آرشیو بهمن ماه 1400

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

دلایل طراحی وبسایت


راحتی مشتریان
نقش وبسایت در بیزنس ، راحتی مشتریان در خرید از وبسایت شما میباشد. آنان میتوانند فارغ از سپری طراحی سایت کردن وقت و هزینه و در خانه خویش از تارنما شما خرید نمایند و در شکل تجربه عالی از این خرید از مشتریان همیشگی شما خواهند شد. اما بخش اعظمی از اشخاص به خرید حضوری عشق دارا‌هستند، قابل ذکر میباشد این اشخاص نیز میتوانند پیش از مراجعه به دکان شما، در اینترنت سایتتان تولید ها شما‌را ببینند، بعد برای خرید از شما به فروشگاهتان مراجعه نمایند.

نقش تارنما در بیزنس و ارتقاء اعتبار
هنگامی که اشخاص می‌خواهند تولید ها یا این که خدماتی را خریداری نمایند، به احتمال زیاد نخست به کاوش در وب می‌پردازند و بدین ترتیب به کسب و کارهایی که تارنما دارا‌هستند بیشتر پشت گرمی می نمایند. شما می‌توانید توضیحات کافی در رابطه نوع شغل، تولید ها و سرویس ها و طریق ارائه آن‌ها در وبسایت خویش قرار دهید تا از این شیوه موجب ارتقا اعتبار خویش نزد مخاطبان گردید.

نامحدود بودن
محدودیت های دکان حقیقی وواقعی به ویژه محدودیت در محل دکان، در وبسایت های فروشگاهی نیست. به عبارت دیگر وقتی که شما دکان خویش را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل می‌کنید، ممکن میباشد بخشی از مشتریان خویش را که در اطراف مغازه سکونت داشتند، از دست بدهید. ولی یک وبسایت مدام اثبات بوده و مشتریان بالقوه شما هیچ وقت تغییر تحول نخواهند کرد.

تعامل با مشتریان
در شکل عدم وجود وبسایت برای کسب و کارتان ، شما فقط وقتی میتوانید با مشتریان خویش رابطه برقرار فرمائید که آنها به دکان شما مراجعه نمایند، ولی در صورتی‌که که شما یک تارنما پباده سازی نمایید، هر مجال که مورد نیاز باشد میتوانید با مخاطبانتان تعامل داشته و آنها‌را به خرید تولیدها تازه یا این که به کار گیری از تخفیف ها دعوت فرمایید.

نقش سایت در تجارت و بازاریابی
بخش اعظمی از استراتژی های بازاریابی از روش وبسایت ها قابل انجام میباشد. سئو موتورهای کاوش (سئو) و بازاریابی موتورهای کاوش (SEM) به بازاریابی بیزنس شما از روش سایت یاری متعددی می نماید.

نقش سایت در بیزنس : فروش بیشتر
در عصری که کلیه عموم برای برطرف کردن نیازهای خویش به وب مراجعه می نمایند، داشتن یک سایت برای ارتقا سطح فروش الزامی میباشد. امروزه تعداد کسانی که به خرید آنلاین میپردازند، نسبت به اشخاصی که خرید حضوری را ترجیح میدهند، بیشتر میباشد. براین اساس چنانچه میخواهید آپ دیت باشید و مجال فروش آنلاین را از دست ندهید، سفارش می‌کنیم به طبع یک سایت برای بیزنس خویش پباده سازی فرمائید.

انتخاب شرکت طراحی سایت


5- تشخیص محتوای صحیح
شما به طبع با دلایلی تمایل به پباده سازی دوباره یا این که ساخت وب سایت نو خویش گرفته اید. طراحی سایت در اکثر مفاد طرز اکران تارنما و پباده سازی گرافیکی آن برای شما اساسی میباشد و به ذهن میاید. ولی مهم‌ترین مورد که اکثر اوقات نادیده می‌شود مطالب وب سایت میباشد. در حالتی‌که شما پیش از تهیه و تنظیم محتوای وب سایت مبادرت به پباده سازی و تعیین کمپانی ساخت وب سایت خویش کنید بسیار غلط نموده اید.

کمپانی ساخت سایت نیاز داراست به آشنایی عمیق از تجارت شما، مشتریان شما و به طور کلی صنعتی که شما در آن فعال میباشید. سوای گزینش محتوای درست آن ها نمی توانند تاکتیک موردنیاز برای رساندن پیام شما به بازدید گنندگان را ارائه نمایند.

