آرشیو فروردین ماه 1401

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

مزایای داشتن سایت برای کسب و کارها چیست؟


دلایل مختلفی وجود داراست که آرم می دهد هر استحصال و کاری برای ادمۀ حیات به یک وبسایت نیاز داراست. طراحی سایت یکی‌از این دلایل این میباشد دنیای تکنولوژی با سرعت 300 کیلومتر در ساعت در اکنون نفوذ به معاش عموم و دنیا داراست به سمت اینترنتی شدن پیش می‌رود. همان گونه که می دانید عشق و پشت گرمی عموم به خریدها و ایفا امور از روش وب روز آپدیت در درحال حاضر بیشتر شدن میباشد، پس چرا شما از این غافله عقب بمانید و استخراج و کارتان را وارد دنیای مجازی نکنید؟

برای آنکه با تک تک مزایا و عنایت داشتن وبسایت آشنا گردید 1 رویه دارید: مقالۀ «11 + 1 استدلال آنکه شما به یک سایت نیاز دارید!» را مطلقاً بخوانید.

چطور می توانم یک وب سایت بسازم؟
فرض را بر این میگذاریم که شما از التفات داشتن تارنما تماماً با خبر گردیده‌اید و میخواهید یک وبسایت بسازید. برای تارنما ساختن شیوه‌های مختلفی وجود داراست که هریک هزینه خاص خودشان دارا هستند. درین قسمت دو توصیه برای شما دارم:

برای شناخت با طرز‌های گوناگون طراحی وب سایت مقالۀ «پروسه ایجاد کرد و فعال سازی وبسایت به 3 طریق متعدد» را بخوانید.
برای استخراج داده ها درباره ی هزینه‌های ساخت وب سایت «بالاخره هزینه راه اندازی فروشگاه آنلاین چقدر میباشد؟» را بخوانید.


پرسش دارید؟
این نوشته‌ی علمی یک‌سری توضیح کلی بود، در زمینه‌ی اینکه وب سایت چیست و به چه دردی می خورد. حالا در شرایطی‌که پاسخ سوالتان را نگرفته‌اید آن را در قسمت نظرها بیان کنید تا بیشتر ارشادوراهنمایی‌تان کنیم.

طراحی وب سایت


پس از معین شدن کارکردها و شیوه ارائه بها‌های متبوع استفاده کننده یا این که مشتری، وهله به پباده سازی و طراحی سایت ساخت و ساز آنان میرسد. ولی درین قسمت هم مانند قسمت استراتژی ارکان مختلفی وجود دارا‌هستند که در بها ساخت سایت اثر میگذارند. مهم ترین آن ها دربرگیرنده مورد ها پایین می شود:

گرافیک و آیکون‌های منحصر: پباده سازی گرافیک و موادسازنده تصویری مثل آیکون، لوگو و مواقعی مانند این تنها برای زیبایی وجود ندارد. آن ها بایستی مبنی بر با نقشه قیمت وبسایت پباده سازی شوند تا کارکرد موثری روی مخاطبان غرض و تبدیل آنان به مشتری داشته باشند.
موادسازنده تصویری: عکس، نمودار، ویدیو و ولی موشن‌گرافیک به عنوان مثال عنصرها تصویری می‌باشند که نقش مهمی در تعرفه و ارزش طراحی وب دارا‌هستند.
تعداد صفحاتی که به پباده سازی نیاز دارا‌هستند: هر چه یک تارنما ورقه‌های با پباده سازی منحصر بیشتری داشته باشد، هزینه پباده سازی آن هم فراتر می‌رود.


کارکردهای مخصوص و تجهیزات یوزرها در وب سایت
کافی میباشد مقداری به برخی از تارنما‌ها که از آن ها خرید کرده یا این که سرویس ها اخذ میکنید توجه نمائید تا متوجه امکاناتی که در اختیارتان قرار گرفته گردید. از جمله ساخت و ساز پروفایل برای مشتریان یک کدام از این تجهیزات میباشد که اما اثر بدون واسطه در تعرفه و بها ساخت وب سایت داراست. این قسمت هم مطابق نقشه قیمت تارنما توسعه و گسترش پیدا می‌نماید.



