آرشیو بهمن ماه 1401

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

چگونه طراح سایت شوم؟


برای ساخت وب سایت دو طریق وجود داراست: طراحی سایت با وردپرس و طراحی وب سایت با کدنویسی. هر دو شیوه حالت خاص خودشان را دارا‌هستند اما بایستی سایت بایستی کیفیت عالی بالایی پیاده سازی خواهد طراحی سایت در مشهد شد به‌خاطر اینکه به دنبال سئو امور و اشخاصی که تولیدمحتوا می‌نمایند سایت را با صرفه‌سازی نمایند.

فعالیت خویش را از HTML شروع نمائید
شما می‌توانید از HTML برای پیاده سازی صفحه ها اینترنت به کار گیری فرمایید. پس بایستی با HTML آشنا گردید؛ چون این گویش در معنای نماد‌گذاری میباشد. باید بدانید که اصلی ترین اپلیکیشن‌نویسان‌اینترنت، در ابتدا شغل خودشان را با گویش HTML استارت کرده‌اند. HTML مخفف Hyper Text Markup Language می باشد که در ترجمه فارسی به آن زبان نماد‌گذاری ابر متن گفته می شود.

عمل خویش را با لهجه CSS ادامه دهید
مرحله آجل برای ساخت وب سایت خاطر خریداری کردن گویش CSS میباشد که‌این گویش کمی غامض البته یادگیری آن شل است. کلمه CSS مخفف عبارت Cascading Style Sheets در معنای برگه‌های آبشاری می باشد. این گویش نیز مانند زبان HTML یک زبان نماد‌گذاری است. شما می‌‌توانید با به کارگیری از این زبان خصوصیت‌هایی مانند رنگ، فونت، سایز، اندازه و… را در صفحات اینترنت انتخاب نمایید و تغییر تحول دهید.

با زبان جاوا اسکریپت به‌شکل حرفه ای شغل نمایید
مرحله سوم برای اینکه طراحی سایت را حافظه بگیرید، احاطه داشتن و فعالیت کردن با زبان جاوا اسکریپت می باشد که محبوبیت متعددی دارااست و میتوانید از آن برای نرم افزار‌نویسی اپ‌هایی که در گوشی به کار گیری میشوند و همینطور بازی‌ها و نرم‌افزار‌های کامپیوتر یا این که لپ‌تاپ به کارگیری نمائید. بدین ترتیب می‌اقتدار اظهار کرد لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت، گویش اساسی و همگی کاره‌ای به شمار می‌رود.

خیال به دست آوردن یک لهجه برنامه‌نویسی سمت سرور مانند PHP
وقتی شما سه مرحله قبل را به‌شکل درست خیال بگیرید میتوانید یک وب سایت پیاده سازی نمائید البته می بایست سایتی را پیاده سازی فرمایید که بتواند تمام نیازهای یوزرها را برطرف نماید. گویش‌های ASP.NET و PHP زبان‌های مورد ای هستند که می توانید آن ها را یادگرفته و در ساخت وب سایت استفاده کنید.

همینطور به کار بستن از یک لهجه سمت سرور در پروژه‌های تعالی، لازم  طراحی سایت و ضروری میباشد. به همین استدلال وب سایت‌های تعالی و معروفی مانند شکل‌بوک، ویکی پدیا و… از زبان PHP به کار گیری می‌نمایند.

نرم افزار نویس های اینترنت به یکسری تیم تقسیم می‌‌شوند
به عبارتی‌طور که می دانید برنامه نویس های اینترنت به دو مجموعه تقسیم می شوند:

روشهای طراحی سایت فلش


ساخت سایت به طریق استاتیک به‌عنوان یکی‌از روشهای طراحی وب ، مزایای زیادی داراست. برخی از این مزایا در تحت آمده می‌باشد:

در مقایسه با طریق داینامیک این نوع وب‌وب سایت طراحی سایت در مشهد معمولا زمان کمتری برای طراحی نیازدارد و به طبع هزینه‌های پایین‌تری خواهد داشت؛

میزبانی این نوع وب سایت شل‌تر از داینامیک هست و به علت تعداد صفحه های محدود، نیاز به فضای هاست چندانی ندارد؛

مناسب‌ترین طرز برای طراحی وب‌های کوچک به شمار می‌رود؛

ایندکس گذاری این وبسایت‌ها توسط موتور جستجو شل‌تر ایفا می گردد؛

سرعت بار گذاری آن، حتی‌د‌ر سرعت اینترنت زیر نیز قابل قبول هست.

