دلایل اهمیت طراحی وبسایت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

دلایل اهمیت طراحی وبسایت


۱۱- بایستی با‌گاز به سؤالات مهم جواب دهید
این آیتم به ویژه برای موسسات B2B درستگو میباشد. زمانی که مشتریان یا این که مخاطبان قصد دارا‌هستند طراحی سایت چیزی درباره شما بدانند و یا این که کاری با شما جاری ساختن دهند به وبسایت شما مراجعه می‌نمایند و همینطور می بایست بدانید بازدیدکنندگان سایت شما بایستی در زمان ۳ ثانیه بعد از فرود به سایت شما بتوانند به ۳ پرسش جواب دهند:

شما کی میباشید؟
چه کاری اجرا می دهید؟
چه گونه می‌اقتدار با شما تماس گرفت؟
ما در عصری معاش می کنیم که عموم به‌دنبال “هم اکنون” میباشند که بدین مضمون‌ میباشد که داده ها موردنظرشان را فورا جست و جو می‌نمایند و سایت تجارت شما بایستی فارغ از نیاز به پیمایش یا این که scroll کردن بدین سوال های جواب دهد.

۱۲- سبب ساز رقابت با پیشتاز صنعت شما می شود
در‌حالتی که تارنما شما باصرفه باشد این فرمان شدنی میباشد. ولی می بایست بدانید تجارت یا این که شرکتی که پیشرو میباشد نیز مطلقا یک شبه و فارغ از کوشش این رده را بدست نیاورده میباشد البته میتوانید با آن رقابت کرده و رده خویش را به دست آورید.

۱۳- کانال اجتماعی کفاف نمیدهد

ممکن میباشد تصور کنید زیرا یک اکانت رخ بوک یا این که اینستاگرام دارید دیگر نیازی به وبسایت وجود ندارد البته متاسفانه این نظریه صحیح وجود ندارد چون گشوده هم به یک سایت نیاز خواهید داشت. اما که به کارگیری از شبکه های عمومی برای رویش تجارت و یاری به آن اساسی و اثرگذار میباشد ولی کفایت نمیکند.


حضور در شبکه‌های‌عمومی بسیار موءثر میباشد البته سوای داشتن مقر مهم (تارنما) هیچ بهره ای ندارد
صورت بوک را در لحاظ بگیرید. عموم به نسبت سال های پیشین وقت معدود تری درین پلتفرم وقت میگذرانند (۵۰ میلیون ساعت کاهش در 1سال) و الگوریتم های جست و جوی‌بار آن با تغییرات متعددی روبرو گردیده است. همینطور این پلتفرم و هر کانال اجتماعی دیگری ممکن میباشد با تغییر تحول مقررات بدون چاره به بستن اکانت کاربری شما خواهد شد. آن وقت چه عمل خواهید کرد؟ به همین برهان بعضا وبسایت را مقر مهم بیزنس میدانند. این مقر همانند مرکزی برای گردآوری و آراسته کردن تمامی چیز میباشد. به علاوه میتوانید ترازو موءثر بودن کمپین های شبکه‌های‌عمومی خویش را ابزارهای مختلفی که وجود دارااست از روش وبسایت تحقیق فرمائید.

دلایل نیاز تجارت های خرد به وبسایت بیش خیس نیز است. از جمله با هزینه ای نادر در مشاهده کرد طیف وسیعی از اشخاص قرار می گیرید و یا این که سوای نیاز به علم فنی غامض به رقابت با بیزنس ها و کمپانی هایی میپردازید که کلیه یک سایت دارا‌هستند. به علاوه هیچوقت بسته نخواهید بود! ممکن میباشد بیزنس شما جای فیزیکی داشته باشد،‌یک دکان باشد و یا این که مواقعی از این قبیل ولی به احتمال زیاد نمی‌توانید 24 ساعت گشوده باشید. در حالتی که هم بتوانید مخارج اضافه کاری و نوروفروغ بالا میباشد البته یک وبسایت ۲۴ ساعت در چنگ مخاطبان میباشد،‌ حتی‌در آخر شب.

۱۴- هزینه و کارآیی بیشتر

به نسب طریق های سنتی تبلیغات،‌استعمال از تارنما در دراز زمان کارآیی بیشتری دارااست(چون تبلیغات شمارا جهت دار کرده و به عاقبت میرساند) و همینطور مخارج آن بسیار کمتر میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.