المنتور چیست و چه کاربردهایی دارد؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

المنتور چیست و چه کاربردهایی دارد؟


این نکته حائض اهمیت را هم یاد‌آوری کنیم که قابلیت و امکان های تازه وردپرس، مضمون‌ پیاده سازی منحصربه‌فرد را مبتلا تحول نموده است. این تجهیزات و امکان های نو، معنا پیاده سازی منحصر را به «منحصر به فرد سازی صفحه ها» متفاوت طراحی سایت در مشهد تارنما با به کارگیری از ارکان گرافیکی سیستم تغییر‌و تحول داده و همین فرمان منجر گردیده است که وبسایت هایی با پیاده سازی های قشنگ از دید گرافیکی و کاربری به وجود بیایند.

تفاوت در بین وردپرس و وب سایت منحصربه‌فرد چیست؟
برای پی بردن تفاوت در بین وردپرس و تارنما مخصوص آغاز می بایست تمجید هرمورد را دقیقا ذکر کنیم. بعداز پر‌نور شدن معنای هریک از این عنوان ها، می‌توانیم مشخصات و امکان های هرمورد از آن‌ها را ادراک کنیم.

وب سایت منحصر چیست؟
خواسته از وبسایت منحصر به فرد سایتی میباشد که به وسیله یک اپلیکیشن نویس یا این که یک کمپانی، منحصرا برای یک پیشنهاد دهنده پیاده سازی گردیده باشد. این وبسایت منحصر ممکن میباشد با استعمال از لهجه های اپ نویسی مختلفی نرم‌افزار نویسی گردد، لهجه هایی مانند php، asp.net، جاوا اسکریپت و … .

وبسایت‌ منحصر به فرد با به کار گیری از لهجه های نرم‌افزار نویسی پیاده سازی می گردد و کد وب سایت نیز صرفا در دست فرد یا این که کمپانی خالق میباشد. هم اینگونه ساختار وب سایت از آغاز تا پایان، از کدها تا گرافیک و پوسته، منحصربه‌فرد میباشد و برای یک مشتری خاص پیاده سازی می گردد.

مزایای وب سایت منحصر
– قابلیت و امکان اضافه کردن خصوصیت های خاص

– فردی سازی عظیم و کلان

– گرافیک منحصر

– سرعت بالا

معایب وب سایت منحصر
۱- هزینه پیاده سازی زیاد

۲- مجال زیاد

۳- هزینه پناه بالا

۴- چه تضمینی وجود داراست که تارنما منحصر به فرد که بوسیله یک دسته طراحی سایت ساخت گردیده از حیث بهینه سازی قابل رقابت با وردپرس باشد.

۵- آیا شرکتی که ادعای وب سایت منحصر به فرد داراست توانگری بهبود، افزایش و توسعه و گسترش تجهیزات وب سایت به هر واحد سنجش که شما نیاز دارید را دارااست؟

۶- در شکل نارضایتی، قابلیت تغییر تحول کمپانی دفاع دهنده وجود نخواهد داشت.

وردپرس چیست؟
وردپرس WordPress یک نرم‌افزار متن گشوده یا این که منبع گشوده (open source) میباشد که می اقتدار با به کارگیری از آن اشکال وبسایت، وب لاگ یا این که نرم افزار را پیاده سازی و فعال‌ساز‌ی نمود. وردپرس یک سیستم رئیس محتوا (CMS) و دوستداشتنی ترین و پرکاربردترین آن‌ها میباشد.

مزایای ساخت سایت با وردپرس
– سرعت بالا در ساخت وب سایت

– سازش با موتورهای جست‌ و جو

– پوسته های مختلف و تنوع گرافیکی

– گستردگی و در دسترس بودن

– هزینه کمتر

– کاربری راحت

– امنیت بالا

ساخت وب سایت؛ وردپرس یا این که منحصر به فرد، کدام عالی میباشد؟
برای این که بتوان در میان طراحی وب با وردپرس و ساخت سایت منحصر، یک مورد را تعیین کرد، بایستی سه فاکتور اصلی را در لحاظ گرفت. این سه فاکتور عباتند از:

۱- نیاز
بایستی ملاحظه کنید میخواهید تارنما‌ چه نیازهایی را برطرف نماید. توقعاتی را که از تارنما خویش دارید بدون نقص و ظریف فهرست نمائید.

۲- میزان دارایی
با پژوهش ظریف، میزان دارایی ای را که در حیث دارید برای ساخت وب سایت تخصیص دهید معلوم نمایید. تارنما های منحصر به فرد مخارج بالاتری دارا هستند.

۳- بعدی
تا چه حد قصد دارید وبسایت خویش را پیشرفت دهید؟ تعداد یوزرها وبسایت نسبتاً چقدر خواهد بود؟ سایتی که پیاده سازی میگردد بایستی پاسخگوی نیازهای آجل شما نیز باشد یا این که قابلیت و امکان ارتقا برای آن در حیث گرفته گردیده باشد.وبسایت Wappalyzer یکی دارای اعتبار‌ترین مراجع در موضوع تحقیق و بررسی قاب‌ ورک ها و CMS‌های مهیا میباشد. همانطور که در تصویر می‌بینید سیستم رئیس محتوای وردپرس با اختلاف بسیار بالایی در جایگاه نخستین قرار گرفته میباشد. اکثر اوقات شایسته ترین وبسایت های اهل ایران و فرنگی نیز با استعمال از وردپرس تشکیل‌شده اند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.