Java با JavaScript فرق می کند! تفاوت جاوا و جاوا اسکریپت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

Java با JavaScript فرق می کند! تفاوت جاوا و جاوا اسکریپت

جاوا چیست؟ جاوا اسکریپت چیست؟ رابطه جاوا با جاوا اسکریپت چیست؟ طراحی سایت در مشهد چه چیزی دربین جاوا و جاوا اسکریپت مشابه هم میباشد؟ فرق جاوا و جاوا اسکریپت چیست؟ استعمال از جاوا و جاوا اسکریپت چه مزایایی دارااست؟ چه موسسه ها بزرگی از جاوا یا این که جاوااسکریپت به کار گیری می نمایند؟ اپلیکیشن نویسی Java یا این که JavaScript کدوم بهتره؟ در‌این پست از نوشته‌علمی الکامکو می‌خواهیم به‌این سوال های پاسخ دهیم. پس تا انتها این مقاله از خبرنامه اپ نویسی اندروید الکامکو یار ما باشید.
از‌آن‌جا‌که جاوا اسکریپت “جاوا” در اسم خودش داره، خیلی ها فکر‌می‌کنند طراحی سایت که جاوا و جاوا اسکریپت به نوعی با هم مرتبط می باشند. از طرفی برخی ها هم از شنیدن این مخلوط عصبانی میگردند و برخی ها هم میباشند که شم می نمایند این صرفا یک ترفند بازاریابی میباشد! در هر شکل تفاوت فی مابین جاوا و جاوا اسکریپت وجود دارااست ولی هر مورد از آنان نقش مهمی در صنعت فناوری داده ها اعمال می نمایند. بیایید بیشتر درباره تفاوت گویش جاوا و جاوا اسکریپت بدانیم تا با داده ها بیشتری سمت آن ها قدمی برداریم.
آیا می‌دانید جاوا و جاوا اسکریپت دوست داستنی ترین لهجه ها برای گسترش  رایاپارس نرم افزار ها میباشند؟ داده های آماری داعیه می نمایند که جاوا و جاوا اسکریپت به وسیله بیش تر از ۹۰ درصد از شرکتهای گران قدر استعمال میگردد.
جاوا چیست؟
جاوا یک گویش اپلیکیشن نویسی مبنی  ahrefs بر کلاس و شی گرا میباشد که درسال ۱۹۹۴ بوسیله Sun Microsystems پیشرفته میباشد. این یک گویش غیر وابسته میباشد که در JVM (ماشین مجازی جاوا) انجام می‌گردد و به نرم‌افزار های جاوا اذن می‌دهد تا بر روی هر پلتفرمی ایفا شوند. جاوا به طور مجانی در دست برنامه نویس ها قرار می‌گیرد و با آن می اقتدار نرم افزار های مختلفی ایجاد کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.