تگ "Rel="nofollow چیست؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

تگ "Rel="nofollow چیست؟


تگ "Rel="nofollow را می قدرت با فرمان پایین به عمل پیروزی:

Best سئو Ever!

پیوند ها ممکن میباشد تگ ها و صفات متعددی داشته باشند. موتورهای کاوش نسبتاًَ همۀ آنها‌را طراحی سایت نادیده میگیرند. فقط یک استثنا در این باره وجود دارااست و آن هم تگ "Rel="nofollow میباشد. در نمونه بالا افزودن تگ "Rel="nofollow به پیوند، به موتورهای کاوش میگوید که صاحب و مالک تارنما دوست ندارد پیوند متبوع تحت عنوان تاییدیه وبسایت اشاره گردیده، تعبیر خواهد شد.

همان طور که می‌دانید صفت Nofollow به طور پایین الفظی به موتورهای کاوش فرمان می‌دهد که لینکی را دنبال نکنند (هر چندین در برخی از مفاد این لینک و پیوند ها نیز دنبال میگردند). تگ nofollow روشی میباشد که به صاحبان وبسایت ها امداد می نماید از نظر ها و لینک و پیوند های اسپم به طور اتوماتیک خودداری نمایند. لینک و پیوند هایی که تگ nofollow دارا‌هستند بوسیله هر موتور جستجویی به روش متفاوتی تعبیروتفسیر می گردند، البته بدیهی میباشد که همچون پیوند های ساده با آنها عکس العمل نمی‌کنند.

آیا لینک و پیوند های nofollow بد می باشند؟
اگرچه لینک و پیوند های nofollow همچون پیوند های Follow گران بها نیستند، البته اینگونه لینک و پیوند هایی تحت عنوان نصیب طبیعیِ پروفایل پیوند پیوند بیلدینگ تارنما ها محسوب می‌شوند. یک وب سایت با پیوند های داخلی فراوان میتواند پیوند های nofollow بیشتری نیز داشته باشد و این زمینه به هیچ وجهً چیز بدی وجود ندارد. در واقعیت، فاکتورهای درجه بندی نشانه می‌دهد که تارنما هایی که درجه فراتر دارا‌هستند، درصد بیشتری از لینک و پیوند های دریافتی nofollow را در دست دارا‌هستند.

گوگل
گوگل ذکر نموده است که در بیشتر مورد ها، آن‌ها پیوند های nofollow را دنبال نمی‌کنند و این سیرتکامل لینک و پیوند ها ارزشی برای مرتبه بندی ندارند. اصولا! به کار گیری از پیوند های nofollow منجر می‌شود گوگل پیوند غرض را از نمودار کلی تارنما بیرون نماید. این پیوند ها هیچ وزنی ندارند و تحت عنوان متن HTML تعبیر می گردند. با این وجود ، بیشتر صاحبان وبسایت ها بر این باورند که حتی یک پیوند nofollow از سایتی با آتوریتی بالا میتواند تحت عنوان نماد پشت گرمی و اعتبار تعبیر و تفسیر گردد.

بینگ و یاهو
بینگ که نتیجه ها کاوش در یاهو را نیز مهیا می نماید، ذکر نموده است که پیوند های nofollow را در نمودار لینک و پیوند ها قرار نمی دهد. هر یکسری خزندگان آن ها ممکن میباشد از این پیوند ها برای یافتن صفحه های تازه در یک وبسایت به کارگیری نمایند.به این ترتیب، اگرچه این موتور کاوش این پیوند ها را دنبال می نماید، البته از آن‌ها برای محاسبات درجه بندی خویش استعمال نمی نماید.

به کار گیری از لغت ها کلیدی و مقصود گیری مخاطبان
همان طور که می‌دانید لغت ها کلیدی برای پروسه کاوش یک مورد ضروری میباشد. لغت ها کلیدی آجرهای تولیدکننده موتورهای کاوش و لهجه قانونی شان می باشند. در واقعیت، دانش و علم کلی بازخوانی داده ها (همانند موتورهای کاوش بر اساس اینترنت مانند گوگل) بر پایه ی عبارات کلیدی عمل می نمایند. هنگامی که خزندگان موتورهای کاوش، محتوای سایتی را میخزند و ایندکس می نمایند آنان پیگیر عبارات کلیدی مو جود در آن میباشند. میلیون ها مقر دادۀ کوچک وجود دارا‌هستند که هریک از آنان بر روی یک عبارت یا این که واژه کلیدی خاص تمرکز دارا‌هستند (عوض اینکه آحاد آن‌ها بر روی یک مقر داده والا نگه داشته شوند). این مقر اطلاعات به موتورهای کاوش اذن میدهند داده های مایحتاج خویش را در پهنا یکسری ثانیه بازخوانی کنند.

بدیهی میباشد که در صورتیکه بخواهید کاغذ شما برای واژۀ کیف در موتورهای کاوش مرتبه ای داشته باشد، می بایست این واژه را در قسمتی از محتوای خویش که ایندکس می توان به شغل ببرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.