ابزارهای گوگل برای طراحی سایت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

ابزارهای گوگل برای طراحی سایت


ابزار چهارم برای ساخت سایت Google Keyword Planner
ابزار Google Trends تعداد یه خرده از عبارات کلیدی دارای ارتباط به شغل وبسایت طراحی سایت را معرفی می نماید البته گوگل ابزار توانمند دیگری به اسم Google Keyword Planner را داراست که نسبتاً همگی کلمه ها دارای ارتباط به موضوع شغلی تارنما را برای لیست می نماید.به وسیله این برنامه خواهید دانست در موضوع شغلی شما چه عباراتی کاوش میگردد. برای لیست کلمه ها کلیدی باید مهم ترین واژه ای که در مسئله شغلی خویش میدانید درج نموده تا بقیه لغت ها لیست شوند.



ابزار پنجم Google Page Speed
Google Page Speed برای محاسبه سرعت سایت پباده سازی گردیده‌است چنانچه که وب سایت شما با ایراد سرعت مواجه خواهد شد .به شما استحضار می‌دهد درضمن این ابزار در دو تب جدا خطای سرعت تارنما را برای گوشی و تبلت اعلام می نماید آزمایش برای تبلت و تلفن همراه این میباشد که در صورتی‌که که سرعت سایت در‌این دستگاه ها ۸۰ از ۱۰۰ باشد قابل قبول میباشد.



ابزار موثر ششم Google Structured Data Testing Tool
درصورتی که به هنگام طراحی وب سایت از اسنیپت های گوگل مصرف شده باشد ابزار Google Structured Data Testing Tool برای آزمایش این اسنیپت ها پباده سازی شد‌ه‌است و در هر ورقه از تارنما شمارا به طور جدا گزارش میدهد و در شکل داشتن غلط آن را اعلام می کند.



ابزار هفتم می‌تواند Submit URL – Google باشد
بعداز طراحی وب ،تارنما تخت‌گاز در گوگل ایندکس نمس گردد بلکه این فرآیند یک دوران ارتفاع می‌کشد برای کاهش فرصت ایندکس تارنما بعداز پباده سازی آن گوگل ابزار Submit URL – Googleرا پباده سازی نموده است شما میتوانید بوسیله این ابزار نشانی وب سایت خویش را به گوگل معرفی نمایید تا سریعتر در موتور کاوشگر گوگل ایندکس خواهد شد.



ابزار هشتم Google Analytics
همان گونه که گفته شدموتور کاوش گر گوگل توانمند ترین موتور کاوش است و برای اینکه بتواند در‌این اقتدار باقی بماند شایسته ترین ابزارها را پباده سازی کرده و در مشت یوزرها قرار داده میباشد ابزار Google Analytics برای آمار گیری وبسایت پباده سازی گردیده‌است اینکه این ابزار قوی آمار بازدید کنندگان تارنما و آمار یوزرها آنلاین را گزارش میدهد. این آمار گیر سایت یکی‌از قدرتمندترین آمار گیرهای وبسایت بوده و داده ها کاملی درباره ی بازدید کنندگان سایت در دست قرار میدهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.