معایب استفاده از پیش پردازنده LESS

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

معایب استفاده از پیش پردازنده LESS

در LESS از @ برای گزینش متغیر به کارگیری می گردد طراحی سایت در مشهد البته پیش پردازنده CSS از @ برای مشخص و معلوم کردن کاراکترهایی مانند @media queries و @keyframesاستفاده می نماید که همین فرمان می اقتدار موجب سردرگمی استفاده کننده گردد.
برای یادگیری پیش پردازنده LESS بایستی طراحی سایت مجال بیشتری را نسبت به SASS که برای مثال شایسته ترین پیش پردازنده های CSS میباشد؛ صرف نمائید.
پیش پردازنده LESS عمل را با توابع بسیار محدودتر می نماید.
معرفی Stylus تحت عنوان یکی‌از دیگر از پیش پردازنده های CSS
پیش پردازنده Stylus به وسیله TJ Holloway chuk اپلیکیشن نویس باسابقه Node.js و تولید  رایاپارس کننده گویش اپ نویسی Luna تاسیس شده است. پیاده سازی اول این پیش پردازنده مبنی بر پیش پردازنده های CSS به عنوان Sass و Less انجام شده میباشد، ahrefs ولی طیف وسیع ای از خصوصیت های آن، یک سیستم فوق العاده سریع را ساخت‌و‌ساز کرده که به صورت بدون واسطه Node.js درخصوص است و برای یوزرها آزادی بیشتری در روش تایپ کردن CSS آماده می نماید. ولی این آزادی کار معایبی نیز دربردارد. همانگونه که Declan de Wet می‌گوید: "این پردازنده مسیر مشخصی را برای استفاده کننده ساخت نمی نماید. وقتی که شما در متغیرها به نشان دلار ($) یا این که آرم (@) نیازی ندارید، به محض آغاز به عمل خویش متوجه خواهید شد که دیگر نمی توانید تفاوت فی مابین آن ها تشخیص دهید. همین فرمان منجر می‌شود که در رمز گذاری ها در گیر غلط گردید ". موزیلا برای راه‌اندازی دوباره پیاده سازی نت ورک خویش از پیش پردازنده Stylus استعمال نموده است، هر یک سری این پیش پردازنده قسمت های بخش اعظمی را مشابه به SASS پوشش میدهد ولی تفاوت های سنتکسی دیگری با این نوع پیش پردازنده دارااست.
مزایای استعمال از پیش پردازنده Stylus
این نوع از پیش پردازنده های CSS کارایی بسیار قدرتمندی داراست.
می‌توانید محاسبات بسیار بیشتری و کارها هنگفت تری را با این نوع از پیش پردازنده های CSS آن جاری ساختن دهید.
این پیش پردازنده سریع بوده و متناسب با استقرار جاوا اسکریپت 2018 میباشد.
با استعمال از Pythonic سنتکس این پیش پردازنده بسیار آراسته خیس بوده و به کاراکترهای کمتری نیاز دارااست.
معایب استعمال از پیش پردازنده Stylus
این پیش پردازنده بسیار گریز میباشد از این رو یادگیری آن میتواند نسبت به دیگر پیش پردازنده های CSS مثلا SASS و LESS خلل خیس و بغرنج خیس تلقی گردد.
به لحاظ نمیرسد مجموعه پیشرفت دهنده و حمایت کننده این پیش پردازنده به اندازه دو پیش پردازنده های CSS پیشین که معرفی کردیم؛ فعال باشند.
معرفی PostCSS تحت عنوان یک کدام از جایگزین های عالی برای پیش پردازنده های CSS
با اعتنا به قابلیت و امکان های رویکردی این پیش پردازنده می اقتدار اعلام‌کرد PostCSS یکی‌از شایسته ترین و مطرح ترین جایگزین های پیش پردازنده های CSS به عنوان مثال Sass،Lass و Stylus است. در واقع برای پیش پردازش کردن این سیستم یک افزونه مدولار دارااست که به مخاطب اذن می‌دهد پیکربندی و مخلوط آن‌ها را به به عبارتی اندازه و طبق آن چیزی که میخواهد، جاری ساختن دهد. این دستور بدین مضمون‌ میباشد که شما با اضافه کردن افزونه ها به‌این پیش پرداز می‌توانید آن را افزایش داده و انتظاری درحد پیش پردازنده Sass از آن داشته باشید. خلاف بخش اعظمی از سایر پیش پردازنده های CSS ، PostCSS هیچ فرضیه ای در باب خصوصیت های گزینه به کارگیری شما ساخت و ساز نمی نماید. در قبال، می‌توانید به آسانی افزونه های مایحتاج را مبتنی بر خصوصیت هایی که میخواهید استعمال نمایید، اضافه نمایید. شما میتوانید افزونه ها را اضافه فرمائید تا خصوصیت های ظریف و مشابهی مانند پیش پردازنده Sass را به آن بدهید. این خط مش مدولار بدین مفهوم میباشد که شما حتی می‌توانید از خویش افزونه ها در مواقعی مانند پیشوند گذاری های اتوماتیک و معادلات کاملا استعمال نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.