آرشیو شهریور ماه 1401

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

آموزش وردپرس به زبان ساده

متاسفانه اکثری از یادگرفتن‌های جان دار در وب، ترجمه‌ی نامناسبی از فراگیری‌های انگلیسی گویش میباشند که برای یادگیری سطح تازه کار سرازیر و کاربردی نیستند. یا این که گاهی زمان‌هایی چشم میگردند dکه به جهت عدم اشراف معلم، مفاهیم سطحی یا این که حتی به غلط ذکر می گردند.
ما ادمین سایتی‌ها درین‌جا با فراگیری وردپرس به گویش بی آلایش قصد داریم وردپرس را از صفر برای شما معرفی کنیم. غرض از تنظیم‌ی این یادگرفتن این میباشد که به طور بدون‌پول و بی آلایش با وردپرس آشنا گردید، طراحی سایت در مشهد عمل با وردپرس را بیاموزید و در غایت در برهه زمانی مجال کوتاه و سوای هیچ هزینه‌ای یک تارنما وردپرسی فعال سازی نمائید.
اعتنا: این فراگیری مانند بقیه نصیب‌های وبسایت به طور منحصر پیاده سازی و کتابت شد‌ه‌است.
یادگرفتن وردپرس به لهجه بی آلایش با ابتدایی‌ترین مفاهیم مثل تمجید  رایاپارس وردپرس استارت گردیده و با مباحث ماهر‌خیس مثل پیکربندی دیتابیس در وردپرس به نقطه پایان میرسد.
امید‌وار‌یم با تحقیق‌ی بی نقص این دروس به مباحث وردپرس احاطه کافی پیدا نمائید.
خصوصیت‌های فراگیری وردپرس
همگی دروس این فراگیری از نصیب سمت راست به ترتیب در دسترس شماست. ahrefs همینطور در انتهای هر درس لینک و پیوند درس گذشته و آن گاه آن قرار گرفته تا برای یافت کردن دروس در گیر سردرگمی نشوید.
بعداز گذراندن این یادگرفتن چه مهارت‌هایی حصول می کنم؟
با گذراندن یادگرفتن وردپرس به مهارت‌های پایین مسلط خواهید شد:
آشنایی وردپرس و مبانی آن
نصب وردپرس و ایفا پیکربندی آن
فراگیری شغل با پنل وردپرس
پیاده‌سازی اینترنت‌تارنما سوای اپ‌نویسی
ساخت و ساز و نشر محتوا
ایفا پیکربندی پوسته و پلاگین‌ها
اضافه کردن قابلیت و امکان‌های گوناگون به اینترنت‌وبسایت
پیکربندی مقر داده وردپرس
و ده‌ها مهارت دیگر
به صورت خلاصه در نقطه پایان این فراگیری‌ها شما یک اینترنت‌وب سایت وردپرسی خواهید داشت که خودتان قوی می باشید مجموع پیکربندی آن را ایفا دهید.
چه برهه زمانی هنگامی مایحتاج میباشد تا فراگیری مجانی وردپرس را به اتمام برسانم؟
از شما میخواهیم روی هر درس به اندازه‌ی کافی وقت صرف فرمایید. ابدا از مقاله ها سطحی عبور نکنید.
ما در فراگیری‌ها عملکرد کرده‌ایم زیاده گویی نکنیم. البته در شرایطی که جایی نیاز به توضیح بیش‌تری حس میشد برای ادراک خوب، توضیحات بیش‌تری ارائه گردیده‌است. لذا از شما تحت عنوان دانشجوی این زمان میخواهیم که به اندازه‌ی کافی وقت صرف نمائید تا کل نکات را عمیقاً شعور نمائید.
به صورت خلاصه در صورتیکه بخواهیم این زمان را فرصت بندی کنیم توصیه میکنیم در هر روز دو تا سه درس را بازرسی و تمرین نمایید. با این وجود به صورت معدل با صرف یک تا سه ساعت در روز در بازه زمانی‌ی وقتی کمتر از 10 روز وردپرس را می آموزید.

