ساخت وب سایت وردپرسی با اختصاصی چه تفاوتی داراست؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

ساخت وب سایت وردپرسی با اختصاصی چه تفاوتی داراست؟

وردپرس چیست؟

وردپرس WordPress یک اپلیکیشن متن گشوده یا این که منبع گشوده (open source) میباشد که می اقتدار با به کارگیری از آن انواع وب سایت، وب لاگ یا این که نرم افزار را طراحی سایت  و راه اندازی نمود. وردپرس یک سیستم رئیس محتوا (CMS) و دوست داستنی ترین و پرکاربردترین آن‌ها هست.

 

مزایای ساخت وب سایت با وردپرس

– سرعت بالا در طراحی سایت

 

– سازش با موتورهای جست‌ و جو

 

– پوسته های متفاوت و تنوع گرافیکی

 

– گستردگی و در دسترس بودن

 

– هزینه کمتر

 

– کاربری ریلکس

 

– امنیت بالا

 

ساخت وب سایت؛ وردپرس یا این که مخصوص، کدام بهتر هست؟

برای این که بتوان در میان طراحی وب با وردپرس و طراحی وب منحصر به فرد، یک گزینه را انتخاب کرد، باید سه فاکتور مهم را در حیث گرفت. این سه فاکتور عباتند از:

 

۱- نیاز

بایستی ملاحظه کنید میخواهید سایت‌ چه نیازهایی را برطرف نماید. طراحی سایت در مشهد توقعاتی را که از وب سایت خویش دارید بدون نقص و ظریف فهرست نمائید.

 

۲- میزان دارایی

با تفحص ظریف، بودجه ای را که در لحاظ دارید برای طراحی سایت تخصیص دهید مشخص و معلوم فرمائید. وب سایت های منحصربه‌فرد مخارج بالاتری دارا‌هستند.

 

۳- آتی

تا چه حد قصد دارید وب سایت خویش را توسعه و گسترش دهید؟ تعداد یوزرها وب سایت حدودا چقدر خواهد بود؟ سایتی که پیاده سازی میگردد بایستی پاسخگوی نیازهای آینده شما نیز باشد یا این که قابلیت و امکان ارتقاء برای آن در نظر گرفته گردیده باشد.

 

پرطرفدارترین CMS های فراهم

سایت Wappalyzer

 

سایت Wappalyzer یکی‌از دارای اعتبار‌ترین مراجع در مسئله تفحص و استیناف کادر‌ ورک ها و CMSهای آماده می باشد. همانگونه که در تصویر میبینید سیستم مدیر محتوای وردپرس با اختلاف بسیار بالایی در جایگاه اول قرار گرفته ahrefs هست. اغلب شایسته ترین تارنما های اهل ایران و فرنگی نیز با به کارگیری از وردپرس درست شده اند.

 

سود

طراحی وب سایت با وردپرس یا این که طراحی سایت اختصاصی مزیت ها و معایب خاص خویش را دارا هستند. گزینش در میان CMS فراهم و منحصربه‌فرد بستگی به نوع تجارت شما داراست، پس پیش از آغاز به طراحی سایت، نیاز‌های خویش را در حال و بعدی بسنجید تا شایسته ترین انتخاب را داشته باشید.

 

می اقتدار ذکر کرد مهمترین تفاوت ساخت سایت وردپرس با منحصر به فرد در نیازهایی میباشد رایا پارس که برآورده می نمایند. اگر ایده و نیازهای خاصی دارید که در وردپرس پیش بینی نشده است و در حالتی‌که فرصت و هزینه مورد نیاز را در مشت دارید، خوب میباشد برای ساخت وب سایت منحصربه‌فرد مبادرت فرمایید در غیر این شکل وردپرس مورد مطلوب شما خواهد بود؛ گزینه‌ای با سرعت و امنیت بالا که مخارج کمتری در ادامه دارااست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.