آرشیو اسفند ماه 1400

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

مهمترین نکات طراحی سایت


ساخت وب سایت با دقت به بعضا از اصول استاندارد اعمال میگردد. در حالتی که که‌این اصول رعایت شوند وب سایت طراحی سایت در برقراری رابطه با یوزرها مجازی همت بهتری خواهد داشت. تعداد بازدیدکنندگان وبسایت را به راحتی می قدرت دید و هر بازاریابی از مقدار ترافیک دریافتی وبسایت خویش باخبر می گردد. اما، چیزهایی که بعداز ان صورت می‌دهند به صورت روشن و آشکار نمی باشند. به همین جهت نکات ساخت وب سایت مشقت بار خواهد بود و عامل ها متعددی آن را ذیل تاثیر قرار میدهد. حتی در شرایطی‌که هزاران پروژه را با توفیق ایفا داده باشید گشوده هم برایتان دشوار میباشد که بدانید دقیقا چه چیزی کوشش بهتری داراست. درین قسمت مهم‌ترین نکات ساخت سایت را بیان میکنیم که آیتم دقت قرار دادن آن ها امداد می نماید تا شایسته ترین وب سایت را فعال سازی فرمایید.
• در شیت اساسی یک تیتر توصیفی و کلیدی را به عمل ببرید: محل قرارگیری تیتر که احتمال توصیفی و یا این که غیرتوصیفی بودن آن وجود داراست صحیح در نصیب بالایی کاغذ اساسی میباشد. درصورتی که تیتر توصیفی نباشد ممکن میباشد بازدیدکننده بضاعت جواب دادن به پرسش آیا اینجانب در مکان مطلوب هستم؟ را نداشته باشد. علاوه براین تیتر توصیفی برای آیتم استعمال قرار دادن واژه و کلمه کلیدی غرض و نمایان کردن رابطه میباشد. یک تیتر نا مفهوم و هوشمندانه بوسیله تعداد متعددی از بازاریابان نوشته میشود. سفارش میشود تیتر توصیفی را به مکان تیتر جالب اما نامفهوم به فعالیت ببرید.
• از قرار دادن فراخوانی برای مبادرت در بالای کاغذ اجتناب نمایید: یکی‌از موثرترین و شایسته ترین نحوه های ساخت سایت اجتناب کردن از قرار دادن فراخوانی برای مبادرت در بالای برگه میباشد. اگرچه بازدیدکنندگان برهه زمانی فرصت زمان بر را در شیت سایت شما صرف می نمایند. البته بدین مضمون‌ نمی‌باشد که می‌خواهند برای خرید مبادرت کنند. به صورت معمول فراخوانی برای مبادرت در نصیب پایینی ورقه شکل میگیرد.
• ساختن برگه وقت گیر جهت جواب به سوال های بازدیدکنندگان را الویت قرار دهید: برای اینکه به سوال ها بازدیدکنندگان جواب داده خواهد شد عالی میباشد فضای بیشتری را ساخت‌و‌ساز کنید. در شرایطی که که بازدیدکنندگان توانمند به یافت کردن جواب مطلوب برای پرسش خویش نباشد به سادگی تا بخش ذیل شیت می رود. بازدیدکننده وقتی که جواب موردنظر خویش را پیدا کرد قرائت را رها می نماید.
• به کارگیری از طرح بندی مطلوب را فراموش نکنید: هیچ وقت در اولِ ورقه طرح های خیره کننده را گزینه استعمال قرار ندهید. بازدیدکنندگان بیشتر از تارنما هایی استقبال می نمایند که استانداردها را دنبال کرده اند. وبسایت هایی که تحت عنوان دیدنی ترین تارنما ها به شمار میایند مثال های نخستین متعددی دارا هستند. همینطور معیار ابهام بصری آن ها زیاد وجود ندارد. راه‌حل نیکی میباشد که برای متمایز کردن مارک خویش مبادرت فرمائید، البته سفارش میکنیم دکوراسیون وب سایت را به طور معمولی اجرا دهید.