مقدار TBT چقدر در حالت بهینه باید باشد؟

در کل طبق معیارهای Google Lighthouse، مقدار باصرفه و بهتر TBT بایستی پایین 300 میلی‌ثانیه باشد. طراحی سایت در مشهد ولی شایسته ترین مقدار برای TBT (یعنی شیت‌ای سریع) ذیل 200 میلی‌ثانیه میباشد و مقادیر میان 200 تا 600 تحت عنوان حد اواسط در حیث گرفته می گردد و بالای 600 هم سبب می‌‌خواهد شد که آن کاغذ در گروه صفحه های نماید قرار بگیرد.
برای اندازه گیری مقدار TBT می‌قدرت از ابزارهایی مانند WebPageTest، Google PageSpeed Insight و Chrome Dev Tools استفاده نمود.
بیشتر بخوانید: معرفی Lighthouse ابزار بدون‌پول بررسی تلاش و چگونگی تارنما
راهکارهای سئو TBTیا Total Blocking Time
طرق مختلفی برای با صرفه‌سازی مقدار TBT وجود داراست که در تحت به 3 راه حل اساسی اشاره میکنیم:
کاهش اسکریپت‌های Third-Party
از این نوع اسکریپت‌ها به دلایل مختلفی مانند داده های عددی گیری از کاغذ، رایاپارس به اشتراک گذاری برگه یا این که مقاله در کانال‌های اجتماعی، مکان‌گذاری پخش‌کننده‌های ویدیو و... به کارگیری می گردد. این اسکریپت‌ها ممکن میباشد مشتمل بر محتوای غیربهینه‌ای باشد که به صورت قابل مراعات‌ای در سعی آن شیت خلل ساخت نماید و همینطور سبب ساز ارتقاء درخواست‌های کانال گردد. برای با صرفه‌سازی مقدار TBT می بایست این اسکریپت‌ها را محصور نمائید.
کاهش فرصت اجرای جاوا اسکریپت
کارداران مختلفی مانند کانال، خاطر، هزینه‌های اعمال و... با مجال اجرای جاوا اسکریپت در ارتباطند. همینطور مشکلاتی مانند کد باصرفه نشده، اسکریپت‌های به کارگیری نشده و خطاهای کدنویسی نیز منجر ارتقاء فرصت اجرای جاوا اسکریپت میشوند. تجزیه، کامپایل و اجرای فولدر‌های اسکریپت ناکارآمد نیز اثر چشمگیری روی این مقدار فرصت و در غایت روی مجال کلی لود شیت دارااست.
برای کاهش این فرصت میتوانید کدها را به جای این که مجموعاَ به کار گیری فرمایید، به یک سری قسمت تقسیم نمایید،  ahrefs به کارگیری از اسکریپت‌های Third-Party را کاهش دهید و وسعت کد را هم کاهش دهید.
راز Main Thread را خلوت نمایید
حرفه مهم یا این که به عبارتی Main Thread زیرا اکثری از امور را به تنهایی ایفا می دهد، نقشی حیاتی در یک شیت اینترنت داراست. برای اینکه رمز فن مهم را خلوت فرمایید می توانید شغل های تحت را ایفا دهید:
از Web Workerها به کار گیری نمائید.
مجال بررسی اسکریپت را کاهش دهید.
وسعت CSS را کاهش دهید.
کدهای بلااستفاده را حذف فرمائید.
درجه اجرای جاوا اسکریپت‌های غیرحیاتی و فارغ از استعمال را به تعویق بیندازید.
بیشتر بخوانید: CLS یا این که Cumulative Layout shift چیست + راهکارهای بهبود آن
در غایت می بایست بدین مسئله اشاره نمود که امتیاز TBT ترازو بسیار مهمی میباشد که واحد سنجش پاسخگویی و قابلیت و امکان به کارگیری یک ورقه اینترنت را پیش از اینکه تعامل‌پذیر خواهد شد، در نظر گرفتن می‌نماید. همان گونه که اشاره هم کردیم مستقیما روی تجربیات استفاده کننده و سئوی تارنما اثر میگذارد. پس seo این مقدار قادر است منجر ارتقای درجه تارنما شما در دراز برهه زمانی گردد.