معایب وب سایت استاتیک
اگرچه شیوه استاتیک به‌عنوان یک کدام از سریع‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روشهای طراحی سایت به حساب میآید، معایبی نیز دارااست. مثلا:

در وقت گیر مجال هزینه‌های زیادی در پی دارد؛

چنانچه در مواقع خاص ضرورت تغییری در سایت وجود داشته باشد، مسلما طراحی سایت به کارشناس طراحی سایت نیاز است و هر شخصی کارکشته نخواهد بود این‌گونه وبسایت‌ها را به‌روزرسانی کند؛

تارنما‌های ایستا همیشه وابسته به شرکت طراح خواهند بود و برای همین امروزه کمتر مورد استقبال قرار می گیرند؛

کوشش این نوع وب‌وبسایت بسیار محدود هست و معمولا برای سایت‌های اطلاع‌رسانی مناسب است؛

تسلط به اجرای وب‌وب سایت براساس قابلیت و امکان‌های مدرن، نیازمند مهارت بالای وبمستر شما می باشد و این‌فعالیت معمولا فرصت و هزینه‌ی زیادی را در برمی‌گیرد.

روشهای ساخت وب سایت استاتیک
برای طراحی وب سایت به نحوه استاتیک شما می بایست سورس کد HTML خود را جاری ساختن نمائید؛ البته، به طرز‌های گوناگون می‌توانید این کد را ساخت فرمایید. یکی از روشهای ساخت سایت استاتیک، کدنویسی و پیاده‌سازی مستقیم کدهای HTML می باشد. همان‌طور که گفته شد این کدها را می‌توان در یک محیط معمولی‌ی Notepad ویندوز نیز نوشت؛ اما، عالی هست برای در دست گرفتن عالی کدها از ویرایشگرهای کد نظیر Bluefish یا Dreamweaver مصرف شود. ابزار دیگری که می‌توان برای کدنویسی HTML به‌عمل موفقیت، Microsoft Front Page می‌باشد. این اپ، تعدادی کدهای مهیا داراست که می توانید در طراحی صفحات از آن ها به کارگیری کنید. همچنین امکان اتصال مستقیم به برگه‌‌ی روی سایت و اعمال تغییرات به‌صورت آنلاین را برای شما فراهم می‌کند. روش دیگر طراحی وب سایت استاتیک، به کارگیری از قالب‌های HTML آماده‌ی موجود در بازار هست. مزیت این‌شیوه این می باشد که می‌توان قالبی متناسب با سایت تعیین کرد. قالب‌های تارنما زیادی برای انواع وب سایت‌ها در اینترنت جانور هست که شما میتوانید از آنان به کار گیری فرمائید؛ اما، باید توجه نمایید که درین طریق نیز شما نیاز به دانش برنامه نویسی HTML و CSS خواهید داشت تا بتوانید تغییرات مورد نیاز را در کد انجام فرمایید.

نقش هوش مصنوعی در بهبود جست‌وجوی گوگل


برای اینکه با کاربرد هوش تصنعی و مصنوعی در بهینه سازی وبسایت بیشتر آشنا شویم بایستی بدانیم که چه الگوریتم هایی درین فعالیت اثر گذار و چه الگوریتم هایی بی اثر می باشند. از الگوریتم های اثر گذار بر کاربرد هوش تصنعی و مصنوعی در seo وبسایت می شود به دو الگوریتم Penguin Algorithm و Hummingbird اشاره نمود. و الگوریتمی که تاثیری بر کاربرد هوش تصنعی و مصنوعی طراحی سایت در مشهد  در بهینه سازی تارنما ندارد الگوریتم Hilltop Algorithm میباشد که به دنبال درباره هر یک به اختصار توضیحاتی خوا هیم اعطا کرد.

الگوریتم هیلتاپ
یکی سابق ترین الگوریتم های گوگل که به شناسایی وب سایت های دارای اعتبار و حرفه‌ای می‌پردازد Hilltop Algorithm میباشد. از این الگوریتم برای شناسایی صفحه های تخصصی برای شناسایی تارنما های دارای اعتبار استعمال می‌گردد. الگوریتم هیلتاپ در seo در واقع هدفش شناسایی صفحه های ماهر برای مرتبه بندی خوب میباشد. با معرفی الگوریتم هیلتاپ تحت عنوان دیرین ترین الگوریتم گوگل اثر اکثری بر بهینه سازی داراست چون با بدست آوردن بک پیوند از تارنما های دارای اعتبار به وبسایت ها یاری میکند تا در بالاترین درجه در گوگل چشم شوند و علتش این بود که از دایرکتوری ها تحت عنوان یک منبع دارای اعتبار برای آشنایی وب سایت های کیفیت بالا به کارگیری می‌شد. با آحاد این خصوصیت هایی که الگوریتم هیلتاپ دارااست نمی اقتدار آن را جزء آن مجموعه از الگوریتم هایی دانست که نقش هوش تصنعی و مصنوعی طراحی سایت را در گوگل بتواند جاری ساختن نماید.


Penguin Algorithm

الگوریتم پنگوئن
چهت نیل به نتیجه ها مناسب در کاوش گوگل و اینکه فیض بدست آمده با مراد یوزرها هم خوانی داشته باشد نیاز بدین دارااست که از الگوریتم های گوناگون استعمال شود. و گوگل این قابلیت و امکان را در چنگ صاحبان سایت ها قرار داده میباشد و الگوریتم های بخش اعظمی را در بر دارااست. یکی‌از این الگوریتم های اساسی در گوگل که نقش مهمی را در قرار دریافت کردن در کاغذ اولیه گوگل اجرا می نماید الگوریتم پنگوئن میباشد.