فیض: با یاری متخصصین محتوای قابل قبولی برای امداد به مشتریان خویش تنظیم فرمائید. محتوا مشمول تمامی چیز مانند مطالب، فیلم و عکس میباشد.

6- آنچه می‌خواهید واقع‌بینانه باشد
اهدافی واقع‌بینانه داشته باشید. توفیق در دنیای اینترنت تضمینی وجود ندارد و هیچ شرکتی نمی تواند توفیق شمارا تضمبن کند به جزء خویش شما. بدست آوردن مرتبه در 1 در گوگل یک شبه واقعه نمی افتد و مستمر وجود ندارد، شما به چیزی بالاتر از اینها نیاز دارید تا بتوانید فروش بهتری داشته باشید.

اهدافتان را برای کمپانی ساخت وب سایت خویش شرح دهید و از آن‌ها ارائه راه‌حل مطلوب را جویا گردید.

7- استراتژی پر‌نور کمپانی ساخت وب سایت
شایسته ترین کمپانی طراحی وب سایت انتخابی شما، می بایست تصویر روشنی از استراتژی اینترنت شما ارائه دهد. یک استراتژی بهتر اینترنت، بیزنس شما‌را افزایش می‌بخشد و در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان شما نقش مهم انجام می کند.

8- رابطه بهتر = سپرده گذاری بهتر
یک کمپانی ساخت سایت عالی می بایست بتواند بعداز اجرا پروژه، سرویس ها پشتیبانی خیر ارائه دهد. عمل شما با کمپانی ساخت وب سایت کل نشده میباشد. شما بایستی پل ارتباطی نیکی با کمپانی ساخت وب سایت خویش داشته باشید.

برنامه نویس کیست؟ (معنی برنامه نویس)


اکنون که با مضمون‌ نرم افزار نویسی آشنا شدید می توانید بگویید که یک اپ نویس که می باشد! طراحی سایت اپ‌نویس فردی میباشد که عملکرد می‌نماید برای قضیه‌ها شایسته ترین جواب‌ها را پیدا نماید و آن‌ها‌را به امداد لهجه‌های نرم افزار‌نویسی به کامپیوتر منتقل نماید. به این شکل کامپیوتر داده ها دریافتی را پردازش می‌نماید و خروجی عمل را اکران می‌دهد.

پس فرد اپ‌نویس بایستی به روند حل مورد، نظارت داده‌ها، عیب‌یابی و… مسلط باشد.

در صورتی‌که بخواهیم یه خرده معمولی‌خیس توضیح دهیم که نرم افزار نویس که می باشد، میتوان اعلام کرد به عبارتی فردی که در کامپیوتر آغاز به ساخت‌و‌ساز یک نرم افزار می‌نماید. ممکن میباشد این برنامه برای جاری ساختن در صفحه ها اینترنت باشد، یا این که برای ایفا در دسکتاپ، تلفن همراه و….

کاربرد اپلیکیشن‌نویسی چه چیزی است؟

در شرایطی‌که میپرسید نرم افزار نویسی در کجا کاربرد داراست؟ خوب میباشد بیان‌کنم همگی جا! امروزه همه سیستم‌هایی که اندکی هوشمند به حیث می‌رسند اپلیکیشن‌نویسی گردیده‌اند!

به موبایل تلفن همراه خویش نگاه نمایید. برای مجموع شغل‌هایی که‌این موبایل اجرا می دهد (ارسال کردن پیام، دریافت کردن عکس، پخش ویدئو و…) اپ‌ای درج شده میباشد. تمام اپلیکیشن‌هایی که در آن نصب کرده‌اید بوسیله اپ نویس‌ها کدنویسی شد‌ه‌است.

حتی ماشین لباسشویی، فریزر‌های هوشمند هم دارنده اپ‌هایی می‌باشند که از پیشین پباده سازی گردیده‌اند. پس با در لحاظ دریافت کردن این نکات می قدرت متوجه شد که اپلیکیشن‌نویسی علمی میباشد که در همه علم ها و صنعت های دیگر به کاربرده میشود.