آموزش افزودن کد php به وردپرس به صورت دستی و با افزونه

سیستم رئیس محتوای وردپرس به لطف تلاش بسیار ریلکس و انعطاف پذیری بالای خویش،  طراحی سایت در مشهد مدیران تارنما ها را از علم کد نویسی غنی نموده است. تصورش را بکنید فقط با تعدادی کلیک موشواره یک سایت بسیار ماهر بر روی دامنه تان فعال‌سازی گردیده و حصول و کاری را برپا نموده اید. اضافه کردن کد php به وردپرس به عبارتی تجارب ای میباشد که وردپرس را از دیگر پلتفرم ها متمایز کرده و همچنان صدرنشین بازار میباشد.
با کل این مشخصات گشوده هم اشخاصی می باشند که برای هدف ها تخصصی نیاز دارا هستند تا بتوانند تغییراتی در کدهای وب سایت شان جاری ساختن دهند. هرچقدر هم که ابزارها بتوانند نیازهای شما‌را براورده نمایند، با اینحال فردی سازی ها و شغل های سفارشی را نمی قدرت محصور به قابلیت و امکان هایی کرد که ممکن میباشد نتوان در انبوهی از پلاگین ها یافت.
وردپرس بر اساس گویش php مندرج میباشد و یادگیری شیوه افزودن این کدها برای عده ای که بصورت حرفه‌ای کار می نمایند ضروری بنظر میرسد. درین نوشته‌ی‌علمی در‌این نوشته ی علمی همت میکنیم تا شیوه درج کدهای php را به وب سایت وردپرس یادگرفتن دهیم تا بتوانید چه بصورت دستی و چه با یاری پلاگین این فعالیت را اجرا دهید.
در وردپرس به کدهایی که در وبسایت قرار داده می‌شود تا بتوان به امداد آن‌ها فرآیندی را پیش موفقیت و کارهایی را ایفا بخشید را اسنیپت میگوییم. گسترش دهندگان اکثر اوقات قطعه کدهایی را ارایه می نمایند که می‌توانید آنان‌را در سایت وردپرس خویش به کارگیری و همت را بهبود دهید. افزودن قطعه کدها در وردپرس امری تماما ازروی اختیار میباشد و حتی برای این زمینه پلاگین هایی وجود دارا‌هستند که همین عمل را برای تان اجرا دهند البته گاهی اجرا این مورد بصورت دستی بسیار خوب بنظر میرسد.
کد های اسنیپت به شورت کد نیز تبدیل می‌شوند که به شما اذن می‌دهند تا در هر جایی از تارنما مانند نوشته ها، کاغذ ها و ابزارک ها از آنان استعمال فرمایید. از طرفی افزودن کدهای اسنیپت به تارنما بسیار بی آلایش میباشد البته از آنجاییکه رویکر دقیقی را برای طراحی می طلبد، یک غلط خرد قادر است سبب بروز ایراد در سایت شما گردیده و یا این که بکلی آن را از عمل بیاندازد. رایاپارس پس در صورتی نیاز داشتید تا یک کد اسنیپت را در سایت وردپرسی خویش اضافه فرمایید، علاوه بر تنظیم حامی از وبسایت، از کاری که قصد انجامش را دارید مطمئن گردید.
فراگیری اضافه کردن کد php به وردپرس
کد اسنیپت در وردپرس مشابه این قطعه میباشد:
add_action( ‘after_setup_theme’, ‘yourtheme_setup’ );
function yourtheme_setup()
{
add_theme_support( ‘wc-product-gallery-zoom’ );
add_theme_support( ‘wc-product-gallery-lightbox’ );
add_theme_support( ‘wc-product-gallery-slider’ );
}
برای اضافه کردن کدهای سفارشی به وردپرس دو نحوه وجود دارااست:
افزودن کدهای سفارشی به وردپرس بصورت بدون واسطه
افزودن کدهای سفارشی به وردپرس به یاری پلاگین
هرچند در هر دو شیوه کدها به وردپرس اضافه می‌شوند ahrefs البته تفاوت هایی این اواسط می باشد که بایستی بدان دقت داشت. در شرایطی که کدها را بطور بدون واسطه به پوسته وب سایت اضافه فرمایید، در شکل تغییر و تحول قالبآن کدها دیگر فعالیت نخواهند کرد، ولی در حالتی‌که در حالتی که کد اسنیپت را به یک پلاگین اضافه نمایید، غنی از پوسته و نوع آن همچنان اعمال میشود و قابل استعمال میباشد.
براین اساس در حالتی‌که چیزی که اضافه میکنید تنها بر روی پوسته کنونی شما اجرا می‌شود، کد اسنیپت را مستقیما در فولدر function.php جان دار در چایلد تم وب سایت تان وارد نمائید. با این وجود در حالتی‌که نیاز میباشد کد اسنیپت متبوع تان حتی بعداز تغییر‌و تحول پوسته به فعالیت اش ادامه دهد، بایستی از یک پلاگین یاری بگیرید.

