بهترین ابزارهای طراحی سایت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

بهترین ابزارهای طراحی سایت


Google Chrome Developer Tools



یک کدام از شایسته ترین ابزارها برای دیباگ کردن و اعمال تغییرات و مشاهده سریع آن در گوشه طراحی سایت و کنار گسترش فرانت اند، این آیتم میباشد. با به کار گیری از ادیتور سی‌اس‌اس آن به آسانی پیش از آنکه تارنما یا این که کدهای‌تان را به طور حقیقی و واقعی ذخیره فرمائید میتوانید در‌این اطراف تست نمائید. جدای از آن خصوصیت های عالی دیگری مانند کنسول جاوااسکریپت، گزینش کننده رنگ، داده ها کوکی و … نیز قرار گرفته میباشد.

WinSCP



با استعمال از این اپ میتوانید به راحتی از روش پروتکل FTP یا این که SFTP به حساب سرور خویش متصل گردیده و پوشه‌های سرور را رئیس فرمایید. با استعمال از این ابزار می‌توانید دایرکتوری های نو ساخت‌و‌ساز نمائید، دستکاری نمائید، تصویر آپلود نمائید و مواقعی از این قبیل.

ابزارهای تست سایت

شما نباید هیچ زمان از تست کردن سایت دست بردارید. مدام چیزهایی برای نظارت وجود داراست، نرم افزار هایی که در دنیای وب تغییر و تحول می نمایند تعدادشان بسیار زیاد میباشد پس بایستی همواره تارنما‌تان با اینگونه تغییراتی سازگار نمایید.

BrowserStack



با به کار گیری از این ابزار می‌توانید مطمئن گردید که آیا تارنما تان در هر حالتی خروجی یکسانی داراست یا این که نه. این وضعیت میتواند سیستم دست اندرکاران و دستگاه های مختلفی باشد که بازدید کنندگان از آنها استعمال می نمایند.

درصورتی که از پباده سازی واکنشگرا در وب سایت استعمال می‌کنید، این گزینه گشوده هم اهمیت خویش را خواهد داشت. با وجود دستگاه ها و سیستم برهان های متعدد مرتبط با گوشی، این ابزار بسیار کاربردی خواهد بود.

New Relic



این مورد یک خدمت مانیتورینگ منابع سرور میباشد که به شما امداد می نماید پیش از به وجود داخل شدن هرگونه مشکلی در سرور از وقوع آن خبردار گردید. این ابزار معیار فضای ذخیره سازی، شرایط استعمال از پردازنده و یاد اساسی را مشاهده می نماید و براساس آنها موقعیت را آنالیز می نماید. یک کدام از دیگر از خصوصیت های بهتر برای سایت هایی که از PHP استعمال می نمایند این میباشد که‌این خدمت خطاهای مرتبط با PHP را نیز استحضار می‌دهد. می‌توانید رویه اخذ اشتباهات جدای از خویش سایت را از روش پست الکترونیک نیز تعیین نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.