آرشیو آبان ماه 1401

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

آموزش اعتبارسنجی ایمیل وURLدرPHP فیلد حاوی url

با یادگرفتن اعتبارسنجی نشانی اینترنتی وURLدرPHPدر سرویس شما هستیم، طراحی سایت در مشهد اینبار میخواهیم در مورد بخشی سخن کنیم که در واقع فیلد دربردارنده url را آیتم رسیدگی قرار میدهد. طراحی سایت در لحاظ داشته باشید که درین نصیب " – " نیز دارای اعتبار به حساب آورده می شود و در واقع آیتم رسیدگی قرار می‌گیرد.  رایاپارس مورد را با کدنویسی مشخص و معلوم میکنیم:
$website = test_input($_POST["website"]);
if (!preg_match("/b(?:(?:https?|ftp)://|www.)[-a-z0-9+&@#/%?=~_|!:,.;]*[-a-z0-9+&@#/%=~_|]/i",$website)) {
$websiteErr = " url نامعتبر است ";
}
اعتبارسنجی پست الکترونیک وURLدرPHP آنقدرها هم طاقت فرسا وجود ندارد ahrefs کافیست دست به عمل گردید.
توده بندی
درین نوشته‌ی علمی به زبانی معمولی توضیح دادیم که اعتبارسنجی mail وURLدرPHP آنقدرها که میگویند هم مشقت بار وجود ندارد تنها کافیست که در تعیین شرط متبوع منطقی کار کنیم. به شما سفارش میکنیم قطعه کدهای اعلام گردیده را با شروط متفاوت رسیدگی فرمائید بنابراین متوجه می‌شوید که منطقی ترین آیتم برای داده ها ورودی یک استفاده کننده کدام میباشد.

خواندن و نوشتن فایل ها

دات نت 6 یک API سطح ذیل نو برای تلاوت و تایپ کردن پوشه ها طراحی سایت در مشهد سوای FileStream معرفی می‌نماید. یک نوع نو، RandomAccess، یک API ای برای قرائت و تایپ کردن فولدر‌ها با یک طرز thread-safe ارائه میدهد.
using SafeFileHandle handle = File.OpenHandle("file.txt", access: FileAccess.ReadWrite);
// Write to file
byte[] strBytes = Encoding.UTF8.GetBytes("Hello world");
ReadOnlyMemory buffer1 = new(strBytes);
await RandomAccess.WriteAsync(handle, buffer1, 0);
// Get file length
long length = RandomAccess.GetLength(handle);
// Read from file
Memory buffer2 = new(new byte[length]);
await RandomAccess.ReadAsync(handle, buffer2, 0);
string content = Encoding.UTF8.GetString(buffer2.ToArray());
Console.WriteLine(content); // Hello world
PeriodicTimer تازه
با یک PeriodicTimer به طور کامل ناهمزمان (async) آشنا گردید. طراحی سایت به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا به صورت ناهمزمان چشم به راه تیک های زمان‌سنج بمانید. PeriodicTimer یک روال دارااست، WaitForNextTickAsync، که درانتظار رایاپارس تیک آتی زمانسنج یا این که توقف زمانسنج میماند.
// One constructor: public PeriodicTimer(TimeSpan period)
using PeriodicTimer timer = new(TimeSpan.FromSeconds(1));
while (await timer.WaitForNextTickAsync())
{
Console.WriteLine(DateTime.UtcNow);
}
// Output:
// 13 - Oct - 21 19:58:05 PM
// 13 - Oct - 21 19:58:06 PM
// 13 - Oct - 21 19:58:07 PM
// 13 - Oct - 21 19:58:08 PM
// 13 - Oct - 21 19:58:09 PM
// 13 - Oct - 21 19:58:10 PM
// 13 - Oct - 21 19:58:11 PM
// 13 - Oct - 21 19:58:12 PM
// ...
Configuration Helper تازه
یک helper نو کانفیگ، GetRequiredSection، به دات نت 6 اضافه شد‌ه‌است. چنانچه که قسمت کانفیگ مایحتاج وجود نداشته باشد، یک اکسپشن ارسال می شود.
WebApplicationBuilder builder = WebApplication.CreateBuilder(args);
WebApplication app = builder.Build();
MySettings mySettings = new();
// Throws InvalidOperationException if a required section of configuration is missing
app.Configuration.GetRequiredSection("MySettings").Bind(mySettings);
app.Run();
class MySettings
{
public string? SettingValue { get; set; }
}
Native Memory API
دات نت 6 یک API نو اختصاص خاطر ساکن (Native Memory) معرفی می‌نماید. ahrefs نوع تازه NativeMemory متدهایی برای اختصاص و آزادسازی خاطر داراست.
unsafe
{
byte* buffer = (byte*)NativeMemory.Alloc(100);
NativeMemory.Free(buffer);
/* This class contains methods that are mainly used to manage native memory.
public static class NativeMemory
{
public unsafe static void* AlignedAlloc(nuint byteCount, nuint alignment);
public unsafe static void AlignedFree(void* ptr);
public unsafe static void* AlignedRealloc(void* ptr, nuint byteCount, nuint alignment);
public unsafe static void* Alloc(nuint byteCount);
public unsafe static void* Alloc(nuint elementCount, nuint elementSize);
public unsafe static void* AllocZeroed(nuint byteCount);
public unsafe static void* AllocZeroed(nuint elementCount, nuint elementSize);
public unsafe static void Free(void* ptr);
public unsafe static void* Realloc(void* ptr, nuint byteCount);
}*/
}

