اهمیت مدلسازی سه بعدی در طراحی سایت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

اهمیت مدلسازی سه بعدی در طراحی سایت


هوم پیج راس اساسی سایت شماست و مثل رخ یک برند است. هوم پیج شما به بازدیدکنندگان تارنما کمک می‌کند تا به بخشها متفاوت سایت دسترسی داشته باشند. هوم پیج همچنین مثل یک تونل ارتباطی طراحی سایت در مشهد می باشد، یعنی مثل یک تونل، مشتری را از ورقه اساسی تارنما به شما می‌رساند. اینجاست که التفات طراحی مشخص و معلوم می گردد. هوم پیج می تواند فرم های مختلفی داشته باشد البته هنگام طراحی باید یادتان باشد که مقصود اساسی آن هدایت و راهنمایی بازدیدکننده سایت می باشد.

نوع استحصال‌وکارتان را مشخص فرمائید و صادقانه مزایای کارتان را بگویید و توضیح دهید که چرا متاع یا خدمات شما نسبت به رقبایتان برتری داراست. ساختار کلی سایت را روی هوم پیج پیاده نمائید. برای برندتان رنگ‌آمیزی متناسب انتخاب فرمایید. همچنین لوگوی برندتان و عکس‌های هوم پیج باید مربوط به دستیابی و کارتان و متناسب با آن باشند. عکس هوم پیج نوع بیزینس شمارا بیان می‌کند پس صفحه مهم با عکس‌ها و متن‌های داخلش باید داستانی در زمینه‌ی شما به بازدید کننده بگوید.

وب‌سایت Matcha Kari یک مثال عالی برای وب‌سایت از نوع هوم پیج هست. به نوار هدایت (Navigation) در بالای صفحه این وب‌سایت دقت نمائید که به چه شکل به شما کمک می‌کند که هر چیز را در کدام قسمت سایت پیدا نمائید. کاغذ اساسی به‌عنوان آغاز تونل ارتباطی مشتری می باشد؛ بازدیدکننده قادر است به‌عنوان‌مثال عضو وبسایت شود یا درخصوص تولیدها سایت فیلمی ببیند.

2. وب‌وبسایت‌های خبر نامه (Magazine websites)
یک وب‌سایت خبر نامه که گاها به آن وبزین (Webzines) هم میگویند شامل مقالات، عکس‌ها و ویدیوهای اطلاعاتی و آموزشی می‌باشد. طی بیست سال اخیر صنعت مجله از نسخه‌های فقط چاپی به نسخه‌های بلندمرتبه دیجیتالی رسیده می باشد. این نوع از وب‌سایت برای وب‌سایت‌های آموزشی مناسب است، مخصوصا سایت هایی که انتشارات دانش گاه‌ها و سازمان‌ها را چاپ طراحی سایت می‌کنند. اگر تصمیم به ایجاد کرد وب‌وب سایت مجله گرفتید، با تولید یک فریم ورک پایه‌ای استارت نمائید (کادر ورک یک نوع چارچوب نرم افزاری و نقشه نرم افزار نویسی هست). بازدیدکننده‌ها باید در هر موقع که به سایت راز می‌زنند، همان پیکربندی و پوسته همیشگی را ببینند و هر نوشته‌علمی نیز باید همان پیکربندی را داشته باشد. صرفا طراحی کلی سایتتان را طوری تهیه نمایید که نسبت به سایزهای مختلف تغییرات فاحشی نداشته باشد به‌طوری‌که سایتتان هم در دسکتاپ و هم درگوشی‌های هوشمند به‌آسانی قابل‌قرائت باشد و پیکربندی به هم نخورد.

وب سایت Urban Omnibus یک وب‌وبسایت خبرنامه است که پیکربندی آن خیلی سنتی و بی آلایش می‌باشد. مشاجره داغ هرروز را در‌این وب سایت با یک بنر بزرگ و یک قاب نشان میدهند که باطن آن نکات اساسی را در امر آن نوشته‌ی‌علمی یا مسئله بیان می‌کند. ذیل آن بنر هم برای هر ستون یا آیتم از مجله کادرهایی همدم با عکس، عنوان و یک خلاصه وجود دارند که خواننده را موعظه می‌کنند که از خواندن هر مقاله به چه نکاتی می رسد.

3. وب‌سایت E-commerce یا تجارت الکترونیک
وب‌سایت تجارت الکترونیک یک نوع فروشگاه آنلاین می باشد که مردم می‌توانند از طریق آن خدمات یا محصولات کمپانی شما را تهیه کنند. یک وب‌تارنما تجارتی کار کشته بایستی ویژگی‌هایی از قبیل جستجوی ریلکس تولید ها، امکان فیلتر کردن محصول ها به جایگاه‌های متفاوت و هایلایت کردن فروش‌های ویژه را داشته باشد. یک روش ریلکس برای شروع، به کار گیری از پلتفرم های بیزنس الکترونیک مثل Shopify یا Squarespace می باشد. تیمتان به‌راحتی میتواند به‌صورت آنلاین انبار و لیست محصولات نو را به روز کند. علاوه بر آن، چون سیستم به هم متصل هست (Interconnected) فروش‌ها، ارسال محصولات و بازاریابی‌ها مبتنی بر نیاز بازار و تقاضا برآورد می گردند. در مورد ساخت سایت هم، پلتفرم های کسب و کار الکترونیک قالب‌های بسیار متنوعی دارند که نسبتاً نیاز هر دستیابی‌وکاری را براورده می‌کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.