آرشیو آبان ماه 1400

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

سايت شخصي چه كاربردي دارد؟


داشتن برگه فردي مزيت‌هاي متعددي ميتواند داشته طراحي سايت باشد كه به دنبال به تني چند از آنها مي پردازيم.
1. رزومه آنلاين (Personal Resume Websites):مي توانيد در برگه فردي‌تان رزومه‌تان را وارد نمائيد. چنين شما در طي راي زني با صاحبكار، حرفه اي‌خيس جلوه مي كنيد. حتي در‌صورتي‌كه تجربه كاري پاره اي داريد مي توانيد به وسيله شيت‌ي فردي تصوير براق‌تري از خويش ساخت و ساز فرماييد.
2. پورتفوليو (Personal Portfolios):ايجاد كرد پوتفوليو قادر است تأثير نيكي روي پرسونال برندينگ و برجستگي شما بگذارد. عكاسان، طراحان گرافيك، تصويرسازان، نويسندگان و بازاريابان محتوا همه مي توانند از اين امكان استعمال نمايند و در مسيري صميمانه‌ توانمندي‌هاي خويش را به سايرين نماد دهند.
3. وب لاگ فردي (Personal Blogs):بلاگ مكاني ميباشد كه شخص ميتواند به عقايد، نظر ها، سفرنامه‌ها و اتفاقات روزانه‌ي خويش بپردازد و از اين نحوه با كاربر رابطه برقرار نمايد. نشر مداوم مطالب در وب لاگ به جذب كاربر در رسانه‌هاي اجتماعي و از روش موتورهاي جست‌وجوگر امداد شاياني مي‌نمايد.


4. تارنما فردي براي اكران (Personal Demo Websites):يك شيوه ديدني ديگر براي معرفي شما، ساختن شيت‌اي فردي ميباشد كه با توسعه و گسترش، اپليكيشن‌نويسي، پباده سازي و تصويرسازي بتواند مهارت‌‌هاي شما‌را دو چندان نشانه دهد. اين صفحه ها با متحرك بودنشان و تعاملي كه با كاربر توليد مي‌نمايند ميتواند مديران را متقاعد نمايند كه چرا مي بايست شما‌را استخدام نمايند. اين نوع از برگه فردي آيتم‌اي بهتر براي سازندگان محتواي فني و هنري همچون بسط‌دهندگان، انيماتورها، طراحان UX، مديران محتواي تارنما و تصويرگران ميباشد.

تاثير شركت مايكروسافت در پيشرفت سايت ها


در سال ۲۰۰۰ ميلادي كمپاني مايكروسافت با معرفي او‌لين طراحي سايت ورژن از مرورگر Internet Explore براي سيستم برهان مك انقلاب بزرگي در مرورگر هاي اينترنتي و طراحي وب هاي اينترنتي به‌راه‌انداخت. اولي ورژن از مرورگر Internet Explore به طور بدون نقص از HTML 4.1 و CSS 1 پشتيباني ميكرد كه‌اين خويش پيشرفت عظيمي بود. اين را هم سرويس تون پهنا كنم كه او‌لين مرورگري كه به طور بي نقص از تصاوير با فرمت PNG پشتيباني ميكرد همين مرورگر بود.  

تاثير كمپاني مايكروسافت در طراحي وب هااينترنت صفحه آرايي چه چيزي است؟ساخت وب سايت ، ساخت وب سايت، اينترنت طراحي صفحه يا اين كه WEB-DESIGN به پروسه تشكيل داد و پباده سازي يك سايت و تشكيل داد يك مقر اينترنتي براي ارائه سرويس ها محصول ها يا اين كه معرفي يك كمپاني يا اين كه آگهي گفته مي‌شود.
فرايند پباده سازي اينترنت وبسايت چه ميباشد؟
در واقع طراحي وب سايت مشتمل بر ۴ مرحله اساسي مي‌گردد كه درپي هر مرحله را به طور بي نقص توضيح ميدهيم:  
مرحله نخستين: پباده سازي واير كادردر مرحله اوليه از ساخت سايت مي بايست با دقت به نياز هاي مشتري و نوع وب سايت نخست يك نماي كلي از وب سايت را پباده سازي كرد و يك نقشه كلي از صفحه هاي وب سايت و اينكه مقام و دكورا سيون المان ها و عنصرها متعدد را انتخاب كرد به‌اين مرحله از ساخت وب سايت به اصطلاح پباده سازي واير قاب گفته ميشود.

