آرشیو فروردین ماه 1402

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

شغل طراحی سایت چگونه است؟


معرفی عمل طراح اینترنت: نیازمندی‌های فعالیت
طراحان اینترنت ماهر، معمولا به گواهی طراحی سایت در مشهد دانش گاه، کارآموزی و مهارت‌های قابل انعطاف (مهارت‌های اخلاقی و شخصیتی) نیاز دارا‌هستند؛ تا کارشان را به شایسته ترین صورت ممکن انجام بدهند.

تحصیلات برای شغل طراح اینترنت
اکثر طراحان اینترنت گواهی دانشگاهی دارا هستند. کارفرمایان دست‌کم به طراحانی نیاز دارا هستند که در طول دو سال گواهی کاردانی خویش را دستیابی کرده باشند؛ یا این که چهار سال برای لیسانس درس خوانده باشند. از فن‌های زیر به‌تیتر حرفه‌های دوست داستنی و منحصر طراحان اینترنت مذکور می شود.

نرم افزار‌نویسی برای فعالیت طراح اینترنت
این فن بر گویش‌های کامپیوتری و اصول ریاضی و علمی اپلیکیشن‌نویسی تاکید ویژه دارااست. طراحان اینترنت با علت میتوانند درین رشته تحصیلی، اصول بسط اینترنت را تا حد بسیار نیکی خاطر بگیرند.

پیاده سازی گرافیکی برای عمل طراح اینترنت
این فن با دقت بر آموزش اصول پیاده سازی هنری و خلاقانه به دانشجویان و متقاضیانی که در آینده حرفه طراحی وب سایت را تعیین می‌نمایند، دید نیکی نسبت به ظواهر اینترنت‌وبسایت‌ها می‌دهد.

کارآموزی برای فعالیت طراح اینترنت
به مکان ایفا یک مجال کارآموزی معمول و قانونی، بیشتر طراحان  طراحی سایت اینترنت، از کارآموزی در طول کار استفاده می‌نمایند. در طی هفته‌ها یا این که ماه‌ها، آن‌ها می توانند اسلوب عمل سازمانی که در آن سرگرم گردیده‌اند را خیال و خاطر بگیرند؛ و با اصول پیاده سازی متبوع کمپانی آشنا و هماهنگ شوند.

مهارت‌ها برای کار طراح اینترنت
برای آن که روزهای خوب حرفه‌ای را به‌تیتر طراح اینترنت بگذرانید، می بایست مهارت‌های زیر را در خویش شناسایی و تقویت نمائید.

اشراف بر لهجه‌های اپ‌نویسی کامپیوتری: مجموع طراحان اینترنت بایستی اصول گویش‌های نرم افزار‌نویسی کامپیوتری، مثل HTML را بدانند. اکثری از طراحان از SQL، جاوا اسکریپت و دیگر گویش‌ها نیز استفاده می‌نمایند.

نوآوری: طراحان اینترنت مسئول توسعه و گسترش سایت‌ها با ظاهری نو و منحصر به فرد برای مشتریان می‌باشند. این تارنما‌ها می بایست مطابق بر مراد‌ها و نیازهای مشتری پیاده سازی گردد. مهارت‌های خلاقانه، به طراحان اینترنت قابلیت و امکان توسعه منش‌های نو برای اشتراک‌گذاری داده ها و پیاده‌سازی مفاهیم را میدهد.

اعتنا به جزئیات: ازآنجایی‌که طراحان اینترنت از کدنویسی برای زیبایی بیشتر و کاربردی‌خیس کردن اینترنت‌وبسایت‌ها به کارگیری می‌نمایند، آنها می بایست توان تمرکز بر جزئیات و تشخیص خطاها را داشته باشند.

معرفی فعالیت طراح اینترنت: محیط شغل
طراحان اینترنت توسط کمپانی‌ها استخدام میشوند. با نهاد های مختلف به طور قراردادی همیاری می‌نمایند؛ یا این که فریلنسر، صاحب‌شغل خودشان هستند. این اشخاص کل شغل های‌شان را پشت میز اجرا می دهند؛ و از کامپیوتر رومیزی یا این که لپ‌تاپ استعمال می‌نمایند. آنان می توانند در تالار‌های یک دست، دیوایدر‌های کارمندی، یا این که دفتر ها گران قدر شغل نمایند.

برای مشاهده اطلاع رسانی‌های استخدام به ورقه‌ی اطلاع رسانی استخدام مراجعه کنید

معرفی عمل طراح اینترنت: چه گونه یک طراح اینترنت شویم؟
با دنبال‌کردن این پنج گام می توانید شانس خویش را برای ورود به کار طراح اینترنت آزمون نمائید.

گواهی تحصیلی تکمیلی اخذ نمایید: برای آن‌که بیشتر امتیازهای یک اطلاع رسانی‌ شغلی را داشته باشید، عالی است که بعدازظهر کاردانی یا این که کارشناسی را در فن برنامه‌نویسی کامپیوتر یا این که پیاده سازی گرافیک بگذرانید.

به اشراف در لهجه‌های برنامه‌نویسی برسید: لهجه‌های نرم افزار‌نویسی، شایسته ترین دوستان شما در طی طراحی سایت و کد‌نویسی می‌باشند. شما می بایست قواعد و قانون ها حکم دهنده بر هر زبانی را خیال و خاطر بگیرید. احاطه بر زبان نرم‌افزار‌نویسی HTML یا این که جاوا اسکریپت و SQL توصیه می شود.

هرآنچه که باید درباره بازار کار طراحی سایت بدانید

همانگونه که اشاره شد طراحی وب سایت به دو طرز کدنویسی منحصر به فرد و استفاده از CMS های فراهم قابلیت پذیر میباشد، در واقع هر هر که بخواهد درین حوزه شغل نماید می بایست یکی از طرق  طراحی سایت در مشهد نقل شده را انتخاب نماید.