چه گونه خواهیم توانست یک اپلیکیشن نویس باشیم؟
در حالتی‌که به فن‌ی نرم افزار نویسی علاقمند شدید برای استارت می بایست در آغاز منطقهی اپلیکیشن نویسی و غرض خویش را از اینکار معلوم فرمایید. برای ایفا این عمل، مطالعه نوشته ی علمی‌ی تحت بسیار موثر خواهد بود:

گونه های حیطههای اپ‌نویسی

آنگاه به سراغ یادگیری یک گویش اپ نویسی بروید. با یادگیری گویش‌های اپ‌نویسی می توانید خاطر بگیرید چه‌گونه از کامپیوتر خویش برای پردازش و اجرای کدها به کار گیری نمائید.

زبانهای طراحی سایت


از آن جا که لهجه‌های سمت کلاینت نیازی به اجرای اپلیکیشن‌ای در سمت و سوی سرور ندارند، در بین طراحی سایت طراحان وبی که دسترسی به سرور وبسایت‌ها ندارند، دوستداشتنی میباشند. ولی این زمینه منجر گردیده لهجه‌های نرم افزار‌نویسی برای سمت کلاینت مطلوب باشند که قابلیت و امکان ایفا بوسیله تمامی مرورگرهای رایج را داشته باشند. به‌دنبال مهم ترین لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی وب سایت در سمت و سوی کلاینت را چک میکنیم:

HTML
این گویش در سال 1989 به وسیله دسته برنزلی آفریننده اینترنت برای تکثیر داده‌ها معرفی شد. HTML درواقع یک‌لهجه نشان‌گذاری میباشد ولی رایج‌ترین گویش اپلیکیشن‌نویسی وب سایت در سمت و سوی کلاینت به شمار می‌رود. HTML مخفف عبارت HyperText Markup Language میباشد. واژه HyperText درین عبارت اشاره به صفحاتی داراست که دربردارنده هایپرلینک‌ها می باشند، یعنی به عبارتی صفحه های اینترنت. مراد از گویش‌های نشان‌گذاری، نوعی از گویش‌ها می‌باشند که از تگ‌ها برای تعریف لایه‌ها و ساختار یک کاغذ استعمال می‌نمایند. درواقع بایستی اذعان کرد زبانی میباشد که از تگ‌ها برای تعریف ساختار صفحه های اینترنت به کار گیری می‌نماید.
تگ‌ها درین لهجه همچون بلوک‌های ساختمانی به عمل می روند. آن ها به مرورگر مخاطب میگویند محتوای صفحه های را چه‌گونه اکران دهند. همینطور لایه‌های متعدد یک ورقه را مشخص و معلوم می‌نمایند. المان‌های HTML مشخص و معلوم می‌نمایند که برای مثالً یکسری گزاره از متن یک جمله را تشکیل میدهند. یا این که قسمتی از متن که درون یک تگ جای‌دارد بایستی به‌شکل بولدشده اکران داده خواهد شد. علاوه بر این می‌قدرت با به کارگیری از تگ‌های HTML خصوصیت‌هایی به صفحه های اضافه کرد که زیبایی بیشتری به آنها می دهد. همینطور HTML را بایستی یک کدام از لهجه‌های بی آلایش برای یادگیری دانست.

XHTML
XHTML یک ورژن افزایش یافته از HTML میباشد که استاندارها و طریق‌های ما یحتاج برای تایپ کردن کدهای HTML را معلوم نموده است. ایده اساسی صورت‌گیری XHTML این میباشد که برنامه نویس ها اینترنت در سراسر جهان از تگ‌ها و تکنیک‌های استاندارد یکسانی برای پباده سازی صفحه های اینترنت به کارگیری نمایند. به‌طوری‌که صفحه ها در کلیه مرورگرها و کلیه دستگاه‌های هوشمند قابل‌اکران باشد.





Css
CSS زبانی میباشد که قابلیت و امکان اضافه کردن موادتشکیل دهنده زیبایی‌شناسی به صفحه ها اینترنت را آماده می‌نماید. یک المان استایل CSS در شیت اینترنت تمامی خصوصیت‌های آن ازجمله رنگ، فونت، استایل تصاویر، اندازه فونت‌ها، استایل فونت‌ها، بردارها و استایل بردارها و.. را مشخص و معلوم می‌نماید. CSS از سال 1996 اختراع شد و تا امروز آراسته در درحال حاضر تغییر تحول و گسترش بوده میباشد. این گویش سه سطح برای المان‌های هر شیت در حیث می گیرد. در میان این سطح ها، سطح های تحت‌خیس میتوانند سطح های فراتر را نادیده بگیرند. سطح ها این گویش دربرگیرنده مورد ها پایین میباشد:

بررسی سایت ریسپانسیو


تصحیح همت کرالر و ایندکسر موتور های کاوش

برای تارنما های ریسپانسیو. ، یک دلیل خزنده اینترنت صرفا یک توشه ورقه شما‌را کاوش می نماید ، طراحی سایت به مکان چند توشه با خزنده گوناگون ، برای بازیابی کل ورژن های محتوا. تارنما های ریسپانسیو به صورت بدون واسطه کوشش خزیدن را بهبود میبخشند و به صورت غیر بدون واسطه به موتورهای کاوش امداد می نمایند تا محتوای وب سایت شمارا جدید نگه دارا‌هستند.
گوگل از وبسایت های سازگار با موبایل استقبال می نماید ، سایت هایی ریسپانسیو , بسیار خوب میباشند. اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید که ابزار طراحی وب به شما قابلیت ساخت‌و‌ساز وبسایت های پاسخگو را میدهد که برای تلفن همراه مطلوب می‌باشند.

معایب پباده سازی ریسپانسیو
گرچه ساخت وب سایت پاسخگو خوب میباشد ، ولی فارغ از گونه های وجود ندارد. در اینجا مواقعی وجود داراست که می بایست هنگام تصمیم گیری در خصوص مطلوب ترین فرم ساخت سایت برای نیازها و هدف ها خویش مطالعه فرمائید:

لود نماید صفحه های

یک کدام از مطرح ترین نگرانی های طراحی وب سایت ریسپانسیو مجال لود میباشد. سایت های پاسخگو ، داده ها را برای کلیه دستگاه ها بارگیری می نمایند ، خیر صرفا برای بازدیدکنندگان دستگاهی که وبسایت شما‌را در آن مشاهده می نمایند.

دشواری ترکیب تبلیغات

از‌آنجا‌که تبلیغات بایستی کل وضوح را داشته باشند ، یکدست سازی آن ها با وبسایت های ریسپانسیو ، بحران برانگیزتر میباشد. وبسایت از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل میشود ، به این ترتیب در حالی که تارنما با اندازه های خاص ورقه تهیه و تنظیم می‌شود ، ممکن میباشد تبلیغات به صحت تنظیمات نشوند.



نظارت مزایا و معایب پباده سازی سازگار و یا این که تطبیقی
بیایید نکات مثبت و منفی گزینش یک طراحی وب سازگار را چک کنیم.

مزایای پباده سازی سازگار
زمانی با یک وبسایت سازگار روبه رو می‌شوید ، میتوانید از مزایای تحت برخوردار گردید:

هدفمند برای هر مخاطب

با seo تجربه برای دستگاه های غیر وابسته ، اعتقادوباور نتیجه ها میکنید که هر بازدید کننده تجربه کاربری مثبتی را اخذ می نماید. با غرض قرار دادن مواقعی مانند شرایط مکانی و سرعت اتصال شخص ، می‌توانید محتوای خویش را تحویل و تهیه و تنظیم نمایید.

برای تبلیغات باصرفه شد‌ه‌است

تعداد بیشتری از طراحان در حالا seo مورد های تبلیغاتی در پباده سازی های ریسپانسیو می‌باشند. از جمله ، آن‌ها در اکنون تغییر و تحول بنرهای 72890 x برای بنرهای 468 × 90 می‌باشند تا از وضوح کمتر برخوردار شوند. البته با وجود تارنما های سازگار ، طراحان می‌توانند تبلیغات را مبتنی بر داده های مخاطب از صفحه ها کوچکتر با صرفه نمایند.

وبسایت قابل به کار گیری دوباره

تطبیقی بدین مفهوم میباشد که طراحان شما نیازی به رجوع به ورقه پباده سازی و کد گذاری دوباره سایت جانور شما از نخست ندارند. این یک مراعات اصلی میباشد. بخش اعظمی از وبسایت های بغرنج با سپری شد فرصت با کد دیرین ساخته میگردند. استارت از در آغاز گه گاه یک آیتم وجود ندارد.

این اصطلاحات تخصصی طراحی سایت را حتماً باید بدانید!


VALID
صفحه های دارای اعتبار اینترنت. آن تیم از صفحاتی که در کدهای HTML و XHTML هیچ‌سیرتکامل خطایی ندارند. طراحی سایت این مشکلات را می‌اقتدار به یاری ابزارهای مختلفی شناسایی کرد که یک کدام از آن‌ها W3C است.