مزایای استفاده از تصویر شاخص وردپرس

شاید از خودتان بپرسید که چرا بایستی از تصویر شاخص بهره برد؟  طراحی سایت در مشهد مزیت های به کار گیری از تصویر شاخص بسیار زیاد میباشد البته در اینجا مهمترین شان را بیان میکنیم:
تصویر شاخص سبب جذب کاربر و رابطه عالی با محتوا میگردد،
بها بیشتری به محتوا داده و در شعور آن امداد می نماید،
تصاویر شاخص در نتیجه ها جستجوی تصویر نیز جایگاه بندی میشوند،
این تصاویر در قسمت های متفاوت تارنما قابل اکران میباشد،
به سئوی محتوا امداد شایان توجهی می نماید،
در کتگوری و برگه مهم به یار و همدم تیتر محتوا قابل اکران می‌باشند،
در پوسته تصویر بندانگشتی کنار اسنیپت ورقه در نتیجه ها قابل اکران میباشد،
قابلیت به کار گیری از امرها css دلخواه،
سرعت بار گذاری بالا به جهت اضافه شدن ورژن های متعدد عکس.
روش افزودن تصویر شاخص به کاغذ ها و نوشته ها در وردپرس
در وردپرس، قابلیت افزودن تصویر شاخص برای مجموع صفحه های قابلیت و امکان پذیر میباشد. هنگامی یک شیت را دستکاری میکنید، می‌توانید هر عکس که دوست دارید را تعیین و از روش ردیف کنار کاغذ در قسمت تصویر شاخص به شیت بیاورید.
شیت سازهای مختلفی در وردپرس وجود دارا هستند که گاها هرکدام برای افزودن تصویر شاخص طرز بخصوصی دارا هستند. ویرایشگر بلوک مشمول تجهیزات زیادی برای صفحه ارایی محتوا میباشد که تصویر شاخص را میتوانید در ردیف رئیس محتوا و از روش featured image درج نمایید.
هنگامی یک نوشته نو ساخت‌و‌ساز می‌کنید، در ردیف کنار ویرایشگر ضمن تجهیزات روی شیت، رایاپارس حاذق می‌باشید با کلیک بر روی “قرار دادن تحت عنوان تصویر شاخص” به کتاباخنه رسانه وردپرس بروید. اینجا یک عکس را آپلود و ضمن رعایت سئوی تصاویر، آن را تعیین می‌کنید تا در محتوا قرار بگیرد.
هنگامی تصویر شاخص را به محتوا اضافه کردید می بایست برگه را منتشر یا این که بروزرسانی نمایید تا داده های تازه اضافه گردد، براین اساس هرکجا لینک را اشتراک گذاری فرمائید، عکس منتخب تان نیز بار گذاری میشود.  ahrefs در هر پوسته شیوه اکران تصویر شاخص پاره ای گوناگون میباشد برای مثال در پوسته های خبری وردپرس، تصویر شاخص اولِ متن نوشته‌ی‌علمی نمایان می‌گردد و این طریق اکران قابل تهیه و تنظیم میباشد.
افزودن تصویر شاخص در وردپرس بصورت کدنویسی
در پوسته های وردپرسی دیرین ممکن میباشد تصویر شاخص قابل گزینش نباشد و یا این که در حالتی‌که تارنما کدنویسی باشد، بایستی به نحوه ای دیگر شغل نمائید. آغاز قطعه کد ذیل را در فولدر functions.php پوسته درج فرمائید.
1add_theme_support( ‘post-thumbnails’ );
به این ترتیب پیکربندی تصویر شاخص به وردپرس اضافه میگردد ولی برای اکران آن در هر جایی، نیاز میباشد تا قطعه کد ذیل را بصورت رینگ لوپ به پوشه مربوطه اضافه فرمایید.
<؟ php the_post_thumbnail ()؛ ؟>
در مرحله آن گاه بایستی بعدها تصاویر را معین نمایید که ولی محدودیت خاصی ندارد. در وردپرس بصورت پیشفرض این اندازه ها به‌این تفصیل میباشد:
thumbnail 50×50 pixel
medium 300×300 pixel
medium_large 768 pixel
large 1024×1024
full اندازه بدون نقص تصویر
در صورتیکه قصد تشکیل داد بعد ها سفارشی میباشید بایستی آرایه array(100,100) را تحت عنوان یک مقدار در تابع the_post_thumbnail به کار گیری فرمائید که به‌این تفصیل میباشد:

افزایش ناگهانی تعداد بک لینک‌ ها

همینطور زمانی بک لینک و پیوند خریداری میکنید به صورت ناگهانی تعداد بک لینک و پیوند‌های سایتتان ارتقاء پیدا کرده و گوگل با به کار گیری از ابزار خویش متوجه آن میگردد.
3- چگونگی بک لینک و پیوند‌ ها
معمولاً وبسایت‌هایی که مبادرت به فروش بک پیوند می‌نمایند، طراحی سایت در مشهد به نوعی مزرعه پیوند میباشند؛ یعنی آکنده از لینک و پیوند وب سایت‌های گوناگون با موضوعات متنوعی که به هیچ وجهً هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند. این در حالی میباشد که رابطه موضوعی سایتی که از آن بک لینک و پیوند میگیرید یکی‌از معیارهای چگونگی بک لینک و پیوند محسوب میشود. هم‌اینگونه این نوع وب سایت‌ها بک پیوند‌ها را خیر در بدنه تارنما بلکه در جای ‌های بی‌ارزشی زیرا فوتر یا این که در لبه وب سایت با فونت‌های ریز و نا مرتب قرار می دهند که صد ولی از چگونگی لینک و پیوند‌ها کاسته و آن ها را مشکوک می‌نماید.
بیشتر بخوانید: پنالتی گوگل چیست؟ | تشخیص پنالتی شدن وبسایت بوسیله گوگل
مشکلات رایج در خرید بک پیوند
مسلماً تارنما‌های متعددی را مشاهده کرده‌اید که سرویس ها فروش بک پیوند به شما ارائه می دهند. بسیار بایستی مراقب این اشخاص سود جو بود؛ به این دلیل که خرید بک لینک و پیوند درصورتی که ماهر و اصولی نباشد حتی ممکن میباشد به هلاکت اینترنت‌سایتتان باعث گردد. یک کدام از اشکال بهینه سازی، سئوی منفی میباشد که رقبای شما ممکن میباشد برای تخریب رده شما در گوگل آن را ایفا دهند. به این ترتیب در شرایطی‌که مراقب نباشید ممکن میباشد خودتان مبادرت به سئوی منفی برای وب سایت خویش فرمایید و یک شبه کلیه چیز به هم بریزد. موردها تحت به عنوان مثال جملاتی میباشند که هنگام مواجهه با آنها می بایست ترسید:
1- خرید بک پیوند ارزان
بخش اعظمی از اشخاص در فضای مجازی سفارش بک پیوند بدون پول به شما می دهند. رایاپارس زمانی با اینگونه تبلیغی مواجه می شوید یعنی آن وب سایت با سفارش بک پیوند ارزان احتمالاً گردآوری متعددی از صاحبان دستیابی و امور را به سمت خویش کشیده و به زودی بک پیوند‌های متعددی روی وبسایت خویش برای گونه های اینترنت‌وب سایت‌ها منتشر می‌نماید که برای سئوی سایتتان به طبعً خطرناک میباشد.
2- خرید بک لینک و پیوند انبوه
گوگل تعداد بک لینک و پیوند‌های وب سایت شمارا ذیل لحاظ داراست. وقتی که ببیند وسعت متعددی از پیوند‌ها به سمت تارنما شما جاری گردیده است، جریمه‌هایی را برای سایتتان در لحاظ میگیرد. درین راستا مطمئناً گوگل از الگوریتم پاندای خویش استعمال کرده و غیرطبیعی بودن پیوند سازی شما‌را شناسایی می‌نماید.
3- بک لینک و پیوند بدون پول
درین طرز چند ابزارهای آنلاین تنهاً نشانی شمارا در دایرکتوری‌های آزمایش آنلاین وارد می‌نمایند.
این نوع بک لینک و پیوند از دو طرز به سئوی وبسایت شما ضربه میزند:
نخستین اینکه پیوند‌های متعددی در بازه محصور می‌سازید که همانگونه که تا قبل از اینً اشاره کردیم آثاری مخرب بر اینترنت‌وب سایت شما دارااست.
دوم اینکه از صفحه ها معدود بها مقدار متعددی بک پیوند گرفته‌اید.
4- خرید بک پیوند فرنگی
درین مثال از تبلیغات، عبارت «خرید بک لینک و پیوند فرنگی دارای اعتبار» استعمال میشود  ahrefs تا شما تصور کنید که بک پیوند‌های خریداری گردیده تماماً برای سایتتان مفیدند. این در حالی میباشد که از حیث گوگل فقط عواملی که به بک لینک و پیوند بها می بخشند مسئله کاغذ و سایتی که به وب سایت شما لینک و پیوند داده میباشد و اعتبار دامنه آن میباشد.
بیشتر بخوانید: به چه شکل بک پیوند بگیریم؟ شایسته ترین روشهای ایجاد کرد بک لینک و پیوند مجانی
چه‌گونه بک لینک و پیوند بخریم که بوسیله گوگل جریمه نشویم؟
بک لینک و پیوند‌هایی که از اینترنت‌وب سایت‌های دارای اعتبار به سمت وب سایت شما پیوند میدهند و همینطور لغت ها و کلمات مرتبطی در درون آن پیوند یا این که محیط و حوالی آن با زمینه وب سایت شما داشته باشند بی‌شک خیر‌صرفا بوسیله گوگل جریمه نمیشوند بلکه موجب بهبود درجه تارنما در گوگل خواهند شد. بک لینک و پیوند‌هایی که متخصصان بهینه سازی آنان را باکیفیت تعریف کرده و گوگل آنان را رأی به اعتبار اینترنت‌وبسایت شما به اکانت میاورد. این نوع بک لینک و پیوند‌ها در پوسته رپورتاژ اطلاع رسانی در تارنما‌های دارای اعتبار منتشر میشوند.
یادگرفتن رشته‌ ای خرید بک پیوند و رپورتاژ اطلاع رسانی
دسته کارشناس اینترنت 24 درین راستا هم پا شما خواهد بود. شما می توانید با خاطر شل دستور رپورتاژ اطلاع رسانی و خرید بک پیوند‌های دارای اعتبار برای سایتتان را به ما بسپارید. اینترنت 24 با سال‌ها تجربیات غالب در سئوی وبسایت با تمرکز اعتبار تارنما‌های لینک و پیوند دهنده را تحقیق کرده و رپورتاژی ظریف و به ظواهر بی‌طرف در آن تارنما‌ها برای شما منتشر خواهد کرد. با پیوند سازی سنجیده و نحوه‌های سئوی کلاه سپید در کنار شما خواهد بود تا برای شما موقعیتی استوار در گوگل به ارمغان بیاورد.