برخی دیگر از قابلیت های JSONB در پایگاه داده PostgreSQL

نکته دیگری که درباره استعمال از JSONB در مقر داده PostgreSQL وجود دارااست این میباشد که برای بعضی از گونه های رکوردها تعداد متعددی از مشخصات( مانند رنگ، ارزش در واحد و اندازه) ممکن میباشد نیاز به ذخیره شدن داشته باشند   طراحی سایت و این در حالی میباشد که برخی دیگر ممکن میباشد نیازی به ذخیره شدن نداشته باشند( مانند تاریخ ساخت، وزن و ...). به این ترتیب در صورتی شما صرفا از جدول ها به کار گیری میکنید و مستلزم اضافه کردن خصوصیت های بیشتری می باشید می بایست  طراحی سایت در مشهد ساختار داده های خویش را تغییر‌و تحول دهید و معین فرمائید که کدام خصوصیات اجباری میباشند. خلال این شما می بایست مشخص و معلوم فرمائید که آیا رکوردهای سابق نیازهای تازه را برآورده می نمایند یا این که نه و به صورت بالقوه آن‌ها را بر این پایه اصلاح نمائید. توجه داشته باشید که JSONB و مقر داده PostgreSQL انعطاف پذیری را در تعریف‌و‌تمجید شِمای داده برای شما مهیا می نماید و به بسط دهندگان اذن می‌دهد تا نرم‌افزار ها و نرم افزار های خویش را سریع خیس ساخت کرده و آنان را عالی با نیازهای مشتری خویش تطبیق دهند.
نکاتی اساسی درباره JSONB
از آنجایی که JSONB در مقر داده PostgreSQL اطلاعات را در پوسته  رایاپارس باینری ذخیره می نماید کوئری های مو جود به صورت قابل توجهی با سرعت بیشتری پردازش میشوند. ذخیره اطلاعات به طور باینری بدین مقر داده اذن می‌دهد تا فارغ از قرائت تک تک رکورد جیسون به یک جفت کلید-مقدار خاص دسترسی پیدا نماید. این مورد نیز میتواند به واحد سنجش متعددی روی پیشرفت در عملکرد تاثیرگذار باشد.
امان از امکان ایندکس کردن  ahrefs خصوصیات سبب ساز دسترسی سریع خیس به جفت های کلید-مقدار جیسون میشود که سبب برآورده شدن معیارهای خاصی در‌این مقر داده گردد. مقر داده PostgreSQL اکنون داده ها بیشتری درباره داده های درون رکوردهای JSONB دارااست و همین دلیل نیز سبب می‌شود تا فقط جفت های کلید-مقدار لازم برای جاری ساختن کوئری ها در مقر داده PostgreSQL را گزینش نماید.
کاربردهای این مقر داده در Fintech
نرم افزار های Fintech دائما در اکنون توسعه و گسترش میباشند. به صورت معمول گروه های بسط دهنده متفاوت بایستی بتوانند خصوصیت های نو را اضافه کرده و هم‌زمان ورژن هایی را منتشر نمایند. JSONB در مقر داده PostgreSQL قادر است انعطاف پذیری ما یحتاج برای تغییر‌و تحول ساختار اطلاعات درین وضعیت را آماده نماید. یکی ارائه دهندگان خدمت های Fintech از JSONB تحت عنوان یک پوسته یکدست به کارگیری می نماید که قابلیت جابجایی داده ها فی مابین سیستم های فرانت اند و بک اند و همچنین مقر داده های ارتباط ای را مهیا می نماید. به لطف استعمال از JSONB ساختار داده استوار تخصیص داده گردیده در باطن مقر داده را می شود به طور یک دست تغییر و تحول یا این که پیشرفت بخشید.
JSONB و مقر داده PostgreSQL در سیستم های رای گیری
یک بنیان دولتی ناحیه ای یک سیستم رای گیری چند‌منظوره را پیاده سازی نموده است که برای رای گیری در موضوعات گوناگون( ساخت‌و‌ساز، رئیس اراضی، حمل و نقل و ...) از آن به کار گیری می نماید و به وسیله بیش تر از 10 میلیون نفر حمایت میگردد. ضوابط رای دادن در آن به شهروندان این قابلیت و امکان را میدهد که لحاظ خویش را در زمینه ی یک رای تغییر تحول دهند یا یک‌سری توشه رای دهند. هر رای هم در یک مقر داده و هم در بلاک چین برای تغییر تحول ناپذیری تصویب می‌گردد. رای پایانی در یک مقر داده ذخیره میشود و آحاد تاریخچه رای دادن هر شخص برای هر قضیه در یک فیلد JSONB تصویب می گردد. این رویه به ارتقاء سرعت عملیات سیستم یاری کرده و این سرعت را چندین موازی می نماید. خلال این نتیجه ها آخری نیز درین نحوه با سرعت بیشتری ارائه میگردند.