دابلیو تری سی (W3C)
یک ابزار جهانی در انتخاب استاندارهای مرتبط با طراحی وب است و از سال 1994 آغاز به کار و انتخاب مقررات مربوطه دراین مورد پرداخته میباشد. کمپانی‌های بلندمرتبه جهان از اعضای مهم W3C می‌باشند.



اسکریپت (script)
ابزارهایی می باشند که با یک لهجه اپلیکیشن نویسی خاص نوشته می گردد. اسکریپت‌ها می توانند یک یا این که چندین امکان به وب سایت بیفزاید. معمولاً در پباده سازی غیروابسته، نوشته می گردند و به‌شکل بدون‌پول یا این که مبلغی می‌قدرت آن را اخذ کرد. مثل: پرداخت آنلاین در خزانه‌ها، نصیب پرداخت آنلاین در ساخت سایت فروشگاهی و یا این که نوبت دهی آنلاین در طراحی وب سایت پزشکی.



F.A.Q
در فارسی به سؤالات متداول گفته میگردد. طراحان وبسایت و کارفرمایان با دقت به نیاز وب سایت خویش، بخشی را در تارنما تحت عنوان سؤالات متداول ساخت‌و‌ساز می‌نمایند.



ریسپانسیو (Responsive)
ریسپانسیو یا این که به عبارتی عکس العمل‌گرا، به حالتی گفته میگردد که اینترنت‌وب سایت شما در همگی ابزارها مثل موبایل، لپ‌تاپ، تب لت و غیره به صدق اکران داده خواهد شد و وضعیت به هم ریختگی در آن مشاهده نشود.

به طبعً تارنما‌های متعددی را چشم‌اید که وضعیت ریسپانسیو در آنان نیست؟

البته عالی میباشد بدانید گوگل در جایگاه دادن به وب سایت‌هایی که به صحت در ابزارهای گوناگون اکران داده نمی شوند، آلرژی متعددی دارااست و کسب سکو بالا برای این‌سیرتکامل از وبسایت‌ها بسیار مشقت بار هست.



تارنما مکان نما (Flash Site)
به وبسایت‌هایی گفته می‌گردد که تماماً و یا این که در بخشی از وب سایت از تصویر، صوت، برنامه کودک و … به کارگیری کرده‌اند.



هرزنامه (Spam)
به عبارتی‌طور که از نامش پیداست به محتوای بیهوده، اسکن و … گفته میگردد. در seo نیز این وضعیت را برای تارنما‌هایی در لحاظ میگیرند که از طریق‌های غیر طبیعی عملکرد در صدر وارد شدن دارا هستند.



متا تگ (Meta tags)
برچسب گران قدر نیز به آن گفته میشود. از این تگ‌های برای قرار دادن داده ها اصلی صفحه های وبسایت در مشت استفاده کننده، مرورگر و … به کار گیری می گردد.



آلت تگ (ALT tag)
یا این که به عبارتی برچسب جایگزین از این تگ‌ها نیز بیشتر در تصاویر استعمال می شود. قطعاً اعتنا کرده‌اید که وقتی عکسی از کاغذ یک وب سایت گشوده نمی شود، متنی را به مکان عکس به شما اکران میدهد که به عبارتی آلت تگ می باشد.

بهترین ابزارهای طراحی سایت


Google Chrome Developer Tools



یک کدام از شایسته ترین ابزارها برای دیباگ کردن و اعمال تغییرات و مشاهده سریع آن در گوشه طراحی سایت و کنار گسترش فرانت اند، این آیتم میباشد. با به کار گیری از ادیتور سی‌اس‌اس آن به آسانی پیش از آنکه تارنما یا این که کدهای‌تان را به طور حقیقی و واقعی ذخیره فرمائید میتوانید در‌این اطراف تست نمائید. جدای از آن خصوصیت های عالی دیگری مانند کنسول جاوااسکریپت، گزینش کننده رنگ، داده ها کوکی و … نیز قرار گرفته میباشد.

WinSCP



با استعمال از این اپ میتوانید به راحتی از روش پروتکل FTP یا این که SFTP به حساب سرور خویش متصل گردیده و پوشه‌های سرور را رئیس فرمایید. با استعمال از این ابزار می‌توانید دایرکتوری های نو ساخت‌و‌ساز نمائید، دستکاری نمائید، تصویر آپلود نمائید و مواقعی از این قبیل.