کلام آخری
اکنون توسعه و گسترش و همینطور دسترسی ریلکس به وب سبب گردیده‌است تا تعداد متعددی از کسب و امور برای ساخت وب سایت مبادرت کنند. راه‌های طراحی وب گوناگونی مو جود میباشد که شما می بایست با دقت به مقصود تارنما خویش یکی آنان‌را آیتم به کارگیری قرار دهید.

اصلی ترین گام ها در طراحی وبسایت


تهیه و تنظیم طرح نخستین
بخشهای مهم و فرعی اینترنت ســایت را مشــخص نمائید. بخشهای مهم، هدف ها اینترنت ســایت را محقق طراحی سایت میکننــد و قسمت های فرعی به مراد جلب لحاظ مخاطبان، خدمــات جذابی را ارایه می‌دهند.برای مثال در تارنما یک کمپانی رایانه ای، آگهی آیتم توان ها، سرویس ها و پروژه های کمپانی قسمت مهم محســوب میگردد ولی میتوان برای جلب لحاظ مشــتریان، یک قسمت فرعی را برای دانلود قابل انعطاف افزارهای پر استفاده درنظر گرفت. ســاختار وبسایت را پباده سازی فرمایید. این ســاختار می بایست رابطه بین صفحه های گوناگون و روشهای جانور در پیمایش تارنما را به طوری معلوم کند که دسترسی به بخشهای متفاوت با سرعت و سوای تولید ســردرگمی برای یوزرها اعمال شــود. راجع به طریق جستجوی داده ها باطن وبسایت، تصمیم گیری نمایید. اجزاء تشــکیل دهنده اینترنت ســایت را مشــخص نمائید. این اجزاء در خصوص اینترنت سایتهای بی آلایش،به عبارتی صفحه ها دربردارنده داده ها هســتند البته در اینترنت ســایت های غامض خیس مشمول خدمت های قابل ارایه می باشــند. برای مثال بایستی مشخص و معلوم فرمائید که آیا وبسایت شما قابلیت نام نویسی یوزرها و ارایه سرویس ها آدرس اینترنتی به آنان را مهیا میکند یا این که نه. بعداز کسب آشنایی کافی از هدف ها ساخت‌و‌ساز تارنما بایستی برنامه ای را مهیا فرمائید که مفاد ذیل را دربرگیرنده خواهد شد. مکتوب نمودن این مورد ها به شما یاری میکند بر پایه ی آشنایی به دست آمده از هدف ها وبسایت، برای طراحی وب یک قدم عملی دیگر بردارید. در انتهای این مرحله اصلی، می بایست تصویری کلـــی از نقشه تارنما در ذهنیت شما شکـل بگیرد تا کم کم آن را مکتوب و کامل شدن نموده و بنابراین وارد مرحله تنظیم محتوا گردید.

نیازسنجی
در نیاز سنجی می بایست مقصود از ساخت‌و‌ساز سایت مشخص و معلوم نمائید که چه می باشد. چهت نیل به‌این آشنایی، اکثر وقت ها تایم ها مایحتاج میباشد با توصیه دهنده تارنما یا این که اشخاص مطلعی که بوسیله او معرفی می‌گردد گفت‌و‌گو شکل گیرد تا جواب روشنی برای پرسشهای ذیل به دست آید:
آیا تارنما در زمره مقر های اینترنتی کوچک با یوزرها محصور قرار می گیرد یا این که به جهت ماهیت آن، آیتم به کارگیری تعداد متعددی از مخاطبان واقع میشــود ؟ آیا بیشتر بر جنبه آگهی تأکید دارااست یا این که جنبه های دیگری مانند فروش متاع و سرویس ها، سرگرمی، به اشتراک گذاری ایده ها یوزرها و ... موردنظر میباشد. مخاطبان تارنما چه اشخاصی می‌باشند و چه ویژگیهایی دارا‌هستند؟ آیا مراجعه کنندگان به وبسایت،مخاطبان همگانی هســتند یا این که قشر خاصی مانند دانشجو ها، علم آموزان، کارکنان یک اداره، خردسالان و ... یوزرها اساسی سایت را تشکیل می‌دهند. برآورد نخستین از تعداد مخاطبان ســایت و وسعت داده ها چه واحد سنجش میباشد؟ سایت جزو کدام گروه از پایگاههای اینترنتی قرار می گیرد؟ از جمله تارنما یک شــرکت تجاری احتمالا در بدو تأسیس بازدیدکننده چندانی نخواهد داشــت ولی اینترنت سایتی که برای آگهی درخصوص نمرات علم آموزان یک متوسطه ساخت و ساز می گردد مسلما با انبوهی از مراجعه کنندگان مواجه میگردد.

