کسب درآمد از طریق طراحی سایت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

کسب درآمد از طریق طراحی سایت


2- هزینه ها را چه گونه از مشتری اخذ کنم؟

در آستانه شغل بایستی کوشش نمائید که مطلقا هزینه‌های اول مثل تصویب دامنه، خرید هاست، طراحی سایت خرید پوسته و پلاگین‌ها، خرید پنل پیامکی و … را پیش از آغاز فعالیت از مشتری اخذ نمائید، حتی در صورتی‌که مشتری اخوی یا این که خواهر خودتان باشد.

درصورتی که این عمل را جاری ساختن ندهید، ممکن میباشد مشتری سازه به هر دلیلی پشیمان خواهد شد و درصورتی که شما از جیب هزینه فرمایید مبتلا خطاها متعددی میشوید. متاسفانه اشخاصی وجود دارا‌هستند که سازه به دلایلی قصد زخم زدن به شمارا دارا‌هستند و نمی‌خواهند شما فعالیت فرمایید. برخی‌ها صرفا در ادامه سوء به کارگیری می باشند و هیچ ارزشی برای تخصص و فرصت شما قائل نیستند.

برای اینکه در دام این اشخاص اسیر نشوید درباره ی هزینه‌ها روشن سخن فرمائید. برای فراهم شدن تارنما وزمان پرداخت هزینه‌ها مسلما تاریخ مشخصی را گزینش فرمایید.

3- دامنه و هاست را به اسم خودم بخرم یا این که مشتری؟

لحاظ اینجانب این میباشد که با اسم مشتری این فعالیت را اعمال دهید.

عامل اولیه این میباشد که مشتری هزینه کرده ‌میباشد و از حیث اخلاقی و رسمی می بایست صاحب 100 درصد وبسایت باشد. هرچند که بعضی از همیاران این فعالیت را نمی کنند و از مشتری نا مطلع سوء استعمال می‌نمایند البته شما مثل آن ها نباشید.

برهان دوم هم این میباشد که مشتری مسئول محتوایی میباشد که در سایتش قرار می دهد و خیر شما. در‌صورتی‌که دانه و هاست به نام شما نباشد، مسئولیتی هم در عوض محتوایی که بعدا مشتری شما در سایتش قرار می‌دهد نخواهید داشت.

4- وبسایت پباده سازی کرده‌ام البته مشتری دائما مزاحم می‌گردد و توقعات متعددی داراست. با اینگونه شخصی چه فعالیت کنیم؟

در شرایطی‌که این رخداد برای شما می‌ افتد بدین عامل میباشد که مشتری خویش را از وظیفه ای که شما نسبت به وی دارید به صدق مطلع نکرده‌اید. یک کدام از همیاران تعریف و تمجید میکرد که فروشگاهی را با هزینه 3 تومان پباده سازی نموده است البته بعد از اتمام عمل مشتری گفته میباشد که اینجانب به هیچ وجه وب سایت نمی‌خواستم. اینجانب نرم افزار مایحتاج داشتم (مشتری فرق دربین وب سایت و نرم افزار را نمی‌دانسته میباشد!)

در‌این‌صورت وظیفه شماست که که مشتری را کاملا از خروجی که قرار میباشد به وی تحویل دهید باخبر نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.