افرادی که می‌خواهند اسم کار ساخت وب سایت را به دوش بکشند، دو گروه هستند :

آنهایی که ساخت وب سایت با کدنویسی را انتخاب می نمایند
آنهایی که ساخت سایت با سیستم مدیر محتوا را تعیین می نمایند
ساخت وب سایت با کدنویسی
ساخت سایت با کدنویسی
همانطور که میدانید طراحی وب سایت باکدنویسی توسط لهجه های نرم افزار نویسی قابلیت و امکان پذیر هستند، گویش های متعددی درین حوزه فعالیت می نمایند ولی شما نیازی به یادگیری همه آنان ندارید، در واقع تعداد گویش هایی که می آموزید بسته به مسیر های فرعی است که تعیین می‌کنید.

در صورتی‌که تامل کردید که با تعیین مسیر شغلی خویش تحت عنوان یک نرم‌افزار نویس دیگر گرفتاری ای ندارید باید به شما بیان‌کنم که به طور کامل در خطا می باشید! گزینش ساخت سایت با کدنویسی تازه جزو ابتدایی ترین گزینش های شماست و در پی بایستی تعیین های مشقت بار خیس و تاثیرگذار تری برای آتی خویش جاری ساختن دهید.

انتخاب اینکه کدام گویش برنامه نویسی را برای پیاده سازی صفحه ها طراحی سایت اینترنت آیتم استفاده قرار دهید از سایر گزینش های اصلی شما میباشد، ولی در نظر داشته باشید که بعضی از مسائل تماما ابتدایی هستند و شما در هر شکل می بایست با پا گذاشتن به این عرصه آنها را خیال و خاطر بگیرید.

مسائل ابتدایی پیاده سازی صفحه ها اینترنت : یادگیری زبان های علامت گذاری Html و Css هستند.

دقت داشته باشید که منظور از مسائل ابتدایی، ضعیف بودن و پیش و پا افتاده بودن این زبان ها وجود ندارد! بلکه ضروری بودن آن‌ها است.

خب تا به اینجا هم زیاد از دعوا اساسی که بعدی شغلی این رشته باشه مسافت گرفتیم، پس بهتره برای داده ها بیشتر درباره این مسئله به نوشته‌ی‌علمی برای ساخت وب سایت از کجا آغاز کنیم خصوصی بزنید.

طراحی سایت با کدنویسی تا چقدر مکان بسط دارااست ؟
خیلی سلیس و فارسی بهتون بگم : خیلی مکان گسترش داره!


تا وقتی وارد گویش های نرم‌افزار نویسی ساخت وب سایت نشدید نمی تونید ادراک نمایید که مکان پیشرفت توی این تجارت چقدر زیاد و گستردست!

نرم افزار نویسی تحت اینترنت، با اینکه خودش یه شاخه بزرگ از نرم‌افزار نویسی هستش، خودش کلی زیرمجموعه و بیزنس رو تو خودش مکان میده!

بزارید از اول بگم که زمانی یادگیری ساخت وب سایت با کدنویسی رو آغاز می‌کنید تبدیل به چی می شید و بعدش که مسیرو ادامه بدید تبدیل به چه چیز دیگه ای می شید :

خب اول که شروع به فعالیت با لهجه های Html و Css میکنید و اون هارو یاد میگیرید در واقع تبدیل به هیچی نشدید و نو اولیه کارید!

با یادگیری لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپ و همینطور یکی‌از قاب ورک های جاوا اسکریپت می تونه شمارو به یک اپ نویس فرانت اند تبدیل کنه.اعتنا داشته باشید که اپ نویس فرانت اند شدن به همین آسانی هم نمیباشد و بایستی وقت و سعی بسیار متعددی نمایید تا به مرحله تخصص برسید.

jQuery، یکی از مهمترین کتابخانه‌های جاوا اسکریپت


یکی خصوصیت‌های نهفته هر اپلیکیشن، اینترنت‌تارنما و نرم افزار‌های دیجیتالی که به طور روزانه به وسیله اشخاص مورداستفاده قرار میگیرد فهمیدن گویش اپلیکیشن‌نویسی میباشد. باتوجهبه اینکه امروزه اشخاص از اشکال طراحی سایت در مشهد ابزارهای الکترونیک هوشمند برای همه عمل‌های روزمره خویش به عنوان مثال خرید، استحصال داده ها، یادگیری گونه های نرم افزار‌ها و مطالب نو به کار گیری می‌نمایند و ولی باتوجهبه توسعه و گسترش دانش و فناوری عالم بیشتر به سمت دیجیتالی‌ شدن جنبش می‌نماید؛ براین اساس می‌اقتدار ذکر کرد آتی لهجه اپلیکیشن‌نویسی ساخت وب سایت بسیار پر‌نور و براق میباشد و در واقع می‌قدرت خاطرنشان کرد یکی مهم ترین مهارت‌هایی که امروزه درک کردن و یادگیری آن بسیار خوب و ضروری میباشد، اپ نویسی و تسلط به اشکال گویش اپ نویسی و ولی گویش‌های اپلیکیشن نویسی آجل‌دار میباشد تا بتوانند با امداد این لهجه‌ها به پیاده سازی و طراحی سایت، اشکال نرم افزار و دیگر امور پرداخته و درآمدزایی کنند.امروزه اپلیکیشن نویسی تارنما کاری نسبتاً غیر مرسوم میباشد، به جهت اینکه یاد شنیداری عموم با طراحی وب با وردپرس شناخت بیشتری دارااست. وبینه درخصوص طراحی وب و اپلیکیشن نویسی آن چاره خاصی دارااست که تارنما شمارا از دیگر تارنما ها متمایز میکند . در شرایطی‌که اپ نویسی وبسایت به خیر گزینش گردد و شرکتی که با شایسته ترین تکنیک های نرم افزار نویسی بتواند سایتی ماهر و سریع را پیاده سازی نماید قطعا خروجی کار کشته خیس نسبت به وردپرس خواهد داشت.

