آرشیو اسفند ماه 1401

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

چرا داشتن وب سایت برای کسب و کار شما اهمیت دارد؟

از سایر نکاتی که مداقه پیاده سازی یک وبسایت بهتر را معین می نماید، این می باشد که به کمپانی شما نرخ رجوع سرمایه مثبتی می‌دهد. زمانی که شما استارت به فروش و ارائه سرویس ها می کنید، هزینه هایی را بابت آن پرداخت خواهید کرد که بخشی از این هزینه ها نیز، صرف تبلیغات شود. اکنون شما با هزینه ای کمتر و نخستین، تارنما خویش را خواهید داشت و بوسیله طراحی سایت در مشهد آن، فروش و ارائه سرویس ها خویش را سوا محدوده فرصت و جای چند موازی کرده و در سود، نسبت به مخارج اولیه بسیار تحت، فروش بسیار بالایی خواهید داشت.

این فرمان سبب ساز می گردد که نرخ رجوع و برگشت سرمایه شما با ریسک بسیار پایین، مدام مثبت بوده و منفعت خیر داشته باشید.

۶. یک توشه ساخت سایت و برای مدام
یکی‌از از دیگر از مزیت های فوق العاده ساخت سایت، این میباشد که زمانی شما یک توشه، روی آن سپرده گذاری میکنید، تا ابد برای شما باقی مانده و به عمل خویش ادامه خواهد داد. کدام طریق بازاریابی را میشناسید که با یک توشه مبادرت، مدام باقی بماند و برای شما سودآور باشد؟

هنگامی که شما روی طرق متعدد بازاریابی و تبلیغات سپرده گذاری می‌کنید، مانند اطلاع رسانی خبر نامه، بیلبورد و… با یک توشه هزینه، یک بهره مشخص اخذ خواهید کرد و پس از زمانی معلوم، مجموع می گردد. اکنون در حالتی که در این سپرده گذاری، سود مطلوبی اخذ نکنید، هزینه متعددی پرداخته اید که گشوده نخواهد گشت و از طرفی، تبلیغات نیز تمام گردیده و از در میان رفته میباشد! به عبارت دیگر، نرخ برگشت سرمایه شما منفی بوده و کمپانی متحمل ضرر و زیان شد‌ه‌است!

اما اهمیت پیاده سازی یک تارنما حرفه‌ای آن جایی معلوم می گردد که شما با یک توشه هزینه، یک بستر بازاریابی دائمی برای خویش خواهید داشت که بوسیله آن، در هر وقتی میتوانید بازاریابی فرمایید و نرخ رجوع سرمایه خویش را به سمت مثبت تغییر‌و تحول دهید!با در دست داشتن یک وبسایت، این قابلیت وجود دارد که هرکسی در هرجای عالم، محصول ها یا این که سرویس ها شمارا کاوش، پیدا و خریداری نماید. با قابلیت فروش آنلاین یا این که ارائه سرویس ها مجازی مانند ویدیو و… در تارنما، همه اشخاص فقیه مشتریان بالقوه طراحی سایت شما خواهند بود!

۸. مقر داده قوی و دسترسی سهل
یکی از از دیگر از دلایل مداقه ساخت وب سایت، ساخت‌و‌ساز یک مقر داده ها و داده های توانمند برای تمامی داده ها تجارت شما و همینطور، ساخت یک سیستم خوب برای کارها داخلی کمپانی برای شما و نیروی کار شما میباشد. به نحوی که میتوانید یک دسته بی نقص و مستمر از تولید ها، خدمات و سرویس ها خویش در مسئله کاریتان ایجاد کرد فرمایید و آن را مدیر، اصلاح، به روز رسانی و حذف یا این که اضافه کنید.

هاست (Host) چیست؟


همانگونه که گفتیم با استعمال از گویش‌های اپ‌نویسی نصیب‌های داینامیک وبسایت را ساخت و ساز می کنیم، اکنون احتیاج داریم تا داده ها وارداتی در وب سایت را به سیرتکامل‌ای ذخیره کنیم که در آتی طراحی سایت در مشهد به آنها دسترسی داشته باشیم، برای این فرمان خلال لهجه نرم‌افزار‌نویسی بایستی یک مقر‌داده (Database) نیز برای وب سایت خویش تولید کنیم.کلمه و واژه‌ی سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای با صرفه‌سازی وب سایت برای موتورهای کاوش میباشد، تمامی‌ی ما برای یافتن کلمه ها متبوع خویش از موتورهای جستجویی مانند گوگل یا این که بینگ استعمال میکنیم، واقعیت قصه این‌میباشد که موتورهای کاوش صرفا یک ربات می‌باشند خیر یک آدم، بدین ترتیب می بایست با استعمال از اصول خاصی محتوای وبسایتمان را برای آن ها قابل درک کنیم و تلاش کنیم با استعمال از تکنیک‌های متفاوت در بالا حاصل کاوش قرار بگیریم.