محتواهای وبسایت
چیزی که سبب ساز می گردد استفاده کننده در یک وبسایت باقیمانده و به ورقه‌های دیگر آن مراجعه نماید محتوا میباشد. ساخت محتوا مطابق استراتژی بازاریابی محتوایی جاری ساختن می‌گردد که بخشی از استراتژی بازاریابی وب سایت میباشد. فرآیند ساخت محتوا روند مختلفی داراست و اشخاص متفاوتی مثل استراتژیست محتوا، رئیس یا این که سرپرست محتوا، نسخه برداری‌رایتر و تالیف کننده، متخصص بهینه سازی داخلی و ادیتور می گردد.

یک پست وبلاگی جالب و درگیرکننده به وسیله یک نفر که تایم ها فراغت خویش را به تایپ کردن تخصیص داده ساخت و ساز نمی شود بلکه یک گروه حرفه ای با اپ از پیش معین محتوا را ساخت می‌نماید. برای همین هر چه معیار محتوای موردنیاز یک تارنما بیشتر باشد و دربرگیرنده جزئیاتی باشد که برای مخاطبان گرانبها میباشند، تعرفه و ارزش طراحی وب هم فراتر می‌رود.

چه قدر طول می کشد که به یک طراح سایت تبدیل شوید؟


جواب این پرسش به طور کامل بستگی به خویش شخص داراست و قوانینی که آن را می‌گذراند. بعضی طراحی سایت ممکن میباشد که به طور خودآموز این شغل را اجرا دهند که تقریبا در حدود یکسال ارتفاع میکشد، در‌حالتی که از کلاس به کارگیری فرمائید معمولا این مجال سریعتر جاری ساختن میشود.

ولی به خاطر داشته باشید که شما در اولِ این‌راه قرار دارید و کسی از شما توقع ندارد که خیلی سریع پیش روید صرفا می بایست باکیفیت این مطالب را خاطر بگیرید که خیلی اثر بیشتری دارید.

مسیری که در بالا گفته شد مسیری میباشد که شما‌را از روش نرم افزار نویسی تبدیل به طراح وبسایت می نماید، البته شما با خاطر به دست آوردن سیستم های مدیر محتوا هم میتوانید این فعالیت را خیلی ریلکس خیس اعمال دهید.

مثلا لبریز کابرد ترین سیستم های مدیر محتوا، وردپرس می باشند که در کشور‌ایران هم خیلی رایج گردیده است و خیلی از وبسایت ها با استعمال از آن راه‌اندازی می‌شود و شما می‌توانید با امداد آن یک تارنما را تماما فعال‌سازی فرمائید حتی میتوانید وبسایت های فروشگاهی بزرگی را به وجود بیاورید.

ساخت وب سایت با وردپرس چه مزایایی دارااست؟

اکسینو خلال داشتن سرویس ها ساخت وب سایت، خدماتی زیرا یادگرفتن طراحی وب را هم داراست که در مقطع مجال کوتاه و فشرده ای فراگیری های ما یحتاج را به شما می‌دهد.

برای داده ها بیشتر در ارتباط کلاس های ساخت وب سایت می‌توانید با شماره های تحت در تماس باشید.

تماس با اکسینو™
مشورت کردن: 09352636920 (رضایی)
ساعت کاری: روز شنبه تا پنج شنبه 10 صبح تا 6 بعد از ظهر
مشورت کردن به طور کاملً مجانی میباشد!

حرف آخری
خیلی اوقات می شنویم که ساخت وب سایت اشباع گردیده‌است و یا با اعتنا به تجارب هایی که داشتیم از یک کلاس که تعداد متعددی دانشجو داشته صرفا یک یا این که دو نفر بودند که توانسته اند در‌این حوزه عمل پیدا نمایند.

