مزایای استفاده از تصویر شاخص وردپرس

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

مزایای استفاده از تصویر شاخص وردپرس

شاید از خودتان بپرسید که چرا بایستی از تصویر شاخص بهره برد؟  طراحی سایت در مشهد مزیت های به کار گیری از تصویر شاخص بسیار زیاد میباشد البته در اینجا مهمترین شان را بیان میکنیم:
تصویر شاخص سبب جذب کاربر و رابطه عالی با محتوا میگردد،
بها بیشتری به محتوا داده و در شعور آن امداد می نماید،
تصاویر شاخص در نتیجه ها جستجوی تصویر نیز جایگاه بندی میشوند،
این تصاویر در قسمت های متفاوت تارنما قابل اکران میباشد،
به سئوی محتوا امداد شایان توجهی می نماید،
در کتگوری و برگه مهم به یار و همدم تیتر محتوا قابل اکران می‌باشند،
در پوسته تصویر بندانگشتی کنار اسنیپت ورقه در نتیجه ها قابل اکران میباشد،
قابلیت به کار گیری از امرها css دلخواه،
سرعت بار گذاری بالا به جهت اضافه شدن ورژن های متعدد عکس.
روش افزودن تصویر شاخص به کاغذ ها و نوشته ها در وردپرس
در وردپرس، قابلیت افزودن تصویر شاخص برای مجموع صفحه های قابلیت و امکان پذیر میباشد. هنگامی یک شیت را دستکاری میکنید، می‌توانید هر عکس که دوست دارید را تعیین و از روش ردیف کنار کاغذ در قسمت تصویر شاخص به شیت بیاورید.
شیت سازهای مختلفی در وردپرس وجود دارا هستند که گاها هرکدام برای افزودن تصویر شاخص طرز بخصوصی دارا هستند. ویرایشگر بلوک مشمول تجهیزات زیادی برای صفحه ارایی محتوا میباشد که تصویر شاخص را میتوانید در ردیف رئیس محتوا و از روش featured image درج نمایید.
هنگامی یک نوشته نو ساخت‌و‌ساز می‌کنید، در ردیف کنار ویرایشگر ضمن تجهیزات روی شیت، رایاپارس حاذق می‌باشید با کلیک بر روی “قرار دادن تحت عنوان تصویر شاخص” به کتاباخنه رسانه وردپرس بروید. اینجا یک عکس را آپلود و ضمن رعایت سئوی تصاویر، آن را تعیین می‌کنید تا در محتوا قرار بگیرد.
هنگامی تصویر شاخص را به محتوا اضافه کردید می بایست برگه را منتشر یا این که بروزرسانی نمایید تا داده های تازه اضافه گردد، براین اساس هرکجا لینک را اشتراک گذاری فرمائید، عکس منتخب تان نیز بار گذاری میشود.  ahrefs در هر پوسته شیوه اکران تصویر شاخص پاره ای گوناگون میباشد برای مثال در پوسته های خبری وردپرس، تصویر شاخص اولِ متن نوشته‌ی‌علمی نمایان می‌گردد و این طریق اکران قابل تهیه و تنظیم میباشد.
افزودن تصویر شاخص در وردپرس بصورت کدنویسی
در پوسته های وردپرسی دیرین ممکن میباشد تصویر شاخص قابل گزینش نباشد و یا این که در حالتی‌که تارنما کدنویسی باشد، بایستی به نحوه ای دیگر شغل نمائید. آغاز قطعه کد ذیل را در فولدر functions.php پوسته درج فرمائید.
1add_theme_support( ‘post-thumbnails’ );
به این ترتیب پیکربندی تصویر شاخص به وردپرس اضافه میگردد ولی برای اکران آن در هر جایی، نیاز میباشد تا قطعه کد ذیل را بصورت رینگ لوپ به پوشه مربوطه اضافه فرمایید.
<؟ php the_post_thumbnail ()؛ ؟>
در مرحله آن گاه بایستی بعدها تصاویر را معین نمایید که ولی محدودیت خاصی ندارد. در وردپرس بصورت پیشفرض این اندازه ها به‌این تفصیل میباشد:
thumbnail 50×50 pixel
medium 300×300 pixel
medium_large 768 pixel
large 1024×1024
full اندازه بدون نقص تصویر
در صورتیکه قصد تشکیل داد بعد ها سفارشی میباشید بایستی آرایه array(100,100) را تحت عنوان یک مقدار در تابع the_post_thumbnail به کار گیری فرمائید که به‌این تفصیل میباشد:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.