شما تحت عنوان طراح و نرم‌افزار‌نویس یک سایت می بایست به سیرتکامل‌ای از تگ‌های HTML و بقیه مفاد به کارگیری نمائید که محتوای وب سایت برای موتورهای کاوش قابل ادراک باشد، در شکل میل میتوانید با یک جستجوی بی آلایش داده ها بیشتری دراین مورد به‌دست آورید (عبارت On-Page بهینه سازی را کاوش فرمائید)

پیاده سازی برخورد‌گرا (Responsive) چیست؟
تا یکسری سال پیش تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها محصل نشده بودند و اشخاص صرفا با به کار گیری از کامپیوترهایشان به گشت و گذار در وب می‌پرداختند، ولی امروزه وسعت عظیمی از بازدیدکننگان یک تارنما از تلفن‌های همراهشان به گذر زمان وب میپردازند.

براین اساس سایت شما می بایست به‌سیرتکامل‌ای پیاده سازی خواهد شد که مخاطب به راحتی کارکشته به مشاهده‌ی محتوا در دستگاه‌هایی با برگه‌اکران خرد‌خیس نیز باشد، یکی‌از منش‌هایی که میتوانید این طراحی سایت خصوصیت را در صفحه های وب سایت خویش قابلیت و امکان‌پذیر نمائید استعمال از ساخت وب سایت ریسپانسیو یا این که واکنشگرا میباشد.

در‌این تکنیک صفحه های اینترنت به تناسب سایز نمایشگر دستگاه تغییر‌و تحول صورت می دهند و به سیرتکامل‌ای اکران داده میگردند که محتوای وب سایت به نیکی قابل مشاهده و استعمال خواهد بود.

اهمیت مدلسازی سه بعدی در طراحی سایت


هوم پیج راس اساسی سایت شماست و مثل رخ یک برند است. هوم پیج شما به بازدیدکنندگان تارنما کمک می‌کند تا به بخشها متفاوت سایت دسترسی داشته باشند. هوم پیج همچنین مثل یک تونل ارتباطی طراحی سایت در مشهد می باشد، یعنی مثل یک تونل، مشتری را از ورقه اساسی تارنما به شما می‌رساند. اینجاست که التفات طراحی مشخص و معلوم می گردد. هوم پیج می تواند فرم های مختلفی داشته باشد البته هنگام طراحی باید یادتان باشد که مقصود اساسی آن هدایت و راهنمایی بازدیدکننده سایت می باشد.

نوع استحصال‌وکارتان را مشخص فرمائید و صادقانه مزایای کارتان را بگویید و توضیح دهید که چرا متاع یا خدمات شما نسبت به رقبایتان برتری داراست. ساختار کلی سایت را روی هوم پیج پیاده نمائید. برای برندتان رنگ‌آمیزی متناسب انتخاب فرمایید. همچنین لوگوی برندتان و عکس‌های هوم پیج باید مربوط به دستیابی و کارتان و متناسب با آن باشند. عکس هوم پیج نوع بیزینس شمارا بیان می‌کند پس صفحه مهم با عکس‌ها و متن‌های داخلش باید داستانی در زمینه‌ی شما به بازدید کننده بگوید.

وب‌سایت Matcha Kari یک مثال عالی برای وب‌سایت از نوع هوم پیج هست. به نوار هدایت (Navigation) در بالای صفحه این وب‌سایت دقت نمائید که به چه شکل به شما کمک می‌کند که هر چیز را در کدام قسمت سایت پیدا نمائید. کاغذ اساسی به‌عنوان آغاز تونل ارتباطی مشتری می باشد؛ بازدیدکننده قادر است به‌عنوان‌مثال عضو وبسایت شود یا درخصوص تولیدها سایت فیلمی ببیند.