برندسازی از طریق طراحی وب سایت


همونطور که گفتیم یک کدام از اثر ساخت وب سایت در تجارت اینکه شما هیچ محدودیت مکانی درین نوع برندسازی مجازی وجود ندارید.با دقت بدین مزیت میتونید با بقیه برندهای مطرح تعامل داشته طراحی سایت در مشهد  باشید و از محبوبیت دیگر برندها استعمال فرمایید و ‌مشتری های مقصود خودتون رو از برندهای دیگه بگیرید تا بیشتر مطرح گردید وفروش بیشتری نمائید. چنانچه شما یک طراحی وب سایت توانمند برای استخراج و کارتن داشته باشید بیشتر آیتم اتکا سایر برندها برای معرفی شما قرار می گیرید یک جورایی سبب اعتبار دادن به خویش اون استحصال کارهم می شوید.

سنجش ترازو اثر
با اعتنا به امکاناتی که در سطح صفحه های اینترنت قرار داره به شما امداد میکنه که بتونید معیار سطح توسعه و اثر ساخت سایت بر برندسازی مجازی رو اندازه گیری فرمایید و تاثیرات مثبتی که روی برنامه کودکان داشته رو نظارت فرمایید و این یه قابلیت و امکان خیلی خوبیه که به لطف گوگل به طور مجانی در اختیارتون قرار داده.

اثر بصری
هنگامی شما لوگو یا این که پیاده سازی بصری مخصوص خودتونو رو دارید با ساخت وب سایت و طراحی آن باطن شیت ی خودتون میتونید اثر بیشتری در ذهنیت کاربر جهت برندسازی مجازی داشته باشید.به عنوان مثال میتونه این تاثیرو جوری داشته باشه که کاربر حتی با دیدن صرفا تصویر لوگو مارک شما در یه برگه اینترنت دیگه یا این که در هر کدوم از نرم افزار های مجازی ناخوداگاه اسم مارک شما رو یادش بیاد یا این که حتی صرفا به ذهنش بیاد که اینجانب این لوگوی رو یه جایی دیدم و اینطوری پیگیر میشه و در ادامه مارک شما بگرده.

حتی اگه یه شعاری داشته باشید که هنگام طراحی وب سایت به شغل برده باشید طراحی سایت ناخوداگاه توی ذهن کاربر تصویب میشه و این شغل اثر متعددی در برندسازی مجازی براتون داره. عالی برای خودتون یه نوع مدل و نوع سخن زدن خاص خودتونو داشته باشید تا موقع تعامل با استفاده کننده با مدل خاص خودتون کلام بزنید و در ذهن مشتری باقی بمونید.گفتیم که تاثیرطراحی وبسایت در برندسازی مجازی خیلی امداد میکنه اما خب برای استارت مطرح شدن و برندسازی می بایست شیوه های وصال بدین توفیق رو بدونید تا در این‌راه در گیر ایراد نشید. الان میخوایم ۶ کاری که می بایست برای داشتن یک مارک تجاری رو جاری ساختن بدید رو بهتون بگیم.

۱-جستن استفاده کننده غرض
شما برای اینکه بتونید فروش داشته باشید اولیه بایستی بازار کاربر غرض خودتونو پیدا نمائید خب این بستگی به‌این داره که کار شما در چه مورد ای می‌باشد اینطوری خیلی عالی میتونید کاربر خودتونو مشخص و معلوم فرمائید مثلا درصورتی که کار شما در ناحیه دادوستد اسباب آرایشی می‌باشد بدون شک بیشترین کاربر شما خانوما می‌باشند.

یه جورایی این آیتم برای اشخاصی توان خرید رو دارا‌هستند محدودیت سنی نداره و یه چیزیه که اکثر خانوم ها در هر سنی رو جذب میکنه اما خب برای جذب مشتری می بایست یقین ساخت و ساز نمایید زیرا یه جورایی خانم ها آلرژی متعددی روی تولیدها آرایشی که استعمال میکنند دارا‌هستند اکنون شما هم بایستی به‌دنبال مخاطبین خودتون باشید که شغل شما مطلوب چه کسانی با چه مشقت سنی هست.

