراگیری های تارنما الکامکو فرمایید چون هر زمان از عصر های جان دار در دانشسرا اپلیکیشن نویسی الکامکو از سطح شالوده تا توسعه یافته و از صفر تا صد میباشند و همینطور پروژه پایه و مهارت پایه می باشند و در غایت پاسخگوی نیاز بازار عمل اپلیکیشن نویسی میباشند

کاربرد تایپوگرافی در طراحی وب‌سایت

احتمالاً اینک که به پرسش تایپوگرافی چیست؟ جواب دادیم می پرسید طراحی سایت در مشهد خب کاربردش در ساخت سایت چیست؟ در بالا به حیث میرسد این هنر تنها در شغل های گرافیکی طراحی سایت و پیاده سازی لوگو کاربرد داراست. البته در حالتی که شما یک طراح اینترنت‌وب سایت می باشید بایستی برای پیاده سازی رابط کاربری و ساخت و ساز شایسته ترین UX تا حدودی با این دانش آشنا باشید.
UX چیست؟ چرا در پیاده سازی مداقه داراست؟
موردها اثر گذار در تولید تایپوگرافی مطلوب برای اینترنت‌وبسایت
۱- نوع فونت
یکی‌از مهم‌ترین نکاتی که بایستی در اینترنت‌وب سایت به آن توجه نمائید  رایاپارس گزینش درست فونت (font-family) میباشد. فونت‌ها در خوانایی متن‌ها و تولید رابط زیباتر اثر گذار میباشند. برای مثال یک متن واحد را با سه فونت متعدد تایپ کرده‌ایم، کدام یک خواناترند؟
متاسفانه تعداد فونت‌های دیدنی لهجه فارسی بسیار محصور و انگشت‌شمار میباشد. خوب میباشد آغاز به نوشته‌ی‌علمی‌ی پایین مراجعه کرده و فونت قابل قبولی برای اینترنت‌وبسایت خویش تعیین فرمایید.
شایسته ترین فونت‌های فارسی در طراحی وب سایت
۲- اندازه فونت
اندازه فونت (font-size) در خوانایی بسیار عنایت داراست. ahrefs و از نکات اساسی تایپوگرافی میباشد. جذاب میباشد بدانید ربات‌های گوگل هم به اندازه سایز نوشته‌ها اعتنا می‌نمایند و در شرایطی که فونت از حد استاندارد ریزتر باشد خطای مشخصی در سرچ کنسول اخذ می کنید.
می بایست دقت فرمائید ضمن سایز فونت مطلوب، مسافت‌ی مطلوب در میان خطوط (line-height) را هم تولید نمایید.