بهینه سازی کد

seo کدهای متفاوت وبسایت مثل جاوا اسکریپت و CSS و فشرده سازی فولدر ها منجر ارتقاء سرعت ووکامرس شما شود. یکی موضوعاتی که طراحان وبسایت هنگام کدنویسی توجه متعددی به آن می نمایند، طراحی سایت در مشهد این میباشد که کد آنها قابل قرائت باشد. این اشخاص از مسافت گذاری، کامنت گذاری و به کارگیری از نام های منطقی برای متغیرها استعمال می نمایند تا تلاوت کد در آتی شل باشد. البته مشکلی که وجود داراست، این میباشد که‌این قضیه ممکن میباشد منجر ارتقاء وسعت پوشه ها خواهد شد و در حین بارگذاری وبسایت که هر میلی ثانیه اساسی میباشد سبب بروز مشکلاتی برای شما گردد.
برای seo و فشرده سازی فولدر ها دو شیوه کلی وجود داراست:
به طور دستی: درین طریق ممکن میباشد تنها با حذف ناخواسته ی یک کاراکتر سبب گردید که تارنما از فعالیت بیافتد
به طور خود کار: با به کارگیری از افزونه هایی مثل WP-Rocket میتوانید تنها با چندین کلیک پوشه های CSS و جاوا اسکریپت خودتان را فشرده فرمایید.
۱۰- seo دیتابیس
حق تقدم: ذیل *
seo دیتابیس اثر خیلی متعددی روی سرعت تارنما شما ندارد، البته گشوده هم اجرا این عمل سبب بهبود سرعت وب سایت شما شود و به همین خیال مایحتاج میباشد دیتابیس خودتان را تا مکان ممکن آراسته نگه دارید. برای ارتقا سرعت ووکامرس، شما می بایست از همه مجال های مو جود به کار گیری فرمائید. از جمله ممکن میباشد مایحتاج باشد برخی از Tableهایی که به وسیله افزونه های دیرین مصرف شده اند را حذف نمائید یا این که بازه زمانی فرصت پاسخگویی دیتابیس را کاهش دهید.
می‌توانید این seo را به طور دستی از روش پنل PhpMyAdmin اعمال دهید. رایاپارس با این وجود در شرایطی‌که که نمی ‎خواهید از PhpMyAdmin به کار گیری نمایید و یا این که علم کافی برای این فعالیت را ندارید، سفارش ما به شما استعمال از امکان سئو دیتابیس WP-Rocket میباشد.
در صورتی‌که که به ارتقا سرعت ووکامرس نیاز دارید، به کار گیری از تکنیک های عملی که در‌این نصیب به آن‌ها اشاره کردیم ضروری میباشد و سبب می‌شود سرعت تارنما شما به طور تماما چشمگیری ذیل اثر قرار بگیرد.
صحبت نهایی
برای درآمدزایی از فروشگاه آنلاین به ارتقا سرعت ووکامرس نیاز دارید. فرقی ندارد  ahrefs که چه سرویس ها یا این که کالاهایی را به طور آنلاین می فروشید، در‌صورتی‌که مخاطب متوجه گردد که سرعت بار گذاری تارنما شما نماید میباشد، سوای بهانه تراشی آن را سوراخ خواهد کرد. تجربیات مخاطب یکی مهمترین موضوعاتی میباشد که به طور بدون واسطه روی درآمد شما اثر می‌گذارد. خوشبختانه تکنیک های متعددی وجود داراست که با به کارگیری از آنان می‌توانید سرعت وبسایت خودتان را ارتقاء دهید، ولی اجرای دستی آن‌ها ممکن میباشد یه خرده فرصت چیره شود. به همین خیال سفارش می‌کنیم از پلاگین هایی مثل WP-Rocket برای ارتقاء سرعت وب سایت ووکامرسی خودتان به کارگیری نمائید تا در کوتاه ترین فرصت ممکن این پیکربندی روی تارنما شما ایفا شوند.
اعتنا : در‌صورتی‌که مجال و تخصص کافی برای ارتقا سرعت وبسایت خویش را ندارید توصیه می‌کنیم بهبود و سئو سرعت تارنما خویش را به اشخاص زبده و کارازموده بسپارید تا سایتتان مبتلا نقص‌ و خلل نشود. فریلنسر های ژاکت خدمت می‌توانند در در بهبود سرعت وب سایت فروشگاهی، به شما یاری نمایند. برای جستن اشخاص خبره و با تجربه تنها کافیست به شیت seo سرعت وب سایت مراجعه‌کنید و خدمت های از پیش تعریف‌و‌تمجید گردیده بوسیله فریلنسر ها را ببینید و براساس نیازتان یکی از را تعیین نمائید همینطور شما میتوانید یک پروژه بصورت مخصوص با محدودیت های مدنظرتان ساخت و ساز نمائید تا فریلنسر ها جهت تصاحب کردن پروژه درخواست ارسال نمایند.