مزایای استعمال از طراحی سایت مخصوص

امنیت: وبسایت های سفارشی رویکرد سختگیرانه تری نسبت به سیستم عامل های منبع باز برای امنیت دارا هستند. چون سیستم های مدیر محتوای متن باز پروژه های همگانی می‌باشند و به صورت تجارت به آن ها نگاه نمی شود. در حالیکه کار با یک طراح یا شرکت در طراحی یک وبسایت منحصر بدین مضمون‌ هست که شما با یک طراح تارنما ماهر کار میکنید و بنابراین کمتر قربانی یک مشکل طراحی سایت در مشهد  همگانی کبیر خواهید شد.
تعمیر و محافظت: رویه سیستم های رئیس محتوای متن باز همیشه بهترین و موثرترین عمل نیست. مراقبت مداوم از یک تارنما منحصر تضمین شده تر می‌باشد. چون طراح وب سایت منحصربه‌فرد تضمین می کند که به روزرسانی ها به درستی طرح ریزی شده اند و در اختیار شما قرار میگیرند، کارایی با تغییرات به خطر نمی افتد و سایت شما حرفه‌ای به حیث می‌رسد.
نوآوری: رقابت بسیار سخت شده و برای در موفقیت در عرصه رقابت صرفا متمایز بودن کفاف نمی دهد. برای موفقیت ضروری است که خلال متمایز بودن، تارنما سفارشی سازی شده و شیک تری نسبت به سایر کسب و کارها داشته باشید. یک وب سایت سفارشی به شرکتهای این قابلیت و امکان را می‌دهد که از طرح های قالبی که در بسیاری از وب سایت های دیگر تکرار شده اند دوری کنند.
محتوا: محتوا دارای اهمیت بسیاری در فرایند seo می باشد و با این نحوه در‌صورتی‌که شما یک سایت منحصر داشته باشید که محتوای خوب در آن ایجاد کرد شود و مهم تر آنکه محتوا به نه نمایش داده شود می توانید انتظار داشته باشید که در seo محتوا موفق واقع شوید.این گزاره را درباره ساخت وب سایت وردپرس بسیارشنیده اید که راه اندازی وبسایت وردپرس در نادر‌تر از 5 دقیقه! بله این گزاره واقعیت داراست شما با داشتن اندکی اطلاعات فنی می توانید یک سایت وردپرس را با‌گاز فعال‌سازی کنید اما نکته اینجاست که تنها یک سایت با یک قالب پیش فرض را نصب کرده اید و در شرایطی‌که می خواهید ساخت سایت را متناسب با سلیقه و یا قابلیت های بیش‌تر از شرایط پیش فرض داشته باشید پس نیاز به داشتن اطلاعات فنی دارید. اکنون در‌صورتی‌که خودتان از اپلیکیشن نویسی مقدماتی اطلاعاتی دارید که کارتان را شروع نمایید ولی اگر نیاز به موعظه داشتید به یک طراح سایت مراجعه نمایید. ولی پیشنهاد ما یک شرکت طراحی وب وردپرس می‌باشد تا دچار اشتباهات سپردن وبسایت به یک شخص نشوید.

4-ارزش مناسب طراحی وب سایت با وردپرس
با تمرکز به همه گیری طراحی وب سایت با وردپرس ، متعاقبا تعداد زیادی بسط دهنده و شرکت طراحی وب در این زمینه مشغول بکار میباشند و عرضه زیاد درین مارکت باعث کاهش قیمت قالب ها و افزونه های آن گردیده‌است . البته چنانچه میخواهید بدون دردسر و دغدغه تارنما خود را به یک شرکت طراح وب سایت بسپارید روی ارزش های ارائه شده بوسیله شرکت ها متمرکز نشوید بلکه به نمونه کارها و سوابق کاری آنان توجه فرمائید . از جمله برای طراحی وب وردپرس اصفهان ، می‌توانید کلماتی مثل شرکت طراحی وب اصفهان طراحی سایت یا طراح وبسایت اصفهان را در گوگل سرچ فرمایید و شرکت های معتبر در صفحه اولیه گوگل را پژوهش فرمائید تا بهترین گزینه را پیدا کنید .

5- سهولت و سادگی گوشه و کنار رئیس وردپرس
فعالیت با اطراف مدیریتی وردپرس برای هر کاربری که حتی از نرم‌افزار نویسی مقدماتی هم اطلاعی نداشته باشد بسیار ساده است. از آنجایی که این بستر محیطی برای بلاگ نویسی بوده هست دور و اطراف نوشتاری آن بسیار شبیه فضا ورد word ساخته شده است و میتوان در اطراف مدیریتی کاربرانی با سطح ها دسترسی متفاوت تشکیل داد تا به راحتی هر قسمت از وبسایت توسط یک مخاطب جداازهم مدیریت شود یعنی افزودن مال توسط رئیس مغازه و نوشتن مقاله‌ها و خبر‌ها در وب سایت به وسیله ادمین وب سایت و تمامی ی این دسترسی ها توسط رئیس ارشد وبسایت قابل مدیریت می باشند. این مورد ها فقط بعضا از مورد های گوشه و کنار مدیریتی وردپرس می باشد .در‌صورتی‌که تجارت خود را اخیرا فعال سازی کرده اید و یا حتی سالها هست که دستیابی کاری دارید البته هنوز اقدام به ورود به بیزنس الکترونیک نکرده اید، می بایست بدانید در بعد از ظهر حاضر برای معرفی خود به مشتریان نیاز ضروری به کسب و کار الکترونیک دارید. همه افراد برای مثال مشتریان شما در فضای مجازی و آنلاین در ادامه برند خود می شوند. به این ترتیب برای این که تجارت شما هم یک برند باشد باید استارت به معرفی خود در فضای آنلاین کنید. شما با طراحی یک وبسایت منحصر می توانید برندینگ خود را آغاز کنید. با این فعالیت به ارتقاء در آمد برند شدن کسب و کارتان کمک ویژه ای نموده اید. سایت از یک سری برگه درست شده است که شما و حصول فعالیت شمارا معرفی می کند.