2. وب‌وبسایت‌های خبر نامه (Magazine websites)
یک وب‌سایت خبر نامه که گاها به آن وبزین (Webzines) هم میگویند شامل مقالات، عکس‌ها و ویدیوهای اطلاعاتی و آموزشی می‌باشد. طی بیست سال اخیر صنعت مجله از نسخه‌های فقط چاپی به نسخه‌های بلندمرتبه دیجیتالی رسیده می باشد. این نوع از وب‌سایت برای وب‌سایت‌های آموزشی مناسب است، مخصوصا سایت هایی که انتشارات دانش گاه‌ها و سازمان‌ها را چاپ طراحی سایت می‌کنند. اگر تصمیم به ایجاد کرد وب‌وب سایت مجله گرفتید، با تولید یک فریم ورک پایه‌ای استارت نمائید (کادر ورک یک نوع چارچوب نرم افزاری و نقشه نرم افزار نویسی هست). بازدیدکننده‌ها باید در هر موقع که به سایت راز می‌زنند، همان پیکربندی و پوسته همیشگی را ببینند و هر نوشته‌علمی نیز باید همان پیکربندی را داشته باشد. صرفا طراحی کلی سایتتان را طوری تهیه نمایید که نسبت به سایزهای مختلف تغییرات فاحشی نداشته باشد به‌طوری‌که سایتتان هم در دسکتاپ و هم درگوشی‌های هوشمند به‌آسانی قابل‌قرائت باشد و پیکربندی به هم نخورد.

وب سایت Urban Omnibus یک وب‌وبسایت خبرنامه است که پیکربندی آن خیلی سنتی و بی آلایش می‌باشد. مشاجره داغ هرروز را در‌این وب سایت با یک بنر بزرگ و یک قاب نشان میدهند که باطن آن نکات اساسی را در امر آن نوشته‌ی‌علمی یا مسئله بیان می‌کند. ذیل آن بنر هم برای هر ستون یا آیتم از مجله کادرهایی همدم با عکس، عنوان و یک خلاصه وجود دارند که خواننده را موعظه می‌کنند که از خواندن هر مقاله به چه نکاتی می رسد.

3. وب‌سایت E-commerce یا تجارت الکترونیک
وب‌سایت تجارت الکترونیک یک نوع فروشگاه آنلاین می باشد که مردم می‌توانند از طریق آن خدمات یا محصولات کمپانی شما را تهیه کنند. یک وب‌تارنما تجارتی کار کشته بایستی ویژگی‌هایی از قبیل جستجوی ریلکس تولید ها، امکان فیلتر کردن محصول ها به جایگاه‌های متفاوت و هایلایت کردن فروش‌های ویژه را داشته باشد. یک روش ریلکس برای شروع، به کار گیری از پلتفرم های بیزنس الکترونیک مثل Shopify یا Squarespace می باشد. تیمتان به‌راحتی میتواند به‌صورت آنلاین انبار و لیست محصولات نو را به روز کند. علاوه بر آن، چون سیستم به هم متصل هست (Interconnected) فروش‌ها، ارسال محصولات و بازاریابی‌ها مبتنی بر نیاز بازار و تقاضا برآورد می گردند. در مورد ساخت سایت هم، پلتفرم های کسب و کار الکترونیک قالب‌های بسیار متنوعی دارند که نسبتاً نیاز هر دستیابی‌وکاری را براورده می‌کنند.

آیا خودمان می‌توانیم سئو را یاد بگیریم؟



شما همچنین می توانید همت مجموعه ی ویژگی های اصلی را در اکثر سیستم های عامل CMS بسط دهید. در وردپرس معنی و مفهوم و افزونه های اکثری وجود داراست که بخش اعظمی از آن‌ها طراحی سایت در مشهد برای بارگیری بدون پول هستند.

در وردپرس همچنین افزونه ها و تم های اولیه ای وجود دارا هستند که ویژگی های بیشتری را در کنار پناه خوب و بروزرسانی منظم (در بیشتر موارد) ارائه می دهند. مثلا StudioPress تیم ای از تم ها را ارائه می‌دهد که هرکدام گرانبها های نسبتاً کم، یک ظاهر منحصربه‌فرد برای وبسایت شما ارائه می‌دهند.

هدف وردپرس اینست که فارغ از توجه به دانش فنی شما، تمامی موارد لازم برای طراحی یک سایت را در اختیار شما قرار دهد. اینگونه کاربران مختلفی به‌این پلت فرم متکی بودن می کنند و اشکال مختلفی از وبسایت ها باطن آن ساخته می شود.

در حقیقت وردپرس یک سیستم مدیر محتواء سازمانی محسوب می شود و بسیاری از تارنما های تجاری از آن به کار گیری می کنند. این امر به دلیل ماهیت قابل گسترش و به شدت قابل تنظیم وردپرس هم پا با اجتماع بلندمرتبه و تعداد زیاد گزینه های میزبانی و کیفیت عالی هست.

چارچوب php چیست؟
برای فهم اینکه چارچوب php چیست، به طور ایده آل به دانش کار در مورد کد نویسی نیاز دارید. php خود یک زبان نرم افزار نویسی می باشد که به شما امداد می کند وبسایت ها، اپلیکیشن ها و سایر ابزار ها را ساخت‌و‌ساز کنید. Php در حقیقت طراحی سایت یک زبان می‌باشد که وردپرس را قدرت میبخشد. بنابراین یک آیتم خیلی مناسب برای طراحی سایت هست.