ابزارهای تست سایت

شما نباید هیچ زمان از تست کردن سایت دست بردارید. مدام چیزهایی برای نظارت وجود داراست، نرم افزار هایی که در دنیای وب تغییر و تحول می نمایند تعدادشان بسیار زیاد میباشد پس بایستی همواره تارنما‌تان با اینگونه تغییراتی سازگار نمایید.

BrowserStack



با به کار گیری از این ابزار می‌توانید مطمئن گردید که آیا تارنما تان در هر حالتی خروجی یکسانی داراست یا این که نه. این وضعیت میتواند سیستم دست اندرکاران و دستگاه های مختلفی باشد که بازدید کنندگان از آنها استعمال می نمایند.

درصورتی که از پباده سازی واکنشگرا در وب سایت استعمال می‌کنید، این گزینه گشوده هم اهمیت خویش را خواهد داشت. با وجود دستگاه ها و سیستم برهان های متعدد مرتبط با گوشی، این ابزار بسیار کاربردی خواهد بود.

New Relic



این مورد یک خدمت مانیتورینگ منابع سرور میباشد که به شما امداد می نماید پیش از به وجود داخل شدن هرگونه مشکلی در سرور از وقوع آن خبردار گردید. این ابزار معیار فضای ذخیره سازی، شرایط استعمال از پردازنده و یاد اساسی را مشاهده می نماید و براساس آنها موقعیت را آنالیز می نماید. یک کدام از دیگر از خصوصیت های بهتر برای سایت هایی که از PHP استعمال می نمایند این میباشد که‌این خدمت خطاهای مرتبط با PHP را نیز استحضار می‌دهد. می‌توانید رویه اخذ اشتباهات جدای از خویش سایت را از روش پست الکترونیک نیز تعیین نمائید.

مزایای طراحی سایت


نکته مهمی که می بایست به آن دقت خواهد شد این میباشد که مزایای ساخت سایت چه است؟ و طراحی سایت چرا ما بایستی یک وبسایت داشته باشیم. برای داخل شدن به بیزنس الکترونیک و آنلاین شدن کسب و امور داشتن یک سایت نیازی ضروری میباشد. با داشتن یک وبسایت ماهر می‌توانید در فضای آنلاین به برندینگ شدن شغل خویش امداد فرمائید. در بعد از ظهر حاضر در حالتی که برای فعالیت خویش یک وبسایت پباده سازی نکنید اساسا سوای نام‌و‌نشان شغل نموده اید. مشاهده گردیده که موسسه ها بزرگی وجود دارا هستند که صرفا از روش تارنما کار می نمایند.

برای توصیه طراحی وب سایت می‌توانید بر روی لینک و پیوند رو به رو کلیک فرمائید : ساخت وب سایت

سایت چه است؟
در واقع پباده سازی تارنما به عملیات ساخت‌و‌ساز وبسایت می‌گویند.یک طراحی وب سایت حرفه‌ای جنبه های مختلفی را در برمی گیرد که دربرگیرنده لایه های متعدد صفحه ها اینترنت، ساخت‌و‌ساز محتوای تارنما و طراحی صفحه و پباده سازی گرافیکی آن است.یک وبسایت با اعتنا به موضوعی که دارااست، محتوای متفاوتی از نوع متنی، ویدئویی، تصویری و صوتی را به مخاطب ارائه می‌دهد.علاوه بر زیبایی پباده سازی گرافیک وب سایت، مهمترین قسمت یک وبسایت که گزینش کننده اساسی معیار اقتدار آن میباشد، اثرگذار و بی نیاز بودن محتوای آن است.



مزایای ساخت وب سایت
داشتن یک وبسایت حرفه‌ای مزایای متعددی برای شما داراست. به‌دنبال آنها‌را چک می‌کنیم. یار و همدم ما باشید.

کاهش هزینه
یک کدام از شایسته ترین رویه هایی که به رویش تجارت شما یاری می نماید معدود کردن هزینه ها میباشد. این زمینه سبب می‌شود که تنها به رش عمل خویش تصور کنید. ساخت وب سایت یک کدام از شایسته ترین طریق ها برای کاهش هزینه ها میباشد. کلاً هزینه پباده سازی ، ایفا و مراقبت یک وبسایت حدود یک سری میلیون می‌شود. در حالتی که شما یک تارنما ماهر داشته باشید و بازاریابی را به طور صحیحی اجرا دهید، تبدیل بازدید کننده به مشتری تضمینی میباشد.