کاهش هزینه ها با طراحی وب سایت شرکتی


پژوهش ها آرم میدهد اشخاصی که می‌خواهند فرآورده و یا این که خدماتی را خریداری نمایند پیش از خرید، داده ها لازم خویش را در وب کاوش کرده و در صورتی‌که مارک خاصی مد نظرشان باشد شروع از وب سایت شرکتی آن بازدید کرده و راجع‌به محصول ها آن داده ها کامل تری بدست میاورند. اشخاص این اقدامات را به آرزو اینکه خرید موفقی داشته باشند جاری ساختن میدهند.در منفعت طراحی طراحی سایت در مشهد  وب سایت می‌تواند خصوصیت های تولید ها و سرویس ها شما‌را خوب به تصویر بکشد تا بتوانید هدفمند مشتریان بیشتری را جذب فرمایید.

عنایت چگونگی در ساخت سایت شرکتی
محتوای باکیفیت، عاملی کلیدی در ساخت وب سایت شرکتی در جهت تولید تعامل و برقراری رابطه با بازدیکنندگان تارنما می‌باشد. همین تعاملات ادله برندسازی، معرفی عالی سرویس ها و یا این که خرید تولیدها می شود. برآورد نیاز مشتریان در طراحی وب سایت شرکتی از مداقه ویژه ای برخوردار‌است. سایت شما می بایست شم اتکا و باور را در بازدید کنندگان تشکیل داد نماید و خلال ارائه یک تجربه کاربری (UX) مطلوب، خصوصیت های اساسی مارک تجاری شمارا نیز اکران دهد. پژوهش ها نشان داده است خصوصیت های منفی در طراحی سایت موجب می‌گردد مشتریان بسیاری از دست بروند.

کاهش هزینه ها با طراحی وب سایت شرکتی
پیاده سازی یک وبسایت حرفه ای هم پا با یک ماژول مراحل ساز یا این که اتوماسیون ساز قادر است هزینه تعداد پرسنل، اجاره فضای کاری بزرگتر، مالیات بیشتر و مخارج سرویس ها را کم کند. شما می‌توانید با پیاده سازی پورتال به طراحی سایت صورت بی واسطه مخارج مازاد را کسر فرمایید در عین هم اکنون مشتریان خویش را راضی و فروش خویش را ارتقا دهید.

رضایتمندی مشتری را بهبود می بخشد.
این یک حقیقت شناخته گردیده‌است که حضور شما در دنیای اینترنت به بهبود سرویس ها مشتری شما یاری می نماید. در حالتی که یک دکان فیزیکی گران قدر با تعدادی نیروی کار داشته باشید، نمی توانید به طور دایم بر آنها رسیدگی داشته باشید و مشاهده کنید که به چه شکل با مشتریان تان رابطه برقرار می نمایند. ولی در فضای وب و دیجیتال کلیه چیز گوناگون میباشد. ما می‌توانید بر نیروی کار خویش تحقیق کافی داشته باشید و باور نتایج نمائید که با گاز جواب مشتریان را می دهند.

دسترسی شبانه‌روزی به وبسایت
با ساخت سایت شرکتی، سرویس ها و محصولات شما برای مشتریان تان مدام و جمعاًَ 365 روز سال در دسترس است. در حالتی‌که شخصی ساعت دو نصف شب بیدار گردد و قصد خرید چیزی از شمارا داشته باشد، می‌تواند به وبسایت شما مراجعه نماید و این کار را فورا اعمال دهد. حضور آنلاین، به راحتی قابلیت بازرسی محصول ها و سرویس ها شما‌را زمانی که فروشگاه یا این که دفتر کار تان بسته میباشد، آماده می نماید.

بازارهای تبارک خیس مقصود گذاری میشوند.
یک وبسایت شرکتی ماهر، میتواند یک جای بهتر برای ارایه سرویس ها و محصول ها شما در وب باشد تا بتوانید سرویس ها و محصولات خویش را به مشتریان غرض خویش در سطح شهر ها یا این که مرزو بوم ها ارایه دهید. این غرض گذاری با به کارگیری از ابزارهای پژوهش مانندگوگل آنالیتکس، ادوب آنالیتیکس امکان پذیر است.

فرصتی برای اکران استخراج و کارتان می باشد.
مهم وجود ندارد که در چه نوع صنعتی سرگرم به عمل می‌باشید، طراحی وب سایت یک راه و روش بهتر برای اکران فعالیت شما ست. شما می‌توانید مثال امور، آلبوم عکس و قابلیت تحقیق بیشتر تولیدها و سرویس ها تان را به طور آنلاین به مشتریان نشان دهید. شما می‌توانید نماد دهید که چرا دستیابی و کارتان مخصوص هست و همینطور می‌توانید بازخوردهایی را در باب محصول ها و سرویس ها تان اخذ نمایید.

