بررسی سایت ریسپانسیو

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

بررسی سایت ریسپانسیو


تصحیح همت کرالر و ایندکسر موتور های کاوش

برای تارنما های ریسپانسیو. ، یک دلیل خزنده اینترنت صرفا یک توشه ورقه شما‌را کاوش می نماید ، طراحی سایت به مکان چند توشه با خزنده گوناگون ، برای بازیابی کل ورژن های محتوا. تارنما های ریسپانسیو به صورت بدون واسطه کوشش خزیدن را بهبود میبخشند و به صورت غیر بدون واسطه به موتورهای کاوش امداد می نمایند تا محتوای وب سایت شمارا جدید نگه دارا‌هستند.
گوگل از وبسایت های سازگار با موبایل استقبال می نماید ، سایت هایی ریسپانسیو , بسیار خوب میباشند. اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید که ابزار طراحی وب به شما قابلیت ساخت‌و‌ساز وبسایت های پاسخگو را میدهد که برای تلفن همراه مطلوب می‌باشند.

معایب پباده سازی ریسپانسیو
گرچه ساخت وب سایت پاسخگو خوب میباشد ، ولی فارغ از گونه های وجود ندارد. در اینجا مواقعی وجود داراست که می بایست هنگام تصمیم گیری در خصوص مطلوب ترین فرم ساخت سایت برای نیازها و هدف ها خویش مطالعه فرمائید:

لود نماید صفحه های

یک کدام از مطرح ترین نگرانی های طراحی وب سایت ریسپانسیو مجال لود میباشد. سایت های پاسخگو ، داده ها را برای کلیه دستگاه ها بارگیری می نمایند ، خیر صرفا برای بازدیدکنندگان دستگاهی که وبسایت شما‌را در آن مشاهده می نمایند.

دشواری ترکیب تبلیغات

از‌آنجا‌که تبلیغات بایستی کل وضوح را داشته باشند ، یکدست سازی آن ها با وبسایت های ریسپانسیو ، بحران برانگیزتر میباشد. وبسایت از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل میشود ، به این ترتیب در حالی که تارنما با اندازه های خاص ورقه تهیه و تنظیم می‌شود ، ممکن میباشد تبلیغات به صحت تنظیمات نشوند.



نظارت مزایا و معایب پباده سازی سازگار و یا این که تطبیقی
بیایید نکات مثبت و منفی گزینش یک طراحی وب سازگار را چک کنیم.

مزایای پباده سازی سازگار
زمانی با یک وبسایت سازگار روبه رو می‌شوید ، میتوانید از مزایای تحت برخوردار گردید:

هدفمند برای هر مخاطب

با seo تجربه برای دستگاه های غیر وابسته ، اعتقادوباور نتیجه ها میکنید که هر بازدید کننده تجربه کاربری مثبتی را اخذ می نماید. با غرض قرار دادن مواقعی مانند شرایط مکانی و سرعت اتصال شخص ، می‌توانید محتوای خویش را تحویل و تهیه و تنظیم نمایید.

برای تبلیغات باصرفه شد‌ه‌است

تعداد بیشتری از طراحان در حالا seo مورد های تبلیغاتی در پباده سازی های ریسپانسیو می‌باشند. از جمله ، آن‌ها در اکنون تغییر و تحول بنرهای 72890 x برای بنرهای 468 × 90 می‌باشند تا از وضوح کمتر برخوردار شوند. البته با وجود تارنما های سازگار ، طراحان می‌توانند تبلیغات را مبتنی بر داده های مخاطب از صفحه ها کوچکتر با صرفه نمایند.

وبسایت قابل به کار گیری دوباره

تطبیقی بدین مفهوم میباشد که طراحان شما نیازی به رجوع به ورقه پباده سازی و کد گذاری دوباره سایت جانور شما از نخست ندارند. این یک مراعات اصلی میباشد. بخش اعظمی از وبسایت های بغرنج با سپری شد فرصت با کد دیرین ساخته میگردند. استارت از در آغاز گه گاه یک آیتم وجود ندارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.