اشکال مختلفی از وبسایت ها و گویش های رمزگذاری برای توسعه و گسترش طراحی سایت  وجود دارااست. شما می بایست برای گزینش ظریف و صحیح، مورد های درست را دارا باشید. ازآنجاکه وب سایت 24 ساعت و هفت روز هفته قابل دسترسی میباشد، شما می بایست دارای تخصص حرفه ای را برای به کارگیری از گویش مطلوب پیدا فرمائید. ابدا صاحبان مشاغل نمی توانند خودشان در کاهش مجال و حملاتی که متوجه سایتشان میباشد، اقداماتی ایفا دهند.
پس به حیث میرسد طراحی وب سایت یک عمل امیدوارکننده و حساس باشد. در صورتیکه دراین مورد جدید وارد می باشید، اولی دردسر اینجاست که از کجا بایستی استارت فرمائید یا این که کدام یک از گویش های گسترش وبسایت ها را بایستی خاطر بگیرید.
تنی چند از برگزیدگان گویش های اپ نویسی تارنما ها:
1. HTML & CSS
2. Python
3. Java
4. SQL
5. PHP (Laravel)

HTML CSS
HTML CSS یکی کهن ترین شیوه های ساخت وب سایت میباشد. شما می‌توانید تعداد متعددی از الگوهای سایت را که به طور آنلاین و مجانی در دسترس می باشند پیدا فرمائید. همینطور میتوانید از هرمورد از آنان به کار گیری فرمائید و مبتنی بر نیاز خویش یک وبسایت ساخت و ساز و پیاده سازی نمائید.
HTML و CSS به علم کدنویسی احتیاج دارا هستند چون شما می بایست محتوا و طرح را با استعمال از لهجه بازنویسی فرمائید. مورد های Backend به شما طریق های کافی برای بازنویسی را میدهد ولی به تجربیات کدنویسی مسلما نیاز خواهید داشت.

با این اکنون برخی از اشخاص دارای تخصص دراین مورد معتقدند، وقتی که برخی از اشخاص قصد می نمایند در ارتباط پیشرفت اینترنت داده ها استخراج نمایند، به آن ها پیشنهاد میشود که از HTML (Hypertext Markup Language) و CSS (Cascading Style Sheets) آغاز نمایند، البته این مورد ها را با لهجه های نرم‌افزار نویسی غلط میگیرند.

HTML و CSS در واقع گویش های علامت گذاری میباشند که به ترتیب برای ساخت اوراق (یا این که صفحه های) الکترونیکی و برای ساخت وب سایت ها به کارگیری می گردند. در همین درحال حاضر، لهجه های اپلیکیشن نویسی تارنما ها غامض خیس می باشند و می قدرت آن‌ها‌را به دو تیم گویش های گسترش اینترنت Back End و Front End تقسیم کرد.

قالب آماده یا طراحی قالب با المنتور؟



هر تکنولوژی که برای طراحی وب استعمال می‌گردد شرایط متفاوتی خواهد داشت طراحی سایت در مشهد و هرمورد از آن‌ها (وردپرس یا کدنویسی) دارای مزایا و معایب مرتبط به خود می باشند. فهم تفاوت در میان این دو نحوه طراحی طراحی سایت بسیار مهم می باشد. اتخاذ یک تصمیم ناآگاهانه میتواند سبب به تعیین پلتفرمی شود که برای تجارت شما مناسب نیست و در نهایت شما را مجبور به ریدیزاین تارنما و ارتقاء هزینه پروژه می کند.

طراحی سایت فروشگاهی



از این رو، به‌دنبال به تفاوت های این دو سی ام اس از حیث کدنویسی، قالب تارنما، سرعت بارگذاری، زمان آماده سازی، امنیت و هزینه طراحی سایت پرداخته می شود.

کدنویسی تارنما
او‌لین فرق وردپرس و اپلیکیشن نویسی asp در کدنویسی طراحی سایت آن می باشد. این بارزترین تفاوتی می‌باشد که در ساخت وب سایت با وردپرس یا نرم افزار نویسی با آن مواجه میشوید.

وردپرس از سیستم های رئیس محتوای آماده بوده که کدهای آن پیش از اینً توسط دسته کارشناس طراحی و بسط وردپرس نوشته شده و به صورت بسته نصبی آماده در دست طراحان وب قرار گرفته می‌باشد. بنابراین در این سی ام اس نیازی به درک کردن نرم افزار نویسی ندارید و به راحتی می توانید با چند کلیک ساده، وبسایت خود را طراحی و فعال سازی فرمایید.

در مقابل آن، Cms منحصر، ابزارهای "آماده استفاده" برای پیاده سازی و آپ دیت رسانی محتوای سایت ندارد بلکه نیازمند کدنویسی برای بخش های گوناگون سایت بوده و از طراحی رابط کاربری و قالب وبسایت گرفته تا فرم ها و در اختیار گرفتن پنل مدیر تارنما بایستی توسط تیم توسعه و گسترش و گرافیست، از مبنا طراحی، نرم‌افزار نویسی و پیاده سازی گردد. با این اکنون، کادر ورک های فراهم ای نظیر جی کوئری و بوت استرپ برای راحتی فعالیت بسط دهندگان و برنامه نویسان وب تاسیس شده است که می توانند از این کتابخانه های مهیا در کدنویسی خود سود ببرند و پروژه های خود را سریعتر به نقطه پایان برسانند.

کدنویسی طراحی منحصر، در بیشتر مفاد به صورت تیمی متشکل از نرم افزار نویس فرانت اند، اپلیکیشن نویس بک اند و گرافیست ها جاری ساختن می شود. مواردی هم وجود دارد که کل عملیات اپ نویسی توسط یک نفر که با عنوان Full Stack شناخته می گردد اجرا میشود.