ساخت وب سایت وردپرسی با اختصاصی چه تفاوتی داراست؟

وردپرس چیست؟

وردپرس WordPress یک اپلیکیشن متن گشوده یا این که منبع گشوده (open source) میباشد که می اقتدار با به کارگیری از آن انواع وب سایت، وب لاگ یا این که نرم افزار را طراحی سایت  و راه اندازی نمود. وردپرس یک سیستم رئیس محتوا (CMS) و دوست داستنی ترین و پرکاربردترین آن‌ها هست.

 

مزایای ساخت وب سایت با وردپرس

– سرعت بالا در طراحی سایت

 

– سازش با موتورهای جست‌ و جو

 

– پوسته های متفاوت و تنوع گرافیکی

 

– گستردگی و در دسترس بودن

 

– هزینه کمتر

 

– کاربری ریلکس

 

– امنیت بالا

 

ساخت وب سایت؛ وردپرس یا این که مخصوص، کدام بهتر هست؟

برای این که بتوان در میان طراحی وب با وردپرس و طراحی وب منحصر به فرد، یک گزینه را انتخاب کرد، باید سه فاکتور مهم را در حیث گرفت. این سه فاکتور عباتند از:

 

۱- نیاز

بایستی ملاحظه کنید میخواهید سایت‌ چه نیازهایی را برطرف نماید. طراحی سایت در مشهد توقعاتی را که از وب سایت خویش دارید بدون نقص و ظریف فهرست نمائید.

 

۲- میزان دارایی

با تفحص ظریف، بودجه ای را که در لحاظ دارید برای طراحی سایت تخصیص دهید مشخص و معلوم فرمائید. وب سایت های منحصربه‌فرد مخارج بالاتری دارا‌هستند.

 

۳- آتی

تا چه حد قصد دارید وب سایت خویش را توسعه و گسترش دهید؟ تعداد یوزرها وب سایت حدودا چقدر خواهد بود؟ سایتی که پیاده سازی میگردد بایستی پاسخگوی نیازهای آینده شما نیز باشد یا این که قابلیت و امکان ارتقاء برای آن در نظر گرفته گردیده باشد.

 

پرطرفدارترین CMS های فراهم

سایت Wappalyzer

 

سایت Wappalyzer یکی‌از دارای اعتبار‌ترین مراجع در مسئله تفحص و استیناف کادر‌ ورک ها و CMSهای آماده می باشد. همانگونه که در تصویر میبینید سیستم مدیر محتوای وردپرس با اختلاف بسیار بالایی در جایگاه اول قرار گرفته ahrefs هست. اغلب شایسته ترین تارنما های اهل ایران و فرنگی نیز با به کارگیری از وردپرس درست شده اند.

 

سود

طراحی وب سایت با وردپرس یا این که طراحی سایت اختصاصی مزیت ها و معایب خاص خویش را دارا هستند. گزینش در میان CMS فراهم و منحصربه‌فرد بستگی به نوع تجارت شما داراست، پس پیش از آغاز به طراحی سایت، نیاز‌های خویش را در حال و بعدی بسنجید تا شایسته ترین انتخاب را داشته باشید.

 

می اقتدار ذکر کرد مهمترین تفاوت ساخت سایت وردپرس با منحصر به فرد در نیازهایی میباشد رایا پارس که برآورده می نمایند. اگر ایده و نیازهای خاصی دارید که در وردپرس پیش بینی نشده است و در حالتی‌که فرصت و هزینه مورد نیاز را در مشت دارید، خوب میباشد برای ساخت وب سایت منحصربه‌فرد مبادرت فرمایید در غیر این شکل وردپرس مورد مطلوب شما خواهد بود؛ گزینه‌ای با سرعت و امنیت بالا که مخارج کمتری در ادامه دارااست.

به کار گیری از عناصر زیاد در وبسایت چه اثر منفی ای در طراحی وب سایت دارد؟

به کار گیری از عنصرها زیاد در وبسایت چه اثر منفی ای در طراحی وب سایت دارااست؟
پیرو نوشته‌ی‌علمی چندین گزینه از شایع ترین اشتباهاتی را صاحبان سایت و طراحان وب سایت اجرا می‌دهند به شما معرفی می‌کنیم که در حالتی که آن ها را در طراحی سایت خویش جاری ساختن ندهید، سبب می گردد یک سایت کاربرپسند و حرفه‌ای داشته باشید به طوریکه تجربیات کاربری نیکی برای یوزرها تازه ساخت و ساز نماید و سبب ساز ارتقاء ترافیک وب سایت و ارتقا فروش استخراج وکارتان گردد. با ما یاور باشید:

استعمال از ارکان زیاد در تارنما
دسته‌های طراحی وب سایت اکثر اوقات به جهت شوق و اشتیاق زیادشان برای قرار دادن محتواهای متعدد در وبسایت، فراموش می نمایند که وضوح را در حق تقدم قرار دهند. در سود یک رابط کاربری بهم ریخته (UI) با موادسازنده بیش تر از حد ساخت‌و‌ساز می نمایند که سبب به حیران شدن و کلافگی یوزرها وب سایت میشود. سود ؟ وب سایت به گذر زمان ترافیک طراحی سایت در مشهد  خویش را از دست میدهد و سبب ساز نارضایتی یوزرها می گردد.