نكات طراحي سايت – 12 نكته مهم براي طراحي يك وب سايت موفق


در وب مطالب متعددي در رابطه نكات اساسي در ساخت سايت طراحي سايت خواهيد يافت البته درين مقاله قصد داريم به چك 12 نكته بپردازيم كه رعايت آن براي يك طراحي وب غالب ضروري ميباشد.
بخش اعظمي از اشخاص و طراحان ايده هاي متفاوتي در رابطه شايسته ترين طريق ساخت سايت دارا هستند ، چون پباده سازي تا حدودي ذوق و سليقه اي و فردي ميباشد.
گهگاه ممكن ميباشد به حيث رسد ساخت سايت بسيار معمولي ميباشد ، البته حقيقت ندارد.
طراحان براي پباده سازي يك وبسايت پيروز بايستي مهارت هاي مختلفي را در مسئله پباده سازي و گسترش وبسايت كسب نمايند و همينطور تجربه كافي در اين مورد داشته باشند.
ساخت وب سايت از مهم‌ترين جنبه هاي يك تارنما براي توفيق ميباشد، چون از حيث اتكا سازي ، نرخ تبديل ( درصد تبديل بازديدكنندگان به مشتريان ) و نرخ پريدن (درصد خروج كاربراني كه بعداز بازديد يك ورقه از وب سايت شما بيرون گرديده اند ) براي تارنما داراي اهميت است.
به دنبال به 12 نكته اثر گذار جهت يك ساخت وب سايت چيره مي پردازيم :
1. هنگام پباده سازي سرعت تارنما را در حق تقدم قرار دهيد.از در ميان كل نكات ما يحتاج در مسئله طراحي وب سايت ، حتماً سرعت يك ضرورت مي باشد و در تمامي چيز از نرخ پريدن گرفته تا نرخ تبديل و درآمد وب سايت تأثير ميگذارد.
در‌صورتي‌كه سايت شما نمايد باشد ، بازديد كنندگان به‌سرعت از آن بيرون مي‌شوند.
همينطور به جهت اينكه يوزرها تارنما شما‌را رخنه‌ ميكنند و به سكو بعدي در گوگل مراجعه ميكنند. گوگل نيز سرعت بار گذاري ورقه شما‌را در سكو بندي هاي خويش اجرا مي نمايد.
چهت نيل تخت گاز مطلوب از پوسته وبسايت مدل و با كمترين كد نويسي به كار گيري فرمائيد و همينطور از تصاوير باصرفه و كمترين تعداد فونت و آيكون به كار گيري فرماييد.
بقيه پيكربندي و نكات مرتبط با سرعت سرور و سايت را نيز در سمت و سوي ارتقاء سرعت بارگذاري تارنما فراموش نكنيد.
2. يوزرها وبسايت را مدام در ذهن داشته باشيد.وبسايت ها براي يوزرها و به كارگيري كنندگان آن پباده سازي ميگردند ، براين اساس طراحان سايت در مجموع زمان پباده سازي قسمت هاي متفاوت تارنما مي بايست آن‌ها‌را حيث كنند.
يك تارنما بايستي بتواند هر چه را كه يوزرها آن در ادامه آن مي باشند در سريعترين مجال ممكن به آنان ارائه دهد.
بدين ترتيب يكي نكات اساسي پباده سازي اين ميباشد كه تارنما شما چه مرتبط با سرويس ها يا اين كه محصولي باشد و يا اين كه تنهاً مطالب آموزشي و سرگرمي باشد. بايستي جنبش كردن دربين صفحه ها بسيار معمولي و سريع باشد و استفاده كننده را به غرض برساند.
در غير اين شكل و در فيض در نظرنگرفتن خواست يوزرها ، شما بازديد كننده خويش را از دست مي دهيد و به وبسايت ديگري مراجعه ميكند.

