نقش هوش مصنوعی در بهبود جست‌وجوی گوگل

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

نقش هوش مصنوعی در بهبود جست‌وجوی گوگل


برای اینکه با کاربرد هوش تصنعی و مصنوعی در بهینه سازی وبسایت بیشتر آشنا شویم بایستی بدانیم که چه الگوریتم هایی درین فعالیت اثر گذار و چه الگوریتم هایی بی اثر می باشند. از الگوریتم های اثر گذار بر کاربرد هوش تصنعی و مصنوعی در seo وبسایت می شود به دو الگوریتم Penguin Algorithm و Hummingbird اشاره نمود. و الگوریتمی که تاثیری بر کاربرد هوش تصنعی و مصنوعی طراحی سایت در مشهد  در بهینه سازی تارنما ندارد الگوریتم Hilltop Algorithm میباشد که به دنبال درباره هر یک به اختصار توضیحاتی خوا هیم اعطا کرد.

الگوریتم هیلتاپ
یکی سابق ترین الگوریتم های گوگل که به شناسایی وب سایت های دارای اعتبار و حرفه‌ای می‌پردازد Hilltop Algorithm میباشد. از این الگوریتم برای شناسایی صفحه های تخصصی برای شناسایی تارنما های دارای اعتبار استعمال می‌گردد. الگوریتم هیلتاپ در seo در واقع هدفش شناسایی صفحه های ماهر برای مرتبه بندی خوب میباشد. با معرفی الگوریتم هیلتاپ تحت عنوان دیرین ترین الگوریتم گوگل اثر اکثری بر بهینه سازی داراست چون با بدست آوردن بک پیوند از تارنما های دارای اعتبار به وبسایت ها یاری میکند تا در بالاترین درجه در گوگل چشم شوند و علتش این بود که از دایرکتوری ها تحت عنوان یک منبع دارای اعتبار برای آشنایی وب سایت های کیفیت بالا به کارگیری می‌شد. با آحاد این خصوصیت هایی که الگوریتم هیلتاپ دارااست نمی اقتدار آن را جزء آن مجموعه از الگوریتم هایی دانست که نقش هوش تصنعی و مصنوعی طراحی سایت را در گوگل بتواند جاری ساختن نماید.


Penguin Algorithm

الگوریتم پنگوئن
چهت نیل به نتیجه ها مناسب در کاوش گوگل و اینکه فیض بدست آمده با مراد یوزرها هم خوانی داشته باشد نیاز بدین دارااست که از الگوریتم های گوناگون استعمال شود. و گوگل این قابلیت و امکان را در چنگ صاحبان سایت ها قرار داده میباشد و الگوریتم های بخش اعظمی را در بر دارااست. یکی‌از این الگوریتم های اساسی در گوگل که نقش مهمی را در قرار دریافت کردن در کاغذ اولیه گوگل اجرا می نماید الگوریتم پنگوئن میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.