تغیر آدرس Url

برخی اوقات نیاز داریم که جای این که در Url تارنما خویش آیدی بیاید طراحی سایت در مشهد متن تیتر برای مثالً (خبر، کالا یا این که هر چیز دیگری) بیاید.
درین نوشته‌علمی قصد داریم توضیح دهیم طراحی سایت که چه گونه می توانید در Asp.Net MVC نشانی Url را تغیر دهیم.
در‌این نمونه ما این مورد را برای نصیب خبر ها وب سایت طراحی می کنیم.
برای این شغل ما یحتاج میباشد ahrefs که آغاز دو اکشن داشته باشیم یکی از که به‌این شکل باشد  رایاپارس که یک سری تا یکسری تا یا این که به صورتی که همگی ی خبرها را به ما علامت دهد
کار نماید و یک کدام از هم به‌این شکل که جزئیات آن خبری که پرورش کلیک شد‌ه‌است را اکران دهد، که مثال ی آن را می توانید در کد ذیل ملاحظه کنید:
public ActionResult NewsDetails(string id)
{
Tbl_News lst_qNewsDetails = db.Tbl_News.First(n => n.Title == id);
return PartialView(lst_qNewsDetails);
}
public ActionResult News()
{
List lst_qNews = db.Tbl_News.OrderByDescending(u => u.ID).Take(3).ToList();
return PartialView(lst_qNews);
}