آموزش وصل کردن صفحه اینستاگرام به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی

وصل کردن کاغذ اینستاگرام به اینترنت‌وب سایت شغل بسیار معمولی‌ای میباشد و می توانید با طی کردن یک سری مرحله معمولی این عمل را اعمال دهید. همان طور می دانید اینستاگرام یک کانال اجتماعی فوق‌العاده میباشد که بیشتراز 500 میلیون استفاده کننده فعال داراست. این رقم متساوی یک سری میلیون مخاطب در یک میهن خرد میباشد و قادر است حتی بیشتر هم باشد. طراحی سایت در مشهد از این رو استخراج‌وکارهای متعدد همت دارا هستند از این حالت فوق‌العاده استعمال نمایند و بتوانند به راحتی مبادرت به فروش تولیدات خودشان درین مارکت والا نمایند.
شما میتوانید فروشگاه آنلاین خودتان را به اینستاگرام متصل نمائید و از این روش محصول ها مد لحاظ خودتان را به یوزرها نشانه دهید. رایاپارس همانگونه که می دانید فضای اینستاگرام بسیار برای یوزرها اهل ایران جالب میباشد به گونه ای که ساعت های وقت گیر را صرف شغل درین محیط می‌نمایند.
در حالتی که دوست دارید فروشگاه آنلاین خودتان را به اینستاگرام متصل نمائید میتوانید به راحتی با به کار گیری از این نوشته‌ی‌علمی این فعالیت را ایفا دهید پس با ما یاور باشید.
چرا می بایست از وصل کردن شیت اینستاگرام به اینترنت‌وب سایت به کار گیری کنیم؟
همانگونه که گفته شد فضای اینستاگرام بسیار فعال و محتوا پایه میباشد. همینطور این گوشه و کنار بسیار برای اهل ایران‌ها دیدنی میباشد و ساعت‌های وقت گیر را درین فضا صرف می‌نمایند. درحال حاضر می توانید فکر کنید که چقدر می تواند اتصال اینستاگرام به اینترنت‌وبسایت سودآوری داشته باشد.
همینطور فروشگاه اینترنتی شما میتواند ahrefs از این طرز بازدید بیشتری را اخذ نماید و سوددهی بیشتری را برای یوزرها متعدد داشته باشد. همین مسائل عشق استخراج‌وکارهای متفاوت را به کار درین فضا یک سری موازی نموده است.
خلال این اطراف فروش آنلاین در اینستاگرام بسیار دیده نشده میباشد و اینترنت‌تارنما‌های اهل ایران یه خرده را چشم‌ام که خویش را به اینستاگرام متصل کرده باشند. صراحت دارد که شما میتوانید مغازه‌های آنلاین متعددی را در اینستاگرام ملاحظه کنید اما تمامی آنها به طرز سنتی و یا این که به اصطلاح از روش دایرکت مبادرت به فروش کرده‌اند.

تفاوت وب سایت و وبلاگ چیست؟ مقایسه جامع وبلاگ و وب سایت

امروزه طراحی وب و بلاگ و تشخیص آنان طراحی سایت در مشهد از دیگری از رایا پارس نگاه ظواهر و نحوهء ahrefs کوشش شغل مشکلی است. به همین عامل مکان تعجب وجود ندارد که اکثر اشخاص تفاوت فی مابین یک وب لاگ و طراحی وب را نمی دانند؛ با این اکنون هرمورد خصوصیات بخصوص و همت ویژه خویش را دارا هستند. ولی حقیقتاً چه چیزی سبب تمایز بلاگ از تارنما میشود؟! بلاگ نویسی در طراحی وب سایت حرفه‌ای را دی این پیوند مشاهده کنید.
ساختار
ساختار ساخت سایت ها نسبتاً غامض خیس از بلاگ بوده و احتمالاً مهارت های تکنیکی بیشتری برای ساخت وب سایت نیاز است. طراحی وب ها همینطور انعطاف پذیری بیشتری داشته و به شما اذن میدهد تا به راحتی نوع صفحه ها و ظواهر آن‌ها را تغییر و تحول دهید. در صورتیکه چه تشکیل داد بلاگ ها نسبت به طراحی وب سایت آسانتر میباشد البته طرح های وب لاگ محصور به پوسته های جانور است، مگر اینکه مبادرت به استخدام شخصی برای تولید تغییر‌و تحول در آن نمائید.
ساخت وب سایت نیاز به مهارت و علم فنی بیشتری مانند HTML ,AJAX ,PHP ,JAVA و دیگر تکنولوژی های این حرفه داراست. ولی خبر بهتر این میباشد که شرکتهای سرویس ها میزبانی اینترنت متعددی وجود دارا هستند که مبادرت به ساخت سایت های پوسته حرفه‌ای مانند Google Sites, Homestead,web.com می کنند.
رسمیت
ساخت سایت ها نسبت به وب لاگ ها بسیار قانونی خیس می‌باشند. معمولاً طراحی سایت ها برای هدف ها تجاری و بازاریابی اینترنتی محصول ها و یا این که سرویس ها تولید می‌شوند. در اینجا مخاطبان هدفمند، مشتریان بالقوه و یا این که خریداران غرض مهم می باشند البته در وب لاگ این فرمان بسیار فردی است. در عین اکنون در سالهای اخیر بلاگ نویسان شعور کرده اند که با وب لاگ خویش هم می‌توانند درآمدزایی کرده و در کنار ارائه مطالب احساسات، ایده ها و تمایلات میتوانند سرویس ها و تولید ها خویش را نیز به فروش برسانند.
در بلاگ نویسی، شخصیت، تمایلات، دوست داشتن ها و نداشتن ها اکثر وقت ها به کرات نمایش داده میشود. اکثر بلاگ ها حول شالوده یک تم خاص چرخیده و یا این که یک مورد که به طور شخصی تعیین می گردد. همینطور در‌این مفاد بسیار نرم و تغییر و تحول است. در مقابل ساخت وب سایت ها به صورت کلی بر روی یک زمینه تمرکز می نمایند که مرتبط با تیتر و بیشتر در ارتباط تجارت اینترنتی میباشد.