روی هم رفته php یک چارچوب انعطاف پذیر می باشد که برای طراحی وب سایت به کار گیری میشود و یکسری موادتشکیل دهنده موردنیاز را ارائه می‌دهد. برای شغل با php مهارت اپ نویسی و بودجه مایحتاج برای پروسه گسترش فعالیت ما یحتاج می باشد.

CMS در مقابل چارچوب
در‌این نصیب می خواهیم ببینیم چارچوب php و پلت فرم وردپرس چقدر با هم تفاوت دارا‌هستند:

امنیت
امنیت مسئله بسیار مهمی هست. عدم امنیت یک وبسایت سبب ساز از دست دادن اطلاعات اصلی و حساس می شود که قادر است خطاها مالی و حقوقی زیادی را به یاور داشته باشد.

در وردپرس امنیت را می توان به طور سلسله مراتبی تشکیل داد و به همین جهت وردپرس پاره ای امن تر از php به لحاظ می رسد. اگرچه php یک راه حل سطح زیر تر هست، شما می‌توانید هر نوع همت امنیتی را با به کار گیری از php به وبسایت خود اضافه فرمائید.

انعطاف پذیری
انعطاف پذیری یک دلواپسی اول نیست. به خصوص در صورتی‌که یک ایده مشخص از غرض وبسایت خود داشته باشید. اگرچه، شما می‌توانید بسیاری از سرویس های شخص ثالث را در سایت خود به خصوص چنانچه وبسایت تجاری می سازید، داشته باشید. مثلا، فرایند سفارش، پلت فرم های بازاریابی و بسیاری از ابزار ها و ویژگی های دیگر می توانند با گزینش شما به صورت یک دست به به وب سایت شما اضافه شوند.

سیستم مدیریت محتوا معمولاً گزینه های زیادی را توصیه می‌دهد و این گزینه به خصوص درخصوص وردپرس صدق می کند. اگرچه واحد سنجش سازگاری برای تقاضاهای خاص، در وردپرس نسبت به php کمتر هست. یک چارچوب، انطاف پذیری بیشتری نسبت به پلت فرم دارد و این بخاطر معماری سطح تحت آن میباشد.

چرا داشتن وبسایت اهمیت دارد؟

فرض فرمائید یک فروشگاه در یک شهر اقدام به حراج کردن بخشی از تولید ها خود کند. حتماً سایر مشتریان در سایر شهر نه تنها از این حراجی با خبر نمی‌شوند بلکه قابلیت و امکان مشاهده کالا و خرید را نخواهند داشت. اما طراحی سایت در مشهد در یک فروشگاه اینترنتی، محدودیت جغرافیایی معنایی ندارد. هر شخصی از هر کجای عالم می تواند از طریق وب‌وبسایت توصیه خود را ثبت و پرداخت و از طریق خدمات پست آن را دریافت کند.به طبعً تبلیغات در دنیای اینترنت شل و ول‌تر، پربازده‌تر و سریع‌تر خواهد بود. همچنین با استفاده از خدمات گوگل ادز و بهینه سازی تارنما می‌توان به استخراج‌وکار اینترنتی رونق بیشتری داد.

حالا با یک طراحی مناسب و همچنین یک گرافیک بهتر می‌توان متکی بودن مشتریان را جلب کرد تا سفارشات خود را ثبت و اقدام به خرید نمایند.

در کنار موارد نام برده و صدها ادله دیگر که قادر است داشتن یک وب‌سایت را الزامی قلمداد کند می بایست توجه داشت که خواسته از وب‌وبسایت، سایتی همخوانی با استانداردهای مو جود بوده که مشمول یک طراحی استاندارد، گرافیک مناسب، کدنویسی‌های صحیح و همچنین محتوای مناسب باشد و بتواند دیده و شناخته گردد. مسلماً صاحبان استحصال‌وکار باید به کیفیت مطالب و ساخت محتوای تولید شده رسیدگی کافی داشته باشند و مطالب قبل از انتشار به صورت دقیق تحقیق شوند. تصاویر استفاده شده در یک وب‌سایت می بایست دارای کیفیت مناسب باشد و مشتری را به خود جذب کند.

