راهکارهای موثر برای افزایش امنیت سایت وردپرس

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

راهکارهای موثر برای افزایش امنیت سایت وردپرس


روزمره یکسری هزار وبسایت وردپرسی فعال سازی می شوند. امنیت تارنما‌ وردپرس یکی‌از گرفتاری‌های مالکان طراحی سایت وبسایت‌ها می باشد. صراحت دارد که وردپرس جوانب امنیتی را جاری ساختن نموده است البته همچنان هکرها و ربات‌هایی میباشند که بتوانند به وب سایت نفوذ کرده و در فرایند کاری آن ایراد تولید نمایند. این خطاها به جهت نقطه ضعف وبسایت وجود ندارد بلکه به جهت نادرستی مدیریت درست آن است. طبق حدس‌های ارائه گردیده، در سال ۲۰۲۱ عموم عالم بیش تر از ۶۸ بیلیون دلار برای امنیت سیستم‌ها و تجارت خویش هزینه خواهند کرد. به دنبال با راهکارهایی که به ارتقاء امنیت وردپرس یاری می‌نماید و بیشتر آشنا می‌شویم.

چه‌طور امنیت وردپرس را بالا ببریم؟
در شرایطی که تا کنون تارنما خویش را نصب نکرده‌اید عالی میباشد از همین نخست جوانب امنیتی را ایفا فرمائید تا خیالتان شل بماند. در شرایطی که هم سایتتان را تا کنون راه‌اندازی کرده‌اید، نگران نباشید، با راهکارهایی که در‌پی ارائه گردیده است میتوانید امنیت وبسایت وردپرس خویش را ضمانت نمایید.


بک آپ وردپرس
۱. وردپرس خویش را به طور مداوم بروز رسانی نمائید
متأسفانه برخی از وب سایت‌ها به‌این مسئله اعتنا نمیکنند و با اینکه هر روز پیام بروز رسانی وردپرس را اخذ می‌نمایند ولی بی ملاحظه از آن می‌گذرند. دسته وردپرس همواره در سعی میباشد که امکان‌های نو را اضافه و اشتباهات گذشته را رفع نمایند. هنگامی که وردپرس آپ تو دیت میشود، در اولی زمان آن را بروز رسانی نمائید تا باگ‌های امنیتی گذشته برطرف گردند.

همینطور بخونید: ساخت سایت وردپرس

۲. به طور منظم از وردپرس بک‌آپ بگیرید
برای یکسری صاحب خانه این خلل فیس اعطا کرد که پلیس آلمان هاردهای سرورها را گرفته بود و همین دستور سبب به محو شدن اکثری از تارنما‌ها از ورقه وب شد، تارنما‌هایی که صاحبان آن در هم اکنون کوشش برای رویش بیزنس خویش بودند و در مقابل هیچ توضیحی هم برای مشتریان قابل توجیه نبود. یک سهل وآسان انگاری کوچک میتواند سبب ساز به خسارت بزرگی گردد. برای امنیت وب سایت وردپرس خویش چشم به راه هیچ کس نباشید و جانب احتیاط را رعایت فرمایید، در فواصل منظم از تارنما خویش بک‌آپ بگیرید و خاطر خویش را از این خطاها شل فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.