بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت چیست؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت چیست؟


برای گزینش شایسته ترین گویش نرم‌افزار نویسی برای طراحی وب، خوب میباشد آغاز با گویش‌های متفاوت آشنا طراحی سایت گردید و داده ها دقیقی استحصال نمایید تا شل‌خیس تصمیم بگیرید. ما درین نوشته‌علمی، تلاش کرده‌ایم به مقایسه‌ی گویش‌های نرم افزار نویسی پایین اینترنت بپردازیم و آنان را از جوانب گوناگون پژوهش کنیم.

ولی بدین نکته اعتنا فرمایید که هر لهجه می تواند مزایا، معایب و کاربرد خویش را داشته باشد. مثلا زبانی برای انواعی از پروژه‌ها، شایسته ترین مورد باشد اما در حالت دیگر مطلوب برای آن شغل نباشد. پس گزینش شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی در دنیای کد، فعالیت صحت وجود ندارد. شما بایستی با اعتنا به غرض خویش، مطلوب‌ترین گویش را برای خودتان گزینش فرمایید.


رسیدگی ساختار اینترنت‌وب سایت‌ها
ساختار کدهای وبسایت از دو نصیب front-end (قسمت سمت مخاطب) و back-end (نصیب سمت سرور) تشکیل میگردند. قسمت سمت استفاده کننده، به عبارتی ظواهر تارنما میباشد که با لهجه‌های html ،css ،javascript و… پباده سازی گردیده‌است و این نصیب تنهاً یک ورقه‌ی استاتیک میباشد.

ولی کد سمت سرور وظیفه‌ی پردازش، محاسبات و ایفا عملیات متعدد روی داده‌ها را بر عهده داراست. برای پر‌نور‌خیس شدن زمینه به‌این نمونه اعتنا نمایید. در سایتی دکمه‌ای به عنوان “نام نویسی” جای دارد. ظواهر این دکمه، محل قرارگیری آن و.. به وسیله کدهای سمت استفاده کننده پباده سازی میشوند. ولی بخشی که صحت داده ها ورودی را نظارت نماید و در مقر داده ذخیره نماید، جزو کدهای سمت سرور میباشد.

از‌آن‌جا‌که لهجه‌های سمت مخاطب محصور می باشند و مکان شک و تردید باقی نمی‌ماند، ما در‌این نوشته‌ی علمی به پژوهش دوست داستنی‌ترین گویش‌های نرم‌افزار نویسی سمت سرور می پردازیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.