فرق وب سایت وردپرسی و تارنما نرم‌افزار نویسی شده

چنانچه که شما تا حدودی دانش فنی در قضیه نصب نرم افزارها و فعالیت با دیتابیس دارید و علاوه بر این برای بروز رسانی قالب و ساخت‌و‌ساز تغییرات جزیی یا کلی در کدهای html و css خلاقیت دارید میتوانید از وردپرس برای طراحی وب خود منفعت ببرید در غیراینصورت همانند سایت کدنویسی می بایست هر کس با این موارد آشنایی داشته باشد سایت وردپرسی را برای شما فعال سازی نماید.

در اینگونه مفاد پیشنهاد می‌شود از تارنما‌های مخصوص شرکتی که نرم‌افزار نویسی شده اند، استعمال فرمایید تا جای این که وبسایت خود را به یک نصاب وردپرس بسپارید یک گروه فنی ماهر پشتیبان آن باشد.
ادامه مطلب

بازار کار و درآمد طراحی سایت چگونه است؟


احتمالا اسم وردپرس را شنیدید و شاید اولین چیزی که به ذهنتان میرسد طراحی سایت بدون کدنویسی و قالب های مهیا و… می‌باشد البته این تنها بخشی از ظرفیت وردپرس هست. وردپرس در بحث کدنویسی ظرفیت های زیادی طراحی سایت در مشهد داراست که یک طراح سایت حرفه ای باید بلد باشد. شما با وردپرس هم قابلیت طراحی وب حرفه ای، بدون کدنویسی دارید هم با کدنویسی! و البته که در حالت فارغ از کدنویسی یک سری محدودیت هایی هم دارید که سبب ساز میشود نتوانید هر پروژه ای را اعمال کنید یا محکوم به استعمال از قالب های آماده و طراح های فراهم باشید. البته در شرایطی‌که کدنویسی وردپرس را یادبگیرید علاوه بر اینکه محدودیتی در طراحی سایت و اجرای پروژه های متعدد طراحی سایت با وردپرس ندارید می‌توانید از ظرفیت های دیگر وردپرس برای درآمدزایی هم استعمال نمائید.


نقشه طرز یادگیری وردپرس
نقشه منش یادگیری وردپرس : همانطور که بالاتر هم اشاره کردم وردپرس قابلیت طراحی سایت طراحی سایت هم با کدنویسی و هم بدون کدنویسی را دارد و مهارت هایی که در هر بخش نیاز دارید هم متفاوت هست که مسیر یادگیری هر دو حالت را رسیدگی می کنیم


مسیر یادگیری وردپرس بدون کدنویسی :
فراگیری رایگان وردپرس

مسیر یادگیری وردپرس بدون کدنویسی معمولی است. شما میتوانید فارغ از داشتن هیچ پیشنیازی (همین که با کامپیوتر بلد باشید کار فرمایید کافی می‌باشد) اقدام به یادگیری وردپرس فرمائید. که در مرحله اولیه می بایست شعور کاملی از اینکه وردپرس چیست و چه‌طور فعالیت میکند پیدا نمایید و بعد آموزش وردپرس و عمل با پنل رئیس وردپرس و بخش های مختلف آن را یادبگیرید و در نهایت یادگرفتن فعالیت با قالب های مهیا و حرفه ای که در قضیه های متفاوت فروشگاهی، شرکتی، خبری، شخصی و… طراحی شده اند، و شما باید کار با این قالب ها را یادبگیرید تا بتوانید وب سایت های گوناگون در مورد های گوناگون را با استفاده از این قالب ها فارغ از کدنویسی طراحی فرمائید. یادگیری بدون نقص مسیر یادگیری وردپرس سوای کدنویسی حدود یک تا یکونیم ماه طول میکشن که می‌توانید با به کارگیری از بعدازظهر یادگرفتن طراحی سایت بدون کدنویسی در وبسافت3 با خیال وارفته یادبگیرید.


مسیر یادگیری وردپرس با کدنویسی :
برای یادگیری کدنویسی وردپرس استارت می بایست از html و css استارت کنید. درواقع همان نقشه راه نرم‌افزار نویسی فرانت اند که بالاتر به آن پرداختیم را را می بایست طی کنید و آنگاه یک سری از مباحث زبان php را هم بایستی یادبگیرید چراکه وردپرس هم با php ایجاد کرد شده و برای یادگیری کدنویسی وردپرس باید با PHP آشنا باشید توجه داشته باشید ابدا نیازی به یادگیری کامل php نیست همانگونه که گفتم آشنایی با php و درک کردن یک سری مباحث از زبان php که پیشنیاز وردپرس هستند کفایت میکند. حالا با داشتن مهارت های html ,css و آشنایی با php شما آماده یادگیری توابع و کدهای وردپرس میباشید که در نهایت بتوانید بجای به کار گیری از قالب های آماده وردپرس، قالب مخصوص خود را طراحی و ساخت فرمایید، بتوانید قالب های فراهم وردپرس را طبق سلیقه و نیازتان ویرایش و شخصی سازی نمایید، بتوانید یک قالب وردپرس را بصورت محصول طراحی و ساخت فرمائید و در مارکت های متعدد وردپرسی بفروش برسانید و کلی موردها دیگه که با یادگیری کدنویسی وردپرس قوی به انجام آن هستید. برای یادگیری بدون نقص این مهارت ها می توانید در طی جامع فراگیری طراحی قالب وردپرس و فروش در ژاکت شرکت نمایید.

چگونه طراح وب سایت شویم؟


اینک به آخرین مورد از پیشنیاز های یادگرفتن ساخت وب سایت می رسیم که مدیریت کسب و کار و مشتری می باشد. چه به عنوان یک کارمند و چه به عنوان یک فریلسنر، داشتن این توانایی باعث میشود که شما طراحی سایت در مشهد یا شرکتی که برای آن کار می کنید در مسیر درست جای دارد و در فعلا پیشرفت می‌باشد.

