برخی دیگر از قابلیت های JSONB در پایگاه داده PostgreSQL

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

برخی دیگر از قابلیت های JSONB در پایگاه داده PostgreSQL

نکته دیگری که درباره استعمال از JSONB در مقر داده PostgreSQL وجود دارااست این میباشد که برای بعضی از گونه های رکوردها تعداد متعددی از مشخصات( مانند رنگ، ارزش در واحد و اندازه) ممکن میباشد نیاز به ذخیره شدن داشته باشند   طراحی سایت و این در حالی میباشد که برخی دیگر ممکن میباشد نیازی به ذخیره شدن نداشته باشند( مانند تاریخ ساخت، وزن و ...). به این ترتیب در صورتی شما صرفا از جدول ها به کار گیری میکنید و مستلزم اضافه کردن خصوصیت های بیشتری می باشید می بایست  طراحی سایت در مشهد ساختار داده های خویش را تغییر‌و تحول دهید و معین فرمائید که کدام خصوصیات اجباری میباشند. خلال این شما می بایست مشخص و معلوم فرمائید که آیا رکوردهای سابق نیازهای تازه را برآورده می نمایند یا این که نه و به صورت بالقوه آن‌ها را بر این پایه اصلاح نمائید. توجه داشته باشید که JSONB و مقر داده PostgreSQL انعطاف پذیری را در تعریف‌و‌تمجید شِمای داده برای شما مهیا می نماید و به بسط دهندگان اذن می‌دهد تا نرم‌افزار ها و نرم افزار های خویش را سریع خیس ساخت کرده و آنان را عالی با نیازهای مشتری خویش تطبیق دهند.
نکاتی اساسی درباره JSONB
از آنجایی که JSONB در مقر داده PostgreSQL اطلاعات را در پوسته  رایاپارس باینری ذخیره می نماید کوئری های مو جود به صورت قابل توجهی با سرعت بیشتری پردازش میشوند. ذخیره اطلاعات به طور باینری بدین مقر داده اذن می‌دهد تا فارغ از قرائت تک تک رکورد جیسون به یک جفت کلید-مقدار خاص دسترسی پیدا نماید. این مورد نیز میتواند به واحد سنجش متعددی روی پیشرفت در عملکرد تاثیرگذار باشد.
امان از امکان ایندکس کردن  ahrefs خصوصیات سبب ساز دسترسی سریع خیس به جفت های کلید-مقدار جیسون میشود که سبب برآورده شدن معیارهای خاصی در‌این مقر داده گردد. مقر داده PostgreSQL اکنون داده ها بیشتری درباره داده های درون رکوردهای JSONB دارااست و همین دلیل نیز سبب می‌شود تا فقط جفت های کلید-مقدار لازم برای جاری ساختن کوئری ها در مقر داده PostgreSQL را گزینش نماید.
کاربردهای این مقر داده در Fintech
نرم افزار های Fintech دائما در اکنون توسعه و گسترش میباشند. به صورت معمول گروه های بسط دهنده متفاوت بایستی بتوانند خصوصیت های نو را اضافه کرده و هم‌زمان ورژن هایی را منتشر نمایند. JSONB در مقر داده PostgreSQL قادر است انعطاف پذیری ما یحتاج برای تغییر‌و تحول ساختار اطلاعات درین وضعیت را آماده نماید. یکی ارائه دهندگان خدمت های Fintech از JSONB تحت عنوان یک پوسته یکدست به کارگیری می نماید که قابلیت جابجایی داده ها فی مابین سیستم های فرانت اند و بک اند و همچنین مقر داده های ارتباط ای را مهیا می نماید. به لطف استعمال از JSONB ساختار داده استوار تخصیص داده گردیده در باطن مقر داده را می شود به طور یک دست تغییر و تحول یا این که پیشرفت بخشید.
JSONB و مقر داده PostgreSQL در سیستم های رای گیری
یک بنیان دولتی ناحیه ای یک سیستم رای گیری چند‌منظوره را پیاده سازی نموده است که برای رای گیری در موضوعات گوناگون( ساخت‌و‌ساز، رئیس اراضی، حمل و نقل و ...) از آن به کار گیری می نماید و به وسیله بیش تر از 10 میلیون نفر حمایت میگردد. ضوابط رای دادن در آن به شهروندان این قابلیت و امکان را میدهد که لحاظ خویش را در زمینه ی یک رای تغییر تحول دهند یا یک‌سری توشه رای دهند. هر رای هم در یک مقر داده و هم در بلاک چین برای تغییر تحول ناپذیری تصویب می‌گردد. رای پایانی در یک مقر داده ذخیره میشود و آحاد تاریخچه رای دادن هر شخص برای هر قضیه در یک فیلد JSONB تصویب می گردد. این رویه به ارتقاء سرعت عملیات سیستم یاری کرده و این سرعت را چندین موازی می نماید. خلال این نتیجه ها آخری نیز درین نحوه با سرعت بیشتری ارائه میگردند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.