سيستم مديريت محتوارايگان

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

سيستم مديريت محتوارايگان

اينترنت چه مي‌باشد؟

به صورت خلاصه، كليه دسته هاي كامپيوتري به هم پيوسته طراحي سايت كه با يكديگر در حالا رابطه ميباشند را اينترنت مي گويند. كامپيوترها (در اينترنت) به صورت معمول با خط تلفن، سيگنالهاي ماهواره اي ديجيتال، كابل و مكانيزمهاي جابجايي داده متفاوت به هم متصل گرديده اند. يك مكانيزم جابجايي داده يك نحوه توسعه يافته از چيزي ميباشد كه به دنبال ميگم : يك شيوه براي جابجايي داده ها از نقطه A به نقطه B به نقطه C و غيره ميباشد.

كامپيوترها مي توانند به طور آحاد وقت (24/7) به كانال متصل باشند يااينكه آنان صرفا در يك برهه زماني فرصت خاصي متصل باشند. كامپيوترهايي كه به طور كل وقت متصل مي باشند را معمولاً "سرور" مينامند. سرورها كامپيوترهايي مشابه به همين كامپيوتري كه شما با آن داريد اين يادگرفتن را مي‌خواند مي باشند كه صرفا يك تفاوت اساسي با هم دارا‌هستند، روي آن‌ها يك برنامه منحصر به اسم اپ خدمت دهنده نصب گرديده است.

اپ يا اين كه اپليكيشن خدمت دهنده چه كاربردي دارااست؟

قابل انعطاف افزارهاي خدمت دهنده براي سرويس دهي صفحه هاي اينترنت و اينترنت سايتها ساخت‌و‌ساز گرديده اند. اصولاً، كامپيوتر سرور دارنده يك مجموعه از اينترنت سايتها مي باشد كه روي آن لود گرديده اند و تنها در انتظار مي‌ماند تا عموم از روش مرورگرهاي اينترنت كاغذ مشخصي را درخواست نمايند. زماني كه مرورگر صفحهاي را درخواست ميكند سرور آن برگه را براي مرورگر ارسال ميكند.

چه‌گونه يك تارنما را پيدا كنم؟

جواب كوتاه اين ميباشد : با نوشتن URL، يا اين كه به عبارت ديگر با نوشتن نشاني تارنما. به عنوان مثال، مي خواهيد كه سايت را پيدا نمائيد، مي توانيد نشاني آن را در نوار نشاني مرورگر اينترنت تايپ فرمائيد يا اين كه ممكن ميباشد از لينكهاي عشق و علاقه مندي يا اين كه بوكماركها براي رفتن به سايت پويا پرداز به كار گيري فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.