طراحي سايت نيازمندي به صورت هدفمند

تا به امروز تارنما هاي توانا نيازمندي و تبليغاتي متعددي طراحي سايت را پباده سازي كرده است، علاوه بر آن ها با تصحيح كاركرد سايتهاي نيازمندي پيروز ديگر توانسته ميباشد با سئوسازي درست و اصولي جايگاه هاي برتر را براي طراحي وب نيازمندي به ارمغان بياورد. سايت سانيار نمونۀ بارزي از مثال شغل هاي طراحي وب نيازمندي ميباشد كه با بيش تر از دوهزار كلمۀ كليدي منزلت خويش را در درجه هاي 1 تا 3 در جست و جو گر گوگل مراقبت كند. در رزومۀ براق كمپاني طراحي وب سايت پايه قابل مشاهده ميباشد.
تجهيزات مو جود در ساخت سايت نيازمندي

اكران اطلاع رساني ها به طور تفكيك گرديده بر مبناي مورد، شهر، ناحيه و ... ميباشد كه هركدام از تيم هاي مختلفي تشكيل‌شده اند. طراحي وب سايت نيازمندي براي تصويب اطلاع رساني كمپاني، تبليغ موسسه ها و مؤسسات، ارائه سرويس ها و غيره ميباشد كه هر مورد در موضع خويش از اهميت ويژه اي برخوردار‌است تا گرفتاري هاي يوزرها كلاً جواب داده گردد.

مهم‌ترين قابليتي كه در طراحي وب سايت نيازمندي و اطلاع رساني داراي اهميت ميباشد، اكران اطلاع رساني و سؤالات يوزرها و در كنار آن پاسخگويي از طرف مدير وبسايت نيازمندي ميباشد.

اطلاع رساني هاي متني را به طور بدون نقص اكران دهد
اكران غربال گرديده اطلاع رساني ها مبني بر استان ها و شهرها
اكران اطلاع رساني ها به طور تفكيك گرديده و طبقه بندي گرديده
طبقه بندي توانا مبني بر موضوعات گوناگون
ساخت‌و‌ساز سيستم موجودي براي هرمورد از يوزرها
در حيث دريافت كردن تخفيف و يا اين كه كادو
در چنگ قرار دادن اطراف براي تبليغات بنري
ساخت و ساز پنل منحصر به فرد به يوزرها براي عضويت و تصويب اطلاع رساني هاي منحصربه‌فرد
ساخت سيستم هاي پورسانتي به ياور اطلاع رساني ها تخفيف دار
سيستم پرداخت آنلاين به يار و همدم دادن فيش
قرار دادن لينك و پيوند هاي درست براي موضوعات مختلف

هدف يك لندينگ پيج يا صفحه فرود چيست؟

خب اكنون كه به طور كامل با مضمون‌ كاغذ فرود آشنا شديد طراحي سايت بيايد مقداري در رابطه غرض اين صفحه هاي كلام كنيم و اين كه چه گونه آنها‌را به ابزاري نفيس براي بازاريابي تبديل كنيم. به صورت كلي صفحه ها لندينگ به سه مجموعه تقسيم مي گردند:
۱. فروش جنس يا اين كه سرويس ها
اينگونه صفحاتي معمولا برگه فرآورده (در‌صورتي‌كه يك فروشگاه آنلاين باشيد)، رزرو وقت يا اين كه بليط يا اين كه آزمايش مجاني خدماتي را به مخاطبان سفارش مي‌نمايند. غرض مهم و مهم اين صفحه هاي فروش فرآورده ميباشد. شما مي توانيد درين سيرتكامل صفحه هاي لندينگ مال يا اين كه سرويس ها خويش را تبليغ فرماييد، از جمله براي برگه فروش كالا خويش ترافيكي ساخت و ساز فرمائيد كه فورا باعث به خريد گردد.
۲. ساخت‌و‌ساز سرنخ براي فروش
اين‌سيرتكامل صفحه هاي بيشتر براي توده‌آوري داده ها مشتريان بالقوه شما به كار گيري مي شود. مقصود مهم اين صفحه ها اخذ آدرس اينترنتي، داده ها فردي (مانند نام و سن) و هرگونه داده ها ديگري كه در آينده بتوانيد از آن براي رابطه دريافت كردن و بازاريابي كالا به كار گيري نماييد. مخاطباني كه مقصود سرنخ شدن براي فروش ميباشند معمولا فرم‌هاي زمان بر‌خيس با فيلدهاي بيشتري دارا هستند كه بايستي لبريز نمايند. از اين داده ها براي گروه‌بندي داده ها و فردي‌سازي جامعه مشتريان بالقوه به كار گيري ميگردد. نكته مهمي كه در زمينه‌ي اين لندينگ پيج‌ها وجود داراست اين ميباشد كه مي بايست ارزشي را به استفاده كننده ارائه نمايد كه اورا براي مالامال كردن فرم يا اين كه كمپاني در كمپين شما به طور كامل قانع نمايد. كاغذ لندينگ ساخت سرنخ فروش ميتواند با به كارگيري از اين مورد ها باشد:

كتاب الكترونيكي بدون پول
نام نويسي براي وبينار (سميناري كه بصورت آنلاين برگزار ميگردد)
راهنماي استعمال
نام نويسي خبر نامه

۳. توليد ارتباط
توليد ترافيك و سوق دادن بازديدكننده به سايت يكي‌از شيوه‌هاي توسعه يافته‌خيس بازاريابي ميباشد. اين صفحه ها تركيبي از ساخت سرنخ و فروش ميباشد. غرض اين صفحه هاي فراهم كردن سرنخ فروش و هدايت ‌آنان به سمت قيف فروش ميباشد. اين صفحه ها لزوما به مقصود اخذ داده ها جامعه‌اي از مخاطبان يا اين كه كليك برروي دكمه اضافه كردن به سبد خريد ساخته نشده ميباشد. اين صفحه هاي به شما اين قابليت را مي دهد كه يوزرها بالقوه‌اي كه با توليد ها يا اين كه سرويس ها شما شناخت نخستين دارا هستند و به آن عشق و علاقه‌مند مي‌باشند را جذب كرده و آنان‌را به مشتري تبديل نماييد.

سيستم مديريت محتوارايگان

اينترنت چه مي‌باشد؟

به صورت خلاصه، كليه دسته هاي كامپيوتري به هم پيوسته طراحي سايت كه با يكديگر در حالا رابطه ميباشند را اينترنت مي گويند. كامپيوترها (در اينترنت) به صورت معمول با خط تلفن، سيگنالهاي ماهواره اي ديجيتال، كابل و مكانيزمهاي جابجايي داده متفاوت به هم متصل گرديده اند. يك مكانيزم جابجايي داده يك نحوه توسعه يافته از چيزي ميباشد كه به دنبال ميگم : يك شيوه براي جابجايي داده ها از نقطه A به نقطه B به نقطه C و غيره ميباشد.

كامپيوترها مي توانند به طور آحاد وقت (24/7) به كانال متصل باشند يااينكه آنان صرفا در يك برهه زماني فرصت خاصي متصل باشند. كامپيوترهايي كه به طور كل وقت متصل مي باشند را معمولاً "سرور" مينامند. سرورها كامپيوترهايي مشابه به همين كامپيوتري كه شما با آن داريد اين يادگرفتن را مي‌خواند مي باشند كه صرفا يك تفاوت اساسي با هم دارا‌هستند، روي آن‌ها يك برنامه منحصر به اسم اپ خدمت دهنده نصب گرديده است.

اپ يا اين كه اپليكيشن خدمت دهنده چه كاربردي دارااست؟

قابل انعطاف افزارهاي خدمت دهنده براي سرويس دهي صفحه هاي اينترنت و اينترنت سايتها ساخت‌و‌ساز گرديده اند. اصولاً، كامپيوتر سرور دارنده يك مجموعه از اينترنت سايتها مي باشد كه روي آن لود گرديده اند و تنها در انتظار مي‌ماند تا عموم از روش مرورگرهاي اينترنت كاغذ مشخصي را درخواست نمايند. زماني كه مرورگر صفحهاي را درخواست ميكند سرور آن برگه را براي مرورگر ارسال ميكند.