در کنار همه این موردها باید سرعت بار گذاری وبسایت نیز مناسب باشد تا مشتری برای مشاهده صفحه ها گوناگون نیاز به صرف زمان زیادی نداشته باشد. می بایست در نظر داشت که برای داشتن سرعت بالا در بارگذاری صفحات به یک طراح وب سایت مجرب نیاز دارید تا در قسمت کدنویسی با رعایت استانداردها به بارگذاری هرچه بهتر صفحات کمک کند. همچنین تهیه و تنظیم یک هاست مناسب از یک شرکت معتبر نیز می تواند در کیفیت سرعت بارگذاری موثر باشد.اهمیت کیفیت در طراحی وب سایت
محتوای کیفیت خوب، عاملی کلیدی در ساخت وب سایت در جهت ایجاد  طراحی سایت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان تارنما می باشد. همین تعاملات برهان برندسازی، معرفی بهتر خدمات و یا خرید محصولات می‌گردد. برآورد نیاز مشتریان در ساخت وب سایت شرکتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. وب سایت شما بایستی شم پشت گرمی و اعتقادوباور را در بازدیدکنندگان ساخت کند و ضمن ارائه یک تجربه کاربری (UX) مناسب، ویژگی‌های مهم برند تجاری شما را نیز نمایش دهد. تحقیقات نشانه داده هست ویژگی‌های منفی در ساخت وب سایت موجب می شود مشتریان بخش اعظمی از دست بروند.

کاهش هزینه‌ها با طراحی وب سایت شرکتی
طراحی یک وب‌تارنما حرفه‌ای یار و همدم با یک ماژول مراحل ساز یا اتوماسیون ساز قادر است هزینه تعداد نیروی کار، اجاره فضای کاری تعالی‌تر، مالیات بیشتر و هزینه‌های خدمات را کاهش دهد. شما می توانید با طراحی پورتال به طور مستقیم هزینه‌های اضافی را کسر کنید درعین‌اینک مشتریان خود را راضی و فروش خود را ارتقاء دهید.

مراحل طراحی و توسعه وبسایت چیست؟


داشتن یک وب سایت را می‌توان از موثرترین رویکرد‌ها برای شناخته شدن یک برند دانست. در واقع وب سایت شما پلتفرمی برای معرفی شما به مشتریان هست تا درک آن‌ها از تجارت شما افزایش یابد. فارغ از وب سایت، تجارت شما عملاً برای افراد نامرئی خواهد بود. بنابراین در صورتی درپی شناخته شدن می باشید، هرچه سریع‌تر وب سایت خود را راه اندازی فرمایید. برای توصیه ساخت طراحی سایت در مشهد وب سایت نیز می‌توانید با خیال و خاطر راحت، پروژه خود را به فریلنسرهای پونیشا بسپارید که از صفر تا صد آن را برایتان فعال سازی کنند.

صرفه جویی در طی
یکی‌از مجال برترین کارها در مدیر یک کسب و کار، برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه می باشد. با داشتن یک سایت، شما می‌توانید ضمن تعامل بیشتر با آنها، به راحتی به سوال ها رایج و تکرار شونده پاسخ دهید و فرصت خود را به بهترین شکل مدیر کنید.یک طراح سایت، در واقع باید طراحی و چیدمان صفحات تارنما را ایفا دهد. خلال این در حالتی‌که در طول مجال سایت آپ تو دیت رسانی احتیاج داشته باشد، باید از طراحان یاری گرفت. فردی که به عنوان یک طراح تارنما حرفه‌ای شناخته می‌گردد، علاوه بر آگاهی از علوم تخصصی فنی در این مورد، بایستی خلاقیت بالایی داشته باشد تا بتواند متناسب با بروزرسانی‌های این حوزه، به فعالیت خود ادامه دهد.

مثلا وظایف طراح سایت می‌توان موردها زیر را نام توفیق:

به‌ نه درخواست‌های کارفرما را درک کند
درباره خدمات و ویژگی‌هایی که میتواند ارائه دهد و همچنین هزینه‌ها کلام کند
طرح اول را به مشتری نشانه دهد و در صورت درخواست مشتری، آن را تغییر تحول دهد
از تلاش سایت بعداز بار گذاری آن بر روی هاست مطمئن شود
تا بازه زمانی معینی بعداز ارائه طرح، حفاظت داشته باشد
نکته‌ای که حائز اهمیت هست، این می باشد که نقش طراحان با پیشرفت دهندگان وب متعدد می باشد. بسط دهندگان وب عده ای هستند که که با کدنویسی طرح‌های صورت گرفته به وسیله طراح وبسایت را به یک سایت حقیقی تبدیل می‌کنند. فعالیت‌های بسط دهندگان در دو بخش بک اند و فرانت اند تیم بندی می گردند. اگرچه این دو قسمت متفاوتند، ولی به گونه‌ای تکمیل کننده یکدیگرند. شما می‌توانید برای دستیابی اطلاعات بیشتر دراین باره، مقالات بک اند چیست و فرانت اند چیست را مطالعه فرمائید.