البته مراد از مدیر کسب و کار این نیست که می بایست درتوان یک فرد تحصیل کرده در مسئله مدیریت یا اقتصاد از ساز و کارهای مربوط به بیزینس خود رمز در بیاورید. بلکه منظور این است تا ایده معین و واضحی از اهداف و سرمایه ای که در چنگ شما یا شرکت شما هست داشته باشید تا بتوانید با به کارگیری از آن‌ها مسیر کاری خود را به طور اصولی و مؤثر هدایت نمایید.

در شرایطی‌که هم قصد دارید به طور فریلنسر فعالیت نمایید و کسب و کار یک نفره رویه بندازید، باز هم قدرت های کسب و کار مهارتی کلیدی برای رسیدن به موفقیت محسوب می شود. به یاری این مهارت ها شما میتوانید کسب و کار خود را طوری برنامه ریزی فرمائید که همیشه پول و نقدینگی داشته باشید و پروژه ها و اهداف کوتاه مجال و بلند مدتی برای خود گزینش فرمائید که باعث طراحی سایت  می‌شوند هیچوقت تجارت شما با رکود مواجه نشود.

جمع بندی
همانگونه که مشاهده کردید، پیشنیاز های طراحی وب سایت در صورتی چه در نگاه اولیه ممکن می‌باشد بسیار غامض و سرسام آور به لحاظ برسند، اما با کمی آشنایی مقدماتی با هرکدام از آنها متوجه می شوید که همه این مهارت ها با سپری کردن وقت های آموزشی قابل یادگیری می‌باشند و چیز مرموز و رمزآلودی درباره‌ی آن‌ها وجود ندارد.

فراگیری پیش نیازهای یادگیری ساخت سایت به طریق شگفت انگیری به شما کمک خواهد کرد تا در طول فرآیند یادگیری طراحی سایت، کلیه چیز برای شما سریع و وا رفته سپری شود و در کمترین زمان ممکن به یک طراح وب سایت حرفه ای تبدیل شوید که می تواند از مهارت های خود کسب درآمد کند.

بعدازظهر های آموزشی دارکوب تمامی پیش نیازهای یادگیری طراحی وب را پوشش می دهند. در واقع در آموزشگاه دارکوب نه تنها پیش نیازهای فراگیری طراحی سایت، بلکه مهارت های مورد نیاز برای بسط وب یا وب دولوپینگ، دیجیتال مارکتینگ، سئو و غیره نیز آموزش داده می‌گردد. این فرصت های آموزشی از سطح تازه کار تا حرفه ای تنوع دارا هستند و شما می توانید با تمرکز به سطح فعلی خود، از هرمورد از این سطوح به کارگیری کنید.

مزیت شرکت در دانش سرا دارکوب این می‌باشد که این مجموعه دارای مجوز کار از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و جواز نشر دیجیتال بر خط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و همچنین مجوز تأسیس آموزشگاه فناوری اطلاعات را از سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت نموده است

مقایسه سایت و شبکه اجتماعی برای کسب و کار مجازی


اکنون و بعداز مقایسه این دو پلتفرم برای آغاز بیزنس امید‌می‌باشد‌ که توانسته باشید برای آغاز  طراحی سایت در مشهد شغل خویش به منفعت قطعی رسیده باشید البته در صورتیکه در حالتی‌که در هرکدام از فرآیند بالا سوالی داشتید و یا این که با مشکلی واکنش کردید می‌توانید آن را با کارشناسان ما در اهل ایران گرامافون مطرح نمائید و اگر فعالیت خویش را در شبکه‌های‌اجتماعی مانند اینستاگرام استارت کردید می توانید از شیوه شغل های ارائه گردیده در وب سایت اهل ایران گرامافون برای بیشتر چشم شدن و ارتقاء بازدید کاغذ اینستاگرام خویش برخوردار گردید .


وبسایت و شبکه‌های اجتماعی، امروزه نقش پررنگی در زندگی آدم‌ها اعمال طراحی سایت می‌کنند و روز آپ دیت
به کاربران آنها اضافه میشود. اما سرعت این رشد در میان شبکه‌های اجتماعی محسوس‌تر میباشد
به این دلیل‌که نسبت به وب سایت‌ها تازه ظهور‌ بوده، قابلیت و امکان و جذابیت‌های زیادی نیز برای کاربران خود به ارمغان
آورده‌اند. این دست از مسائل بلندمرتبه و کوچک سبب ایجاد کرد یک سوال در ذهن بسیاری گردیده‌است که وب
وب سایت یا شبکه‌های اجتماعی؟ در واقع به عقیده اکثری، برای کسب درامد از اینترنت با وجود شبکه‌های
اجتماعی دیگر نیازی به تارنما نخواهد بود!

کسب درآمد از اینترنت
امروزه کسب درآمد از دنیای وب به کاری پولساز به طور کلی فقید تبدیل گردیده است و افراد بخش اعظمی با به کارگیری
از روش‌های مختلفی از این فقیه پول به جیب می‌زنند. بخش اعظمی با فعال‌سازی صفحاتی در شبکه‌های مجازی
مثل اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و… تولیدات خودشان را می فروشند یا خدمات مختلفی ارائه میدهند.
توده دیگری نیز با طراحی سایت‌ به شیوه‌های گوناگون به انجام همین کارها می‌پردازند.

ولی کدام یک از این دو عالی می‌باشد؟ درین نوشته‌ی علمی مزایا و معایب هر دو طرز شبکه‌های اجتماعی و سایت
را برای شما توضیح می‌دهیم و در نقطه پایان بهترین راهکار را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. پس با ما یاروهمدم باشید.

شبکه‌های اجتماعی
بخش اعظمی از ما در طی روز ساعت‌های زیادی را صرف جست و جو در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام،
فیسبوک و… میکنیم. اطلاعات استحصال می‌کنیم، با دوستان خود ارتباط برقرار می کنیم، لحظات خوب و بد
را به اشتراک می گذاریم و یا از آن‌ جا خرید و یا درآمد استخراج می‌کنیم. شبکه‌های اجتماعی امروزه این امکان
را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند تا بتوانند علاوه بر تفریح، با روش‌های مختلف کسب و کار اینترنتی طریق
اندازند. این پلتفرم‌ها مزایا و معایبی دارند که به‌دنبال به ویژگی‌های آن‌های میپردازیم.

