تفاوت وب سایت و وبلاگ چیست؟ مقایسه جامع وبلاگ و وب سایت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

تفاوت وب سایت و وبلاگ چیست؟ مقایسه جامع وبلاگ و وب سایت

امروزه طراحی وب و بلاگ و تشخیص آنان طراحی سایت در مشهد از دیگری از رایا پارس نگاه ظواهر و نحوهء ahrefs کوشش شغل مشکلی است. به همین عامل مکان تعجب وجود ندارد که اکثر اشخاص تفاوت فی مابین یک وب لاگ و طراحی وب را نمی دانند؛ با این اکنون هرمورد خصوصیات بخصوص و همت ویژه خویش را دارا هستند. ولی حقیقتاً چه چیزی سبب تمایز بلاگ از تارنما میشود؟! بلاگ نویسی در طراحی وب سایت حرفه‌ای را دی این پیوند مشاهده کنید.
ساختار
ساختار ساخت سایت ها نسبتاً غامض خیس از بلاگ بوده و احتمالاً مهارت های تکنیکی بیشتری برای ساخت وب سایت نیاز است. طراحی وب ها همینطور انعطاف پذیری بیشتری داشته و به شما اذن میدهد تا به راحتی نوع صفحه ها و ظواهر آن‌ها را تغییر و تحول دهید. در صورتیکه چه تشکیل داد بلاگ ها نسبت به طراحی وب سایت آسانتر میباشد البته طرح های وب لاگ محصور به پوسته های جانور است، مگر اینکه مبادرت به استخدام شخصی برای تولید تغییر‌و تحول در آن نمائید.
ساخت وب سایت نیاز به مهارت و علم فنی بیشتری مانند HTML ,AJAX ,PHP ,JAVA و دیگر تکنولوژی های این حرفه داراست. ولی خبر بهتر این میباشد که شرکتهای سرویس ها میزبانی اینترنت متعددی وجود دارا هستند که مبادرت به ساخت سایت های پوسته حرفه‌ای مانند Google Sites, Homestead,web.com می کنند.
رسمیت
ساخت سایت ها نسبت به وب لاگ ها بسیار قانونی خیس می‌باشند. معمولاً طراحی سایت ها برای هدف ها تجاری و بازاریابی اینترنتی محصول ها و یا این که سرویس ها تولید می‌شوند. در اینجا مخاطبان هدفمند، مشتریان بالقوه و یا این که خریداران غرض مهم می باشند البته در وب لاگ این فرمان بسیار فردی است. در عین اکنون در سالهای اخیر بلاگ نویسان شعور کرده اند که با وب لاگ خویش هم می‌توانند درآمدزایی کرده و در کنار ارائه مطالب احساسات، ایده ها و تمایلات میتوانند سرویس ها و تولید ها خویش را نیز به فروش برسانند.
در بلاگ نویسی، شخصیت، تمایلات، دوست داشتن ها و نداشتن ها اکثر وقت ها به کرات نمایش داده میشود. اکثر بلاگ ها حول شالوده یک تم خاص چرخیده و یا این که یک مورد که به طور شخصی تعیین می گردد. همینطور در‌این مفاد بسیار نرم و تغییر و تحول است. در مقابل ساخت وب سایت ها به صورت کلی بر روی یک زمینه تمرکز می نمایند که مرتبط با تیتر و بیشتر در ارتباط تجارت اینترنتی میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.