ابزارهایی که در طراحی سایت لازم دارید

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

ابزارهایی که در طراحی سایت لازم دارید


ورژن Planet Control
این ابزار وسیله در دست گرفتن پباده سازی میباشد که طراح با این ابزار قادر است به راحتی طراحی سایت مجموع پباده سازی خویش را در دست گرفتن و مدیر کند. این ابزار یک چاره امروزی محسوب می‌شود.

Principle
میتوانید از پوشه های اسکچری و PSD به طور Principle و برنامه کودک به کارگیری فرمایید.

ابزار پباده سازی Figma
در حالتی‌که شما خلاف دیگر برنامه نویس ها که دوست دارا‌هستند، طرح متبوع خویش را بر روی صفحه پیاده سازی کنند از آغاز به طور دیجیتال پباده سازی نمائید، ابزار Figma شایسته ترین تعیین برای شما میباشد. این ابزار این قابلیت را برای شما آماده می نماید که بتوانید طرح ها، آپلود سبک ها و حتی CSS ها را باطن اپ به اشتراک بگذارید.

Fontjoy
این ابزار یک کتابخانه بدون نقص از فونت ها میباشد که برای جفت کردن فونت ها کاربرد دارااست. شما میتوانید به راحتی فونت های ما یحتاج خویش با اندازه، طول مختلف تعیین فرمائید و به راحتی به کارگیری فرمایید.

FontBase
این ابزار ۱۰۰ درصد مجانی میباشد و برای فونت ها کاربرد دارااست و ۳ سیستم ادله مهم را حمایت می نماید. شما میتوانید با کتابخانه گوگل فونت های متبوع خویش را دانلود نمائید و استعمال فرمائید.

فونت آیکون (Icon Fonts)
گروه ای تعالی از ابزارهایی از فونت ها میباشد و ۱۰۰ درصد بدون‌پول میباشد و تحت عنوان ابزارهای طراحی وب میباشد.

ابزارهای مثال سازی Mockplus
یک ابزار مثال سازی بر محور نیازهای یوزرها است که تحت عنوان یک ابزار میان المللی میباشد که دارنده تلاش بسیار عالی در مسئله ساخت نرم افزار تلفن همراه و ساخت وب سایت است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.