یادگیری زبان HTML، زبان پایه ای وب

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

یادگیری زبان HTML، زبان پایه ای وب


خب همگی چیز مهیا ی استارت شغل است اما پرسش اینجاست برای اینکه طراح وبسایت بشم بایستی طراحی سایت از کجا آغاز کنم؟ آغاز عمل ما در صدر بایستی با گویش اپلیکیشن نویسی شالوده ای باشه که بی آلایش ترین مفاهیم اینترنت را بتوانیم با نماد گذاری به مرورگر بفهمانیم! پس می بایست در بالا به سراغ فراگیری HTML و CSS برویم.

کلمه HTML مخفف Hyper Text Markup Language در معنای لهجه آرم گذاری فرا متن میباشد.

اچ تی ام ال گویش استاندارد و اساس پباده سازی صفحه های اینترنت میباشد. چیزی که هنگام بازدید از یک شیت اینترنتی مشاهده میکنید، سود ترجمه و تعبیر و تفسیر مرورگر شما از کد های html میباشد.

سنگ بنای Web ، گویش HTML است.

نرم افزار های ذیل اینترنت بصورت کلی به دو مجموعه تقسیم میگردند :

اپ های استاتیک : نرم‌افزار هایی میباشند که صفحه های آن‌ها از متن، تصویر، صوت و … درست شده اند و یک یا این که تعدادی لینک و پیوند به بقیه نشانی ها در آن قرار گرفته، در واقع این نوع صفحه های با مخاطب تعاملی ندارند و فقط استفاده کننده میتواند مورد ها باطن این صفحه های را مشاهده کند.

اپلیکیشن های دینامیک یا این که پویا : نرم‌افزار هایی می‌باشند که داده ای را از مخاطب اخذ و آن را پردازش می نماید، و در پایان فیض آن را در مشت مخاطب قرار می‌دهد.

گویش HTML در ایجاد کرد صفحه های استاتیک آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد. همینطور ظواهر صفحه ها اینترنت را نیز می اقتدار با آن انتخاب نمود، HTML مبتنی برمتن (Text Base) میباشد که ساختار آن را تگ ها (Tags) تشکیل می‌دهند.

هرکدام از تگ های HTML معنی ها خاصی دارا‌هستند و تاثیر مشخصی بر محتوای برگه می‌گذارند. مانند تگ هایی برای فرمت متن یا این که پیوند به آدرسی دیگر. برای شعور عالی وجود تگ ها می بایست به یکی‌از مهم ترین تگ ها که پیوند است اشاره نمود که بنیان اساسی موتورهای جستجو گر درحال حاضر حاضر به وجود این تگ در صفحه ها اینترنت دقت ویژه ای می نمایند.

مشاجره راجع‌به تگ های HTML به طور کامل کامل میباشد به طوری که بایستی برای هر تگ مقاله مجزایی باشه تا تعریف و تمجید و اجزای آفریننده ی آن تگ و مورد ها استعمال را هم پا با نمونه توضیح دهیم. یکی‌از کاربردی ترین فراگیری های HTML و CSS فرادرس را تعیین کردم و تونستم به کل مباحث HTML مسلط بشم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.