پس شاید با شنیدن این اتفاقات با خودتان تصور کنید که شاید خوب باشد که تغییر و تحول مسیر بدهید، ولی به خاطر داشته باشید یکی‌از بدترین شغل ها درین حوزه این میباشد که از یک شاخه به یک شاخه دیگر بپرید.

مطلقا عملکرد فرمایید در اولِ خط مش پیش از این که استارت فرمائید کل حواس خودتان را معطوف بدین نمائید که کدام مسیر برای شما خوب میباشد و آن‌گاه مبادرت فرمایید.



چون زمانی یک آموزشی را آغاز میکنید هم هزینه می‌کنید و از تمامی اساسی خیس این که وقت تان را از دست می دهید.

ابزارهایی که در طراحی سایت لازم دارید


ورژن Planet Control
این ابزار وسیله در دست گرفتن پباده سازی میباشد که طراح با این ابزار قادر است به راحتی طراحی سایت مجموع پباده سازی خویش را در دست گرفتن و مدیر کند. این ابزار یک چاره امروزی محسوب می‌شود.

Principle
میتوانید از پوشه های اسکچری و PSD به طور Principle و برنامه کودک به کارگیری فرمایید.

ابزار پباده سازی Figma
در حالتی‌که شما خلاف دیگر برنامه نویس ها که دوست دارا‌هستند، طرح متبوع خویش را بر روی صفحه پیاده سازی کنند از آغاز به طور دیجیتال پباده سازی نمائید، ابزار Figma شایسته ترین تعیین برای شما میباشد. این ابزار این قابلیت را برای شما آماده می نماید که بتوانید طرح ها، آپلود سبک ها و حتی CSS ها را باطن اپ به اشتراک بگذارید.

Fontjoy
این ابزار یک کتابخانه بدون نقص از فونت ها میباشد که برای جفت کردن فونت ها کاربرد دارااست. شما میتوانید به راحتی فونت های ما یحتاج خویش با اندازه، طول مختلف تعیین فرمائید و به راحتی به کارگیری فرمایید.

FontBase
این ابزار ۱۰۰ درصد مجانی میباشد و برای فونت ها کاربرد دارااست و ۳ سیستم ادله مهم را حمایت می نماید. شما میتوانید با کتابخانه گوگل فونت های متبوع خویش را دانلود نمائید و استعمال فرمائید.

فونت آیکون (Icon Fonts)
گروه ای تعالی از ابزارهایی از فونت ها میباشد و ۱۰۰ درصد بدون‌پول میباشد و تحت عنوان ابزارهای طراحی وب میباشد.

ابزارهای مثال سازی Mockplus
یک ابزار مثال سازی بر محور نیازهای یوزرها است که تحت عنوان یک ابزار میان المللی میباشد که دارنده تلاش بسیار عالی در مسئله ساخت نرم افزار تلفن همراه و ساخت وب سایت است.

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت چیست؟


برای گزینش شایسته ترین گویش نرم‌افزار نویسی برای طراحی وب، خوب میباشد آغاز با گویش‌های متفاوت آشنا طراحی سایت گردید و داده ها دقیقی استحصال نمایید تا شل‌خیس تصمیم بگیرید. ما درین نوشته‌علمی، تلاش کرده‌ایم به مقایسه‌ی گویش‌های نرم افزار نویسی پایین اینترنت بپردازیم و آنان را از جوانب گوناگون پژوهش کنیم.

ولی بدین نکته اعتنا فرمایید که هر لهجه می تواند مزایا، معایب و کاربرد خویش را داشته باشد. مثلا زبانی برای انواعی از پروژه‌ها، شایسته ترین مورد باشد اما در حالت دیگر مطلوب برای آن شغل نباشد. پس گزینش شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی در دنیای کد، فعالیت صحت وجود ندارد. شما بایستی با اعتنا به غرض خویش، مطلوب‌ترین گویش را برای خودتان گزینش فرمایید.