یادگیری زبان HTML، زبان پایه ای وب


خب همگی چیز مهیا ی استارت شغل است اما پرسش اینجاست برای اینکه طراح وبسایت بشم بایستی طراحی سایت از کجا آغاز کنم؟ آغاز عمل ما در صدر بایستی با گویش اپلیکیشن نویسی شالوده ای باشه که بی آلایش ترین مفاهیم اینترنت را بتوانیم با نماد گذاری به مرورگر بفهمانیم! پس می بایست در بالا به سراغ فراگیری HTML و CSS برویم.

کلمه HTML مخفف Hyper Text Markup Language در معنای لهجه آرم گذاری فرا متن میباشد.

اچ تی ام ال گویش استاندارد و اساس پباده سازی صفحه های اینترنت میباشد. چیزی که هنگام بازدید از یک شیت اینترنتی مشاهده میکنید، سود ترجمه و تعبیر و تفسیر مرورگر شما از کد های html میباشد.

سنگ بنای Web ، گویش HTML است.

نرم افزار های ذیل اینترنت بصورت کلی به دو مجموعه تقسیم میگردند :

اپ های استاتیک : نرم‌افزار هایی میباشند که صفحه های آن‌ها از متن، تصویر، صوت و … درست شده اند و یک یا این که تعدادی لینک و پیوند به بقیه نشانی ها در آن قرار گرفته، در واقع این نوع صفحه های با مخاطب تعاملی ندارند و فقط استفاده کننده میتواند مورد ها باطن این صفحه های را مشاهده کند.

اپلیکیشن های دینامیک یا این که پویا : نرم‌افزار هایی می‌باشند که داده ای را از مخاطب اخذ و آن را پردازش می نماید، و در پایان فیض آن را در مشت مخاطب قرار می‌دهد.

گویش HTML در ایجاد کرد صفحه های استاتیک آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد. همینطور ظواهر صفحه ها اینترنت را نیز می اقتدار با آن انتخاب نمود، HTML مبتنی برمتن (Text Base) میباشد که ساختار آن را تگ ها (Tags) تشکیل می‌دهند.

هرکدام از تگ های HTML معنی ها خاصی دارا‌هستند و تاثیر مشخصی بر محتوای برگه می‌گذارند. مانند تگ هایی برای فرمت متن یا این که پیوند به آدرسی دیگر. برای شعور عالی وجود تگ ها می بایست به یکی‌از مهم ترین تگ ها که پیوند است اشاره نمود که بنیان اساسی موتورهای جستجو گر درحال حاضر حاضر به وجود این تگ در صفحه ها اینترنت دقت ویژه ای می نمایند.

مشاجره راجع‌به تگ های HTML به طور کامل کامل میباشد به طوری که بایستی برای هر تگ مقاله مجزایی باشه تا تعریف و تمجید و اجزای آفریننده ی آن تگ و مورد ها استعمال را هم پا با نمونه توضیح دهیم. یکی‌از کاربردی ترین فراگیری های HTML و CSS فرادرس را تعیین کردم و تونستم به کل مباحث HTML مسلط بشم.

هزینه طراحی سایت چقدر است و چطور تعیین می شود؟


طراحی وب سایت فارغ از هزینه وجود ندارد و معمولا هم هر چه وب سایت ماهر خیس پباده سازی گردد، هزینه طراحی سایت بیشتری دربر داراست. نمی قدرت برای تارنما ها هزینه مشخصی انتخاب کرد. چراکه هر تارنما بسته به کاربردی که داراست، از مورد های مختلفی سود میبرد و هر مورد تعرفه ای منقطع دارااست. با این وجود می قدرت هر یک از بخش های گوناگون را غیروابسته نظارت کرد تا در غایت ارزش ساخت وب سایت را اخذ.


