آموزش افزودن کد php به وردپرس به صورت دستی و با افزونه

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

آموزش افزودن کد php به وردپرس به صورت دستی و با افزونه

سیستم رئیس محتوای وردپرس به لطف تلاش بسیار ریلکس و انعطاف پذیری بالای خویش،  طراحی سایت در مشهد مدیران تارنما ها را از علم کد نویسی غنی نموده است. تصورش را بکنید فقط با تعدادی کلیک موشواره یک سایت بسیار ماهر بر روی دامنه تان فعال‌سازی گردیده و حصول و کاری را برپا نموده اید. اضافه کردن کد php به وردپرس به عبارتی تجارب ای میباشد که وردپرس را از دیگر پلتفرم ها متمایز کرده و همچنان صدرنشین بازار میباشد.
با کل این مشخصات گشوده هم اشخاصی می باشند که برای هدف ها تخصصی نیاز دارا هستند تا بتوانند تغییراتی در کدهای وب سایت شان جاری ساختن دهند. هرچقدر هم که ابزارها بتوانند نیازهای شما‌را براورده نمایند، با اینحال فردی سازی ها و شغل های سفارشی را نمی قدرت محصور به قابلیت و امکان هایی کرد که ممکن میباشد نتوان در انبوهی از پلاگین ها یافت.
وردپرس بر اساس گویش php مندرج میباشد و یادگیری شیوه افزودن این کدها برای عده ای که بصورت حرفه‌ای کار می نمایند ضروری بنظر میرسد. درین نوشته‌ی‌علمی در‌این نوشته ی علمی همت میکنیم تا شیوه درج کدهای php را به وب سایت وردپرس یادگرفتن دهیم تا بتوانید چه بصورت دستی و چه با یاری پلاگین این فعالیت را اجرا دهید.
در وردپرس به کدهایی که در وبسایت قرار داده می‌شود تا بتوان به امداد آن‌ها فرآیندی را پیش موفقیت و کارهایی را ایفا بخشید را اسنیپت میگوییم. گسترش دهندگان اکثر اوقات قطعه کدهایی را ارایه می نمایند که می‌توانید آنان‌را در سایت وردپرس خویش به کارگیری و همت را بهبود دهید. افزودن قطعه کدها در وردپرس امری تماما ازروی اختیار میباشد و حتی برای این زمینه پلاگین هایی وجود دارا‌هستند که همین عمل را برای تان اجرا دهند البته گاهی اجرا این مورد بصورت دستی بسیار خوب بنظر میرسد.
کد های اسنیپت به شورت کد نیز تبدیل می‌شوند که به شما اذن می‌دهند تا در هر جایی از تارنما مانند نوشته ها، کاغذ ها و ابزارک ها از آنان استعمال فرمایید. از طرفی افزودن کدهای اسنیپت به تارنما بسیار بی آلایش میباشد البته از آنجاییکه رویکر دقیقی را برای طراحی می طلبد، یک غلط خرد قادر است سبب بروز ایراد در سایت شما گردیده و یا این که بکلی آن را از عمل بیاندازد. رایاپارس پس در صورتی نیاز داشتید تا یک کد اسنیپت را در سایت وردپرسی خویش اضافه فرمایید، علاوه بر تنظیم حامی از وبسایت، از کاری که قصد انجامش را دارید مطمئن گردید.
فراگیری اضافه کردن کد php به وردپرس
کد اسنیپت در وردپرس مشابه این قطعه میباشد:
add_action( ‘after_setup_theme’, ‘yourtheme_setup’ );
function yourtheme_setup()
{
add_theme_support( ‘wc-product-gallery-zoom’ );
add_theme_support( ‘wc-product-gallery-lightbox’ );
add_theme_support( ‘wc-product-gallery-slider’ );
}
برای اضافه کردن کدهای سفارشی به وردپرس دو نحوه وجود دارااست:
افزودن کدهای سفارشی به وردپرس بصورت بدون واسطه
افزودن کدهای سفارشی به وردپرس به یاری پلاگین
هرچند در هر دو شیوه کدها به وردپرس اضافه می‌شوند ahrefs البته تفاوت هایی این اواسط می باشد که بایستی بدان دقت داشت. در شرایطی که کدها را بطور بدون واسطه به پوسته وب سایت اضافه فرمایید، در شکل تغییر و تحول قالبآن کدها دیگر فعالیت نخواهند کرد، ولی در حالتی‌که در حالتی که کد اسنیپت را به یک پلاگین اضافه نمایید، غنی از پوسته و نوع آن همچنان اعمال میشود و قابل استعمال میباشد.
براین اساس در حالتی‌که چیزی که اضافه میکنید تنها بر روی پوسته کنونی شما اجرا می‌شود، کد اسنیپت را مستقیما در فولدر function.php جان دار در چایلد تم وب سایت تان وارد نمائید. با این وجود در حالتی‌که نیاز میباشد کد اسنیپت متبوع تان حتی بعداز تغییر‌و تحول پوسته به فعالیت اش ادامه دهد، بایستی از یک پلاگین یاری بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.