معرفی مقدماتی ابزار PeachPie

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

معرفی مقدماتی ابزار PeachPie

ابزار PeachPie یک ابزار بسیار دیدنی میباشد طراحی سایت در مشهد چرا‌که لهجه اپ نویسی پی اچ پی همچنان یک شیوه بسیار دوست داستنی برای ایجاد کرد و ارائه سریع اپ های ذیل اینترنت است. این ابزار به شکلی پیاده سازی گردیده است که بیشترین سازش را با ورژن استاندارد پی اچ پی داشته باشد و کدهای این لهجه را به گوشه و کنار های هسته ای در ASP.NET مانند Azure جابجایی دهد. اعتنا داشته باشید که‌این شغل اصولا به مکان ابزارهای استاندارد پی اچ پی که کدهای پی اچ پی را در .NET-native CIL کامپایل می نماید رایاپارس شکل میگیرد. در واقع شما به مکان اجرای یکسری اطراف متعدد فقط کافی میباشد که یک گوشه و کنار را انجام نمائید البته میتوانید ابزارهای گسترش مختلفی را برای تشکیل داد و استقرار صفحه ها و نرم افزار های خویش گزینش فرمائید و از این لحاظ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت.
قابلیت ترکیب ابزار PeachPie با ASP.NET
یکی مهم‌ترین نکاتی که درباره ابزار PeachPie وجود دارااست این میباشد ahrefs که شما به راحتی میتوانید با طراحی #ASP.NET C و ترکیب آن با ابزار PeachPie در گویش نرم‌افزار نویسی پی اچ پی این دو را ترکیب کرده و از قابلیت و امکان های هر دو آن‌ها استعمال نمائید. برای ساختن وبسایت در تکنولوژی هایی مانند Blazor می‌توانید به طور بی واسطه مبادرت به فراخوانی آن کرده و درپی اچ پی آنها‌را فراخوانی نمائید. ولی اعتنا داشته باشید که قابلیت برعکس کردن این متد نیز برای شما وجود داراست. کتابخانه های جان دار در لهجه اپ نویسی پی اچ پی و همچنین توابع آن ها در کدهای سی شارپ شما قابل مشاهده خواهند بود و شما می‌توانید آنان‌را با یک ساختار شبیه ساختارهایی که تا به اکنون چشم اید فراخوانی فرمائید. یک آیتم امان تجاری از گروه بسط دهنده ابزار PeachPie نیز اضافه شد‌ه‌است که شما می‌توانید از روش آن با جامعه بسط دهندگان این ابزار نیز رابطه برقرار فرمائید.
بعضی از مزایای کلی ابزار PeachPie
یک کدام از مهم‌ترین مزایای ابزار PeachPie این میباشد که شما می‌توانید منابع و اپلیکیشن های جان دار را سوای نیاز به ساخت و ساز تغییرات مهم در آنان به یک پلتفرم نو بیاورید و این در حالی میباشد که سرعت توسعه و گسترش دهندگان شما به انگیزه تکنولوژی های نو به واحد سنجش متعددی ارتقاء پیدا خواهد کرد. این یک نگاه تازه و بسیار جالب میباشد که نشانه می‌دهد چه‌گونه تصمیمات مربوط به معماری اتخاذ گردیده برای زبانی که مفسر و کامپایلر خویش را غرض قرار میدهد بایستی به یک اکوسیستم به طور کامل تازه کامپایل خواهد شد. از آنجایی که‌این ابزار یک پروژه متن گشوده و با لایسنس Apache 2.0 میباشد شما می‌توانید به راحتی به کدهای آن نگاه نمایید و pull requestهای خویش را به آن ارسال نمایید.
یک نکته بسیار اساسی درباره‌ی این مورد این میباشد که ترجمه کردن مفاهیم سطح زیر ممکن میباشد طاقت فرسا و مشقت بار باشد به خصوص در صورتیکه هیچ طریق مستقیمی برای مپ کردن دو رویکرد برای ایفا یک فعالیت وجود نداشته باشد. طبق آنچه که در وب لاگ ابزار PeachPie درج شده میباشد مجموعه گسترش و پیاده سازی این ابزار نشانه می‌دهند که به چه شکل جابجایی در بین یک مضمون‌ حدودا اصلی در لهجه اپ نویسی پی اچ پی و کد CIL نتیجه ها را رئیس کرده اند. همینطور نماد می‌دهند که چه‌گونه می اقتدار از یک فضا loosely typed مانند پی اچ پی به یک دور و اطراف strongly typed به طور پیش فرض رفت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.