انواع ساخت وب سایت کدامند؟
وقتی که نوبت به طراحی سایت می رسد، علاوه بر مباحث زیبایی شناسی، طراحی با صرفه به گونه‌ای که کاربر بتواند تعامل خیر با سایت داشته باشد نیز اساسی است. یک تارنما را تصور کنید طراحی زیبایی داراست طراحی سایت  اما در جذب استفاده کننده چندان غالب نیست. به لحاظ شما این کاربردی می باشد؟ طراحی و ساخت سایت از دید فنی به دو شکل ایفا میگیرد:

وب سایت های استاتیک
سایت‌های استاتیک با به کار گیری از کدنویسی با زبان‌های نرم‌افزار‌نویسی فراهم می‌شوند و معمولاً طراحی آنان ارزان‌تر آحاد میگردد. برای طراحی این تارنما‌ها، کد HTML و CSS به فعالیت برده میگردد و این کدها در یک سرور ذخیره میشوند. درین نوع از سایت‌ها باید برای آپ دیت رسانی، به دانش ساخت وب سایت مسلط بود. این یعنی برای ایجاد کوچکترین طرح در سایت می بایست از یک طراح وبسایت کمک گرفت. برای اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم بخوانید: HTML چیست؟

مهم ترین کاربرد وبسایت‌های استاتیک برای وبسایت‌های شخصی می باشد که نیازی به تغییر‌و تحول محتوا در بلندمدت ندارند.

وبسایت های داینامیک
یک سایت داینامیک یا پویا، سایتی می‌باشد که مدیر محتوا می‌تواند بدون نیاز به داشتن دانش ساخت سایت، محتوای آن را آپ تو دیت کند. این وبسایت‌ها معمولاً با اشکال پنل‌های مدیریت محتوا طراحی می‌شوند و به دلیل پویایی و آپ دیت بودن، جایگاه بهتری در موتورهای جستجو استحصال می‌کنند. در وبسایت داینامیک با دقت به اینکه رئیس در یک پنل مشخص اجرا میگردد، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور، امکان رئیس هم‌زمان یک سری نفر وجود دارااست. طراحی و ساخت وب سایت‌های داینامیک بر مردم پرهزینه‌تر می باشد البته پشتیبانی و نگهداری از آن‌ها نسبت به سایت‌های استاتیک ارزان‌تر هست.

۴ گام راحت برای طراحی وب سایت
همانگونه که گفتیم، فرایند ساخت سایت، چیزی بیشتر از جلوه‌های زیبایی شناسی می باشد. به این مضمون‌ که در طراحی یک تارنما خوب کلیه تمرکز نباید بر روی زیبایی وبسایت باشد بلکه صفحه آرایی تارنما بایستی به گونه‌ای باشد که علاوه بر جلب دقت کاربر و تشکیل داد یک تجارب کاربری (UX) خوب، با استراتژی تجارت شما همسو باشد و برند و مال شما را به بهترین شکل به استفاده کننده نمایش دهد. ولی این وضعیت چه‌گونه آماده می شود؟

المنتور چیست و چه کاربردهایی دارد؟


این نکته حائض اهمیت را هم یاد‌آوری کنیم که قابلیت و امکان های تازه وردپرس، مضمون‌ پیاده سازی منحصربه‌فرد را مبتلا تحول نموده است. این تجهیزات و امکان های نو، معنا پیاده سازی منحصر را به «منحصر به فرد سازی صفحه ها» متفاوت طراحی سایت در مشهد تارنما با به کارگیری از ارکان گرافیکی سیستم تغییر‌و تحول داده و همین فرمان منجر گردیده است که وبسایت هایی با پیاده سازی های قشنگ از دید گرافیکی و کاربری به وجود بیایند.

تفاوت در بین وردپرس و وب سایت منحصربه‌فرد چیست؟
برای پی بردن تفاوت در بین وردپرس و تارنما مخصوص آغاز می بایست تمجید هرمورد را دقیقا ذکر کنیم. بعداز پر‌نور شدن معنای هریک از این عنوان ها، می‌توانیم مشخصات و امکان های هرمورد از آن‌ها را ادراک کنیم.

وب سایت منحصر چیست؟
خواسته از وبسایت منحصر به فرد سایتی میباشد که به وسیله یک اپلیکیشن نویس یا این که یک کمپانی، منحصرا برای یک پیشنهاد دهنده پیاده سازی گردیده باشد. این وبسایت منحصر ممکن میباشد با استعمال از لهجه های اپ نویسی مختلفی نرم‌افزار نویسی گردد، لهجه هایی مانند php، asp.net، جاوا اسکریپت و … .

وبسایت‌ منحصر به فرد با به کار گیری از لهجه های نرم‌افزار نویسی پیاده سازی می گردد و کد وب سایت نیز صرفا در دست فرد یا این که کمپانی خالق میباشد. هم اینگونه ساختار وب سایت از آغاز تا پایان، از کدها تا گرافیک و پوسته، منحصربه‌فرد میباشد و برای یک مشتری خاص پیاده سازی می گردد.