رسیدگی ساختار اینترنت‌وب سایت‌ها
ساختار کدهای وبسایت از دو نصیب front-end (قسمت سمت مخاطب) و back-end (نصیب سمت سرور) تشکیل میگردند. قسمت سمت استفاده کننده، به عبارتی ظواهر تارنما میباشد که با لهجه‌های html ،css ،javascript و… پباده سازی گردیده‌است و این نصیب تنهاً یک ورقه‌ی استاتیک میباشد.

ولی کد سمت سرور وظیفه‌ی پردازش، محاسبات و ایفا عملیات متعدد روی داده‌ها را بر عهده داراست. برای پر‌نور‌خیس شدن زمینه به‌این نمونه اعتنا نمایید. در سایتی دکمه‌ای به عنوان “نام نویسی” جای دارد. ظواهر این دکمه، محل قرارگیری آن و.. به وسیله کدهای سمت استفاده کننده پباده سازی میشوند. ولی بخشی که صحت داده ها ورودی را نظارت نماید و در مقر داده ذخیره نماید، جزو کدهای سمت سرور میباشد.

از‌آن‌جا‌که لهجه‌های سمت مخاطب محصور می باشند و مکان شک و تردید باقی نمی‌ماند، ما در‌این نوشته‌ی علمی به پژوهش دوست داستنی‌ترین گویش‌های نرم‌افزار نویسی سمت سرور می پردازیم.

چه مشاغلی با طراحی سایت مرتبط هستند؟


خلال مجموعه بسط دهنده و طراح وبسایت، مشاغل متعددی برای پدید وارد شدن یک تارنما حرفه ای عمل می‌نمایند سئو در مشهد تا وب سایت متبوع در استحصال وکار خویش به شایسته ترین صورت ممکن ظواهر خواهد شد. هنگامی که میخواهید یک تجارت اینترنتی را فعال سازی فرمایید، بایستی بتوانید چهت نیل به سود خوب با مشاغل متعددی رابطه داشته باشید. در‌پی یک سری گزینه از این مشاغل را معرفی خوا‌هیم کرد:

گرافیست یا این که طراح گرافیک
گرافیست، طراح ظواهر وبسایت و مسایل مرتبط با زیبایی شناختی آن میباشد. برای پباده سازی لوگو، دکمه‌ها و بنرهای وب سایت و نام و نشان بصری مارک به یک گرافیست حرفه‌ای مستلزم خواهید بود. یک گرافیست به جهت اینکه با اصول اول پباده سازی آشنا میباشد و میداند Design چیست می‌تواند درین بخش یاری متعددی به شما بکند.

دارای تخصص دیجیتال مارکتینگ
برای اینکه بتوانید تارنما متبوع را با شایسته ترین استراتژی برای جذب مشتری اداره نمائید، بایستی به استخدام یک دیجیتال مارکتر حرفه ای بپردازید و از وی مشورت بگیرید تا کاربر بیشتری به سایتی که پباده سازی کرده‌اید، جذب کنید.



دارای تخصص ساخت و ساز محتوا
برای حضوری پر رنگ در بازاررقابت، به طبع از یک تولیدکننده محتوا برای سایتتان امداد بگیرید تا با به کار گیری از محتوای نفیس، اتکا موتورهای کاوش و در غایت اتکا و اعتنا استفاده کننده را به خویش جلب نمائید.

خلال آنچه که گفته شد، از دیگر مشاغلی که معمولا با طراحان وبسایت همیاری می‌نمایند می‌قدرت به کارشناس وبسایت و طراح رابط کاربری نیز اشاره نمود.