تعریف کردن آرایه‌ی وابسته

تعریف و تمجید کردن یک آرایه در جاوا اسکریپت عمل نسبتا سادگی هست. با استعمال از امر:
var myArray=[“apple”,”pear”,”orange”]
در صورتیکه چه تمجید کردن یک آرایه‌ی متعلق پاره ای بغرنج‌خیس میباشد. طراحی سایت در مشهد در اینجا شما خیر فقط می بایست مقادیر را گزینش فرمائید، بلکه می بایست یک کلید هم برای هر یک معلوم ‌نمائید (در آرایه‌های طبیعی، کلید‌ها 0,1,2,3,… می باشند).
یک آرایه‌ی متعلق، تیم‌ای از جفت‌های key-value میباشد. نحوه زمان بر عبارت میباشد طراحی سایت از تمجید آرایه و افزودن کل درایه ها میباشد. با این درحال حاضر، با استعمال از میانبر پایین، میتوانید آرایه‌ی متعلق را با همه درایه‌های آن بصورت هم‌زمان تعریف‌و‌تمجید نمایید.
در نمونه تحت، آرایه‌ی متعلق‌ی myarray جای میلاد (متغیر‌های اساسی) را به عموم پر اسم و رسم (کلیدها) تخصیص داده میباشد.
7. تمجید کردن یک شی
میانبر معلوم کردن شی مشابه به میانبر آرایه‌های متعلق عمل می‌نماید. رایاپارس در‌صورتی‌که چه در اینجا خبری از متغیر‌های مبنی بر کلید وجود ندارد و به مکان آن متغیر‌های بر اساس خصوصیت قرار گرفته‌اند که می بایست در میان {} قرارشان بدهید.
صرفا تفاوت نوشتار میانبرها، قرار نگرفتن ویژگی ها شیء در میان نشانه کوتیشن میباشد. (name ، placeOfBirth ، age ، wasJamesBond در نمونه پایین )
8. استعمال از عملگر شرطی
عملگر شرطی(سه گانه) معمولا میانبر موردها if-else می باشند ahrefs که از 3 بخش درست شده اند.
شرط
در شکل صحیح بودن شرط چه اتفاقی می‌ افتد (if)
در شکل خطا بودن شرط چه اتفاقی می‌ افتد (else)
در نمونه ذیل ما یک پیام معمولی (در پوسته متغیر پیام) برای کسانی که میخواهند به کلاب ( club ) وارد شوند فرستادیم. با استعمال از میانبر تنها یک خط کد برای نظارت مستعمل میباشد. در صورتی‌که می خواهید آن را آزمایش نمایید تنها آن را در کنسول اینترنت نسخه برداری فرمایید (F12 در بیشتر مرورگر ها) و متغیر age را چنددفعه تغییر تحول دهید.
9. آنالیز کردن حضور یک متغیر
معمولا واقعه می‌ افتد که شما نیاز دارید تا آنالیز فرمایید که متغیر وجود داراست یا این که خیر. میانبر “if presence” به شما یاری می‌نماید که‌این فعالیت را با کد کمتری اعمال دهید.
دقت داشته باشید که اکثری از میانبر‌های جاوا اسکریپت به خیر ورژن‌های زمان بر شغل نمیکنند از جمله آرم if(myVar) غلط بودن متغیر را تحلیل نمی‌نماید البته در سایر‌ی مورد ها اثرگذار میباشد. مثلا متغیر نمی‌تواند تعریف‌و‌تمجید نشده باشد (cannot be undefined)، خالی (empty)، هیچ (null) و غلط (false).