تارنما یا شبکه‌های اجتماعی؟

مزایای شبکه‌های اجتماعی
۱) رایگان: می‌قدرت اعلام کرد تقریبا همگی شبکه‌های اجتماعی به صورت بدون پول در مشت کاربران آحاد دنیا قرار
گرفته و برای تولید یک تجارت در این دور و اطراف نیاز به صرف هزینه نخواهید بود.

۲)قابلیت تعامل با بازدیدکنندگان: از آنجایی که ارتباطات یکی از اهداف اصلی به وجود آمدن این شبکه‌ها
بوده، معیار تعامل افراد با یکدیگر در آن‌ها بسیار بالاست که این یکی‌از نقاط قوت به حساب می‌آید.

۳)تبلیغات: همان طور که گفتیم، تعداد کاربران در این شبکه‌های مجازی روز آپ تو دیت در اینک ارتقاء است و
امکان تبلیغ میان تعداد زیادی از افراد حتما بازخوردهای نه خواهد داشت.

۴) عدم نیاز به دانش فنی: نسبتاً همگی افراد از کوچک و تعالی، پیر و جوان و زن و مرد اقتدار به کارگیری از این
شبکه‌ها را خواهند داشت و خیلی زود امکانات و قابلیت‌های آنان را پیدا می‌کنند.

معایب شبکه‌های اجتماعی
۱) عدم جلب اتکا: ضمن تولید سهولت در کسب و کار آنلاین، اعتماد کردن به افراد در‌این شبکه‌ها مشقت بار
میباشد به دلیل آن که قابلیت کلاهبرداری بسیار بالاتر میباشد.

۲) عدم امکان گروه بندی تولید ها: فرقی نمی‌کند تجارت شما فروش فرآورده باشد یا ایجاد محتوا یا
هر نوعی دیگر. در شبکه‌های اجتماعی قابلیت دسته بندی کردن مطالب خود را نخواهید داشت و بی نظمی در
آن موج میزند.

وبسایت واکنش گرا چست؟


زندگی این ایام بسیار پرمشغله است و افراد پیرو روش­های راحت و وا رفته در حوزه‌­های متعدد زندگی خود می‌باشند. به جای رفتن به بازار، خرید آنلاین، راحت ترین شیوه خرید اقلام می باشد. امروزه با توجه به قوانین و مقررات امنیتی طراحی سایت در مشهد که وجود دارد، اتکا مردم در خرید آنلاین و بیزنس الکترونیکی ارتقاء یافته می‌باشد. این دستور می­تواند موجب افزایش درآمد حصول­‌وکار شما شود.

۳.امکان دسترسی
حتی در صورتی استخراج­‌وکار شما دارای یک دفتر تعالی در معروف ترین مکان باشد موفقیت را تضمین نمی‌­کند، زیرا این مکان تنها برای تعداد مقداری از افراد قابل دسترسی هست. اما فضای آنلاین در دسترس تمامی جهان می باشد. با به کارگیری از شرکت­های حمل و نقل حاضر شما می­توانید به راحتی در عرض یکسری روز محصولی را از یک کشور به مملکت دیگر تحویل دهید. بنابراین وب­وب سایت دسترسی به استخراج­‌وکار شمارا ارتقاء می­دهد.

۴.بازاریابی کبیر‌تر
بازاریابی برای وب­ سایت شما معمولی­ تر و مقرون به صرفه تر از ایفا هر نوع بازاریابی معمول دیگر می­ باشد. شما می­‌توانید برای تبلیغ وبسایت خود از مشاجره seo وبسایت سود ببرید که بسیار موءثر می باشد و قابلیت و امکان سنجش آن وجود دارد. همچنین شما می­‌توانید از طریق seo نتایج نهایی را رسیدگی فرمائید و آن‌گاه کمپین را برای نتیجه ها عالی بهینه سازی کنید. خواهید روءیت کرد مزیت ساخت وب سایت برای وب سایت ها در بازاریابی آنلاین بسیار پررنگ تر از دیگر موردها خواهد بود. به این دلیل‌که مجموع مزایای دیگر طراحی سایت  را پوشش خواهدداد.

امروز وب­وبسایت اعتبار استحصال­‌وکار شمارا افزایش می­دهد. وجود وب­سایت همچنین می­‌تواند آگاهی از نام تجاری یا برندینگ شمارا ارتقاء دهد و یا حتی نقش نام تجاری را برای سایت شما بازی کند. از این رو، شما باید یک وب­وبسایت برای کسب­‌وکار خود داشته باشید تا بتوانید درآمد بیشتری استحصال نمایید. یک مسئله مهم دیگر، طراحی وب برای حوزه های مختلف اعم از ساخت سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، خبری،.. وجود دارد که در صورتی به این نکته دقت شود، مخاطبان هنگامی وارد وب سایت شما می شوند بایستی هویتی از دستیابی­‌وکارتان را ببینند، نه چیزی که ابدا وجود ندارد. جمعاًَ سایت خود را به صرف اینکه یک وب سایتی دارید فعال‌ساز‌ی نکنید.

۶.بروز بودن اطلاعات
در شرایطی‌که می­خواهید مشتریان خود را از پیشنهادات یا فروش­ های ویژه خود مطلع نمایید، می بایست از ابزارهای محیطی مثل تابلوها، بیلبوردها و یا … به کارگیری فرمایید. اما در امر سایت­ها شما می­توانید آن را در طول حقیقی وواقعی به روز کرده و پیشنهادات خود را را در هر فرصت که بخواهید به مشتریانتان علامت دهید. از این روش می­توانید دسترسی مشتریان به اطلاعات و در نهایت فروش را ارتقاء دهید.