و ولی نقطه پایان
درین نوشته‌ی‌علمی کاملا ذکر کردیم که ساخت سایت چیست و گونه های وبسایت و عمل‌های مربوط به آن را نیز شناختید. همینطور آموختید که برای یادگیری چه مسیری را طی فرمائید و تحت عنوان یک طراح تارنما حرفه‌ای چه مهارت هایی را حصول فرمایید. در‌حالتی که می خواهید بیزنس اینترنتی خویش را فعال سازی فرمائید و یا این که در این باره برای بقیه مشاغل اینترنتی کار نمائید، یادگیری طراحی وب سایت یکی‌از شایسته ترین مواقعی میباشد که میتوانید تحت عنوان عمل آتی به آن بپردازید و از این نحوه به درآمدزایی برسید.

یادگیری اصول نخستین ساخت وب سایت، فعالیت آن چنان دشواری وجود ندارد. صرفا ما یحتاج میباشد تا با به کارگیری از منابع مطلوب، با مفاهیم اول آن آشنا گردید؛ در طی یادگرفتن دیدن، پروژه های کوچکی اجرا دهید و تجارب دستیابی فرمائید.

کسب درآمد از طریق طراحی سایت


2- هزینه ها را چه گونه از مشتری اخذ کنم؟

در آستانه شغل بایستی کوشش نمائید که مطلقا هزینه‌های اول مثل تصویب دامنه، خرید هاست، طراحی سایت خرید پوسته و پلاگین‌ها، خرید پنل پیامکی و … را پیش از آغاز فعالیت از مشتری اخذ نمائید، حتی در صورتی‌که مشتری اخوی یا این که خواهر خودتان باشد.

درصورتی که این عمل را جاری ساختن ندهید، ممکن میباشد مشتری سازه به هر دلیلی پشیمان خواهد شد و درصورتی که شما از جیب هزینه فرمایید مبتلا خطاها متعددی میشوید. متاسفانه اشخاصی وجود دارا‌هستند که سازه به دلایلی قصد زخم زدن به شمارا دارا‌هستند و نمی‌خواهند شما فعالیت فرمایید. برخی‌ها صرفا در ادامه سوء به کارگیری می باشند و هیچ ارزشی برای تخصص و فرصت شما قائل نیستند.

برای اینکه در دام این اشخاص اسیر نشوید درباره ی هزینه‌ها روشن سخن فرمائید. برای فراهم شدن تارنما وزمان پرداخت هزینه‌ها مسلما تاریخ مشخصی را گزینش فرمایید.

3- دامنه و هاست را به اسم خودم بخرم یا این که مشتری؟

لحاظ اینجانب این میباشد که با اسم مشتری این فعالیت را اعمال دهید.

عامل اولیه این میباشد که مشتری هزینه کرده ‌میباشد و از حیث اخلاقی و رسمی می بایست صاحب 100 درصد وبسایت باشد. هرچند که بعضی از همیاران این فعالیت را نمی کنند و از مشتری نا مطلع سوء استعمال می‌نمایند البته شما مثل آن ها نباشید.

برهان دوم هم این میباشد که مشتری مسئول محتوایی میباشد که در سایتش قرار می دهد و خیر شما. در‌صورتی‌که دانه و هاست به نام شما نباشد، مسئولیتی هم در عوض محتوایی که بعدا مشتری شما در سایتش قرار می‌دهد نخواهید داشت.

4- وبسایت پباده سازی کرده‌ام البته مشتری دائما مزاحم می‌گردد و توقعات متعددی داراست. با اینگونه شخصی چه فعالیت کنیم؟

در شرایطی‌که این رخداد برای شما می‌ افتد بدین عامل میباشد که مشتری خویش را از وظیفه ای که شما نسبت به وی دارید به صدق مطلع نکرده‌اید. یک کدام از همیاران تعریف و تمجید میکرد که فروشگاهی را با هزینه 3 تومان پباده سازی نموده است البته بعد از اتمام عمل مشتری گفته میباشد که اینجانب به هیچ وجه وب سایت نمی‌خواستم. اینجانب نرم افزار مایحتاج داشتم (مشتری فرق دربین وب سایت و نرم افزار را نمی‌دانسته میباشد!)