یک وبسایت عالی و کاربرپسند به یوزرها این قابلیت را می‌دهد که به صورت بدون واسطه و بدیهی و فارغ از درهم ریختگی غیر ضروری پیمایش نمایند. برای ساخت یک تجارب کاربری بهتر برای یوزرها خویش، از به کاربردن فونت‌ها و رنگ‌های بیش تر از حد و متعدد اجتناب فرمایید و مطمئن گردید که تصاویر، دکمه‌ها و موادسازنده رسانه‌ای که برای جلب اعتنا رقابت می‌نمایند، بیش تر از حد نیستند.

عدم سئو وب سایت در تلفن همراه
seo وبسایت برای گوشی از آن جهت اصلی میباشد که اکثر زمان ها یوزرها از گوشی برای ورود به وب سایت های متفاوت استعمال می نمایند و کمتر کسی به سراغ لپ تاپ یا این که کامپیوتر فردی اش می رود. چون امروزه اکثر وقت ها تلفن های یار هوشمند گردیده اند و بضاعت و توان رفع نیازهای دیجیتال اشخاص را دارا‌هستند. از طرفی دیگر ریسپانسیو بودن وب سایت ahrefs یکی معیارهای اساسی گوگل برای سکو بندی وب سایت ها است و سایتی که صفحه ها آن در دستگاه های متعدد مخصوصا گوشی با صرفه گردیده باشد در درجه بالاتری قرار می‌گیرد.عدم seo وب سایت برای تلفن همراه از خطاها رایج طراحی وب میباشد.
برای پرهیز از این خطا، طراحی وب سایت برای دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه را از به عبارتی آغاز در حق تقدم قرار دهید. پیش از فعال‌ساز‌ی فرآورده آخری خویش را با مشتریان حقیقی و واقعی تست فرمائید، در رایا پارس شکل بایستگی آن را با صرفه فرمائید، و بعد از فعال‌ساز‌ی وب سایت، برخورد یوزرها را اخذ فرمایید. با طراحی وب سایت برای یوزرها دستگاه های متعدد، تارنما خویش را مخاطب پسند، عکس العمل گرا و با کوشش بالا نگه می‌دارید.

گوگل تگ منیجر ALL PAGE TRIGGER در طراحی سایت

برای به کارگیری از قالب گوگل آنالیتیکس، شما تنها نیاز دارید که کد ردیابی گوگل آنالتیکس را به قالب مهیا اضافه کنید. و چنانچه می‌خواهید از قالب BING استفاده کنید می بایست کد ردیابی BING را به قالب خود اضافه کنید. هر قالب تگ جانور در GTM دارای یک ورودی مخصوص است که آن را با حساب کاربری شما در پلت فرم مربوطه متصل می کند با این عمل شما مجبور نیستید کد ردیابی را در تگ های خود دستکاری یا تهیه فرمایید. برچسب ها قالب ها بیشتر فعالیت دشوار را برای شما انجام می‌دهند. اما شما هم طراحی سایت نیاز می‌باشد که TRIGGER ها را در GTM نصب نمایید تا مطمئن شوید که کدهای ردیابی به صدق فعالیت می کند. TRIGGER ها در واقع مجموعه ای از قوانین می‌باشد که در طول آغاز به فعالیت برچسب ها فعالیت خود را استارت می کنند. یکی‌از مهم‌ترین TRIGGER ها در گوگل تگ منیجر ALL PAGE TRIGGERها می باشند.

فعال کننده ها در هر لحظه بر اساس متغیرهایی که برایشان تعریف و تمجید کردیم یک مقدار True یا False بر می گردانند که آرم می دهد Tag ها چه زمانی بایستی ایفا شوند. فعال کننده ها انوع زیادی دارا هستند همچون: مشاهده برگه، کلیک، ارسال فرم و... با استفاده از تریگر ها قادر خواهیم بود بفهمیم بعد از بازدید از یک ویدیو آیا مشتری وارد ورقه مال شده و خرید را جاری طراحی سایت در مشهد ساختن داده است یا نه؟ با استفاده از تریگر ها می توانیم آمار دقیقی از نرخ خرید توسط مشتری داشته باشیم.