همینطور میتوانید از روش پیوند رو به رو از بها طراحی وب باخبر گردید : بها طراحی وب سایت

دسترسی راحت به وب سایت
با دقت به مشغله های روزانه معاش کل اشخاص در پی راه و روش های بی آلایش برای اجرا عمل های خویش می باشند. ترجیح میدهند به مکان رفتن به بازر ، از خرید آنلاین تحت عنوان یک نحوه بی آلایش استعمال نمایند. یا این که به عنوان مثال بجای رفتن به کتاب منزل و اخذ کتاب آیتم عشق و علاقه خویش آن را به طور آنلاین مطالعه نمایند. در‌حالتی که شما مالک یک فروشگاه آنلاین می‌باشید، می بایست بدانید که با دقت مقررات و مقراراتی که برای سایت ها جاری ساختن میگردد، عموم به راحتی به مغازه های اینترنتی اتکا می نمایند.

ابزارهای گوگل برای طراحی سایت


ابزار چهارم برای ساخت سایت Google Keyword Planner
ابزار Google Trends تعداد یه خرده از عبارات کلیدی دارای ارتباط به شغل وبسایت طراحی سایت را معرفی می نماید البته گوگل ابزار توانمند دیگری به اسم Google Keyword Planner را داراست که نسبتاً همگی کلمه ها دارای ارتباط به موضوع شغلی تارنما را برای لیست می نماید.به وسیله این برنامه خواهید دانست در موضوع شغلی شما چه عباراتی کاوش میگردد. برای لیست کلمه ها کلیدی باید مهم ترین واژه ای که در مسئله شغلی خویش میدانید درج نموده تا بقیه لغت ها لیست شوند.



ابزار پنجم Google Page Speed
Google Page Speed برای محاسبه سرعت سایت پباده سازی گردیده‌است چنانچه که وب سایت شما با ایراد سرعت مواجه خواهد شد .به شما استحضار می‌دهد درضمن این ابزار در دو تب جدا خطای سرعت تارنما را برای گوشی و تبلت اعلام می نماید آزمایش برای تبلت و تلفن همراه این میباشد که در صورتی‌که که سرعت سایت در‌این دستگاه ها ۸۰ از ۱۰۰ باشد قابل قبول میباشد.



ابزار موثر ششم Google Structured Data Testing Tool
درصورتی که به هنگام طراحی وب سایت از اسنیپت های گوگل مصرف شده باشد ابزار Google Structured Data Testing Tool برای آزمایش این اسنیپت ها پباده سازی شد‌ه‌است و در هر ورقه از تارنما شمارا به طور جدا گزارش میدهد و در شکل داشتن غلط آن را اعلام می کند.



ابزار هفتم می‌تواند Submit URL – Google باشد
بعداز طراحی وب ،تارنما تخت‌گاز در گوگل ایندکس نمس گردد بلکه این فرآیند یک دوران ارتفاع می‌کشد برای کاهش فرصت ایندکس تارنما بعداز پباده سازی آن گوگل ابزار Submit URL – Googleرا پباده سازی نموده است شما میتوانید بوسیله این ابزار نشانی وب سایت خویش را به گوگل معرفی نمایید تا سریعتر در موتور کاوشگر گوگل ایندکس خواهد شد.



ابزار هشتم Google Analytics
همان گونه که گفته شدموتور کاوش گر گوگل توانمند ترین موتور کاوش است و برای اینکه بتواند در‌این اقتدار باقی بماند شایسته ترین ابزارها را پباده سازی کرده و در مشت یوزرها قرار داده میباشد ابزار Google Analytics برای آمار گیری وبسایت پباده سازی گردیده‌است اینکه این ابزار قوی آمار بازدید کنندگان تارنما و آمار یوزرها آنلاین را گزارش میدهد. این آمار گیر سایت یکی‌از قدرتمندترین آمار گیرهای وبسایت بوده و داده ها کاملی درباره ی بازدید کنندگان سایت در دست قرار میدهد.

تگ "Rel="nofollow چیست؟


تگ "Rel="nofollow را می قدرت با فرمان پایین به عمل پیروزی:

Best سئو Ever!

پیوند ها ممکن میباشد تگ ها و صفات متعددی داشته باشند. موتورهای کاوش نسبتاًَ همۀ آنها‌را طراحی سایت نادیده میگیرند. فقط یک استثنا در این باره وجود دارااست و آن هم تگ "Rel="nofollow میباشد. در نمونه بالا افزودن تگ "Rel="nofollow به پیوند، به موتورهای کاوش میگوید که صاحب و مالک تارنما دوست ندارد پیوند متبوع تحت عنوان تاییدیه وبسایت اشاره گردیده، تعبیر خواهد شد.

