آموزش وردپرس به زبان ساده

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

آموزش وردپرس به زبان ساده

متاسفانه اکثری از یادگرفتن‌های جان دار در وب، ترجمه‌ی نامناسبی از فراگیری‌های انگلیسی گویش میباشند که برای یادگیری سطح تازه کار سرازیر و کاربردی نیستند. یا این که گاهی زمان‌هایی چشم میگردند dکه به جهت عدم اشراف معلم، مفاهیم سطحی یا این که حتی به غلط ذکر می گردند.
ما ادمین سایتی‌ها درین‌جا با فراگیری وردپرس به گویش بی آلایش قصد داریم وردپرس را از صفر برای شما معرفی کنیم. غرض از تنظیم‌ی این یادگرفتن این میباشد که به طور بدون‌پول و بی آلایش با وردپرس آشنا گردید، طراحی سایت در مشهد عمل با وردپرس را بیاموزید و در غایت در برهه زمانی مجال کوتاه و سوای هیچ هزینه‌ای یک تارنما وردپرسی فعال سازی نمائید.
اعتنا: این فراگیری مانند بقیه نصیب‌های وبسایت به طور منحصر پیاده سازی و کتابت شد‌ه‌است.
یادگرفتن وردپرس به لهجه بی آلایش با ابتدایی‌ترین مفاهیم مثل تمجید  رایاپارس وردپرس استارت گردیده و با مباحث ماهر‌خیس مثل پیکربندی دیتابیس در وردپرس به نقطه پایان میرسد.
امید‌وار‌یم با تحقیق‌ی بی نقص این دروس به مباحث وردپرس احاطه کافی پیدا نمائید.
خصوصیت‌های فراگیری وردپرس
همگی دروس این فراگیری از نصیب سمت راست به ترتیب در دسترس شماست. ahrefs همینطور در انتهای هر درس لینک و پیوند درس گذشته و آن گاه آن قرار گرفته تا برای یافت کردن دروس در گیر سردرگمی نشوید.
بعداز گذراندن این یادگرفتن چه مهارت‌هایی حصول می کنم؟
با گذراندن یادگرفتن وردپرس به مهارت‌های پایین مسلط خواهید شد:
آشنایی وردپرس و مبانی آن
نصب وردپرس و ایفا پیکربندی آن
فراگیری شغل با پنل وردپرس
پیاده‌سازی اینترنت‌تارنما سوای اپ‌نویسی
ساخت و ساز و نشر محتوا
ایفا پیکربندی پوسته و پلاگین‌ها
اضافه کردن قابلیت و امکان‌های گوناگون به اینترنت‌وبسایت
پیکربندی مقر داده وردپرس
و ده‌ها مهارت دیگر
به صورت خلاصه در نقطه پایان این فراگیری‌ها شما یک اینترنت‌وب سایت وردپرسی خواهید داشت که خودتان قوی می باشید مجموع پیکربندی آن را ایفا دهید.
چه برهه زمانی هنگامی مایحتاج میباشد تا فراگیری مجانی وردپرس را به اتمام برسانم؟
از شما میخواهیم روی هر درس به اندازه‌ی کافی وقت صرف فرمایید. ابدا از مقاله ها سطحی عبور نکنید.
ما در فراگیری‌ها عملکرد کرده‌ایم زیاده گویی نکنیم. البته در شرایطی که جایی نیاز به توضیح بیش‌تری حس میشد برای ادراک خوب، توضیحات بیش‌تری ارائه گردیده‌است. لذا از شما تحت عنوان دانشجوی این زمان میخواهیم که به اندازه‌ی کافی وقت صرف نمائید تا کل نکات را عمیقاً شعور نمائید.
به صورت خلاصه در صورتیکه بخواهیم این زمان را فرصت بندی کنیم توصیه میکنیم در هر روز دو تا سه درس را بازرسی و تمرین نمایید. با این وجود به صورت معدل با صرف یک تا سه ساعت در روز در بازه زمانی‌ی وقتی کمتر از 10 روز وردپرس را می آموزید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.