۷.ارائه خدمات خوب
مزیت طراحی وب سایت - ارائه خدمات بهتر

در شرایطی که شما محصولی را می­فروشید و می­خواهید مزایای مال را به مشتری بگویید، می­توانید مقالات مربوط به آن را در وبسایت خود آپلود کرده و خدمات لازم را به مشتریان خود ارائه دهید. این دستور باعث ارتقاء دور اندیشی مشتریان راجع به مال و عنایت آن خواهد شد. شما همچنین می­توانید یک بخش پرسش و پاسخ برای ارائه توضیحات موردنیاز به مشتریان داشته باشید.امروزه با دقت به افزایش خریداران متاع و خدمات به صورت اینترنتی، seo و سئو تارنما به امری ضروری تبدیل شده است و طراحی وب سایت سئو و seo شده رواج یافته می باشد. ساخت وب سایت سئو چیست؟ ساخت سایت سئو بهینه سازی شده به نوعی طراحی سایت گفته میگردد که در آن کلیه اصول و قواعد seo و بهینه سازی وب سایت رعایت میشود تا سایت در موتور جستجو درجه خیر داشته باشد و با جستجوی لغات کلیدی مربوط به شرکت وبسایت صفحه اول گوگل بالا بیاید. از جمله قضیه فعالیت دارکوب طراحی سایت میباشد و در حالتی‌که که این کلمه و واژه را در گوگل جستجو کنید دارکوب دو وب سایت ورقه اولیه گوگل داراست. برهان وجود این تارنما برگه اول گوگل آن هست که اولا اصول سئو در طراحی آن رعایت شد‌ه‌است و ثانیا از این سایت از وب سایت های مناسبی رنک دارد. در حقیقت طراحی سایت سئو دو وجه داراست که یکی‌از رعایت اصول seo در خود وب سایت و دیگراینکه تارنما از چه وب سایت هایی و چه طور پیوند دارد که در بخش زیرین این دو وجه را آیتم پژوهش خواهم اعطا کرد.

درآمد شغل طراحی وب سایت چقدر است


2. نکته دوم اینکه ما چقدر می‌توانیم درین شغل حرفه‌ای و متخصص شویم، بعضی وقت ها یک فعالیت‌هایی میباشد که امروزی وجود ندارد، مثلا کسی خاتم‌فعالیت می‌نماید، این فعالیت جزو نیازهای نخستین‌ی شما وجود ندارد طراحی سایت در مشهد ولی هنگامی می بینید خیلی در‌این فعالیت حرفه‌ای فعالیت می‌نماید، هر چقدر هزینه‌ی محصولاتش باشد احتمالا شما آن هزینه را پرداخت میکنید و آن مال را خریداری می‌کنید، اینک چرا؟ زیرا آن شخص در فن‌ی خاتم‌کاری تخصص دارد براین اساس محصولاتش پر ارزش میباشد.

در عمل ساخت سایت هم به همین شکل هست که هرچقدر شما کارشناس‌خیس گردید و در کارتان تخصص بیشتری پیدا نمائید و سایتی کیفیت بالا بالا پیاده سازی نمایید، میتوانید درآمدزایی بیشتری در این فن داشته باشید.

هزینه هر پروژه طراحی سایت چقدر است
برای اینکه بدانید درآمد طراحی سایت چقدر می‌باشد می بایست استارت ملاحظه کنید که تعرفه‌ی پیاده سازی هر اینترنت‌وب سایت چقدر میباشد؟ و چه فرصت‌زمانی ارتفاع میکشد تا شما یک اینترنت‌وب سایت را پیاده سازی فرمایید و تحویل مشتری بدهید.

تاکنون هیچ تعرفه‌ی ثابتی برای طراحی سایت‌وبسایت در لحاظ گرفته نشده میباشد، عامل آن‌هم این میباشد که نیازها برای پیاده سازی هر اینترنت‌سایت متعدد می باشد به عنوان مثال نیاز یک اینترنت‌سایت فروشگاه آنلاین با نیاز یک اینترنت‌وب سایت آموزشی فرق می‌نماید و همین تفاوت‌ها، انتظارات و تقاضاهای گوناگونی از سوی مشتری ساخت و ساز می‌نماید که سبب متعدد طراحی سایت بودن قیمت پیاده سازی هر وبسایت می‌گردد.

استدلال دیگری که هزینه‌ی پروژه طراحی وب سایت را تغییر و تحول می دهد، تجربه، مهارت و تخصص شما میباشد. مثلا یک نفر که به‌تازگی وارد دنیای طراحی سایت گردیده ممکن می باشد یک اینترنت‌سایتی با سیستم مهیا و پوسته‌های فراهم مثل وردپرس در پهنا یک‌سری ساعت و یا این که در مدت دو روز تا سه روز یک اینترنت‌تارنما پیاده سازی نماید و هزینه‌ای حداقل 2 میلیون برای اعمال کارش اخذ نماید، البته در‌این بین افرادی هم هستند که بسیار ماهر هستند و بابت تجربیات و تخصصی که دارا هستند، با به عبارتی پوسته و سیستم آماده 20 میلیون اخذ نمایند، چون به‌ خیال و خاطر تخصصی که دارند سایتی بسیار ماهر و کیفیت عالی را پیاده سازی می‌نمایند.

بنابراین هر چه در طراحی وب سایت‌وب سایت دارای تخصص‌خیس باشید و مهارت بیشتری داشته باشید و شغل کیفیت عالی‌تری تحویل مشتری دهید درنتیجه به درآمد بیشتری خواهید رسید.

یک تیم‌ی دیگر از طراحان سایت میباشند که یک وبسایت را از صفر تا صد، با نرم‌افزار‌نویسی اختصاصی پیاده سازی می‌نمایند، این سبک از طراحان اینترنت‌سایت معمولا با هزینه‌ی 30 میلیون به بالا حتی تا 100 میلیون، 200 میلیون برای جاری ساختن این فعالیت هزینه اخذ می‌نمایند.

