انتخاب بهترین پلتفرم برای eCommerce

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

انتخاب بهترین پلتفرم برای eCommerce

OpenCart میان استحصال و شغل های خرد بخصوص کمپانی هایی که تعداد کارمند یه خرده دارا‌هستند و یا این که علم بالایی در اپلیکیشن نویسی ندارند آیتم استعمال قرار میگیرد. این پلتفرم حدودا معمولی طراحی سایت در مشهد و فارغ از امکاناتی که بقیه قابل انعطاف های خرید آنلاین دارا می‌باشند میباشد. ولی این یک چاقو دو حاشیه میباشد، عدم وضوح کمتر یعنی به کارگیری راحت خیس، ولی ممکن میباشد در آخر شما نتوانید فایده متعددی از آن ببرید.

با این هم اکنون گفته میگردد شما می‌توانید شغل های متعددی با OpenCart اجرا دهید. هر یکسری در غایت ممکن میباشد شما نیاز به امداد یک نرم افزار نویس داشته باشید. همینطور شما میتوانید از افزونه و پلاگین های مختلف برای بالا بردن کاربری و انعطاف این پلتفرم به کارگیری نمایید.

یک کدام از نکات مثبت OpenCart آسانی در به کارگیری از آن میباشد. البته ممکن میباشد شما با افزودن افزونه ها سرعت تارنما خویش را زیر بیاورد.

یکی نکات منفی در کنار آسانی همین تعلق زیاد به به کار گیری از افزونه ها نسبت به بقیه پلتفرم هاست. این به مفهوم ست که ممکن میباشد شما با خلل عدم هم خوانی افزونه ها بر بخورید و چگونگی وبسایت شما طراحی سایت در گروی چگونگی عمل گسترش دهنده افزونه باقی می‌ماند و گاهی حتی آپ دیت کردن افزونه ها بعلت عدم هم خوانی به خودی خویش دردسر ساز شود.

4. osCommerce
osCommerce یکی امن ترین پلتفرم های متن گشوده در 15 سال قبلی بوده میباشد. با بیشتراز 7000 add-ons ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله Community به شما لذت به کارگیری از سختی قابل توجهی از تجهیزات پیاده سازی و تم ها را برای یک فروشگاه اینترنتی میدهد.

با بیش تر از 260000 وبسایت، بسط دهنده و مهیا کننده گان خدمت این پلتفرم دارنده جانبداری و پناه قابل قبولی در مسئله ها متفاوت است. در حالتی که شما مشکلی در به کارگیری از این اپ داشته باشید به بطور مجازی این گارانتی وجود دارااست که فرد دیگری به‌این ایراد بر خورده و این اختلال قبلا یکبار حل گردیده است.

از نقاط ضعف osCommerce می شود به دیرین بودن آن اشاره نمود. که‌این به‌این معناست که بضاعت و توان هایی را بقیه پلتفرم ای تازه دارا‌هستند در آن نمی قدرت یافت.

5. Zen Cart
Zen Cart یک ویژگی رفیعتر دارااست زیرا دارنده یک سیستم رئیس جنس قادر میباشد. شما به طور تقریب هر کاری به راحتی میتوانید اجرا دهید از در اختیار گرفتن انبار تا ساخت و ساز تاراج های فوق العاده. همگی ی در دست گرفتن ها در مشت شماست.

هرچند ممکن میباشد با افزودن محصول ها زیاد و متنوع سرعت آن کاهش پیدا نماید. به این ترتیب شاید برای تجارت هایی که دارنده تعداد متعددی کالا می باشند مطلوب نباشد.

دیگر ویژگی منفی Zen Cart عدم زیبایی آن میباشد. هرچند شما می‌توانید با به کار گیری از template ها ظواهر آن را تغییر‌و تحول دهید. و یا این که حتی یک نرم افزار نویس قادر است زیبایی هایی به آن بیفزاید ولی در حالتی‌که شما میخواهید تنها اپ را نصب کرده و فورا از آن به کارگیری نمایید شاید عالی میباشد از مورد های دیگر به کارگیری فرمائید.

6. Spree Commerce
یکی جدیدترین پلتفرم های eCommerce میباشد که با Ruby on Rails بسط داده گردیده‌است. Spree Commerce
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.