موتورهای قالب سازی blade لاراول

کسانی که تاکنون با کادر ورک شغل نکرده اند احتمالاً اینطور فکر‌می‌کنند  طراحی سایت در مشهد که موتورهای پوسته ساز قرار میباشد که رابط کاربری وب سایت را بسازند در شرایطی که که‌این تصور غلط میباشد! بلید یک موتور پوسته ساز نسبتاً معمولی به حساب آورده می شود که اذن می‌دهد فارغ از هیچ اضافه کاری بتوانید یک syntax صحیح و استاندارد را روی ویوی خویش تهیه فرمایید. طراحی سایت درین موتور پوسته ساز قسمت های دیگری مانند کامپوننت و همچنین دستورها شرطی نیز وجود دارااست که میتوانید آن‌ها را گزینش کنید.
انعطاف پذیری لاراول
هرچقدر از خیر و خوبی های این بازار بگوییم معدود میباشد. رایاپارس در واقع با استعمال از ابزار فعالیت برای شما بسیار سهل و آسان میگردد. کسانی فکر‌میکنند که استعمال از لاراول منجر می‌شود که در دست گرفتن بر روی فرآیندهای گوناگون از دست برود این تصور نادرست میباشد. در واقع شما اذن دارید بازنویسی های مختلفی را جاری ساختن نمائید و حتی قسمت های پیش فرض آن را نیز تغییر و تحول دهید. در واقع این ابزار آمده میباشد تا بسط آسانتر باشد و هیچوقت قرار بر تحمیل و الزام نخواهد بود. این ابزار در واقع یک رابط خط دستور بسیار سهل و آسان و کاربردی میباشد که باعث می‌گردد بتوانید به آسانی به هر آنچه در ذهن خویش دارید دست یابید. در لحاظ داشته باشید که لاراول هیچوقت به شما ضرر و زیان نمی رساند.
سود گیری
در‌این نوشته‌ی‌علمی یک‌سری خصوصیت های اساسی راجع به این ابزار گزینه پژوهش قرار گرفت ولی شاید با خویش بگویید ahrefs چطور می بایست آغاز کنم؟ آری نمیشود منکر این فرمان شد که آغاز این ابزار پاره ای حیران کننده میباشد. در واقع هوش و بضاعت و توان شما در اولِ مسیر بسیار اساسی میباشد و اما بعد از آن نیاز به پشتکار و طاقت و تحمل زیاد خواهید داشت. در‌صورتی‌که فکر‌میکنید که‌این ابزار با امتحان و اشتباه به سود می‌رسد نادرست نموده اید، در واقع شما می بایست خودتان را مشغول منابع آموزشی آن نمایید و از قدم های نخستین استارت فرمائید تا بتوانید به فیض مناسبی دست یابید. با آزمایش این ابزار دیگر Php را دنیایی محصور نمی دانید و کارایی میکنید مطرح ترین ایده های خویش را به مرحله کار برسانید. در لحاظ داشته باشید که‌این ابزار فقط آمده میباشد تا بتواند مسیر نرم افزار نویسی را کاملتر نماید و مدام کسانی که به نوعی از آن فراری می‌باشند بدانند که‌این ابزار دارنده مزایای متعددی میباشد که به امتحانش می ارزد.

بررسی نکات طلایی طراحی اسلایدر سایت

پیاده سازی اسلایدر تارنما می بایست خوشگل و ویژه باشد. طراحی سایت در مشهد در پیاده سازی اسلایدر وب سایت می بایست یکسری جلوه ها به صورت ظریف رعایت گردد و فضای جان دار دارنده هارمونی خاصی باشد.
پیاده سازی اسلایدر وبسایت از تیم مسائل بسیار اصلی به حساب آورده می شود. طراحی سایت در بنا شده در لحاظ داشته باشید که وجود اسلایدرها باعث میشود که مخاطب بتواند رابطه مستقیمی با فضای جانور بر قرار نماید.  رایاپارس اینطور که معین شد‌ه‌است مردم اشخاص برای گزینش یک طرح بندی ظریف برای وب سایت خویش از یک‌سری اسلایدر های خاص به کارگیری نمایند.
پیاده سازی اسلایدر وبسایت می بایست آنقدر منزه و استاندارد باشد ahrefs که مخاطب بتواند رابطه دقیقی با آن برقرار نماید. خوشبختانه اصول به شغل رفته برای پیاده سازی اسلایدر وب سایت مدام در درحال حاضر آپ تو دیت رسانی میباشد و این مسئله خویش از مجموعه مسائل بسیار بهتر به حساب آورده می شود.
عنایت پیاده سازی اسلایدر تارنما
شاید برایتان پرسش باشد که پیاده سازی اسلایدر وب سایت بایستی به چه صورتی باشد؟ در دفعه نخستین بایستی در اسلایدرها از چند تصاویر منحصربفرد استعمال شود. خوب میباشد که برای پیاده سازی اسلایدر از عکس های خاصی استعمال شود و همچنین بیشتراز 3 اسلایدر در یک وبسایت به کار گیری نشود.
اسلایدرها از تیم ابزارهایی می‌باشند که به طور متحرک در ورقه وب سایت قرار میگیرد و به نوعی باعث می‌گردد که نقاشی کردن خاصی در فضای جانور چشم خواهد شد. از سمت دیگر اسلایدرهای تارنما بایستی به صدق پیاده سازی شوند و همین طور بایستی چند رنگ های خاص برای بگراند آن مهیا خواهد شد.