در‌این‌صورت وظیفه شماست که که مشتری را کاملا از خروجی که قرار میباشد به وی تحویل دهید باخبر نمائید.

خودتان سایت بسازید


همین که شما راز وکله‌تان درین نوشته‌ی علمی پیدا گردیده، خودش نماد طراحی سایت می دهد که 50% مطمئن بودید که تارنما زدن چقدر اصلی و ضروری میباشد. امیدوارم 50% دوم را هم توانسته باشیم به شما بدهیم. زیرا قرار میباشد در بخش آجل با 100% انرژی‌مان وارد دنیای ماهر‌ها شویم.

تعیین هاست و دامنه - پیش زمینۀ گام در هرمورد از این مسیرها
هرکدام از این سه مسیر را تعیین نمایید، او‌لین گام تعیین هاست و دامنه میباشد. پیرو خیلی معمولی و خلاصه‌وار معنا این دو را برای شما توضیح می دهیم.

قطعا بخوانید: چه طور تجربیات کاربری و محتوا بر درجه وبسایت اثر می گذارند؟
دامنه چیست؟
بگذارید با یک نمونه توضیح دهیم تا تماماً متوجه گردید.
این نشانی اینترنت‌تارنما نوین میباشد: www.novin.com

درین نشانی، novin اسم دامنه و com. پسوند دامنه میباشد.
شما برای اینکه یک تارنما فعال‌سازی نمایید، آغاز بایستی اسم دامنه و پسوند دامنه خویش را معلوم فرمایید. با یک جستجوی بی آلایش در گوگل می توانید اینترنت‌وب سایت‌هایی که سرویس ها تصویب دامنه اعمال میدهند را پیدا فرمائید و دامنه آیتم نظرتان را از آن ها بخرید.

هاست چیست؟
خب در مرحله گذشته برای تجارت خودتان نام گزینش کردید. هم اکنون دفعه خرید یک فروشگاه میباشد که بشود تولید ها/سرویس ها‌تان را در آن قرار دهید تا مشتری ببیند. وگرنه یک نام خالی که به درد نمی خورد!
هاست برای شما دقیقاً مثل یک خلأ کار می‌نماید که میتوانید محصول ها یا این که خدماتی که ارائه می‌دهید را در آن بگذارید تا زمانی مشتری گذرش به نشانی دکان شما زمین‌خورد، با یک دانا محتوای دارای هیجان روبرو خواهد شد.

خرید هاست هم مثل خرید دامنه ابداً عمل مشقت وجود ندارد. توصیه میکنیم مسلماً نوشته‌ی‌علمی «راهنمای خرید هاست» را بخوانید تا با اشکال آن کاملا آشنا گردید.

مجدد تکرار میکنیم که از هر روشی برای طراحی وب سایت به کار گیری فرمائید، اولی گام گزینش هاست و دامنه میباشد. بعد، می بایست تصمیم بگیرید که کدام نحوه به درد شما میخورد.

در‌پی با این سه شیوه آشنا می‌شویم و مزایا و معایب هریک از آنان‌را نیز پژوهش می کنیم.

دلایل اهمیت طراحی وبسایت


۱۱- بایستی با‌گاز به سؤالات مهم جواب دهید
این آیتم به ویژه برای موسسات B2B درستگو میباشد. زمانی که مشتریان یا این که مخاطبان قصد دارا‌هستند طراحی سایت چیزی درباره شما بدانند و یا این که کاری با شما جاری ساختن دهند به وبسایت شما مراجعه می‌نمایند و همینطور می بایست بدانید بازدیدکنندگان سایت شما بایستی در زمان ۳ ثانیه بعد از فرود به سایت شما بتوانند به ۳ پرسش جواب دهند:

شما کی میباشید؟
چه کاری اجرا می دهید؟
چه گونه می‌اقتدار با شما تماس گرفت؟
ما در عصری معاش می کنیم که عموم به‌دنبال “هم اکنون” میباشند که بدین مضمون‌ میباشد که داده ها موردنظرشان را فورا جست و جو می‌نمایند و سایت تجارت شما بایستی فارغ از نیاز به پیمایش یا این که scroll کردن بدین سوال های جواب دهد.

