قالب آماده یا طراحی قالب با المنتور؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

قالب آماده یا طراحی قالب با المنتور؟



هر تکنولوژی که برای طراحی وب استعمال می‌گردد شرایط متفاوتی خواهد داشت طراحی سایت در مشهد و هرمورد از آن‌ها (وردپرس یا کدنویسی) دارای مزایا و معایب مرتبط به خود می باشند. فهم تفاوت در میان این دو نحوه طراحی طراحی سایت بسیار مهم می باشد. اتخاذ یک تصمیم ناآگاهانه میتواند سبب به تعیین پلتفرمی شود که برای تجارت شما مناسب نیست و در نهایت شما را مجبور به ریدیزاین تارنما و ارتقاء هزینه پروژه می کند.

طراحی سایت فروشگاهی



از این رو، به‌دنبال به تفاوت های این دو سی ام اس از حیث کدنویسی، قالب تارنما، سرعت بارگذاری، زمان آماده سازی، امنیت و هزینه طراحی سایت پرداخته می شود.

کدنویسی تارنما
او‌لین فرق وردپرس و اپلیکیشن نویسی asp در کدنویسی طراحی سایت آن می باشد. این بارزترین تفاوتی می‌باشد که در ساخت وب سایت با وردپرس یا نرم افزار نویسی با آن مواجه میشوید.

وردپرس از سیستم های رئیس محتوای آماده بوده که کدهای آن پیش از اینً توسط دسته کارشناس طراحی و بسط وردپرس نوشته شده و به صورت بسته نصبی آماده در دست طراحان وب قرار گرفته می‌باشد. بنابراین در این سی ام اس نیازی به درک کردن نرم افزار نویسی ندارید و به راحتی می توانید با چند کلیک ساده، وبسایت خود را طراحی و فعال سازی فرمایید.

در مقابل آن، Cms منحصر، ابزارهای \"آماده استفاده\" برای پیاده سازی و آپ دیت رسانی محتوای سایت ندارد بلکه نیازمند کدنویسی برای بخش های گوناگون سایت بوده و از طراحی رابط کاربری و قالب وبسایت گرفته تا فرم ها و در اختیار گرفتن پنل مدیر تارنما بایستی توسط تیم توسعه و گسترش و گرافیست، از مبنا طراحی، نرم‌افزار نویسی و پیاده سازی گردد. با این اکنون، کادر ورک های فراهم ای نظیر جی کوئری و بوت استرپ برای راحتی فعالیت بسط دهندگان و برنامه نویسان وب تاسیس شده است که می توانند از این کتابخانه های مهیا در کدنویسی خود سود ببرند و پروژه های خود را سریعتر به نقطه پایان برسانند.

کدنویسی طراحی منحصر، در بیشتر مفاد به صورت تیمی متشکل از نرم افزار نویس فرانت اند، اپلیکیشن نویس بک اند و گرافیست ها جاری ساختن می شود. مواردی هم وجود دارد که کل عملیات اپ نویسی توسط یک نفر که با عنوان Full Stack شناخته می گردد اجرا میشود.

فرق وب سایت وردپرسی و تارنما نرم‌افزار نویسی شده

چنانچه که شما تا حدودی دانش فنی در قضیه نصب نرم افزارها و فعالیت با دیتابیس دارید و علاوه بر این برای بروز رسانی قالب و ساخت‌و‌ساز تغییرات جزیی یا کلی در کدهای html و css خلاقیت دارید میتوانید از وردپرس برای طراحی وب خود منفعت ببرید در غیراینصورت همانند سایت کدنویسی می بایست هر کس با این موارد آشنایی داشته باشد سایت وردپرسی را برای شما فعال سازی نماید.

در اینگونه مفاد پیشنهاد می‌شود از تارنما‌های مخصوص شرکتی که نرم‌افزار نویسی شده اند، استعمال فرمایید تا جای این که وبسایت خود را به یک نصاب وردپرس بسپارید یک گروه فنی ماهر پشتیبان آن باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.