اصول بالا بردن رتبه وب سایت از طریق بک لینک

قضیه دیگری که برای بالا بردن طراحی سایت در مشهد جایگاه سایت رایا پارس به چشم ahrefs می‌خورد در مورد شغل هایی میباشد که بایستی به طور زمان ای در وب سایت صورت بپذیرد. در واقع تارنما بایستی دارنده مقاله ها نو و موءثر در موضوع شغلی مختلفی باشد، تا به اینجای عمل مشخص و معلوم شد که عملیاتی که پیش از بک لینکسازی نیاز میباشد کدام آیتم بوده و چقدر اصلی میباشد.
مورد دیگری که برای بک پیوند سازی و بالا بردن درجه وبسایت مشاهده می شود تعیین شایسته ترین جای های ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند میباشد. مجموعاَ شایسته ترین آیتم در‌این مسیر فروم ها و تالارهای رای زنی می باشند. عالی میباشد که محتواهای لینک و پیوند دهی گردیده با بیان منبع منتشر گردد بدین ترتیب مسیر بالا بردن جایگاه تارنما هموارتر میگردد. در حیث داشته باشید که امضا انجمن خوب میباشد به طور پیوند معلوم باشد و همچنین در قسمت پروفایل نشانی تارنما دقیقا درج خواهد شد.
فرصت درست بلک لینک و پیوند برای بالا بردن سکو سایت
زمینه اصلی دیگری که درین مسیر به چشم می‌خورد، فرصت ایفا بک لینک و پیوند سازی میباشد. عالی میباشد که بک پیوند ها طبیعتا و روزمره صورت بپذیرد و ولی تعداد پیوند دهی ها در شرایط طبیعی پیش برود. به‌این معنا که یک روز 100 بک لینک و پیوند ساخت‌و‌ساز نکنید در‌صورتی‌که که روز دیگر صرفا 10 بک پیوند زده اید. خوب میباشد که در صدر معدل بک لینک و پیوند های موردنیاز برای تارنما را رسیدگی نمائید و همت فرمائید به صورتی پیوند دهی فرمایید تا معدل پیوند شما در طی های گوناگون مطابقت داشته باشد.

شروع یک پروژه برنامه نویسی

فهمیدن هرچیزی به طور تئوری خوب طراحی سایت در مشهد میباشد رایا پارس البته ahrefs نیاز میباشد که بدانید چه‌طور می بایست علم خویش را طراحی فرمائید تا حقیقتا مهارت های خویش را بهبود داد به همین ادله استارت یک پروژه یک مبادرت بسیار بهتر میباشد. با پروژه هایی نظیر ایجاد کرد تارنما خودتان کارکشته خواهید بود که تشخیص دهید که آیا به هدف ها خویش رسیده اید یا این که خیر. یک platform نظیر Dash مشمول فراگیری هایی برای توسعه و گسترش راحت خیس میباشد.
کمپانی در رقابت ها
شایسته ترین راه و روش برای آزمایش مهارت های اپ نویسی خویش در HTML و CSS این میباشد که به شایسته ترین وجه در معضل های کدنویسی حقیقی وواقعی، کمپانی فرمایید که‌این شغل را می‌توانید در جامعه ی CodeWars اعمال دهید ضمن شناخت با دیگر کدزن ها دور و بر آن بیشتر مشابه یک بازی میباشد که یک تجارب ی درگیر کننده برای عده ای میباشد که در آن کمپانی می نمایند.شایان بیان میباشد که‌این نوع آزمایش کردن برای اشخاص حرفه‌ای بی بهره میباشد.
پیوستن به دسته ها
در حالتی‌که کمپانی در رقابت ها برای شما بسیار مشقت بار میباشد بخصوص در‌حالتی که شما یک تازه کار می باشید عالی میباشد یک مجموعه برای آزمایش مهارت های خویش و فراگیری بیشتر گزینش نمایید. فرصت تعامل با هم گروهی های خویش تشخیص مهارت های خوب خویش و مهارت هایی که نیاز به بهبود دارا هستند سهل و آسان خیس خواهد بود. این دسته ها یک platform پررنگ میباشد که به شما این شانس را میدهد که تخصص خویش را بهبود دهید. هنگامی که مهارت خویش را با این طرز آزمایش می‌کنید قوی خواهید بود که در اظهار‌کرد و گوها کمپانی فرمائید و متوجه خواهید شد که اشخاص ماهر در HTML و CSS چه عده ای میباشند و میتوانید به راحتی و بی واسطه سوال های خویش را بپرسید و اطلاعاتی را که نیاز دارید، اخذ نمائید.