ترافیک تبدیل در طراحی وب سایت در فتوشاپ

پرسش اینجا میباشد که چرا می بایست تمرکز خاصی بر روی عملیات تبدیل پوشه های فتوشاپ به html داشته باشیم؟ هر چه کدهای شما تر و تمیز خیس باشد وبسایت شما معیار خطای کمتری خواهد داشت. تبدیل فولدر های فتوشاپ به کدهای html از گروه نحوه های بدیهی به حساب آورده می شود و باعث ضمانت یک وب سایت مفهومی می‌گردد.  طراحی سایت در مشهد در حالتی که شما سایتی با استعمال از فتوشاپ صحیح نمائید و آن را به کدهای html تبدیل فرمائید جایگاه وب سایت شما ارتقاء مییابد. به صورت کلی خزنده های اینترنت  طراحی سایت کدهایی که از لحاظ ترتیب و نظم برنده میباشند و همچنین چگونگی بالاتری دارا‌هستند را با سرعت بیشتری بازگزاری می نمایند. در واقع تشخیص این کدها به وسیله خزنده ها راحت خیس میباشد.
پیکربندی تبدیل در طراحی وب در فتوشاپ
در مجموع زمینه پیکربندی seo مدام بایستی نظر خواهد شد.  رایاپارس بهینه سازی در معنای سئو میباشد و به گروه عملیاتی گفته می‌شود که برای تخصیص دادن به یک شرایط خوب وبسایت بر محور لغات کلیدی و متا تگ ها و همچنین توضیحات فعالیت می نماید. ahrefs در لحاظ داشته باشید که هرچه عبارات کلیدی ضروری، خوب پوشش داده خواهد شد سکو بندی خوب میباشد، و ترازو غلط کمتر می‌گردد. همه این مورد ها نشانه می‌دهد که عوض کردن فولدر های فتوشاپ مجال متعددی را نسبت به دیگر طریق های پیاده سازی مورد نیاز داراست.
در مسیر پیکربندی بهینه سازی، سازش با یکسری مرورگر نیز می بایست اساسی شمرده گردد. به صورت کلی سایت هایی که با html درست شده اند بسیار قابل تشخیص خیس از تارنما هایی می باشند که با فولدر های فتوشاپ ارائه میشود. برای این مسئله طراحی سایت در فتوشاپ خوب میباشد در بالا برای مرورگرهای اپرا، فایرفاکس و گوگل کروم باشد براین اساس زمان کافی برای پیشرفت سازش وجود خواهد داشت.
خطاها اصلی تبدیل در ساخت سایت در فتوشاپ
در قسمت تبدیل می بایست بدانید که تگ های بسته گردیده از موضوعات اصلی می باشند، گاهی عدم بستن برچسب ( تگ) خاصی سبب ساز می گردد که برخی از بخش های کد در دسترس قرار نگیرد. صفت alt برای تصاویر بسیار اساسی میباشد و عدم به کارگیری از آن باعث میگردد که وبسایت به صدق عمل نکند. برای داشتن یک پیاده سازی جالب بایستی گسترش دهندگان دارای تخصص در مسئله تبدیل پوشه های فتوشاپ به کدهای Html استخدام شوند. در لحاظ داشته باشید که سایت های خوشگل و کاربردی یک‌سری ضوابط ساخت سایت در فتوشاپ را رعایت کرده اند، توفیق در تجارت اتفاقی وجود ندارد. کلیه چیز متعلق به پارامترهایی میباشد که می بایست بر روی اجرای وبسایت شما اثر بگذارد.