به این ترتیب تخصص کلام نخستین را می زند هر چه شما کارشناس‌خیس باشید و مهارت بالاتری داشته باشید درآمد بیشتری استحصال میکنید.یک کدام از عامل ها اثر‌گذار در، درآمد طراحی وب سایت، هنگامی است که صرف می‌گردد تا یک وب سایت پیاده سازی شود. اینکه چقدر ارتفاع بکشد تا یک وب سایت پیاده سازی خواهد شد خیلی مهم می باشد، به‌تیتر‌نمونه شما فرض فرمائید که یک طراح وب سایت در طول یک روز صد تا وب سایت پیاده سازی نماید!! و به ازای هر سایتی که پیاده سازی می‌نماید مبلغ یک میلیون تومان اخذ نماید، به این ترتیب روزی صد میلیون درآمد دارااست که به طور طبیعی امکان اینگونه کاری وجود ندارد، حتی چنانچه شما خیلی زیاد هم ماهر باشید و در‌این عمل مهارت متعددی هم داشته باشید نهایتا دو وب سایت ممکن می باشد بتوانید پیاده سازی و فعال‌سازی کنید.

معمولا اشخاصی که هزینه‌های بالایی برای ساخت سایت اخذ می‌نمایند، هفته‌ها مجال می‌گذارند تا یک وبسایت را فعال سازی نمایند چون آنان جزئیات شغل برایشان بسیار عنایت دارد، برای آنان بسیار مهم است که یک مثال عمل کیفیت عالی داشته باشند. به این ترتیب این دسته از اشخاص خلال تخصص، چگونگی کاری که می‌خواهند به مشتری تحویل دهند برایشان اساسی است پس مجال متعددی برای ساخت سایت میگذارند، حتی ممکن میباشد ماه‌ها فرصت صرف پیاده سازی یک اینترنت‌تارنما نمایند تا یک فعالیت حرفه ای و شیک به مشتری تحویل دهند.

انتخاب بهترین پلتفرم برای eCommerce

OpenCart میان استحصال و شغل های خرد بخصوص کمپانی هایی که تعداد کارمند یه خرده دارا‌هستند و یا این که علم بالایی در اپلیکیشن نویسی ندارند آیتم استعمال قرار میگیرد. این پلتفرم حدودا معمولی طراحی سایت در مشهد و فارغ از امکاناتی که بقیه قابل انعطاف های خرید آنلاین دارا می‌باشند میباشد. ولی این یک چاقو دو حاشیه میباشد، عدم وضوح کمتر یعنی به کارگیری راحت خیس، ولی ممکن میباشد در آخر شما نتوانید فایده متعددی از آن ببرید.

با این هم اکنون گفته میگردد شما می‌توانید شغل های متعددی با OpenCart اجرا دهید. هر یکسری در غایت ممکن میباشد شما نیاز به امداد یک نرم افزار نویس داشته باشید. همینطور شما میتوانید از افزونه و پلاگین های مختلف برای بالا بردن کاربری و انعطاف این پلتفرم به کارگیری نمایید.

یک کدام از نکات مثبت OpenCart آسانی در به کارگیری از آن میباشد. البته ممکن میباشد شما با افزودن افزونه ها سرعت تارنما خویش را زیر بیاورد.

یکی نکات منفی در کنار آسانی همین تعلق زیاد به به کار گیری از افزونه ها نسبت به بقیه پلتفرم هاست. این به مفهوم ست که ممکن میباشد شما با خلل عدم هم خوانی افزونه ها بر بخورید و چگونگی وبسایت شما طراحی سایت در گروی چگونگی عمل گسترش دهنده افزونه باقی می‌ماند و گاهی حتی آپ دیت کردن افزونه ها بعلت عدم هم خوانی به خودی خویش دردسر ساز شود.

4. osCommerce
osCommerce یکی امن ترین پلتفرم های متن گشوده در 15 سال قبلی بوده میباشد. با بیشتراز 7000 add-ons ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله Community به شما لذت به کارگیری از سختی قابل توجهی از تجهیزات پیاده سازی و تم ها را برای یک فروشگاه اینترنتی میدهد.

با بیش تر از 260000 وبسایت، بسط دهنده و مهیا کننده گان خدمت این پلتفرم دارنده جانبداری و پناه قابل قبولی در مسئله ها متفاوت است. در حالتی که شما مشکلی در به کارگیری از این اپ داشته باشید به بطور مجازی این گارانتی وجود دارااست که فرد دیگری به‌این ایراد بر خورده و این اختلال قبلا یکبار حل گردیده است.

از نقاط ضعف osCommerce می شود به دیرین بودن آن اشاره نمود. که‌این به‌این معناست که بضاعت و توان هایی را بقیه پلتفرم ای تازه دارا‌هستند در آن نمی قدرت یافت.

5. Zen Cart
Zen Cart یک ویژگی رفیعتر دارااست زیرا دارنده یک سیستم رئیس جنس قادر میباشد. شما به طور تقریب هر کاری به راحتی میتوانید اجرا دهید از در اختیار گرفتن انبار تا ساخت و ساز تاراج های فوق العاده. همگی ی در دست گرفتن ها در مشت شماست.

هرچند ممکن میباشد با افزودن محصول ها زیاد و متنوع سرعت آن کاهش پیدا نماید. به این ترتیب شاید برای تجارت هایی که دارنده تعداد متعددی کالا می باشند مطلوب نباشد.

دیگر ویژگی منفی Zen Cart عدم زیبایی آن میباشد. هرچند شما می‌توانید با به کار گیری از template ها ظواهر آن را تغییر‌و تحول دهید. و یا این که حتی یک نرم افزار نویس قادر است زیبایی هایی به آن بیفزاید ولی در حالتی‌که شما میخواهید تنها اپ را نصب کرده و فورا از آن به کارگیری نمایید شاید عالی میباشد از مورد های دیگر به کارگیری فرمائید.

6. Spree Commerce
یکی جدیدترین پلتفرم های eCommerce میباشد که با Ruby on Rails بسط داده گردیده‌است. Spree Commerce