روشهای طراحی سایت فلش

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

روشهای طراحی سایت فلش


ساخت سایت به طریق استاتیک به‌عنوان یکی‌از روشهای طراحی وب ، مزایای زیادی داراست. برخی از این مزایا در تحت آمده می‌باشد:

در مقایسه با طریق داینامیک این نوع وب‌وب سایت طراحی سایت در مشهد معمولا زمان کمتری برای طراحی نیازدارد و به طبع هزینه‌های پایین‌تری خواهد داشت؛

میزبانی این نوع وب سایت شل‌تر از داینامیک هست و به علت تعداد صفحه های محدود، نیاز به فضای هاست چندانی ندارد؛

مناسب‌ترین طرز برای طراحی وب‌های کوچک به شمار می‌رود؛

ایندکس گذاری این وبسایت‌ها توسط موتور جستجو شل‌تر ایفا می گردد؛

سرعت بار گذاری آن، حتی‌د‌ر سرعت اینترنت زیر نیز قابل قبول هست.

معایب وب سایت استاتیک
اگرچه شیوه استاتیک به‌عنوان یک کدام از سریع‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روشهای طراحی سایت به حساب میآید، معایبی نیز دارااست. مثلا:

در وقت گیر مجال هزینه‌های زیادی در پی دارد؛

چنانچه در مواقع خاص ضرورت تغییری در سایت وجود داشته باشد، مسلما طراحی سایت به کارشناس طراحی سایت نیاز است و هر شخصی کارکشته نخواهد بود این‌گونه وبسایت‌ها را به‌روزرسانی کند؛

تارنما‌های ایستا همیشه وابسته به شرکت طراح خواهند بود و برای همین امروزه کمتر مورد استقبال قرار می گیرند؛

کوشش این نوع وب‌وبسایت بسیار محدود هست و معمولا برای سایت‌های اطلاع‌رسانی مناسب است؛

تسلط به اجرای وب‌وب سایت براساس قابلیت و امکان‌های مدرن، نیازمند مهارت بالای وبمستر شما می باشد و این‌فعالیت معمولا فرصت و هزینه‌ی زیادی را در برمی‌گیرد.

روشهای ساخت وب سایت استاتیک
برای طراحی وب سایت به نحوه استاتیک شما می بایست سورس کد HTML خود را جاری ساختن نمائید؛ البته، به طرز‌های گوناگون می‌توانید این کد را ساخت فرمایید. یکی از روشهای ساخت سایت استاتیک، کدنویسی و پیاده‌سازی مستقیم کدهای HTML می باشد. همان‌طور که گفته شد این کدها را می‌توان در یک محیط معمولی‌ی Notepad ویندوز نیز نوشت؛ اما، عالی هست برای در دست گرفتن عالی کدها از ویرایشگرهای کد نظیر Bluefish یا Dreamweaver مصرف شود. ابزار دیگری که می‌توان برای کدنویسی HTML به‌عمل موفقیت، Microsoft Front Page می‌باشد. این اپ، تعدادی کدهای مهیا داراست که می توانید در طراحی صفحات از آن ها به کارگیری کنید. همچنین امکان اتصال مستقیم به برگه‌‌ی روی سایت و اعمال تغییرات به‌صورت آنلاین را برای شما فراهم می‌کند. روش دیگر طراحی وب سایت استاتیک، به کارگیری از قالب‌های HTML آماده‌ی موجود در بازار هست. مزیت این‌شیوه این می باشد که می‌توان قالبی متناسب با سایت تعیین کرد. قالب‌های تارنما زیادی برای انواع وب سایت‌ها در اینترنت جانور هست که شما میتوانید از آنان به کار گیری فرمائید؛ اما، باید توجه نمایید که درین طریق نیز شما نیاز به دانش برنامه نویسی HTML و CSS خواهید داشت تا بتوانید تغییرات مورد نیاز را در کد انجام فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.