معایب استفاده از پیش پردازنده LESS

در LESS از @ برای گزینش متغیر به کارگیری می گردد طراحی سایت در مشهد البته پیش پردازنده CSS از @ برای مشخص و معلوم کردن کاراکترهایی مانند @media queries و @keyframesاستفاده می نماید که همین فرمان می اقتدار موجب سردرگمی استفاده کننده گردد.
برای یادگیری پیش پردازنده LESS بایستی طراحی سایت مجال بیشتری را نسبت به SASS که برای مثال شایسته ترین پیش پردازنده های CSS میباشد؛ صرف نمائید.
پیش پردازنده LESS عمل را با توابع بسیار محدودتر می نماید.
معرفی Stylus تحت عنوان یکی‌از دیگر از پیش پردازنده های CSS
پیش پردازنده Stylus به وسیله TJ Holloway chuk اپلیکیشن نویس باسابقه Node.js و تولید  رایاپارس کننده گویش اپ نویسی Luna تاسیس شده است. پیاده سازی اول این پیش پردازنده مبنی بر پیش پردازنده های CSS به عنوان Sass و Less انجام شده میباشد، ahrefs ولی طیف وسیع ای از خصوصیت های آن، یک سیستم فوق العاده سریع را ساخت‌و‌ساز کرده که به صورت بدون واسطه Node.js درخصوص است و برای یوزرها آزادی بیشتری در روش تایپ کردن CSS آماده می نماید. ولی این آزادی کار معایبی نیز دربردارد. همانگونه که Declan de Wet می‌گوید: "این پردازنده مسیر مشخصی را برای استفاده کننده ساخت نمی نماید. وقتی که شما در متغیرها به نشان دلار ($) یا این که آرم (@) نیازی ندارید، به محض آغاز به عمل خویش متوجه خواهید شد که دیگر نمی توانید تفاوت فی مابین آن ها تشخیص دهید. همین فرمان منجر می‌شود که در رمز گذاری ها در گیر غلط گردید ". موزیلا برای راه‌اندازی دوباره پیاده سازی نت ورک خویش از پیش پردازنده Stylus استعمال نموده است، هر یک سری این پیش پردازنده قسمت های بخش اعظمی را مشابه به SASS پوشش میدهد ولی تفاوت های سنتکسی دیگری با این نوع پیش پردازنده دارااست.
مزایای استعمال از پیش پردازنده Stylus
این نوع از پیش پردازنده های CSS کارایی بسیار قدرتمندی داراست.
می‌توانید محاسبات بسیار بیشتری و کارها هنگفت تری را با این نوع از پیش پردازنده های CSS آن جاری ساختن دهید.
این پیش پردازنده سریع بوده و متناسب با استقرار جاوا اسکریپت 2018 میباشد.
با استعمال از Pythonic سنتکس این پیش پردازنده بسیار آراسته خیس بوده و به کاراکترهای کمتری نیاز دارااست.
معایب استعمال از پیش پردازنده Stylus
این پیش پردازنده بسیار گریز میباشد از این رو یادگیری آن میتواند نسبت به دیگر پیش پردازنده های CSS مثلا SASS و LESS خلل خیس و بغرنج خیس تلقی گردد.
به لحاظ نمیرسد مجموعه پیشرفت دهنده و حمایت کننده این پیش پردازنده به اندازه دو پیش پردازنده های CSS پیشین که معرفی کردیم؛ فعال باشند.
معرفی PostCSS تحت عنوان یک کدام از جایگزین های عالی برای پیش پردازنده های CSS
با اعتنا به قابلیت و امکان های رویکردی این پیش پردازنده می اقتدار اعلام‌کرد PostCSS یکی‌از شایسته ترین و مطرح ترین جایگزین های پیش پردازنده های CSS به عنوان مثال Sass،Lass و Stylus است. در واقع برای پیش پردازش کردن این سیستم یک افزونه مدولار دارااست که به مخاطب اذن می‌دهد پیکربندی و مخلوط آن‌ها را به به عبارتی اندازه و طبق آن چیزی که میخواهد، جاری ساختن دهد. این دستور بدین مضمون‌ میباشد که شما با اضافه کردن افزونه ها به‌این پیش پرداز می‌توانید آن را افزایش داده و انتظاری درحد پیش پردازنده Sass از آن داشته باشید. خلاف بخش اعظمی از سایر پیش پردازنده های CSS ، PostCSS هیچ فرضیه ای در باب خصوصیت های گزینه به کارگیری شما ساخت و ساز نمی نماید. در قبال، می‌توانید به آسانی افزونه های مایحتاج را مبتنی بر خصوصیت هایی که میخواهید استعمال نمایید، اضافه نمایید. شما میتوانید افزونه ها را اضافه فرمائید تا خصوصیت های ظریف و مشابهی مانند پیش پردازنده Sass را به آن بدهید. این خط مش مدولار بدین مفهوم میباشد که شما حتی می‌توانید از خویش افزونه ها در مواقعی مانند پیشوند گذاری های اتوماتیک و معادلات کاملا استعمال نمایید.