مزایای وب سایت منحصر
– قابلیت و امکان اضافه کردن خصوصیت های خاص

– فردی سازی عظیم و کلان

– گرافیک منحصر

– سرعت بالا

معایب وب سایت منحصر
۱- هزینه پیاده سازی زیاد

۲- مجال زیاد

۳- هزینه پناه بالا

۴- چه تضمینی وجود داراست که تارنما منحصر به فرد که بوسیله یک دسته طراحی سایت ساخت گردیده از حیث بهینه سازی قابل رقابت با وردپرس باشد.

۵- آیا شرکتی که ادعای وب سایت منحصر به فرد داراست توانگری بهبود، افزایش و توسعه و گسترش تجهیزات وب سایت به هر واحد سنجش که شما نیاز دارید را دارااست؟

۶- در شکل نارضایتی، قابلیت تغییر تحول کمپانی دفاع دهنده وجود نخواهد داشت.

وردپرس چیست؟
وردپرس WordPress یک نرم‌افزار متن گشوده یا این که منبع گشوده (open source) میباشد که می اقتدار با به کارگیری از آن اشکال وبسایت، وب لاگ یا این که نرم افزار را پیاده سازی و فعال‌ساز‌ی نمود. وردپرس یک سیستم رئیس محتوا (CMS) و دوستداشتنی ترین و پرکاربردترین آن‌ها میباشد.

مزایای ساخت سایت با وردپرس
– سرعت بالا در ساخت وب سایت

– سازش با موتورهای جست‌ و جو

– پوسته های مختلف و تنوع گرافیکی

– گستردگی و در دسترس بودن

– هزینه کمتر

– کاربری راحت

– امنیت بالا

ساخت وب سایت؛ وردپرس یا این که منحصر به فرد، کدام عالی میباشد؟
برای این که بتوان در میان طراحی وب با وردپرس و ساخت سایت منحصر، یک مورد را تعیین کرد، بایستی سه فاکتور اصلی را در لحاظ گرفت. این سه فاکتور عباتند از:

۱- نیاز
بایستی ملاحظه کنید میخواهید تارنما‌ چه نیازهایی را برطرف نماید. توقعاتی را که از تارنما خویش دارید بدون نقص و ظریف فهرست نمائید.

۲- میزان دارایی
با پژوهش ظریف، میزان دارایی ای را که در حیث دارید برای ساخت وب سایت تخصیص دهید معلوم نمایید. تارنما های منحصر به فرد مخارج بالاتری دارا هستند.

۳- بعدی
تا چه حد قصد دارید وبسایت خویش را پیشرفت دهید؟ تعداد یوزرها وبسایت نسبتاً چقدر خواهد بود؟ سایتی که پیاده سازی میگردد بایستی پاسخگوی نیازهای آجل شما نیز باشد یا این که قابلیت و امکان ارتقا برای آن در حیث گرفته گردیده باشد.وبسایت Wappalyzer یکی دارای اعتبار‌ترین مراجع در موضوع تحقیق و بررسی قاب‌ ورک ها و CMS‌های مهیا میباشد. همانطور که در تصویر می‌بینید سیستم رئیس محتوای وردپرس با اختلاف بسیار بالایی در جایگاه نخستین قرار گرفته میباشد. اکثر اوقات شایسته ترین وبسایت های اهل ایران و فرنگی نیز با استعمال از وردپرس تشکیل‌شده اند.

تفاوت شرکت طراحی وب و دیجیتال مارکتینگ


در هرصورت هر محتوایی که در جهت بازاریابی محتوای سایت ساخت و ساز می‌کنید چه متن باشد و چه عکس و چه فیلمی آموزنده ما یحتاج است فاکتورهای مربوط به سئو سایت نیز در آن در لحاظ گرفته طراحی سایت در مشهد  شود.اینگونه در واقع با یک تیر دو نشان زده اید.هرچند بازاریابی محتوا حوزه کلان تری را شامل می‌گردد و تمرکز اصلی آن دریافت مرتبه در موتورهای ج  ستجو (بهینه سازی) نیست اما از طریق محتوای مناسب می توان به این مقصود نیز دست یافت.

مسئله اساسی در اینجا یافتن نقطه تعادل فی مابین این دو استراتژی می باشد. این که چه مقدار به بازاریابی محتوا بها داده شود و چه مقدار اهداف seo هنگام تشکیل داد محتوا در حیث گرفته گردد امری است که در هر تجارت متفاوت می‌باشد و گاهی نیاز به کمی کارایی و خطا داراست.

