خودتان سایت بسازید

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

خودتان سایت بسازید


همین که شما راز وکله‌تان درین نوشته‌ی علمی پیدا گردیده، خودش نماد طراحی سایت می دهد که 50% مطمئن بودید که تارنما زدن چقدر اصلی و ضروری میباشد. امیدوارم 50% دوم را هم توانسته باشیم به شما بدهیم. زیرا قرار میباشد در بخش آجل با 100% انرژی‌مان وارد دنیای ماهر‌ها شویم.

تعیین هاست و دامنه - پیش زمینۀ گام در هرمورد از این مسیرها
هرکدام از این سه مسیر را تعیین نمایید، او‌لین گام تعیین هاست و دامنه میباشد. پیرو خیلی معمولی و خلاصه‌وار معنا این دو را برای شما توضیح می دهیم.

قطعا بخوانید: چه طور تجربیات کاربری و محتوا بر درجه وبسایت اثر می گذارند؟
دامنه چیست؟
بگذارید با یک نمونه توضیح دهیم تا تماماً متوجه گردید.
این نشانی اینترنت‌تارنما نوین میباشد: www.novin.com

درین نشانی، novin اسم دامنه و com. پسوند دامنه میباشد.
شما برای اینکه یک تارنما فعال‌سازی نمایید، آغاز بایستی اسم دامنه و پسوند دامنه خویش را معلوم فرمایید. با یک جستجوی بی آلایش در گوگل می توانید اینترنت‌وب سایت‌هایی که سرویس ها تصویب دامنه اعمال میدهند را پیدا فرمائید و دامنه آیتم نظرتان را از آن ها بخرید.

هاست چیست؟
خب در مرحله گذشته برای تجارت خودتان نام گزینش کردید. هم اکنون دفعه خرید یک فروشگاه میباشد که بشود تولید ها/سرویس ها‌تان را در آن قرار دهید تا مشتری ببیند. وگرنه یک نام خالی که به درد نمی خورد!
هاست برای شما دقیقاً مثل یک خلأ کار می‌نماید که میتوانید محصول ها یا این که خدماتی که ارائه می‌دهید را در آن بگذارید تا زمانی مشتری گذرش به نشانی دکان شما زمین‌خورد، با یک دانا محتوای دارای هیجان روبرو خواهد شد.

خرید هاست هم مثل خرید دامنه ابداً عمل مشقت وجود ندارد. توصیه میکنیم مسلماً نوشته‌ی‌علمی «راهنمای خرید هاست» را بخوانید تا با اشکال آن کاملا آشنا گردید.

مجدد تکرار میکنیم که از هر روشی برای طراحی وب سایت به کار گیری فرمائید، اولی گام گزینش هاست و دامنه میباشد. بعد، می بایست تصمیم بگیرید که کدام نحوه به درد شما میخورد.

در‌پی با این سه شیوه آشنا می‌شویم و مزایا و معایب هریک از آنان‌را نیز پژوهش می کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.