تاثیر نام زیر دامنه در سئو

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

تاثیر نام زیر دامنه در سئو


ملاحظه کنید، یکی‌از حدود 210 فاکتور بهینه سازی، وجود کلمه و واژه کلیدی در اسم دامنه میباشد! در واقع طراحی سایت در صورتی واژه کلیدی مهم شما در اسم دامنه شما وجود داشته باشد، گوگل یه خرده اعتبار بیشتری برای‌تان لحاظ می گیرد. به عنوان مثال وبسایت پاره ای اعتبار بیشتری به جهت وجود کلمه و واژه کلیدی نامش دارااست.



درحال حاضر در حالتی که شما هم قصد بهینه سازی کردن بخشی از وب سایت را روی تحت دامنه دارید، می توانید اسم آن را با اعتنا به واژه و کلمه کلیدی‌تان تعیین کرده تا یه خرده اعتبار بیشتری بگیرید. (اعتنا نمایید، این اعتبار خیلی زیاد وجود ندارد و در حالتی که میخواهید اسم دیگری تعیین نمائید، الزاما نیاز وجود ندارد به خاطرش اسم را تغییر‌و تحول بدهید.)

تارنما‌های معروفی که پایین دامنه دارا‌هستند
نمیخواهم بی‌ادله متن نوشته‌علمی را وقتگیر کنم. بدین ترتیب به صورت خلاصه تارنما‌هایی که امروز در سطح اینترنت از ذیل دامنه استعمال می‌نمایند را به شما معرفی می کنم:

ویکی پدیا: همان گونه که فراتر هم گفتم، ویکی پدیا در هر زبانی، یک پایین دامنه دارااست،
gmail: جی‌تمایل یا این که به عبارتی صندوق پستی گوگل روی تحت دامنه این تارنما به نشانی mail.google.com میباشد.
google play: پلی‌استور گوگل هم روی تحت دامنه با نشانی play.google.com قرار گرفته.
سرچ کنسول: یکی مهمترین ابزارها برای سئوکاران، سرچ کنسول میباشد. نشانی این ابزار که روی پایین دامنه گوگل قرار گرفته، search.google.com میباشد.
یادگرفتن ایجاد کرد پایین دامنه
پس از همگی اینها در غایت چنانچه متوجه شدید که ایجاد کرد پایین دامنه ایده قابل قبولی برای بیزنس اینترنتی شماست؛ در‌پی همدم اینجانب باشید تا طرز تشکیل داد آن را به شما توضیح بدهم.

نکته حائض اهمیت: دوستان در صورتیکه وبسایت‌تان را با وبسایت ساز یا این که ساخته‌اید، به هیچ عنوان نیاز وجود ندارد فرآیند ادامه نوشته‌ی علمی را طی نمایید. بلکه کافی میباشد یک تیکت به پشتیبانی تارنما زده و از آن ها بخواهید ذیل دامنه متبوع را برای شما ساخت‌و‌ساز نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.