تصویب دامنه: تصویب دامنه های متفاوت هریک ارزش خاص خویش را دارااست، همواره می اقتدار آنرا استعلام کرد.
هاست: فضای میزبانی یا این که هاست با دقت به پهنای باند و مقدار فضایی که داراست، متعدد میباشد. هر چه پهنای باند و مقدار محیط بیشتر باشد، هزینه ها فراتر میروند.
پباده سازی: ساخت سایت دربرگیرنده، پباده سازی پوسته تارنما یا این که پباده سازی گرافیکی آن می‌شود و بسته به کیفیت و گستردگی مورد ها متغیر میباشد. تارنما هایی که از CMS مخصوص و پوسته ویژه فایده می‌برند، لبریز هزینه خیس از تارنما هایی می‌باشند که، از CMS های همگانی مثل وردپرس، استعمال می نمایند. برای تشکیل داد یک تارنما وردپرسی، می قدرت از پوسته های مهیا به کار گرفت که، گرافیکی و سئو گردیده اند.
اضافه کردن محتوای تارنما: این مرحله از شغل معمولا، بعداز فعال‌ساز‌ی وبسایت و به وسیله مولف ها یا این که رئیس وب سایت اجرا میشود. برای اضافه کردن محتوا به وبسایت های دینامیک، نیاز به علم نرم‌افزار نویسی وجود ندارد و هر کسی علم به کار گیری از کامپیوتر را داشته باشد، با پاره ای فراگیری قادر است، این شغل را اعمال دهد. البته گفت و گو تخصصی ساخت‌و‌ساز محتوا میباشد که بسیار اساسی میباشد. برای این مراد ما یحتاج میباشد از متخصصین ایجاد محتوا یاری گرفت.
امنیت و پشتیبانی وب سایت: وب سایت ها معمولا نیاز به یک کارشناس برای پشتیبانی دارا هستند. هر که بتواند امنیت آنرا انتخاب نماید و همینطور در شکل بروز نقص‌، بتواند در کوتاه ترین مجال آنرا تشخیص دهد و بر طرف نماید. موسسات مختلف وجود دارا هستند که‌این شغل را جاری ساختن میدهند و تعرفه هایشان معین میباشد.
seo تارنما: مشاجره seo تارنما بسیار اساسی میباشد و با دقت به واحد سنجش کاری که قرار میباشد، شکل گیرد هزینه این فعالیت گوناگون میباشد. استخدام یک کارشناس بهینه سازی، برای وب سایت هایی که می‌خواهند در سطح بهتر به رقابت بپردازند، مورد نیاز به حیث میرسد.

تاثیر نام زیر دامنه در سئو


ملاحظه کنید، یکی‌از حدود 210 فاکتور بهینه سازی، وجود کلمه و واژه کلیدی در اسم دامنه میباشد! در واقع طراحی سایت در صورتی واژه کلیدی مهم شما در اسم دامنه شما وجود داشته باشد، گوگل یه خرده اعتبار بیشتری برای‌تان لحاظ می گیرد. به عنوان مثال وبسایت پاره ای اعتبار بیشتری به جهت وجود کلمه و واژه کلیدی نامش دارااست.



درحال حاضر در حالتی که شما هم قصد بهینه سازی کردن بخشی از وب سایت را روی تحت دامنه دارید، می توانید اسم آن را با اعتنا به واژه و کلمه کلیدی‌تان تعیین کرده تا یه خرده اعتبار بیشتری بگیرید. (اعتنا نمایید، این اعتبار خیلی زیاد وجود ندارد و در حالتی که میخواهید اسم دیگری تعیین نمائید، الزاما نیاز وجود ندارد به خاطرش اسم را تغییر‌و تحول بدهید.)

