مراحل طراحی سایت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

مراحل طراحی سایت


مهم ترین مشکلی که یک کمپانی ساخت وب سایت با آن سرگرم میباشد، نبود داده ها فنی مایحتاج نزد مشتریان ساخت وب سایت طراحی سایت میباشد. این مورد سبب ساز می‌شود که نهایتا دو طرف فهم صحت از تمجید پروژه پیدا نکنند و مشتری به اهدافی که انتخاب نموده است نرسد. لذا اولی مرحله طراحی وب آشنایی نیازمندی ها و هدف ها پروژه میباشد. سوای ساخت اینگونه شناختی طراحی وب سایت و حضور در بازار وب هیچ منفعت ای برای مشتری نخواهد داشت.



کارشناسان طراحی وب سایت 24 تحت عنوان مشاور مشتری شغل خواهند کرد. وظیفه ما این میباشد که نحوه ها و تکنولوژی های جان دار در اینترنت را برای مشتری شرح داده و بر پایه ی نیازهایی که دنبال می نماید شایسته ترین نحوه ها را یاروهمدم با مزایا و معایبی که دارا‌هستند برای وی توضیح دهیم. فاز آشنایی مهم‌ترین فاز یک پروژه ساخت سایت میباشد که متاسفانه با دقت به اینکه زمانبر میباشد اکثر موسسه ها فعال دراین مورد فرصت کافی برای آن نمی گذارند و همین مسئله سبب ساز می شود که سود نهائی پروژه با مراد های مشتری مسافت داشته باشد و در فعالیت پروژه ساخت وب سایت ناکامی بخورد.

پروسه ساخت سایت بوسیله طراحی وب سایت 24 به طور تحت میباشد:
آشنایی نیازهای مشتری
تعریف و تمجید هدف ها معین پروژه و آنالیز رویه های جانور چهت نیل به غرض
معین کردن فرصت و هزینه و بسته شدن قرارداد
پباده سازی گرافیک تارنما و پذیرش از طرف مشتری
نرم‌افزار نویسی و پیاده سازی سایت
آزمایش و چک قسمت های متعدد
فعال سازی ورژن آزمایشی
تحویل نهائی
فاز پشتیبانی، مشورت گسترش وبسایت و سئو تارنما در گوگل
در تک تک روند فوق دریافت کردن برخورد مطلوب از مشتری ضروری میباشد و جلسات حضوری یا این که غیر حضوری با اعتنا به نوع پروژه فی مابین صاحبکار و کمپانی ساخت سایت برگزار گردد. گزینش تکنولوژی مطلوب در مورد طراحی وب به طور کامل بستگی به هدف ها و میزان دارایی مشتری خواهد داشت. در بعضا مواقع که هزینه طراحی وب به کیفیت آن ارجحیت داراست عالی میباشد از سیستم هائی مثل تارنما ساز مصرف شود.

پیش از استارت پروژه طراحی وب در کمپانی اینترنت 24 در صدر با برگزاری جلساتی کارایی می کنیم به جواب سوال ها تحت برسیم :

خلاصه پروژه : که مشتمل بر رویت کرد کلی پروژه و امکاناتی که می بایست در آن وجود داشته باشد در کنار ترازو مخاطبان و ارزشی که قرار میباشد وب سایت آخرین برای کاربرانش خلق و خوی نماید.


هدف ها : برای پروژه معمولا 2 تا 3 مقصود قابل سنجش معلوم می گردد تا گروه پباده سازی بتواند با رعایت آن هدف ها شایسته ترین مورد ها را در طراحی وب سایت رعایت نماید.آیا قرار میباشد در وبسایت محصولی به فروش رسد یا این که صرفا برای آگهی از آن استعمال می‌شود ؟ جواب دادن به چنین سوال های درین مرحله و مشخص و معلوم نمودن غرض برای تارنما به دسته پباده سازی امداد میکند بتوانند رویت کرد پر‌نور تری به پروژه داشته باشند و خوب تصمیم بگیرند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.