فعال کننده ها در هر لحظه بر طبق متغیرهایی که برایشان تمجید کردیم یک مقدار True یا False برمی گردانند که علامت میدهد Tag ها چه هنگامی بایستی جاری ساختن شوند. فعال کننده ها انوع زیادی دارند همچون: مشاهده ahrefs کاغذ، کلیک، ارسال فرم و ... با استفاده از تریگر ها می توانیم بفهمیم پس از بازدید از یک کلیپ آیا مشتری وارد کاغذ کالا شده و خرید را انجام داده می باشد یا نه؟ با به کارگیری از تریگر ها خواهیم توانست آمار دقیقی از نرخ خرید به وسیله مشتری داشته باشیم.

برچسب ها میتوانند سرویس های پیشفرض در GTM مانند Google Analytics باشند یا هر اسکریپت و HTML کدی که برای آن تعریف کنیم تا در صفحه ها جاری ساختن خواهد شد. معمولاً از Tags برای ارسال داده هایی از سمت تارنما رایا پارس شما به سیستم های آماری استعمال میگردد و برچسب ها بر پایه ی Trigger هایی که برای آن تعریف می کنید در صفحه انجام میگردند. از جمله شما برای استیناف شیت ویدیو یک تریگر باید بسازید که برگه کلیپ را تشخیص بدهد و آنگاه این فعال کننده را به برچسب مورد نظر نسبت دهید.

مدیریت برچسب ها در طراحی وب سایت چه‌طور میباشد؟

معمولاً بازاریاب های دیجیتال در پی پلتفرم هایی برای رئیس برچسب ها می باشند به طوری که عمل کردن با آن ها بی آلایش بوده و به نتیجه ها به دست آمده از آنان بتوان متکی بودن داشت از سوی دیگر بتوانند با اکثر اوقات تارنما ها آن را به معمولی ترین موقعیت ممکن یکدست نمایند. و این دقیقاً به عبارتی پلتفرمی میباشد که GTM میتواند در چنگ آن‌ها قرار دهد. با این ابزار می قدرت اپ ها را سریعتر طراحی سایت کرد و در فیض تصمیمات سریع تری اتخاذ کرد.

به بیانی معمولی GTM یک طریق معمولی، ظریف و اثرگذار برای رئیس برچسب های ردیابی سایت شماست. به همین برهان، GTM در جامعه ها بازاریابی و تجزیه و محاسبه اطلاعات گزینه تایید و تشویق در سراسر دنیا را قرار گرفته میباشد.

چرا شما به گوگل تگ منیجر نیاز دارید؟
منظره بازاریابی همچنان غامض خیس می‌شود. هر پلت هیبت یا این که سیستم جدیدی که ظواهر میشود، به ما یک نقطه دسترسی گوناگون برای رابطه با مشتریان ارائه می‌دهد. در ذیل کارت بازاریابی دیجیتال Gartner میباشد طراحی سایت در مشهد این نقشه یک مروری خوب درباره ی کیفیت سیستم های بازاریابی ما با یکدیگر داراست.

گوگل تگ منیجر
برچسب های ردیابی برای کلیه چیز وجود دارااست. نسبتاً هر سیستمی نقشه Gartner یک مجال مخصوص برای جذب مشتری تازه و یا این که فروش آنلاین شما‌را تجزیه و آنالیز می نماید. و درصورتی که می‌خواهید داده ها مرتبط با مشتریان خویش را از این سیستم ها حصول نمایید، به برچسب نمای ردیابی نیاز دارید
آیا می‌خواهید از Google Analytics به کارگیری نمائید؟ شما می بایست برچسب ردیابی Analytics را در سایت خویش قرار دهید
آیا میخواهید از حاصل تبلیغات رخ بوک خویش با خبر گردید؟ شما می بایست ahrefs یک برچسب ردیابی رخ بوک را در وبسایت خویش قرار دهید
آیا میخواهید بدانید که بازاریابی نشانی اینترنتی شما چه طور جاری ساختن می‌شود؟

و اختلال از اینجا آغاز می شود که با تعداد اکثری از برچسب های رئیس نشده رو به رو می شویم. فکر کنید سایت نو شما مشابه به یک شیشه خالی میباشد و شما در‌این شیشه خالی فضای بسیار متعددی خواهید داشت. و هر فروشنده ای می‌خواهد مقداری از اکسیر خویش را در شیشه شما بگذارد به تدریج افزودن به شیشه شما در صورتیکه چه تاثیری در شما نخواهد گذاشت اما پس از مدتی منجر می گردد شیشه شما رمز ریز گردد. همین نوع راز ریز قادر است برای سایت شما هم رخداد بیفتند. زمانی که شما وب سایت خویش رایا پارس را با برچسب های ردیابی متفاوتی مالامال می‌کنید، پس از مدتی نمی توانید آن را در اختیار گرفتن فرمایید. اسکریپت های ردیابی متعدد برای رقابت با یکدیگر سرعت وبسایت شمارا تحت میاورد و زمانی که وب سایت شما به اسم بارگیری می‌شود آن مجال بازدید کنندگان وبسایت شمارا سوراخ خواهند کرد. همینطور تارنما های نماید، در مرتبه های پایینی گوگل در مرتبه بندی موتورهایی کاوش قرار می‌گیرند.