تارنما‌های معروفی که پایین دامنه دارا‌هستند
نمیخواهم بی‌ادله متن نوشته‌علمی را وقتگیر کنم. بدین ترتیب به صورت خلاصه تارنما‌هایی که امروز در سطح اینترنت از ذیل دامنه استعمال می‌نمایند را به شما معرفی می کنم:

ویکی پدیا: همان گونه که فراتر هم گفتم، ویکی پدیا در هر زبانی، یک پایین دامنه دارااست،
gmail: جی‌تمایل یا این که به عبارتی صندوق پستی گوگل روی تحت دامنه این تارنما به نشانی mail.google.com میباشد.
google play: پلی‌استور گوگل هم روی تحت دامنه با نشانی play.google.com قرار گرفته.
سرچ کنسول: یکی مهمترین ابزارها برای سئوکاران، سرچ کنسول میباشد. نشانی این ابزار که روی پایین دامنه گوگل قرار گرفته، search.google.com میباشد.
یادگرفتن ایجاد کرد پایین دامنه
پس از همگی اینها در غایت چنانچه متوجه شدید که ایجاد کرد پایین دامنه ایده قابل قبولی برای بیزنس اینترنتی شماست؛ در‌پی همدم اینجانب باشید تا طرز تشکیل داد آن را به شما توضیح بدهم.

نکته حائض اهمیت: دوستان در صورتیکه وبسایت‌تان را با وبسایت ساز یا این که ساخته‌اید، به هیچ عنوان نیاز وجود ندارد فرآیند ادامه نوشته‌ی علمی را طی نمایید. بلکه کافی میباشد یک تیکت به پشتیبانی تارنما زده و از آن ها بخواهید ذیل دامنه متبوع را برای شما ساخت‌و‌ساز نمایند.

ویژگی اصلی web designer


یک وب دیزاینرweb designer بایستی به جزئیات اعتنا زیادی داشته باشد و از خلاقیت خود برای پیاده سازی انواع طرح های جذاب طراحی سایت و مخصوص به کار گیری کنند.

ویژگی طراحان برتر سایت این می باشد که ذهن بازی دارند و روز به روز اطلاعات خود را آپ دیت می کنند و درپی جدیدترین سایتهای دیدنی و کاربر پسند در میان وب سایت های ایرانی و خارجی می باشند.

ویژگی مشهور ترین طراحان سایت این می باشد که خود را محدود به یک قالب کلی نمیکنند و عملکرد می کنند در طراحی صفحه ها وب ریسک کنند و نمونه طراحی سایتی را ارائه دهند که در رزومه پر اسم و رسم ترین طراحان وبسایت وجود نداشته باشد.

ممارست در یادگیری و خلاقیت و نوآوری مهمترین ویژگی طراحان برتر وب سایت میباشد.

لازم به ذکر می باشد که در پاسخ به سوال وب دیزاینر کیست باید بیان کنم ببین شخصی پیگیر شکیبا و خلاق و خلق کننده می باشد که پیوسته درپی یادگیری تخصص های فنی و مشاهده جدیدترین سایت ها و طرح های جذاب میباشد.

مکان فعالیت طراح وب
یکی از مزایای شغل طراح وب این می باشد که شما می توانید در صورت حرفه‌ای شدن در‌این عمل بدون هیچ گونه محدودیت مکانی و هنگامی و حتی بدون هیچگونه محدودیت سیستمی بهترین نمونه ساخت وب سایت را بسازید.

درست شنیدید شما میتوانید به عنوان وب دیزاینر یا طراح وبسایت در یک شرکت مشغول به فعالیت شوید و عنوان بهترین طراح وبسایت در تهران را به خود اختصاص دهید. همچنین می توانید به عنوان یک طراح وب سایت فریلنسر بدون نیاز به استخدام شدن توسط کارفرما در پروژه های ساخت وب سایت دریافت فرمایید و خودتان به صورت مستقیم با مشتری در زمینه‌ی باشید.

در واقع مهمترین سود های فعالیت طراح وب این می باشد که شما با متخصص شدن در‌این حوزه و ارائه نمونه طراحی وب سایت قادر می‌توانید پروژه های زیادی را جلب فرمائید و بیشترین درآمد طراح وب را به خود اختصاص دهید.

فرقی نمی‌کند که در چه مکانی و با چه سیستم کامپیوتری کار می کنید شما می توانید حتی بدون نرم‌افزار خاصی و تنها از طریق یک نت پد طراحی صفحه های وب را به صورت حرفه ای انجام دهید.

