چگونه طراح سایت شوم؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

چگونه طراح سایت شوم؟


برای ساخت وب سایت دو طریق وجود داراست: طراحی سایت با وردپرس و طراحی وب سایت با کدنویسی. هر دو شیوه حالت خاص خودشان را دارا‌هستند اما بایستی سایت بایستی کیفیت عالی بالایی پیاده سازی خواهد طراحی سایت در مشهد شد به‌خاطر اینکه به دنبال سئو امور و اشخاصی که تولیدمحتوا می‌نمایند سایت را با صرفه‌سازی نمایند.

فعالیت خویش را از HTML شروع نمائید
شما می‌توانید از HTML برای پیاده سازی صفحه ها اینترنت به کار گیری فرمایید. پس بایستی با HTML آشنا گردید؛ چون این گویش در معنای نماد‌گذاری میباشد. باید بدانید که اصلی ترین اپلیکیشن‌نویسان‌اینترنت، در ابتدا شغل خودشان را با گویش HTML استارت کرده‌اند. HTML مخفف Hyper Text Markup Language می باشد که در ترجمه فارسی به آن زبان نماد‌گذاری ابر متن گفته می شود.

عمل خویش را با لهجه CSS ادامه دهید
مرحله آجل برای ساخت وب سایت خاطر خریداری کردن گویش CSS میباشد که‌این گویش کمی غامض البته یادگیری آن شل است. کلمه CSS مخفف عبارت Cascading Style Sheets در معنای برگه‌های آبشاری می باشد. این گویش نیز مانند زبان HTML یک زبان نماد‌گذاری است. شما می‌‌توانید با به کارگیری از این زبان خصوصیت‌هایی مانند رنگ، فونت، سایز، اندازه و… را در صفحات اینترنت انتخاب نمایید و تغییر تحول دهید.

با زبان جاوا اسکریپت به‌شکل حرفه ای شغل نمایید
مرحله سوم برای اینکه طراحی سایت را حافظه بگیرید، احاطه داشتن و فعالیت کردن با زبان جاوا اسکریپت می باشد که محبوبیت متعددی دارااست و میتوانید از آن برای نرم افزار‌نویسی اپ‌هایی که در گوشی به کار گیری میشوند و همینطور بازی‌ها و نرم‌افزار‌های کامپیوتر یا این که لپ‌تاپ به کارگیری نمائید. بدین ترتیب می‌اقتدار اظهار کرد لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت، گویش اساسی و همگی کاره‌ای به شمار می‌رود.

خیال به دست آوردن یک لهجه برنامه‌نویسی سمت سرور مانند PHP
وقتی شما سه مرحله قبل را به‌شکل درست خیال بگیرید میتوانید یک وب سایت پیاده سازی نمائید البته می بایست سایتی را پیاده سازی فرمایید که بتواند تمام نیازهای یوزرها را برطرف نماید. گویش‌های ASP.NET و PHP زبان‌های مورد ای هستند که می توانید آن ها را یادگرفته و در ساخت وب سایت استفاده کنید.

همینطور به کار بستن از یک لهجه سمت سرور در پروژه‌های تعالی، لازم  طراحی سایت و ضروری میباشد. به همین استدلال وب سایت‌های تعالی و معروفی مانند شکل‌بوک، ویکی پدیا و… از زبان PHP به کار گیری می‌نمایند.

نرم افزار نویس های اینترنت به یکسری تیم تقسیم می‌‌شوند
به عبارتی‌طور که می دانید برنامه نویس های اینترنت به دو مجموعه تقسیم می شوند:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.