چه‌گونه يك تارنما را پيدا كنم؟

جواب كوتاه اين ميباشد : با نوشتن URL، يا اين كه به عبارت ديگر با نوشتن نشاني تارنما. به عنوان مثال، مي خواهيد كه سايت را پيدا نمائيد، مي توانيد نشاني آن را در نوار نشاني مرورگر اينترنت تايپ فرمائيد يا اين كه ممكن ميباشد از لينكهاي عشق و علاقه مندي يا اين كه بوكماركها براي رفتن به سايت پويا پرداز به كار گيري فرمائيد.

10 فريم ورك برتر طراحي سايت در سال 2017

در مقاله قبلي هم گفتيم امروز هر اپليكيشن نويسي دوست طراحي سايت داراست ساخت سايت خويش را خيلي زود و پاك تحويل مشتري دهد براي اينكار شما مي بايست از كادر ورك به كار گيري فرمائيد اكنون گزينش كدام كادر ورك خوب مي باشد يا اين كه كدام كادر ورك دوستداشتني خيس است هر كسي يك ذوق داراست و هر نرم افزار نويسي با اعتنا با تعيين مشتري خويش قاب ورك خويش را گزينش مي نمايد در صورتي نصيب قبل را كه 10 قاب ورك برتر در ساخت سايت در سال 2017 را مطالعه نكرده ايد اوليه توصيه ميكنم اين بخش را مطالعه فرماييد آن گاه اين مقاله را مطالعه فرمائيد زيرا مطالب به هم متعلق ميباشد

كادر ورك Ruby on Rails

قاب ورك روبي از سال 2005 براي استعمال برنامه نويس ها نشر يافته ميباشد اين قاب ورك با لهجه php بوده و تماما متن گشوده ميباشد يعني شما هر تغييري دوست داريد مي‌توانيد در درون آن اجرا دهيد خيلي از برنامه نويس ها اينك از كادر ورك Ruby به كارگيري مي نمايند ما هم به شما سفارش مي‌كنيم يكبار هم از قاب ورك كاركشته و جذاب يا اين كه به پيمان برنامه نويس ها شغل كردن با اين كادر ورك خنده دار ميباشد زيرا همگي چي در دسترس شما جاي‌دارد و شما ميتوانيد با اين قاب ورك با‌گاز ساخت سايت php خويش را اجرا دهيد خيلي از برندهاي داراي اسم و رسم جهان از اين قاب ورك در تارنما هاي خويش استعمال كرده اند مانند : Airbnb,Basecamp, Hulu اما ما خودمان در ساين اينترنت از قاب ورك Ruby تا به هم اكنون به كارگيري نكرديم البته تجربه هر چيزي يكبار بد وجود ندارد در حالي كه خيلي از برنامه نويس ها به گويش Ruby روي آورده اند

قاب ورك Symfony

در حالتي كه شما ميخواهيد طراحي وب سايت داشته باشيد براي سازمان ها و موسسات بسيار تعالي توصيه ما اين است زيرا قاب ورك Symfony خيلي نرم مي باشد از كادر ورك Symfony به كارگيري نماييد زيرا با بعضي از سيستم هاي رئيس محتوا مانند PHPBB، Drupal Piwik , ميتواند رابطه برقرار نمايد اين قاب ورك از لهجه دوستداشتني php استعمال مي نمايد و مشمول كامپونت هاي خيلي زياد با لهجه php ميباشد البته در صورتيكه مي‌خواهيد سايتي شركتي داشته باشيد به هيچ عنوان توصيه نميشود

رابط كاربري در طراحي سايت

قضاوت بازديدكنندگان از وب سايت ناگهاني و قاطع شكل طراحي سايت ميگيرد. برداشت يك فرد از وبسايت در 1.10ثانيه ارتفاع ميكشد. همينطور 50 ميلي ثانيه ارتفاع مي‌كشد تا يوزرها تشخيص دهند كه وبسايت متبوع آن ها مي باشد يا اين كه نه. در غير اين شكل تارنما را بلافاصلهً سوراخ مي نمايند.

