طراحی وب سایت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

طراحی وب سایت


پس از معین شدن کارکردها و شیوه ارائه بها‌های متبوع استفاده کننده یا این که مشتری، وهله به پباده سازی و طراحی سایت ساخت و ساز آنان میرسد. ولی درین قسمت هم مانند قسمت استراتژی ارکان مختلفی وجود دارا‌هستند که در بها ساخت سایت اثر میگذارند. مهم ترین آن ها دربرگیرنده مورد ها پایین می شود:

گرافیک و آیکون‌های منحصر: پباده سازی گرافیک و موادسازنده تصویری مثل آیکون، لوگو و مواقعی مانند این تنها برای زیبایی وجود ندارد. آن ها بایستی مبنی بر با نقشه قیمت وبسایت پباده سازی شوند تا کارکرد موثری روی مخاطبان غرض و تبدیل آنان به مشتری داشته باشند.
موادسازنده تصویری: عکس، نمودار، ویدیو و ولی موشن‌گرافیک به عنوان مثال عنصرها تصویری می‌باشند که نقش مهمی در تعرفه و ارزش طراحی وب دارا‌هستند.
تعداد صفحاتی که به پباده سازی نیاز دارا‌هستند: هر چه یک تارنما ورقه‌های با پباده سازی منحصر بیشتری داشته باشد، هزینه پباده سازی آن هم فراتر می‌رود.


کارکردهای مخصوص و تجهیزات یوزرها در وب سایت
کافی میباشد مقداری به برخی از تارنما‌ها که از آن ها خرید کرده یا این که سرویس ها اخذ میکنید توجه نمائید تا متوجه امکاناتی که در اختیارتان قرار گرفته گردید. از جمله ساخت و ساز پروفایل برای مشتریان یک کدام از این تجهیزات میباشد که اما اثر بدون واسطه در تعرفه و بها ساخت وب سایت داراست. این قسمت هم مطابق نقشه قیمت تارنما توسعه و گسترش پیدا می‌نماید.



محتواهای وبسایت
چیزی که سبب ساز می گردد استفاده کننده در یک وبسایت باقیمانده و به ورقه‌های دیگر آن مراجعه نماید محتوا میباشد. ساخت محتوا مطابق استراتژی بازاریابی محتوایی جاری ساختن می‌گردد که بخشی از استراتژی بازاریابی وب سایت میباشد. فرآیند ساخت محتوا روند مختلفی داراست و اشخاص متفاوتی مثل استراتژیست محتوا، رئیس یا این که سرپرست محتوا، نسخه برداری‌رایتر و تالیف کننده، متخصص بهینه سازی داخلی و ادیتور می گردد.

یک پست وبلاگی جالب و درگیرکننده به وسیله یک نفر که تایم ها فراغت خویش را به تایپ کردن تخصیص داده ساخت و ساز نمی شود بلکه یک گروه حرفه ای با اپ از پیش معین محتوا را ساخت می‌نماید. برای همین هر چه معیار محتوای موردنیاز یک تارنما بیشتر باشد و دربرگیرنده جزئیاتی باشد که برای مخاطبان گرانبها میباشند، تعرفه و ارزش طراحی وب هم فراتر می‌رود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.