مقدار TBT چقدر در حالت بهینه باید باشد؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

مقدار TBT چقدر در حالت بهینه باید باشد؟

در کل طبق معیارهای Google Lighthouse، مقدار باصرفه و بهتر TBT بایستی پایین 300 میلی‌ثانیه باشد. طراحی سایت در مشهد ولی شایسته ترین مقدار برای TBT (یعنی شیت‌ای سریع) ذیل 200 میلی‌ثانیه میباشد و مقادیر میان 200 تا 600 تحت عنوان حد اواسط در حیث گرفته می گردد و بالای 600 هم سبب می‌‌خواهد شد که آن کاغذ در گروه صفحه های نماید قرار بگیرد.
برای اندازه گیری مقدار TBT می‌قدرت از ابزارهایی مانند WebPageTest، Google PageSpeed Insight و Chrome Dev Tools استفاده نمود.
بیشتر بخوانید: معرفی Lighthouse ابزار بدون‌پول بررسی تلاش و چگونگی تارنما
راهکارهای سئو TBTیا Total Blocking Time
طرق مختلفی برای با صرفه‌سازی مقدار TBT وجود داراست که در تحت به 3 راه حل اساسی اشاره میکنیم:
کاهش اسکریپت‌های Third-Party
از این نوع اسکریپت‌ها به دلایل مختلفی مانند داده های عددی گیری از کاغذ، رایاپارس به اشتراک گذاری برگه یا این که مقاله در کانال‌های اجتماعی، مکان‌گذاری پخش‌کننده‌های ویدیو و... به کارگیری می گردد. این اسکریپت‌ها ممکن میباشد مشتمل بر محتوای غیربهینه‌ای باشد که به صورت قابل مراعات‌ای در سعی آن شیت خلل ساخت نماید و همینطور سبب ساز ارتقاء درخواست‌های کانال گردد. برای با صرفه‌سازی مقدار TBT می بایست این اسکریپت‌ها را محصور نمائید.
کاهش فرصت اجرای جاوا اسکریپت
کارداران مختلفی مانند کانال، خاطر، هزینه‌های اعمال و... با مجال اجرای جاوا اسکریپت در ارتباطند. همینطور مشکلاتی مانند کد باصرفه نشده، اسکریپت‌های به کارگیری نشده و خطاهای کدنویسی نیز منجر ارتقاء فرصت اجرای جاوا اسکریپت میشوند. تجزیه، کامپایل و اجرای فولدر‌های اسکریپت ناکارآمد نیز اثر چشمگیری روی این مقدار فرصت و در غایت روی مجال کلی لود شیت دارااست.
برای کاهش این فرصت میتوانید کدها را به جای این که مجموعاَ به کار گیری فرمایید، به یک سری قسمت تقسیم نمایید،  ahrefs به کارگیری از اسکریپت‌های Third-Party را کاهش دهید و وسعت کد را هم کاهش دهید.
راز Main Thread را خلوت نمایید
حرفه مهم یا این که به عبارتی Main Thread زیرا اکثری از امور را به تنهایی ایفا می دهد، نقشی حیاتی در یک شیت اینترنت داراست. برای اینکه رمز فن مهم را خلوت فرمایید می توانید شغل های تحت را ایفا دهید:
از Web Workerها به کار گیری نمائید.
مجال بررسی اسکریپت را کاهش دهید.
وسعت CSS را کاهش دهید.
کدهای بلااستفاده را حذف فرمائید.
درجه اجرای جاوا اسکریپت‌های غیرحیاتی و فارغ از استعمال را به تعویق بیندازید.
بیشتر بخوانید: CLS یا این که Cumulative Layout shift چیست + راهکارهای بهبود آن
در غایت می بایست بدین مسئله اشاره نمود که امتیاز TBT ترازو بسیار مهمی میباشد که واحد سنجش پاسخگویی و قابلیت و امکان به کارگیری یک ورقه اینترنت را پیش از اینکه تعامل‌پذیر خواهد شد، در نظر گرفتن می‌نماید. همان گونه که اشاره هم کردیم مستقیما روی تجربیات استفاده کننده و سئوی تارنما اثر میگذارد. پس seo این مقدار قادر است منجر ارتقای درجه تارنما شما در دراز برهه زمانی گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.