افزایش ناگهانی تعداد بک لینک‌ ها

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

افزایش ناگهانی تعداد بک لینک‌ ها

همینطور زمانی بک لینک و پیوند خریداری میکنید به صورت ناگهانی تعداد بک لینک و پیوند‌های سایتتان ارتقاء پیدا کرده و گوگل با به کار گیری از ابزار خویش متوجه آن میگردد.
3- چگونگی بک لینک و پیوند‌ ها
معمولاً وبسایت‌هایی که مبادرت به فروش بک پیوند می‌نمایند، طراحی سایت در مشهد به نوعی مزرعه پیوند میباشند؛ یعنی آکنده از لینک و پیوند وب سایت‌های گوناگون با موضوعات متنوعی که به هیچ وجهً هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند. این در حالی میباشد که رابطه موضوعی سایتی که از آن بک لینک و پیوند میگیرید یکی‌از معیارهای چگونگی بک لینک و پیوند محسوب میشود. هم‌اینگونه این نوع وب سایت‌ها بک پیوند‌ها را خیر در بدنه تارنما بلکه در جای ‌های بی‌ارزشی زیرا فوتر یا این که در لبه وب سایت با فونت‌های ریز و نا مرتب قرار می دهند که صد ولی از چگونگی لینک و پیوند‌ها کاسته و آن ها را مشکوک می‌نماید.
بیشتر بخوانید: پنالتی گوگل چیست؟ | تشخیص پنالتی شدن وبسایت بوسیله گوگل
مشکلات رایج در خرید بک پیوند
مسلماً تارنما‌های متعددی را مشاهده کرده‌اید که سرویس ها فروش بک پیوند به شما ارائه می دهند. بسیار بایستی مراقب این اشخاص سود جو بود؛ به این دلیل که خرید بک لینک و پیوند درصورتی که ماهر و اصولی نباشد حتی ممکن میباشد به هلاکت اینترنت‌سایتتان باعث گردد. یک کدام از اشکال بهینه سازی، سئوی منفی میباشد که رقبای شما ممکن میباشد برای تخریب رده شما در گوگل آن را ایفا دهند. به این ترتیب در شرایطی‌که مراقب نباشید ممکن میباشد خودتان مبادرت به سئوی منفی برای وب سایت خویش فرمایید و یک شبه کلیه چیز به هم بریزد. موردها تحت به عنوان مثال جملاتی میباشند که هنگام مواجهه با آنها می بایست ترسید:
1- خرید بک پیوند ارزان
بخش اعظمی از اشخاص در فضای مجازی سفارش بک پیوند بدون پول به شما می دهند. رایاپارس زمانی با اینگونه تبلیغی مواجه می شوید یعنی آن وب سایت با سفارش بک پیوند ارزان احتمالاً گردآوری متعددی از صاحبان دستیابی و امور را به سمت خویش کشیده و به زودی بک پیوند‌های متعددی روی وبسایت خویش برای گونه های اینترنت‌وب سایت‌ها منتشر می‌نماید که برای سئوی سایتتان به طبعً خطرناک میباشد.
2- خرید بک لینک و پیوند انبوه
گوگل تعداد بک لینک و پیوند‌های وب سایت شمارا ذیل لحاظ داراست. وقتی که ببیند وسعت متعددی از پیوند‌ها به سمت تارنما شما جاری گردیده است، جریمه‌هایی را برای سایتتان در لحاظ میگیرد. درین راستا مطمئناً گوگل از الگوریتم پاندای خویش استعمال کرده و غیرطبیعی بودن پیوند سازی شما‌را شناسایی می‌نماید.
3- بک لینک و پیوند بدون پول
درین طرز چند ابزارهای آنلاین تنهاً نشانی شمارا در دایرکتوری‌های آزمایش آنلاین وارد می‌نمایند.
این نوع بک لینک و پیوند از دو طرز به سئوی وبسایت شما ضربه میزند:
نخستین اینکه پیوند‌های متعددی در بازه محصور می‌سازید که همانگونه که تا قبل از اینً اشاره کردیم آثاری مخرب بر اینترنت‌وب سایت شما دارااست.
دوم اینکه از صفحه ها معدود بها مقدار متعددی بک پیوند گرفته‌اید.
4- خرید بک پیوند فرنگی
درین مثال از تبلیغات، عبارت «خرید بک لینک و پیوند فرنگی دارای اعتبار» استعمال میشود  ahrefs تا شما تصور کنید که بک پیوند‌های خریداری گردیده تماماً برای سایتتان مفیدند. این در حالی میباشد که از حیث گوگل فقط عواملی که به بک لینک و پیوند بها می بخشند مسئله کاغذ و سایتی که به وب سایت شما لینک و پیوند داده میباشد و اعتبار دامنه آن میباشد.
بیشتر بخوانید: به چه شکل بک پیوند بگیریم؟ شایسته ترین روشهای ایجاد کرد بک لینک و پیوند مجانی
چه‌گونه بک لینک و پیوند بخریم که بوسیله گوگل جریمه نشویم؟
بک لینک و پیوند‌هایی که از اینترنت‌وب سایت‌های دارای اعتبار به سمت وب سایت شما پیوند میدهند و همینطور لغت ها و کلمات مرتبطی در درون آن پیوند یا این که محیط و حوالی آن با زمینه وب سایت شما داشته باشند بی‌شک خیر‌صرفا بوسیله گوگل جریمه نمیشوند بلکه موجب بهبود درجه تارنما در گوگل خواهند شد. بک لینک و پیوند‌هایی که متخصصان بهینه سازی آنان را باکیفیت تعریف کرده و گوگل آنان را رأی به اعتبار اینترنت‌وبسایت شما به اکانت میاورد. این نوع بک لینک و پیوند‌ها در پوسته رپورتاژ اطلاع رسانی در تارنما‌های دارای اعتبار منتشر میشوند.
یادگرفتن رشته‌ ای خرید بک پیوند و رپورتاژ اطلاع رسانی
دسته کارشناس اینترنت 24 درین راستا هم پا شما خواهد بود. شما می توانید با خاطر شل دستور رپورتاژ اطلاع رسانی و خرید بک پیوند‌های دارای اعتبار برای سایتتان را به ما بسپارید. اینترنت 24 با سال‌ها تجربیات غالب در سئوی وبسایت با تمرکز اعتبار تارنما‌های لینک و پیوند دهنده را تحقیق کرده و رپورتاژی ظریف و به ظواهر بی‌طرف در آن تارنما‌ها برای شما منتشر خواهد کرد. با پیوند سازی سنجیده و نحوه‌های سئوی کلاه سپید در کنار شما خواهد بود تا برای شما موقعیتی استوار در گوگل به ارمغان بیاورد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.