در حالتی که بیشتر علاقه دارید که بازدیدکننده بیشتری جذب نمایید ، آن موقع باید seo و مباحث seo را حق اولویت اول خود در ساخت محتوا قرار دهید ، البته در‌حالتی که دغدغه اصلی شما ایجاد اعتبار و شهرت به یاد ماندنی و تبدیل سریع بازدیدکننده به مشتری می‌باشد ، تکنیک های بازاریابی محتوا یاری بیشتری به شما خواهد نمود ولی در نهایت کلید موفقیت تجارت شما تشکیل داد یک تعادل منطقی و درست در بین بازاریابی محتوا و بهینه سازی خواهد بود. سئو سایت بازدید کننده بیشتری به وب سایت جذب می کند و بازاریابی محتوا نیز به تبدیل این بازدیدکنندگان به مشتری امداد خواهد نمود و همین نکته به ظاهر کوچک رمز موفقیت اکثری از وب سایت ها محسوب می شود. مجموع عملکرد شما برای ساخت وب سایت در سکو بندی در گوگل بستگی دارد که به چشم مشتریان شما بیاید. بنابراین تجارت شما نیاز به یک وبسایت داراست که در شیت اول نتایج جستجو درجه بندی گردد.

داشتن یک وب سایت اساسی می باشد، البته به منظور کمک به تجارت شما ما یحتاج می‌باشد که در برگه اول گوگل قرار گیرد و به این منظور باید از مفاد بهینه سازی استعمال بهینه شود.

ساخت وب سایت و بهینه سازی با هم شغل می کنند در سود مهم است که صاحبان کسب و کار از مداقه سئو در ساخت وب سایت سایتشان دوراندیشی داشته باشند.

در حالتی‌که محتوای سایت شما به راحتی برای موتورهای جستجو در دسترس نباشد، به جایگاه مطلوب در نتایج جستجو نخواهد رسید. یک پارچه سازی جستجوگرها به طور مناسب در طراحی وب مشتمل بر جنبه هایی از قبیل تکنولوژی، لینک طراحی سایت و محتوا است.

برای موفقیت در بهینه سازی ، محتوای صفحه ها وب بسیار ضروری است، از این رو خوب است طراح تارنما از بیزنس شما دور اندیشی داشته باشد

سئو تارنما به عنوان مفاهیم ساخت وب سایت شما بسیار اساسی است. شما می توانید بضاعت های یک شرکت درباره ی طراحی و seo سایت را از سنجش پروژه های صورت گرفته توسط آن شرکت بسنجید.

سئو موتور جستجو طیف وسیعی از موردها دربرگیرنده محتوا، کلمات کلیدی و برچسب های عنوان را تشکیل می دهد در حالتی که شما مطمئن نیستید که چه‌طور پیاده سازی seo را اعمال دهید، میتوانید با یکشرکت طراحی وب سایت حرفه‌ای مشاوره فرمایید که به شما در ساخت‌و‌ساز یک وبسایت سازگار با بهینه سازی امداد می کند.

طراحان وبسایت ماهر، وب سایت های سازگار با seo را ساخت‌و‌ساز می کنند که قادر است توسط موتورهای جستجو سریع و ریلکس تر انجام شود. هدف از موتورهای جستجو، افزایش قابلیت استفاده از وب هست.

باور حاصل کنید که seo از همان استارت در فرآیند ساخت وب سایت شما به کار گرفته شد‌ه‌است. پس از سپری کردن وقت و هزینه، باید اطمینان حاصل نمائید که تا آنجا که ممکن می باشد افراد بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

طراحان سایت ماهر از التفات ایجاد سایت های دیدنی با سئو مناسب آگاه میباشند. سئو به شما امداد می کند بهترین رتبه را نسبت به رقیب هایتان در بازار کسب فرمایید. هنگامی که کاربران برای محصولاتی که در وبسایت شما در دسترس میباشند جستجو می کنند، به محض تایپ کلمات کلیدی، می توانند آن را ببینند.

درصورتی که تارنما شما از سئو خوبی فایده کرد‌ه باشد شما ترافیک کاربران را به سمت تارنما منتقل میکنید و با یک طراحی سایت به راحتی میتوانید انها را به مشتری خوب خوب تبدیل کنیدطراحی صفحه اصلی وبسایت شما اصلی هست زیرا اولی تصویر از وبسایت و کسب و کار شما می‌باشد که بازدید کنندگان شما دریافت می کنند. طراحی سایت عالی باید تاثیرگذاری مثبتی داشته باشد. این را در نظر داشته باشید که شیت اصلی وب سایت را به نحوی طراحی فرمایید که بازدید کنندگان وب به محض ورود به سایت شما آن را رخنه‌ نکنند.