در مطالعاتي كه دو توشه روي بازديدكنندگان يك تارنما شكل گرفت، معين شد كه كمپاني كنندگان حداكثر دو توشه براي بازديد از وبسايت گرايش دارا هستند كه در هر توشه فقط 500 ميلي ثانيه را صرف مي نمايند. به اين ترتيب مي قدرت سود گرفت نام‌و‌نشان بصري تارنما چنانچه نتواند در همين مجال كوتاه استفاده كننده را جذب نمايد، براي مدام او‌را از دست داده ميباشد. در مطالعه ديگري نيز آرم داده شد كه 50 ميلي ثانيه در اولي برداشت كاربر از تارنما صورت ميگيرد. به اين ترتيب طراحان تارنما صرفا 50 ثانيه مهلت دارند تا بازديدكننده را مراقبت نمايند.

برداشت نخستين مخاطبان از تارنما به كارداران متعددي بستگي دارااست كه به عنوان مثال مي شود به ساختار تارنما، رنگ صفحه ها، تقارن متن و قضيه، معيار متن و محتواي ورقه، فونت و ... اشاره نمود. تصاويري هم كه در وب سايت به كارگيري ميگردد، گوياي مطالب متعددي ميباشد و ميتواند در جذب كاربر اجراي نقش نمايد.

رابط كاربري در طراحي وب سايت
فرم نظرخواهي از يوزرها درخصوص طراحي وب در 17 ميلي ثانيه

اخيرا كمپاني گوگل در پژوهش هاي خويش 50 ميلي ثانيه را تحت عنوان مجال برداشت اوليه بازديدكنندگان به پذيرش رسانده ميباشد. ولي در مواقعي نيز 17ميلي ثانيه با اعتنا به بعضا از عامل ها طراحي وب سايت تصويب گرديده‌است. يافته هاي كليدي كه سود مطالعه روي تارنما هايي با ابهام بصري محصور ميباشد، آرم ميدهد تارنما هايي كه پباده سازي بي آلايش تري دارا هستند، براي بازديدكنندگان جالب خيس مي باشند.

مثلا بازديدكنندگان به ايده هاي ثابتي كه قابل درك باشند، عشق بيشتري نشانه مي‌دهند. اين در حالي ميباشد كه بعضا از طراحان تصور مي نمايند با اختراع هاي غامض مي قدرت اينترنت سايتي جالب را ساخت نمايند.

طراحي سايت بزرگترين روش بازاريابي

هر فروشنده‌اي در ادامه يافتن طرق نو براي فروش مال طراحي سايت خويش ميباشد. صراحت دارد كه طرز‌هاي بازاريابي سنتي بسيار جوابگوي بازاريابي و فروشندگان در سال‌هاي پيشين بوده، ولي فعلا كليه مشتريان ما در وب در ادامه يافتن كالاهاي ما يحتاج خويش مي باشند.

ورود به طراحي وب يعني قدمي تبارك براي فروش محصول ها و سرويس ها هر كسب وكار.
۳-كسب اعتبار

يك نمونه بي آلايش براي اعتبار بيشتري كه با پباده سازي وب سايت فروش توليد ها به دست مي آوريد:

در‌حالتي كه شما يك كمپاني و يا اين كه يك مغازه براي فروش محصول ها و يا اين كه سرويس ها خويش داشته باشيد و در بازاريابي سنتي به نيكي شغل كرده و فروش خير را براي كمپاني داشته باشيد، مشترياني كه از اجناس و يا اين كه سرويس ها شما اطلاعاتي را كسب مي‌نمايند اما در به عبارتي لحظه از شما خريد نمي كنند، ممكن ميباشد بعدا در‌پي شما بگردند.

تجربه نشانه داده هنگامي كه يك مشتري پيرو به كار گيري دوباره جنس يا اين كه خدماتي ميباشد كه پيش از اين به كارگيري كرده و يا اين كه حتي از روش بازاريابي دهن به دهن به وي معرفي گرديده، او‌لين كاري كه به ذهن وي ميرسد، بررسي كردن وبسايت و كاوش در وب ميباشد.