معرفی مقدماتی ابزار PeachPie

ابزار PeachPie یک ابزار بسیار دیدنی میباشد طراحی سایت در مشهد چرا‌که لهجه اپ نویسی پی اچ پی همچنان یک شیوه بسیار دوست داستنی برای ایجاد کرد و ارائه سریع اپ های ذیل اینترنت است. این ابزار به شکلی پیاده سازی گردیده است که بیشترین سازش را با ورژن استاندارد پی اچ پی داشته باشد و کدهای این لهجه را به گوشه و کنار های هسته ای در ASP.NET مانند Azure جابجایی دهد. اعتنا داشته باشید که‌این شغل اصولا به مکان ابزارهای استاندارد پی اچ پی که کدهای پی اچ پی را در .NET-native CIL کامپایل می نماید رایاپارس شکل میگیرد. در واقع شما به مکان اجرای یکسری اطراف متعدد فقط کافی میباشد که یک گوشه و کنار را انجام نمائید البته میتوانید ابزارهای گسترش مختلفی را برای تشکیل داد و استقرار صفحه ها و نرم افزار های خویش گزینش فرمائید و از این لحاظ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت.
قابلیت ترکیب ابزار PeachPie با ASP.NET
یکی مهم‌ترین نکاتی که درباره ابزار PeachPie وجود دارااست این میباشد ahrefs که شما به راحتی میتوانید با طراحی #ASP.NET C و ترکیب آن با ابزار PeachPie در گویش نرم‌افزار نویسی پی اچ پی این دو را ترکیب کرده و از قابلیت و امکان های هر دو آن‌ها استعمال نمائید. برای ساختن وبسایت در تکنولوژی هایی مانند Blazor می‌توانید به طور بی واسطه مبادرت به فراخوانی آن کرده و درپی اچ پی آنها‌را فراخوانی نمائید. ولی اعتنا داشته باشید که قابلیت برعکس کردن این متد نیز برای شما وجود داراست. کتابخانه های جان دار در لهجه اپ نویسی پی اچ پی و همچنین توابع آن ها در کدهای سی شارپ شما قابل مشاهده خواهند بود و شما می‌توانید آنان‌را با یک ساختار شبیه ساختارهایی که تا به اکنون چشم اید فراخوانی فرمائید. یک آیتم امان تجاری از گروه بسط دهنده ابزار PeachPie نیز اضافه شد‌ه‌است که شما می‌توانید از روش آن با جامعه بسط دهندگان این ابزار نیز رابطه برقرار فرمائید.
بعضی از مزایای کلی ابزار PeachPie
یک کدام از مهم‌ترین مزایای ابزار PeachPie این میباشد که شما می‌توانید منابع و اپلیکیشن های جان دار را سوای نیاز به ساخت و ساز تغییرات مهم در آنان به یک پلتفرم نو بیاورید و این در حالی میباشد که سرعت توسعه و گسترش دهندگان شما به انگیزه تکنولوژی های نو به واحد سنجش متعددی ارتقاء پیدا خواهد کرد. این یک نگاه تازه و بسیار جالب میباشد که نشانه می‌دهد چه‌گونه تصمیمات مربوط به معماری اتخاذ گردیده برای زبانی که مفسر و کامپایلر خویش را غرض قرار میدهد بایستی به یک اکوسیستم به طور کامل تازه کامپایل خواهد شد. از آنجایی که‌این ابزار یک پروژه متن گشوده و با لایسنس Apache 2.0 میباشد شما می‌توانید به راحتی به کدهای آن نگاه نمایید و pull requestهای خویش را به آن ارسال نمایید.
یک نکته بسیار اساسی درباره‌ی این مورد این میباشد که ترجمه کردن مفاهیم سطح زیر ممکن میباشد طاقت فرسا و مشقت بار باشد به خصوص در صورتیکه هیچ طریق مستقیمی برای مپ کردن دو رویکرد برای ایفا یک فعالیت وجود نداشته باشد. طبق آنچه که در وب لاگ ابزار PeachPie درج شده میباشد مجموعه گسترش و پیاده سازی این ابزار نشانه می‌دهند که به چه شکل جابجایی در بین یک مضمون‌ حدودا اصلی در لهجه اپ نویسی پی اچ پی و کد CIL نتیجه ها را رئیس کرده اند. همینطور نماد می‌دهند که چه‌گونه می اقتدار از یک فضا loosely typed مانند پی اچ پی به یک دور و اطراف strongly typed به طور پیش فرض رفت.