۱۲- سبب ساز رقابت با پیشتاز صنعت شما می شود
در‌حالتی که تارنما شما باصرفه باشد این فرمان شدنی میباشد. ولی می بایست بدانید تجارت یا این که شرکتی که پیشرو میباشد نیز مطلقا یک شبه و فارغ از کوشش این رده را بدست نیاورده میباشد البته میتوانید با آن رقابت کرده و رده خویش را به دست آورید.

۱۳- کانال اجتماعی کفاف نمیدهد

ممکن میباشد تصور کنید زیرا یک اکانت رخ بوک یا این که اینستاگرام دارید دیگر نیازی به وبسایت وجود ندارد البته متاسفانه این نظریه صحیح وجود ندارد چون گشوده هم به یک سایت نیاز خواهید داشت. اما که به کارگیری از شبکه های عمومی برای رویش تجارت و یاری به آن اساسی و اثرگذار میباشد ولی کفایت نمیکند.


حضور در شبکه‌های‌عمومی بسیار موءثر میباشد البته سوای داشتن مقر مهم (تارنما) هیچ بهره ای ندارد
صورت بوک را در لحاظ بگیرید. عموم به نسبت سال های پیشین وقت معدود تری درین پلتفرم وقت میگذرانند (۵۰ میلیون ساعت کاهش در 1سال) و الگوریتم های جست و جوی‌بار آن با تغییرات متعددی روبرو گردیده است. همینطور این پلتفرم و هر کانال اجتماعی دیگری ممکن میباشد با تغییر تحول مقررات بدون چاره به بستن اکانت کاربری شما خواهد شد. آن وقت چه عمل خواهید کرد؟ به همین برهان بعضا وبسایت را مقر مهم بیزنس میدانند. این مقر همانند مرکزی برای گردآوری و آراسته کردن تمامی چیز میباشد. به علاوه میتوانید ترازو موءثر بودن کمپین های شبکه‌های‌عمومی خویش را ابزارهای مختلفی که وجود دارااست از روش وبسایت تحقیق فرمائید.

دلایل نیاز تجارت های خرد به وبسایت بیش خیس نیز است. از جمله با هزینه ای نادر در مشاهده کرد طیف وسیعی از اشخاص قرار می گیرید و یا این که سوای نیاز به علم فنی غامض به رقابت با بیزنس ها و کمپانی هایی میپردازید که کلیه یک سایت دارا‌هستند. به علاوه هیچوقت بسته نخواهید بود! ممکن میباشد بیزنس شما جای فیزیکی داشته باشد،‌یک دکان باشد و یا این که مواقعی از این قبیل ولی به احتمال زیاد نمی‌توانید 24 ساعت گشوده باشید. در حالتی که هم بتوانید مخارج اضافه کاری و نوروفروغ بالا میباشد البته یک وبسایت ۲۴ ساعت در چنگ مخاطبان میباشد،‌ حتی‌در آخر شب.

۱۴- هزینه و کارآیی بیشتر

به نسب طریق های سنتی تبلیغات،‌استعمال از تارنما در دراز زمان کارآیی بیشتری دارااست(چون تبلیغات شمارا جهت دار کرده و به عاقبت میرساند) و همینطور مخارج آن بسیار کمتر میباشد.