حتي در صورتي‌كه مشتري را در دكان فيزيكي خويش به خير و خوبي با توليدها خويش آشنا فرمائيد و در ذهن وي به يادماندني گرديد، بعداز رخنه‌ شما مسلما در‌پي جايي ميباشد كه داده ها بيشتري از شما به دست بياورد. درين مجال در‌حالتي كه رقبا دراين باره خوب از شما عمل كرده باشند، شما به كلي از خاطر مشتري خواهيد رفت.
۴-اولي جايي كه به ذهن مشتري مي رسد

كافيست به رفتارهاي مشتري‌ها و خدمان توجه كنيم. شما براي خريد وسايل تازه چه مي كنيد؟ او‌لين جايي كه به ذهنتان ميايد كجاست؟

حتي‌در مواقعي كه براي خريد، نياز به ديدن محصول ها يا اين كه سرويس ها متبوع يوزرها ميباشد، گشوده هم به وب سايت‌ها و وب برگشت خوا‌هيم كرد. حتي در حالتي‌كه وب سايت معمولي‌اي داشته باشيد هم يوزرها بيشتري نسب به رقباي فارغ از وب سايت سمت شما خواهند آمد.
۵-تنبلي در خريد

قوانيني كه اينك در جهان حكم دهنده بوجود آمده، آدم‌ها را ناچار به خريد از منش بدور كرده و اين حالت سبب ساز ارتقاء نياز به ساخت سايت سريع براي هر كسب و كاري نموده است. عواملي همانند آلودگي هوا، COVID-19، نبود مجال كافي براي خريد و تنوع در توليدات، سبب ساز ارتقاء خريد اينترنتي گرديده، پس همگي مشاغل استارت به طراحي وب سايت كرده از اين قابليت منفعت ميبرند.
۶-مشتري هاي جهاني

يك كدام از ديگر از مزاياي پباده سازي سايت فروشگاهي كشف كردن مشتري‌هايي ميباشد كه حتي فكرش را هم نمي‎‌كرديد. وبسايت به ما اين قابليت را ميدهد تا توليدها خويش را به اشخاصي كه حتي مسافت متعددي با ما دارا‌هستند به راحتي بفروشيم.

قيمت طراحي سايت فروشگاهي

ساخت وب سايت فروشگاهي با دقت به تجهيزات و قابليت و امكان هاي طراحي سايت آن مخارج متفاوتي دارااست. در بنا شده در پروژه هاي ساخت وب سايت واحد سنجش برآورد هزينه ها تعداد اشخاص و ساعت كاري آنان ميباشد كه براي طراحي وب سايت فروشگاهي مي‌گذارند از همين جهت هرچه فروشگاه آنلاين تخصصي خيس باشيد و نياز اتصال به سيستم ها و سامانه هاي گوناگون و ارائه گزارشات متعدد به مشتري و مديريت را داشته باشد تعداد نفرات و ساعتها شغل بيشتري براي پباده سازي و پياده سازي نياز داراست، به اين ترتيب هزينه ساخت وب سايت فروشگاهي نيز ارتقا خواهد يافت.

مجموعه بندي هاي طراحي وب فروشگاهي براساس مخارج آنان:

• ساخت وب سايت فروشگاهي با ورد پرس (پوسته مخصوص وردپرس)

• طراحي وب سايت فروشگاهي با وردپرس (طراحي وب سايت با پوسته فراهم)

• طراحي وب فروشگاهي با مجنتو (پوسته منحصربه‌فرد)

• طراحي وب سايت فروشگاهي با مجنتو (پوسته فراهم)

• ساخت سايت فروشگاهي با پرستاشاپ) پوسته مخصوص(

• ساخت سايت فروشگاهي با پرستاشاپ (پوسته فراهم)

• ساخت سايت فروشگاهي به طور كامل منحصر (php)

نكته هايي كه در ساخت وب سايت فروشگاهي بايستي به آن‌ها توجه كرد:

بايستي بدين نكته دقت نمائيد كه وبسايت فروشگاهي مي بايست متناسب با رويت كرد مشتري معمولي، قشنگ و استفاده كننده پسند باشد و اين قابليت و امكان را داشته باشد كه بازديد كنندگان وب سايت فروشگاهي در كمترين مجال ممكن بيشترين تعداد محصول ها را چشم و از فضاي ظاهري وب سايت اصلا خسته نشوند. قابليت داد و ستد محصول ها در وب سايت فروشگاهي مي بايست به نحوي باشد كه تبادل و خريد و فروش به راحتي انجام يافته و در كمترين مجال ممكن اين عمليات صورت پذيرد.