آیا خودمان می‌توانیم سئو را یاد بگیریم؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

آیا خودمان می‌توانیم سئو را یاد بگیریم؟



شما همچنین می توانید همت مجموعه ی ویژگی های اصلی را در اکثر سیستم های عامل CMS بسط دهید. در وردپرس معنی و مفهوم و افزونه های اکثری وجود داراست که بخش اعظمی از آن‌ها طراحی سایت در مشهد برای بارگیری بدون پول هستند.

در وردپرس همچنین افزونه ها و تم های اولیه ای وجود دارا هستند که ویژگی های بیشتری را در کنار پناه خوب و بروزرسانی منظم (در بیشتر موارد) ارائه می دهند. مثلا StudioPress تیم ای از تم ها را ارائه می‌دهد که هرکدام گرانبها های نسبتاً کم، یک ظاهر منحصربه‌فرد برای وبسایت شما ارائه می‌دهند.

هدف وردپرس اینست که فارغ از توجه به دانش فنی شما، تمامی موارد لازم برای طراحی یک سایت را در اختیار شما قرار دهد. اینگونه کاربران مختلفی به‌این پلت فرم متکی بودن می کنند و اشکال مختلفی از وبسایت ها باطن آن ساخته می شود.

در حقیقت وردپرس یک سیستم مدیر محتواء سازمانی محسوب می شود و بسیاری از تارنما های تجاری از آن به کار گیری می کنند. این امر به دلیل ماهیت قابل گسترش و به شدت قابل تنظیم وردپرس هم پا با اجتماع بلندمرتبه و تعداد زیاد گزینه های میزبانی و کیفیت عالی هست.

چارچوب php چیست؟
برای فهم اینکه چارچوب php چیست، به طور ایده آل به دانش کار در مورد کد نویسی نیاز دارید. php خود یک زبان نرم افزار نویسی می باشد که به شما امداد می کند وبسایت ها، اپلیکیشن ها و سایر ابزار ها را ساخت‌و‌ساز کنید. Php در حقیقت طراحی سایت یک زبان می‌باشد که وردپرس را قدرت میبخشد. بنابراین یک آیتم خیلی مناسب برای طراحی سایت هست.

روی هم رفته php یک چارچوب انعطاف پذیر می باشد که برای طراحی وب سایت به کار گیری میشود و یکسری موادتشکیل دهنده موردنیاز را ارائه می‌دهد. برای شغل با php مهارت اپ نویسی و بودجه مایحتاج برای پروسه گسترش فعالیت ما یحتاج می باشد.

CMS در مقابل چارچوب
در‌این نصیب می خواهیم ببینیم چارچوب php و پلت فرم وردپرس چقدر با هم تفاوت دارا‌هستند:

امنیت
امنیت مسئله بسیار مهمی هست. عدم امنیت یک وبسایت سبب ساز از دست دادن اطلاعات اصلی و حساس می شود که قادر است خطاها مالی و حقوقی زیادی را به یاور داشته باشد.

در وردپرس امنیت را می توان به طور سلسله مراتبی تشکیل داد و به همین جهت وردپرس پاره ای امن تر از php به لحاظ می رسد. اگرچه php یک راه حل سطح زیر تر هست، شما می‌توانید هر نوع همت امنیتی را با به کار گیری از php به وبسایت خود اضافه فرمائید.

انعطاف پذیری
انعطاف پذیری یک دلواپسی اول نیست. به خصوص در صورتی‌که یک ایده مشخص از غرض وبسایت خود داشته باشید. اگرچه، شما می‌توانید بسیاری از سرویس های شخص ثالث را در سایت خود به خصوص چنانچه وبسایت تجاری می سازید، داشته باشید. مثلا، فرایند سفارش، پلت فرم های بازاریابی و بسیاری از ابزار ها و ویژگی های دیگر می توانند با گزینش شما به صورت یک دست به به وب سایت شما اضافه شوند.

سیستم مدیریت محتوا معمولاً گزینه های زیادی را توصیه می‌دهد و این گزینه به خصوص درخصوص وردپرس صدق می کند. اگرچه واحد سنجش سازگاری برای تقاضاهای خاص، در وردپرس نسبت به php کمتر هست. یک چارچوب، انطاف پذیری بیشتری نسبت به پلت فرم دارد و این بخاطر معماری سطح تحت آن میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.