چه قدر طول می کشد که به یک طراح سایت تبدیل شوید؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

چه قدر طول می کشد که به یک طراح سایت تبدیل شوید؟


جواب این پرسش به طور کامل بستگی به خویش شخص داراست و قوانینی که آن را می‌گذراند. بعضی طراحی سایت ممکن میباشد که به طور خودآموز این شغل را اجرا دهند که تقریبا در حدود یکسال ارتفاع میکشد، در‌حالتی که از کلاس به کارگیری فرمائید معمولا این مجال سریعتر جاری ساختن میشود.

ولی به خاطر داشته باشید که شما در اولِ این‌راه قرار دارید و کسی از شما توقع ندارد که خیلی سریع پیش روید صرفا می بایست باکیفیت این مطالب را خاطر بگیرید که خیلی اثر بیشتری دارید.

مسیری که در بالا گفته شد مسیری میباشد که شما‌را از روش نرم افزار نویسی تبدیل به طراح وبسایت می نماید، البته شما با خاطر به دست آوردن سیستم های مدیر محتوا هم میتوانید این فعالیت را خیلی ریلکس خیس اعمال دهید.

مثلا لبریز کابرد ترین سیستم های مدیر محتوا، وردپرس می باشند که در کشور‌ایران هم خیلی رایج گردیده است و خیلی از وبسایت ها با استعمال از آن راه‌اندازی می‌شود و شما می‌توانید با امداد آن یک تارنما را تماما فعال‌سازی فرمائید حتی میتوانید وبسایت های فروشگاهی بزرگی را به وجود بیاورید.

ساخت وب سایت با وردپرس چه مزایایی دارااست؟

اکسینو خلال داشتن سرویس ها ساخت وب سایت، خدماتی زیرا یادگرفتن طراحی وب را هم داراست که در مقطع مجال کوتاه و فشرده ای فراگیری های ما یحتاج را به شما می‌دهد.

برای داده ها بیشتر در ارتباط کلاس های ساخت وب سایت می‌توانید با شماره های تحت در تماس باشید.

تماس با اکسینو™
مشورت کردن: 09352636920 (رضایی)
ساعت کاری: روز شنبه تا پنج شنبه 10 صبح تا 6 بعد از ظهر
مشورت کردن به طور کاملً مجانی میباشد!

حرف آخری
خیلی اوقات می شنویم که ساخت وب سایت اشباع گردیده‌است و یا با اعتنا به تجارب هایی که داشتیم از یک کلاس که تعداد متعددی دانشجو داشته صرفا یک یا این که دو نفر بودند که توانسته اند در‌این حوزه عمل پیدا نمایند.

پس شاید با شنیدن این اتفاقات با خودتان تصور کنید که شاید خوب باشد که تغییر و تحول مسیر بدهید، ولی به خاطر داشته باشید یکی‌از بدترین شغل ها درین حوزه این میباشد که از یک شاخه به یک شاخه دیگر بپرید.

مطلقا عملکرد فرمایید در اولِ خط مش پیش از این که استارت فرمائید کل حواس خودتان را معطوف بدین نمائید که کدام مسیر برای شما خوب میباشد و آن‌گاه مبادرت فرمایید.



چون زمانی یک آموزشی را آغاز میکنید هم هزینه می‌کنید و از تمامی اساسی خیس این که وقت تان را از دست می دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.