فعالیت طراح وب هیچگونه محدودیتی در مکان و سیستم ندارد تنها کافیست متخصص شوید و در لیست پر اسم و رسم ترین طراحان تارنما قرار بگیرید تا بالاترین درامد طراح وب را به خود اختصاص دهید.

طراحی سایت داینامیک چیست؟


وبسایت های داینامیک پویا می‌باشند و در ساخت سایت های داینامیک هر دو نصیب فرانت اند و بک اند اپ نویسی می‌شوند. طراحی سایت در تارنما های داینامیک نرم‌افزار نویس بک اند وظیفه پویا سازی تارنما را بر عهده داراست و با به کار گیری از کدهای سمت سرور اسکریپتی را پباده سازی می نماید که وب سایت به طور بی نقص پویا باشد.

پویا و داینامیک بود وب سایت بدین مفهوم میباشد که همگی محتوای صفحه های وب سایت بوسیله رئیس تارنما قابل تغییر و تحول میباشد و ممکن میباشد هر روز یک کاغذ تازه با محتوای متغییر در وبسایت منتشر گردد مانند وبسایت های خبری یا این که خبر نامه ای که در هر روز چند خبر ها تازه را در صفحه های نو منتشر می نمایند.

مشاغل مربوط به طراحی وب چه می باشد؟
به جز گروه بسط دهنده و طراح تارنما ، اشخاص و کارهای متعددی می‌باشند که بایستی برای توفیق یک وبسایت همت کنند تا تارنما متبوع در تجارت اینترنتی خویش پیروز خواهد شد و به درآمد های بالا دست یابد. وقتی که می‌خواهید یک تجارت آنلاین فعال سازی نمائید به جز این که بایستی یک وب سایت ماهر و بهتر پباده سازی نمائید می بایست چهت نیل به درآمد اینترنتی با مشاغل متعددی در زمینه‌ی باشید. به‌دنبال کارایی کرده ایم بعضی از مهم‌ترین این مشاغل را برای شما لیست کنیم:

گرافیست
شما برای پباده سازی قسمت های گرافیکی وب سایت همچون لوگو، دکمه ها، بنرهای تبلیغاتی به یک گرافیست حرفه‌ای نیاز دارید.

دارای تخصص دیجیتال مارکتینگ
برای داشتن یک استراتژی عالی برای رقابت با رقبای اساسی خویش در بیزنس اینترنتی می بایست با یک دارای تخصص دیجیتال مارکتینگ مشورت کردن فرمائید تا بتوانید بیشترین فروش را از ترافیک تارنما خویش داشته باشید.

مراحل طراحی سایت


مهم ترین مشکلی که یک کمپانی ساخت وب سایت با آن سرگرم میباشد، نبود داده ها فنی مایحتاج نزد مشتریان ساخت وب سایت طراحی سایت میباشد. این مورد سبب ساز می‌شود که نهایتا دو طرف فهم صحت از تمجید پروژه پیدا نکنند و مشتری به اهدافی که انتخاب نموده است نرسد. لذا اولی مرحله طراحی وب آشنایی نیازمندی ها و هدف ها پروژه میباشد. سوای ساخت اینگونه شناختی طراحی وب سایت و حضور در بازار وب هیچ منفعت ای برای مشتری نخواهد داشت.



کارشناسان طراحی وب سایت 24 تحت عنوان مشاور مشتری شغل خواهند کرد. وظیفه ما این میباشد که نحوه ها و تکنولوژی های جان دار در اینترنت را برای مشتری شرح داده و بر پایه ی نیازهایی که دنبال می نماید شایسته ترین نحوه ها را یاروهمدم با مزایا و معایبی که دارا‌هستند برای وی توضیح دهیم. فاز آشنایی مهم‌ترین فاز یک پروژه ساخت سایت میباشد که متاسفانه با دقت به اینکه زمانبر میباشد اکثر موسسه ها فعال دراین مورد فرصت کافی برای آن نمی گذارند و همین مسئله سبب ساز می شود که سود نهائی پروژه با مراد های مشتری مسافت داشته باشد و در فعالیت پروژه ساخت وب سایت ناکامی بخورد.