همان طور که می‌دانید صفت Nofollow به طور پایین الفظی به موتورهای کاوش فرمان می‌دهد که لینکی را دنبال نکنند (هر چندین در برخی از مفاد این لینک و پیوند ها نیز دنبال میگردند). تگ nofollow روشی میباشد که به صاحبان وبسایت ها امداد می نماید از نظر ها و لینک و پیوند های اسپم به طور اتوماتیک خودداری نمایند. لینک و پیوند هایی که تگ nofollow دارا‌هستند بوسیله هر موتور جستجویی به روش متفاوتی تعبیروتفسیر می گردند، البته بدیهی میباشد که همچون پیوند های ساده با آنها عکس العمل نمی‌کنند.

آیا لینک و پیوند های nofollow بد می باشند؟
اگرچه لینک و پیوند های nofollow همچون پیوند های Follow گران بها نیستند، البته اینگونه لینک و پیوند هایی تحت عنوان نصیب طبیعیِ پروفایل پیوند پیوند بیلدینگ تارنما ها محسوب می‌شوند. یک وب سایت با پیوند های داخلی فراوان میتواند پیوند های nofollow بیشتری نیز داشته باشد و این زمینه به هیچ وجهً چیز بدی وجود ندارد. در واقعیت، فاکتورهای درجه بندی نشانه می‌دهد که تارنما هایی که درجه فراتر دارا‌هستند، درصد بیشتری از لینک و پیوند های دریافتی nofollow را در دست دارا‌هستند.

گوگل
گوگل ذکر نموده است که در بیشتر مورد ها، آن‌ها پیوند های nofollow را دنبال نمی‌کنند و این سیرتکامل لینک و پیوند ها ارزشی برای مرتبه بندی ندارند. اصولا! به کار گیری از پیوند های nofollow منجر می‌شود گوگل پیوند غرض را از نمودار کلی تارنما بیرون نماید. این پیوند ها هیچ وزنی ندارند و تحت عنوان متن HTML تعبیر می گردند. با این وجود ، بیشتر صاحبان وبسایت ها بر این باورند که حتی یک پیوند nofollow از سایتی با آتوریتی بالا میتواند تحت عنوان نماد پشت گرمی و اعتبار تعبیر و تفسیر گردد.

بینگ و یاهو
بینگ که نتیجه ها کاوش در یاهو را نیز مهیا می نماید، ذکر نموده است که پیوند های nofollow را در نمودار لینک و پیوند ها قرار نمی دهد. هر یکسری خزندگان آن ها ممکن میباشد از این پیوند ها برای یافتن صفحه های تازه در یک وبسایت به کارگیری نمایند.به این ترتیب، اگرچه این موتور کاوش این پیوند ها را دنبال می نماید، البته از آن‌ها برای محاسبات درجه بندی خویش استعمال نمی نماید.

به کار گیری از لغت ها کلیدی و مقصود گیری مخاطبان
همان طور که می‌دانید لغت ها کلیدی برای پروسه کاوش یک مورد ضروری میباشد. لغت ها کلیدی آجرهای تولیدکننده موتورهای کاوش و لهجه قانونی شان می باشند. در واقعیت، دانش و علم کلی بازخوانی داده ها (همانند موتورهای کاوش بر اساس اینترنت مانند گوگل) بر پایه ی عبارات کلیدی عمل می نمایند. هنگامی که خزندگان موتورهای کاوش، محتوای سایتی را میخزند و ایندکس می نمایند آنان پیگیر عبارات کلیدی مو جود در آن میباشند. میلیون ها مقر دادۀ کوچک وجود دارا‌هستند که هریک از آنان بر روی یک عبارت یا این که واژه کلیدی خاص تمرکز دارا‌هستند (عوض اینکه آحاد آن‌ها بر روی یک مقر داده والا نگه داشته شوند). این مقر اطلاعات به موتورهای کاوش اذن میدهند داده های مایحتاج خویش را در پهنا یکسری ثانیه بازخوانی کنند.

بدیهی میباشد که در صورتیکه بخواهید کاغذ شما برای واژۀ کیف در موتورهای کاوش مرتبه ای داشته باشد، می بایست این واژه را در قسمتی از محتوای خویش که ایندکس می توان به شغل ببرید.