نکات تاثیر گذار در طراحی سایت


علامت و اسم تجاری ما یحتاج
ممکن میباشد فعلا کمپانی شما اسم و علامت تجاری قدرتمندی برای خویش داشته باشد.ولی در شرایطی‌که طراحی سایت نشانه و نامی تجاری ندارید ، کمپانی طراح تارنما تان می بایست نماد و نامی تجاری برای شما پباده سازی نماید و آن را در تارنما شما قرار دهد.
یک اسم تجاری عالی ، در شرایطی‌که به صدق استعمال شود، شم یقین را در مشتریان بوجود میاورد ، و این اعتقادوباور رابه آنان میدهد که شما یک شخص تماما حرفه‌ای میباشید.
شم آشنایی ، اتکا را به وجود می‌آورد. همگی ما به صورت ناخود باخبر بیشتر به عده ای باور میکنیم که تا قبل از این آن ها را چشم باشیم. اسم تجاری شناخته گردیده نیز به همین شکل میباشد. در حالتی که شما یک دکان با نشانه تجاری شناخته گردیده ای داشته باشید، به راحتی می‌توانید محصول ها خویش را به طور آنلاین به فروش برسانید. مشتریان به سایتی که نامی شناخته گردیده داشته باشد بیشتر اعتقاد می نمایند.
شما می بایست از اسم تجاری خویش در کلیه قسمتها مانند، سربرگ، اطلاع رسانی ها و غیره به کارگیری فرمائید. در‌حالتی که مشتریان نشانه تجاری شما‌را پیش از این چشم باشند، مطمئنا بیشتر به شما اعتقاد و باور خواهند کرد.






۶- محتوا: متن وتصاویر
محتوا مهم‌ترین نصیب یک وب سایت میباشد
نخستین اینکه مشتریان بدانند که در وب سایت شما به‌دنبال چه چیزی می باشند و در واقع شما با ساخت محتوا به آن‌ها احترام نهاده اید و داده ها مفیدی را در مشت آنان قرار داده اید که‌این زمینه برای مخاطبان شما بسیار پر ارزش میباشد و دیگر اینکه شما نیز این یقین را پیدا نمایید که موتورهای کاوش گر شایسته ترین کاوش را در وبسایت شما ایفا می‌دهند.معمولا اشخاص ترجیح میدهند که برای پس انداز بیشتر ، خودشان مطالب اینترنت سایتشان را مهیا نمایند. البته همان گونه که تا قبل از این اشاره شد، محتوا مهم‌ترین نصیب یک وبسایت میباشد که در دراز مقطع درآمد بیشتری برای شما ساخت‌و‌ساز می نماید.
برخی اشخاص میباشند که به نیکی می نویسند. البته عنایت به کار گیری از لغت ها کلیدی، کلمه ها کلیدی و غیره ، لزوم این فرمان را میرساند که کتابت مطالب یک تارنما، خویش یک هنر میباشد.
عنایت به کارگیری از تصاویر نیز نباید دستکم گرفته گردد.وبسایت مانند یک رسانه تصویری میباشد که تفاوت تصاویر بهتر و ماهر با تصاویر بد نباید دست‌کم گرفته خواهد شد.






۷- آیا قادرید که زمانتان را به سایتتان تخصیص دهید؟
وب سایت یک ابزار بازاریابی میباشد. ولی صرفا وقتی تحت عنوان یک ابزار فعالیت می نماید که شما به صورت مداوم از آن به کارگیری فرمایید.
ممکن میباشد شما شایسته ترین تارنما عالم را پباده سازی کرده باشید، ولی در صورتی‌که مجال خویش را به آن تخصیص ندهید، مسلما به اهدافتان نیز نخواهید رسید.
شما بایستی مطالب را آپ تو دیت رسانی نمائید، سریعا به ایمیلها و سوال های جواب دهید و به پندار توسعه وبسایت خویش به طور آنلاین و آفلاین باشید. رعایت کلیه این نکات منجر توفیق تارنما شما گردد.
شما می بایست برای تارنما خویش کارمندی استخدام فرمائید تا به سوالهای جواب گوید، سفارشات را بگیرد و به مشتریان خدمت دهد. رعایت همه مورد ها فوق سبب گسترش شغل شما و صرفه جویی در وقتتان گردد.