گوگل تگ منیجر ALL PAGE TRIGGER در طراحی سایت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

گوگل تگ منیجر ALL PAGE TRIGGER در طراحی سایت

برای به کارگیری از قالب گوگل آنالیتیکس، شما تنها نیاز دارید که کد ردیابی گوگل آنالتیکس را به قالب مهیا اضافه کنید. و چنانچه می‌خواهید از قالب BING استفاده کنید می بایست کد ردیابی BING را به قالب خود اضافه کنید. هر قالب تگ جانور در GTM دارای یک ورودی مخصوص است که آن را با حساب کاربری شما در پلت فرم مربوطه متصل می کند با این عمل شما مجبور نیستید کد ردیابی را در تگ های خود دستکاری یا تهیه فرمایید. برچسب ها قالب ها بیشتر فعالیت دشوار را برای شما انجام می‌دهند. اما شما هم طراحی سایت نیاز می‌باشد که TRIGGER ها را در GTM نصب نمایید تا مطمئن شوید که کدهای ردیابی به صدق فعالیت می کند. TRIGGER ها در واقع مجموعه ای از قوانین می‌باشد که در طول آغاز به فعالیت برچسب ها فعالیت خود را استارت می کنند. یکی‌از مهم‌ترین TRIGGER ها در گوگل تگ منیجر ALL PAGE TRIGGERها می باشند.

فعال کننده ها در هر لحظه بر اساس متغیرهایی که برایشان تعریف و تمجید کردیم یک مقدار True یا False بر می گردانند که آرم می دهد Tag ها چه زمانی بایستی ایفا شوند. فعال کننده ها انوع زیادی دارا هستند همچون: مشاهده برگه، کلیک، ارسال فرم و... با استفاده از تریگر ها قادر خواهیم بود بفهمیم بعد از بازدید از یک ویدیو آیا مشتری وارد ورقه مال شده و خرید را جاری طراحی سایت در مشهد ساختن داده است یا نه؟ با استفاده از تریگر ها می توانیم آمار دقیقی از نرخ خرید توسط مشتری داشته باشیم.

فعال کننده ها در هر لحظه بر طبق متغیرهایی که برایشان تمجید کردیم یک مقدار True یا False برمی گردانند که علامت میدهد Tag ها چه هنگامی بایستی جاری ساختن شوند. فعال کننده ها انوع زیادی دارند همچون: مشاهده ahrefs کاغذ، کلیک، ارسال فرم و ... با استفاده از تریگر ها می توانیم بفهمیم پس از بازدید از یک کلیپ آیا مشتری وارد کاغذ کالا شده و خرید را انجام داده می باشد یا نه؟ با به کارگیری از تریگر ها خواهیم توانست آمار دقیقی از نرخ خرید به وسیله مشتری داشته باشیم.

برچسب ها میتوانند سرویس های پیشفرض در GTM مانند Google Analytics باشند یا هر اسکریپت و HTML کدی که برای آن تعریف کنیم تا در صفحه ها جاری ساختن خواهد شد. معمولاً از Tags برای ارسال داده هایی از سمت تارنما رایا پارس شما به سیستم های آماری استعمال میگردد و برچسب ها بر پایه ی Trigger هایی که برای آن تعریف می کنید در صفحه انجام میگردند. از جمله شما برای استیناف شیت ویدیو یک تریگر باید بسازید که برگه کلیپ را تشخیص بدهد و آنگاه این فعال کننده را به برچسب مورد نظر نسبت دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.