نکات تاثیر گذار در طراحی سایت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

نکات تاثیر گذار در طراحی سایت


علامت و اسم تجاری ما یحتاج
ممکن میباشد فعلا کمپانی شما اسم و علامت تجاری قدرتمندی برای خویش داشته باشد.ولی در شرایطی‌که طراحی سایت نشانه و نامی تجاری ندارید ، کمپانی طراح تارنما تان می بایست نماد و نامی تجاری برای شما پباده سازی نماید و آن را در تارنما شما قرار دهد.
یک اسم تجاری عالی ، در شرایطی‌که به صدق استعمال شود، شم یقین را در مشتریان بوجود میاورد ، و این اعتقادوباور رابه آنان میدهد که شما یک شخص تماما حرفه‌ای میباشید.
شم آشنایی ، اتکا را به وجود می‌آورد. همگی ما به صورت ناخود باخبر بیشتر به عده ای باور میکنیم که تا قبل از این آن ها را چشم باشیم. اسم تجاری شناخته گردیده نیز به همین شکل میباشد. در حالتی که شما یک دکان با نشانه تجاری شناخته گردیده ای داشته باشید، به راحتی می‌توانید محصول ها خویش را به طور آنلاین به فروش برسانید. مشتریان به سایتی که نامی شناخته گردیده داشته باشد بیشتر اعتقاد می نمایند.
شما می بایست از اسم تجاری خویش در کلیه قسمتها مانند، سربرگ، اطلاع رسانی ها و غیره به کارگیری فرمائید. در‌حالتی که مشتریان نشانه تجاری شما‌را پیش از این چشم باشند، مطمئنا بیشتر به شما اعتقاد و باور خواهند کرد.






۶- محتوا: متن وتصاویر
محتوا مهم‌ترین نصیب یک وب سایت میباشد
نخستین اینکه مشتریان بدانند که در وب سایت شما به‌دنبال چه چیزی می باشند و در واقع شما با ساخت محتوا به آن‌ها احترام نهاده اید و داده ها مفیدی را در مشت آنان قرار داده اید که‌این زمینه برای مخاطبان شما بسیار پر ارزش میباشد و دیگر اینکه شما نیز این یقین را پیدا نمایید که موتورهای کاوش گر شایسته ترین کاوش را در وبسایت شما ایفا می‌دهند.معمولا اشخاص ترجیح میدهند که برای پس انداز بیشتر ، خودشان مطالب اینترنت سایتشان را مهیا نمایند. البته همان گونه که تا قبل از این اشاره شد، محتوا مهم‌ترین نصیب یک وبسایت میباشد که در دراز مقطع درآمد بیشتری برای شما ساخت‌و‌ساز می نماید.
برخی اشخاص میباشند که به نیکی می نویسند. البته عنایت به کار گیری از لغت ها کلیدی، کلمه ها کلیدی و غیره ، لزوم این فرمان را میرساند که کتابت مطالب یک تارنما، خویش یک هنر میباشد.
عنایت به کارگیری از تصاویر نیز نباید دستکم گرفته گردد.وبسایت مانند یک رسانه تصویری میباشد که تفاوت تصاویر بهتر و ماهر با تصاویر بد نباید دست‌کم گرفته خواهد شد.






۷- آیا قادرید که زمانتان را به سایتتان تخصیص دهید؟
وب سایت یک ابزار بازاریابی میباشد. ولی صرفا وقتی تحت عنوان یک ابزار فعالیت می نماید که شما به صورت مداوم از آن به کارگیری فرمایید.
ممکن میباشد شما شایسته ترین تارنما عالم را پباده سازی کرده باشید، ولی در صورتی‌که مجال خویش را به آن تخصیص ندهید، مسلما به اهدافتان نیز نخواهید رسید.
شما بایستی مطالب را آپ تو دیت رسانی نمائید، سریعا به ایمیلها و سوال های جواب دهید و به پندار توسعه وبسایت خویش به طور آنلاین و آفلاین باشید. رعایت کلیه این نکات منجر توفیق تارنما شما گردد.
شما می بایست برای تارنما خویش کارمندی استخدام فرمائید تا به سوالهای جواب گوید، سفارشات را بگیرد و به مشتریان خدمت دهد. رعایت همه مورد ها فوق سبب گسترش شغل شما و صرفه جویی در وقتتان گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.