پروسه ساخت سایت بوسیله طراحی وب سایت 24 به طور تحت میباشد:
آشنایی نیازهای مشتری
تعریف و تمجید هدف ها معین پروژه و آنالیز رویه های جانور چهت نیل به غرض
معین کردن فرصت و هزینه و بسته شدن قرارداد
پباده سازی گرافیک تارنما و پذیرش از طرف مشتری
نرم‌افزار نویسی و پیاده سازی سایت
آزمایش و چک قسمت های متعدد
فعال سازی ورژن آزمایشی
تحویل نهائی
فاز پشتیبانی، مشورت گسترش وبسایت و سئو تارنما در گوگل
در تک تک روند فوق دریافت کردن برخورد مطلوب از مشتری ضروری میباشد و جلسات حضوری یا این که غیر حضوری با اعتنا به نوع پروژه فی مابین صاحبکار و کمپانی ساخت سایت برگزار گردد. گزینش تکنولوژی مطلوب در مورد طراحی وب به طور کامل بستگی به هدف ها و میزان دارایی مشتری خواهد داشت. در بعضا مواقع که هزینه طراحی وب به کیفیت آن ارجحیت داراست عالی میباشد از سیستم هائی مثل تارنما ساز مصرف شود.

پیش از استارت پروژه طراحی وب در کمپانی اینترنت 24 در صدر با برگزاری جلساتی کارایی می کنیم به جواب سوال ها تحت برسیم :

خلاصه پروژه : که مشتمل بر رویت کرد کلی پروژه و امکاناتی که می بایست در آن وجود داشته باشد در کنار ترازو مخاطبان و ارزشی که قرار میباشد وب سایت آخرین برای کاربرانش خلق و خوی نماید.


هدف ها : برای پروژه معمولا 2 تا 3 مقصود قابل سنجش معلوم می گردد تا گروه پباده سازی بتواند با رعایت آن هدف ها شایسته ترین مورد ها را در طراحی وب سایت رعایت نماید.آیا قرار میباشد در وبسایت محصولی به فروش رسد یا این که صرفا برای آگهی از آن استعمال می‌شود ؟ جواب دادن به چنین سوال های درین مرحله و مشخص و معلوم نمودن غرض برای تارنما به دسته پباده سازی امداد میکند بتوانند رویت کرد پر‌نور تری به پروژه داشته باشند و خوب تصمیم بگیرند.

راهکارهای موثر برای افزایش امنیت سایت وردپرس


روزمره یکسری هزار وبسایت وردپرسی فعال سازی می شوند. امنیت تارنما‌ وردپرس یکی‌از گرفتاری‌های مالکان طراحی سایت وبسایت‌ها می باشد. صراحت دارد که وردپرس جوانب امنیتی را جاری ساختن نموده است البته همچنان هکرها و ربات‌هایی میباشند که بتوانند به وب سایت نفوذ کرده و در فرایند کاری آن ایراد تولید نمایند. این خطاها به جهت نقطه ضعف وبسایت وجود ندارد بلکه به جهت نادرستی مدیریت درست آن است. طبق حدس‌های ارائه گردیده، در سال ۲۰۲۱ عموم عالم بیش تر از ۶۸ بیلیون دلار برای امنیت سیستم‌ها و تجارت خویش هزینه خواهند کرد. به دنبال با راهکارهایی که به ارتقاء امنیت وردپرس یاری می‌نماید و بیشتر آشنا می‌شویم.

چه‌طور امنیت وردپرس را بالا ببریم؟
در شرایطی که تا کنون تارنما خویش را نصب نکرده‌اید عالی میباشد از همین نخست جوانب امنیتی را ایفا فرمائید تا خیالتان شل بماند. در شرایطی که هم سایتتان را تا کنون راه‌اندازی کرده‌اید، نگران نباشید، با راهکارهایی که در‌پی ارائه گردیده است میتوانید امنیت وبسایت وردپرس خویش را ضمانت نمایید.


بک آپ وردپرس
۱. وردپرس خویش را به طور مداوم بروز رسانی نمائید
متأسفانه برخی از وب سایت‌ها به‌این مسئله اعتنا نمیکنند و با اینکه هر روز پیام بروز رسانی وردپرس را اخذ می‌نمایند ولی بی ملاحظه از آن می‌گذرند. دسته وردپرس همواره در سعی میباشد که امکان‌های نو را اضافه و اشتباهات گذشته را رفع نمایند. هنگامی که وردپرس آپ تو دیت میشود، در اولی زمان آن را بروز رسانی نمائید تا باگ‌های امنیتی گذشته برطرف گردند.

همینطور بخونید: ساخت سایت وردپرس

۲. به طور منظم از وردپرس بک‌آپ بگیرید
برای یکسری صاحب خانه این خلل فیس اعطا کرد که پلیس آلمان هاردهای سرورها را گرفته بود و همین دستور سبب به محو شدن اکثری از تارنما‌ها از ورقه وب شد، تارنما‌هایی که صاحبان آن در هم اکنون کوشش برای رویش بیزنس خویش بودند و در مقابل هیچ توضیحی هم برای مشتریان قابل توجیه نبود. یک سهل وآسان انگاری کوچک میتواند سبب ساز به خسارت بزرگی گردد. برای امنیت وب سایت وردپرس خویش چشم به راه هیچ کس نباشید و جانب احتیاط را رعایت فرمایید، در فواصل منظم از تارنما خویش بک‌آپ بگیرید و خاطر خویش را از این خطاها شل فرمایید.

طراحی وبسایت و نکات ویژگی های آن


قابلیت درج لحاظ در ذیل مقاله ها را مسلما مهیا نمایید. در نصیب سایدبار در صفحه ها مرتبط طراحی سایت با مقاله ها، دوستداشتنی ترین و مهمترین مطالبتان را قرار دهید. لینک و پیوند های متنی که به طور بدیهی چشم شوند و از متن های معمولی قابل تشخیص باشند، در طراحی وب سایت اهمیت بسیار متعددی دارا هستند.
فونت قشنگ و خوانا که بر روی مخاطب تاثیر متعددی خواهد گذاشت.
ریسپانسیو! اندیشه نمیکنم ما یحتاج باشد از اهمیت بالای ریسپانسیو بودن وبسایت برایتان حرفی بزنم!
در ورژن گوشی، یک منوی گشوده و بسته شونده در کنار کاغذ قرار دهید.
سیستم تولید نقشه تارنما (Sitemap) به طور اتومات را ساخت فرمائید.
رئیس وب سایت می بایست بتواند به آسانی عوان، توضیحات متا و بقیه داده ها مرتبط با مطالب و صفحه های را تغییر‌و تحول دهد (امکاناتی بدون نقص و فوق العاده مانند وب سایت های وردپرس دراین مورد شایسته ترین مورد می باشند)
قابلیت تغییر‌و تحول سهل URl ها را برای مدیریت و ادمین های تارنما آماده نمایید.
برای اجرای تارنما، یک هاست مطلوب، لبریز سرعت و دارنده پشتیبانی عالی را تعیین فرمائید.
سیستم هاستینگ شما می بایست امن و پذیرش گردیده باشد.
قابلیت بکآپ گیری اتومات به وسیله هاستینگ بسیار اساسی و حیاتی است.
وبسایت بایستی در قسمت بکند (Backend) دارنده سیستم مدیر محتوای قادر و خیر و خوبی باشد.
وبسایت شما بایستی با مرورگرهای متعدد سازش داشته باشد.
وب سایت بایستی قابل ترکیب و همیاری با Google Analytics باشد.
تارنما می بایست قابل ترکیب و همیاری با Google Webmaster Tools باشد.
کدهای وبسایت شما می بایست به طور اصولی و کیفیت عالی با صرفه گردیده باشند تا سرعت بار گذاری تارنما مطلوب و قابل قبول باشد.
به کار گیری از سیستم Cache به مراد بهبود سرعت بار گذاری یک کدام از موردنیاز ترین مفاد در هنگام طراحی وب سایت است.
استعمال از Schema.org به مراد درج و ترکیب ریچ اسنیپت ها برای شماره تلفن و اسم مارک و نشانی و …
در ساخت سایت و قرار دادن محتوا از Flash هیچ زمان استعمال نکنید!